Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
682 820,00 UAH
UA-2020-01-27-000287-a 3ec8b66c440948ecbd31ce9aba5996a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чешко Ольга Федорівна

380444513081 kgp_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 21462905
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, Бударіна, 11
Контактна особа: Чешко Ольга Федорівна
380444513081
kgp_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 12:58
Очікувана вартість: 682 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 414,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М'ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6437 кілограми
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, Київ, Бударіна.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 10:25
Проект договору.doc
27 січня 2020 10:25
Тендерна документація (мясо).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-000287-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2224708158
Дата подання: 17 лютого 2020 17:49
Оскарження визначення переможця
Згідно тендерної документації Київського геріатричного пансіонату затвердженої рішенням тендерного комітету на закупівлю «М’ясо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15110000-2- (м’ясо)».
В додатку №1 до ТД зазначено, що внесення змін до форми «Тендерна пропозиція» не допускається. Проте, учасник не дотримався даної вимоги і самостійно вніс зміни до форми «Тендерна пропозиція» видаливши посилання (зноска) в кінці Додатку №1 до ТД, що не допустимо згідно вимог Замовника. Крім того, в Додатку №1 до ТД міститься примітка, якою вимагається надати додатково специфікацію в форматі Microsoft Office Excel. Проте, ТОВ «Стартрейдінг» не дотримався даної вимоги і в складі тендерної пропозиції не надав специфікацію, яку вимагав Замовник.
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази має дату реєстрації раніше виходу оголошення про закупівлю, а саме 14.12.2019 р.
Згідно до ТД, а саме розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» в п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено, що Учасник має надати: «Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу». В складі ТП Учасник надав: «ПРОТОКОЛ № 7 ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРТРЕЙДІНГ», проте, що рішенням загальних зборів перевірено технічний стан транспортних засобів. Згідно законодавства України є загальновстановлена форма протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, який видається суб’єктом проведення обов’язкового технічного контролю на спеціалізованих станціях. Тому слід вважати, що протокол перевірки технічного стану транспортних засобів не надано.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Стартрейдінг» надав договір оренди №4 від 01.11.2019 р. в якому наведено перелік нерухомого майна, яке належить ФГ «Сокіл» переданого в оренду ТОВ «Стартрейдінг».
Відповідно до безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зазначено що ФГ «Сокіл» проводить свою господарську діяльність відповідно до таких КВЕДів:
«Код КВЕД 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур;
Код КВЕД 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів;
Код КВЕД 10.13 Виробництво м'ясних продуктів;
Код КВЕД 10.20 Перероблення та консервування риби, ракоподібних і молюсків (основний);
Код КВЕД 10.91 Виробництво готових кормів для тварин, що утримуються на фермах;
Код КВЕД 10.92 Виробництво готових кормів для домашніх тварин;
Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
Код КВЕД 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами».
Серед переліку відсутній КВЕД (68.20), який регламентує надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Таким чином, ФГ «Сокіл» отримує не правомірну вигоду від здачі майна в оренду не передбачену видами його діяльності.
Відповідно до додатку №5 тендерної документації та розділу V.Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що Учасник повинен надати: «письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додаток №5) (заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору);».
Учасник повинен надати Листи згоди на обробку персональних даних відповідно до встановленої Замовником форми на всіх працівників, які будуть долучені до виконання договору. Зазначено, що Учасник не повинен відступати від форми встановленої Замовником. Проте, ТОВ «Стартрейдінг» надав лише за встановленою формою лист-згоду на директора Герасименка І.М. На всіх інших працівників були надані листи згоди в довільній формі видані 24.12.2019 р., 13.12.2019 р., 23.12.2019 р. підписані раніше виходу оголошення про закупівлю.
Декларації виробника на продукцію видані на ВТПП «ІТА-1», що немає ніякого відношення до Учасника! Крім того, продукція зазначена в деклараціях виробника не відповідає технічним характеристикам продукції, яка закуповується Замовником. Тому, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Стартрейдінг» не відповідає вимогам Замовника та має бути відхилена!
Також, звертаємо увагу на те, що проект договору ТОВ «Стартрейдінг» було подано після завершення аукціону на етапі «Кваліфікації». Завантаження, документів на етапі «кваліфікація» Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. передбачено тільки, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Учасник порушив Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р.
Зважаючи на вище зазначену інформацію отриману з тендерної пропозиції визначеного ВАМИ переможця закупівлі, вбачаємо дискримінацію Учасників та недобросовісну конкуренцію.
ФОП «Якімець В.І.» вважає, що тендерний комітет неуважно вивчив документи ТОВ «Стартрейдінг», тому вимагає перегляду кваліфікації учасників закупівлі.

З повагою ФОП «Якімець В.І.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 16:22
В примітках тендерної пропозиції зазначена інформація для подальшого виконання учасниками закупівлі (надано ТОВ "Стартрейдінг" в складі тендерної документації 11.02.2020) . В тендерній документації зазначено, якщо постачання продукції буде здійснюватись орендованим автотранспортом або за договором про надання транспортиних послуг , надати довідку та копії договорів оренди або договір про надання транспортних послуг (надано ТОВ "Стартрейдінг" в складі тендерної документації 11.02.2020). ТОВ "Стартрейдінг" надано необхідну тендерну документацію для підтвердження критеріїв оцінки. Важаємо рішення тендерного комітету обгрунтованим та правильним.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000287-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 03 березня 2020 16:57
Неправомірне скасування визнання переможця
Шановний замовник. Просимо зазначити законодавчі підстави, на яких ви дискваліфікували нашу компанію після визнання переможцем, адже згідно ст. 30 Закону України Про бублічні закупівлі наявні лише 2 причини відхилення: 1) відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;2) не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Такі причини були відсутні.
Також просимо пояснити незрозумілу лояльність до ФОП Якімець В.І.(що викликає у нас підозру у зацікавленості відповідальних осіб у визначенні переможцем торгів саме ФОП Якімець В.І.) , а також зазначення у протоколі відхилення неправдиву інформацію, а саме відсутність документів кваліфікації, адже усі документи, які перелічені у протоколі відхилення №51 від 26.02.2020 року наявні у складі пропозиції у довідці з назвою 1. Довідка МТБ.pdf та Протокол перевірки ТЗ №7 Стартрейдінг.pdf., а саме наявні: договір оренди приміщень (ст.2-12 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), договір оренди транспортних засобів (стр 22-29 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), наявна довідка про проходження санітарної обробки (файл 3. Довідка про проходження санітарної обробки ТЗ.pdf) у тому числі і договір та акти на сан. обробку (стр. 137 - 151 файлу 1. Довідка МТБ.pdf). Такоє наявний протокол перевірки технічного стану автотранспорту - Замовником не було зазначено, що у даному протоколі повинна бути інформація про технічний стан автотранспортних засобів, до того ж Автотрансортні засоби до 3,5 тон не повинні проходити технічний нагляд та отримувати такі протоколи і замовником не було чітко вказано, як повинен виглядати такий протокол, а отже Нами вимогу було виконано у повному обсязі у нашому розумінні.
Своїми неправомірними діями, що суперечать законодавству України замовник обравши переможцем ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" завдає збитків державному бюджету на сумму 21 605,10 грн.
Вимагаємо у замовника надання розгорнутої відповіді на данну вимогу, а також вчинення згідно законодавства України, а саме визнання нас переможцем. У разі якщо замовник не буде вчиняти дії відповідно до чинного законодавства України ми будемо вимушені звернутися звернутися до відповідних органів влади з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 11:15
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.30 п.4 після перегляду тендерної документації ТОВ «Стартредінг» протоколом від 26.02.2020 №51 було винесено рішення про відхилення учасника ТОВ «Стартредінг» із зазначеням причин відхилення (відсутність протоколу перевірки технічного стану автотранспорту, яким буде здійснюватись доставка продукції).
Додатково хочемо наголосити на тому факті, що згідно довідки Держпродспоживслужби від 28.12.2016 № 1-03/544 про реєстрацію потужностей п.1.3 вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужностей: діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10ºС. Зазначений у довідці про реєстрацію потужностей температурний режим є недопустимим для зберігання предмета закупівлі (м’ясо охолоджене).

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 17:48
Вимога.PDF

Документи подані скаржником

03 березня 2020 16:57
Протокол відхилення №51.pdf
03 березня 2020 16:57
1. Довідка МТБ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-27-000287-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 03 березня 2020 16:59
Неправомірне відхилення ТОВ "СТАРТРЕДІНГ"
Шановний замовник. Просимо зазначити законодавчі підстави, на яких ви дискваліфікували нашу компанію після визнання переможцем, адже згідно ст. 30 Закону України Про бублічні закупівлі наявні лише 2 причини відхилення: 1) відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;2) не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Такі причини були відсутні. Також просимо пояснити незрозумілу лояльність до ФОП Якімець В.І.(що викликає у нас підозру у зацікавленості відповідальних осіб у визначенні переможцем торгів саме ФОП Якімець В.І.) , а також зазначення у протоколі відхилення неправдиву інформацію, а саме відсутність документів кваліфікації, адже усі документи, які перелічені у протоколі відхилення №51 від 26.02.2020 року наявні у складі пропозиції у довідці з назвою 1. Довідка МТБ.pdf та Протокол перевірки ТЗ №7 Стартрейдінг.pdf., а саме наявні: договір оренди приміщень (ст.2-12 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), договір оренди транспортних засобів (стр 22-29 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), наявна довідка про проходження санітарної обробки (файл 3. Довідка про проходження санітарної обробки ТЗ.pdf) у тому числі і договір та акти на сан. обробку (стр. 137 - 151 файлу 1. Довідка МТБ.pdf). Такоє наявний протокол перевірки технічного стану автотранспорту - Замовником не було зазначено, що у даному протоколі повинна бути інформація про технічний стан автотранспортних засобів, до того ж Автотрансортні засоби до 3,5 тон не повинні проходити технічний нагляд та отримувати такі протоколи і замовником не було чітко вказано, як повинен виглядати такий протокол, а отже Нами вимогу було виконано у повному обсязі у нашому розумінні. Своїми неправомірними діями, що суперечать законодавству України замовник обравши переможцем ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" завдає збитків державному бюджету на сумму 21 605,10 грн. Вимагаємо у замовника надання розгорнутої відповіді на данну вимогу, а також вчинення згідно законодавства України, а саме визнання нас переможцем. У разі якщо замовник не буде вчиняти дії відповідно до чинного законодавства України ми будемо вимушені звернутися звернутися до відповідних органів влади з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 05.03.2020 №4282.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 15:07

Документи подані скаржником

03 березня 2020 16:59
Протокол відхилення №51.pdf
03 березня 2020 16:59
1. Довідка МТБ.pdf

Документи Органу Оскарження

06 березня 2020 15:07
Рішення від 05.03.2020 №4282.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Машталір О.І 600 700,00
UAH з ПДВ
449 321,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 526 959,60
UAH з ПДВ
473 767,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 545 808,00
UAH з ПДВ
495 372,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА" 682 053,30
UAH з ПДВ
682 053,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 00:12
Електронний підпис

Публічні документи

17 лютого 2020 11:52
Електронний підпис
17 лютого 2020 11:52
МВС 03.02.2020.pdf
17 лютого 2020 11:52
ДПІ до 19.02.pdf
13 лютого 2020 17:59
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:58
Проект договору.pdf
11 лютого 2020 06:29
Електронний підпис
11 лютого 2020 06:28
Сертифікат HACCP.pdf
11 лютого 2020 06:28
печ Ялов ох БПП.pdf
11 лютого 2020 06:28
Лист співпраці ЛВЦ заг.jpg
11 лютого 2020 06:28
договір БПП.PDF
11 лютого 2020 06:28
Довiдка банк 03.01.2020.pdf
11 лютого 2020 06:28
Декларації свинина.pdf
11 лютого 2020 06:28
ISO 22000_ЛВЦ.pdf
11 лютого 2020 06:28
ISO 22000_ЛВЦ pfd.pdf
11 лютого 2020 06:28
24.Декларації НОВІ.pdf
11 лютого 2020 06:28
11. Згода ПД.pdf
11 лютого 2020 06:28
9. Додаток 3.pdf
11 лютого 2020 06:28
8. ТТХ.pdf
11 лютого 2020 06:28
7. Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 06:28
7. Тендерна пропозиція.docx
11 лютого 2020 06:28
6. Ст. 17.pdf
11 лютого 2020 06:28
4.1 Медичні книжки зав..pdf
11 лютого 2020 06:28
1. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 10:46
Електронний підпис
28 лютого 2020 10:40
Довідка з МВС.PDF
28 лютого 2020 10:40
Довідка з ДПС.PDF
10 лютого 2020 16:16
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:44
Документи ч.2.rar
10 лютого 2020 15:44
Документи ч.1.rar

Публічні документи

10 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:11
Експертний висновок 6.pdf
10 лютого 2020 12:11
Договір УЛАР2019 .pdf
10 лютого 2020 12:11
Експертний висновок 3.pdf
10 лютого 2020 12:11
Експертний висновок 5.pdf
10 лютого 2020 12:11
Договір УЛАР.pdf
10 лютого 2020 12:11
Експертний висновок 4.pdf
10 лютого 2020 12:10
Експертний висновок 2.pdf
10 лютого 2020 12:10
Накладна печінка.pdf
10 лютого 2020 12:10
Декларація філе, бедро.pdf
10 лютого 2020 12:10
Відгук яловичина 2018.pdf
10 лютого 2020 12:10
Відгук свинина 2018.pdf
10 лютого 2020 12:10
Лист відгук .pdf
10 лютого 2020 12:10
Медична книжка.pdf
10 лютого 2020 12:10
Довідка маттех база.pdf
10 лютого 2020 12:10
Довідка ст 17.pdf
10 лютого 2020 12:10
Лист-гарантія.pdf
10 лютого 2020 12:10
Довідка.zip
10 лютого 2020 12:10
Договор.pdf
10 лютого 2020 12:10
Додаток 2.pdf
10 лютого 2020 12:10
Додаток 1.pdf
10 лютого 2020 12:10
Додаток 5.pdf
10 лютого 2020 12:10
Статут.pdf
10 лютого 2020 12:10
ВИТЯГ.pdf
10 лютого 2020 12:10
Експлуатац_йний дозв_л.PDF
10 лютого 2020 12:10
Паспорт Самусь.PDF
10 лютого 2020 12:10
Протокол директор.pdf
10 лютого 2020 12:10
Протокол №5.pdf
10 лютого 2020 12:10
Паспорт Морозов.PDF
10 лютого 2020 12:10
Довіреність 1.pdf
10 лютого 2020 12:10
Витяг ПДВ.pdf
10 лютого 2020 12:10
Наказ директор.pdf
10 лютого 2020 12:10
Протокол голова.PDF
10 лютого 2020 12:10
Наказ голова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Машталір О.І

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Машталір О.І
#3035813917
Відхилено 449 321,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 15:38
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Рішення скасоване 473 767,20
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:25
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"
#38390363
Відхилено 473 767,20
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:12
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
Переможець 495 372,30
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:15

Документи

13 лютого 2020 15:34
Електронний підпис

Документи

26 лютого 2020 17:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
495 372,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 11:03
Додаткова угода№6.pdf зміни до договору
24 березня 2021 10:55
Додаткова угода№6.pdf зміни до договору
24 березня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 12:06
Додаткова угода№5.pdf зміни до договору
21 січня 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 15:26
Додаткова угода№4.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:09
Додаткова угода№3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:08
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 11:25
Додаткова угода.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 14:54
Додаткова угода№1.pdf зміни до договору
08 липня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:34
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:33
Договір.pdf укладений
11 березня 2020 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару згідно статистичних данних
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 28.02.2021 року
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Остаточні розрахунки по договору
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 53 122,80
UAH (в тому числі ПДВ 8 853,80 UAH)