Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо
Очікувана вартість
682 820,00 UAH
UA-2020-01-27-000287-a ● 3ec8b66c440948ecbd31ce9aba5996a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський геріатричний пансіонат |
Код ЄДРПОУ: | 21462905 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, Бударіна, 11 |
Контактна особа: |
Чешко Ольга Федорівна 380444513081 kgp_kiev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 682 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 414,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
М'ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6437 кілограми
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, місто Київ, Київ, Бударіна.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 10:25 |
Проект договору.doc | |
27 січня 2020 10:25 |
Тендерна документація (мясо).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000287-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2224708158
Дата подання: 17 лютого 2020 17:49
Оскарження визначення переможця
Згідно тендерної документації Київського геріатричного пансіонату затвердженої рішенням тендерного комітету на закупівлю «М’ясо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15110000-2- (м’ясо)».
В додатку №1 до ТД зазначено, що внесення змін до форми «Тендерна пропозиція» не допускається. Проте, учасник не дотримався даної вимоги і самостійно вніс зміни до форми «Тендерна пропозиція» видаливши посилання (зноска) в кінці Додатку №1 до ТД, що не допустимо згідно вимог Замовника. Крім того, в Додатку №1 до ТД міститься примітка, якою вимагається надати додатково специфікацію в форматі Microsoft Office Excel. Проте, ТОВ «Стартрейдінг» не дотримався даної вимоги і в складі тендерної пропозиції не надав специфікацію, яку вимагав Замовник.
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази має дату реєстрації раніше виходу оголошення про закупівлю, а саме 14.12.2019 р.
Згідно до ТД, а саме розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» в п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено, що Учасник має надати: «Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу». В складі ТП Учасник надав: «ПРОТОКОЛ № 7 ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРТРЕЙДІНГ», проте, що рішенням загальних зборів перевірено технічний стан транспортних засобів. Згідно законодавства України є загальновстановлена форма протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, який видається суб’єктом проведення обов’язкового технічного контролю на спеціалізованих станціях. Тому слід вважати, що протокол перевірки технічного стану транспортних засобів не надано.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Стартрейдінг» надав договір оренди №4 від 01.11.2019 р. в якому наведено перелік нерухомого майна, яке належить ФГ «Сокіл» переданого в оренду ТОВ «Стартрейдінг».
Відповідно до безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зазначено що ФГ «Сокіл» проводить свою господарську діяльність відповідно до таких КВЕДів:
«Код КВЕД 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур;
Код КВЕД 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів;
Код КВЕД 10.13 Виробництво м'ясних продуктів;
Код КВЕД 10.20 Перероблення та консервування риби, ракоподібних і молюсків (основний);
Код КВЕД 10.91 Виробництво готових кормів для тварин, що утримуються на фермах;
Код КВЕД 10.92 Виробництво готових кормів для домашніх тварин;
Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
Код КВЕД 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами».
Серед переліку відсутній КВЕД (68.20), який регламентує надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Таким чином, ФГ «Сокіл» отримує не правомірну вигоду від здачі майна в оренду не передбачену видами його діяльності.
Відповідно до додатку №5 тендерної документації та розділу V.Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що Учасник повинен надати: «письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додаток №5) (заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору);».
Учасник повинен надати Листи згоди на обробку персональних даних відповідно до встановленої Замовником форми на всіх працівників, які будуть долучені до виконання договору. Зазначено, що Учасник не повинен відступати від форми встановленої Замовником. Проте, ТОВ «Стартрейдінг» надав лише за встановленою формою лист-згоду на директора Герасименка І.М. На всіх інших працівників були надані листи згоди в довільній формі видані 24.12.2019 р., 13.12.2019 р., 23.12.2019 р. підписані раніше виходу оголошення про закупівлю.
Декларації виробника на продукцію видані на ВТПП «ІТА-1», що немає ніякого відношення до Учасника! Крім того, продукція зазначена в деклараціях виробника не відповідає технічним характеристикам продукції, яка закуповується Замовником. Тому, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Стартрейдінг» не відповідає вимогам Замовника та має бути відхилена!
Також, звертаємо увагу на те, що проект договору ТОВ «Стартрейдінг» було подано після завершення аукціону на етапі «Кваліфікації». Завантаження, документів на етапі «кваліфікація» Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. передбачено тільки, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Учасник порушив Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р.
Зважаючи на вище зазначену інформацію отриману з тендерної пропозиції визначеного ВАМИ переможця закупівлі, вбачаємо дискримінацію Учасників та недобросовісну конкуренцію.
ФОП «Якімець В.І.» вважає, що тендерний комітет неуважно вивчив документи ТОВ «Стартрейдінг», тому вимагає перегляду кваліфікації учасників закупівлі.
З повагою ФОП «Якімець В.І.»
Розгорнути
Згорнути
В додатку №1 до ТД зазначено, що внесення змін до форми «Тендерна пропозиція» не допускається. Проте, учасник не дотримався даної вимоги і самостійно вніс зміни до форми «Тендерна пропозиція» видаливши посилання (зноска) в кінці Додатку №1 до ТД, що не допустимо згідно вимог Замовника. Крім того, в Додатку №1 до ТД міститься примітка, якою вимагається надати додатково специфікацію в форматі Microsoft Office Excel. Проте, ТОВ «Стартрейдінг» не дотримався даної вимоги і в складі тендерної пропозиції не надав специфікацію, яку вимагав Замовник.
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази має дату реєстрації раніше виходу оголошення про закупівлю, а саме 14.12.2019 р.
Згідно до ТД, а саме розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» в п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначено, що Учасник має надати: «Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу». В складі ТП Учасник надав: «ПРОТОКОЛ № 7 ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРТРЕЙДІНГ», проте, що рішенням загальних зборів перевірено технічний стан транспортних засобів. Згідно законодавства України є загальновстановлена форма протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, який видається суб’єктом проведення обов’язкового технічного контролю на спеціалізованих станціях. Тому слід вважати, що протокол перевірки технічного стану транспортних засобів не надано.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Стартрейдінг» надав договір оренди №4 від 01.11.2019 р. в якому наведено перелік нерухомого майна, яке належить ФГ «Сокіл» переданого в оренду ТОВ «Стартрейдінг».
Відповідно до безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зазначено що ФГ «Сокіл» проводить свою господарську діяльність відповідно до таких КВЕДів:
«Код КВЕД 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур;
Код КВЕД 01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів;
Код КВЕД 10.13 Виробництво м'ясних продуктів;
Код КВЕД 10.20 Перероблення та консервування риби, ракоподібних і молюсків (основний);
Код КВЕД 10.91 Виробництво готових кормів для тварин, що утримуються на фермах;
Код КВЕД 10.92 Виробництво готових кормів для домашніх тварин;
Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;
Код КВЕД 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами».
Серед переліку відсутній КВЕД (68.20), який регламентує надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.
Таким чином, ФГ «Сокіл» отримує не правомірну вигоду від здачі майна в оренду не передбачену видами його діяльності.
Відповідно до додатку №5 тендерної документації та розділу V.Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що Учасник повинен надати: «письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додаток №5) (заповнюється та надається усіма працівниками, які будуть долучені до виконання умов Договору);».
Учасник повинен надати Листи згоди на обробку персональних даних відповідно до встановленої Замовником форми на всіх працівників, які будуть долучені до виконання договору. Зазначено, що Учасник не повинен відступати від форми встановленої Замовником. Проте, ТОВ «Стартрейдінг» надав лише за встановленою формою лист-згоду на директора Герасименка І.М. На всіх інших працівників були надані листи згоди в довільній формі видані 24.12.2019 р., 13.12.2019 р., 23.12.2019 р. підписані раніше виходу оголошення про закупівлю.
Декларації виробника на продукцію видані на ВТПП «ІТА-1», що немає ніякого відношення до Учасника! Крім того, продукція зазначена в деклараціях виробника не відповідає технічним характеристикам продукції, яка закуповується Замовником. Тому, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Стартрейдінг» не відповідає вимогам Замовника та має бути відхилена!
Також, звертаємо увагу на те, що проект договору ТОВ «Стартрейдінг» було подано після завершення аукціону на етапі «Кваліфікації». Завантаження, документів на етапі «кваліфікація» Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. передбачено тільки, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Учасник порушив Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р.
Зважаючи на вище зазначену інформацію отриману з тендерної пропозиції визначеного ВАМИ переможця закупівлі, вбачаємо дискримінацію Учасників та недобросовісну конкуренцію.
ФОП «Якімець В.І.» вважає, що тендерний комітет неуважно вивчив документи ТОВ «Стартрейдінг», тому вимагає перегляду кваліфікації учасників закупівлі.
З повагою ФОП «Якімець В.І.»
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 16:22
В примітках тендерної пропозиції зазначена інформація для подальшого виконання учасниками закупівлі (надано ТОВ "Стартрейдінг" в складі тендерної документації 11.02.2020) . В тендерній документації зазначено, якщо постачання продукції буде здійснюватись орендованим автотранспортом або за договором про надання транспортиних послуг , надати довідку та копії договорів оренди або договір про надання транспортних послуг (надано ТОВ "Стартрейдінг" в складі тендерної документації 11.02.2020). ТОВ "Стартрейдінг" надано необхідну тендерну документацію для підтвердження критеріїв оцінки. Важаємо рішення тендерного комітету обгрунтованим та правильним.
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000287-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 03 березня 2020 16:57
Неправомірне скасування визнання переможця
Шановний замовник. Просимо зазначити законодавчі підстави, на яких ви дискваліфікували нашу компанію після визнання переможцем, адже згідно ст. 30 Закону України Про бублічні закупівлі наявні лише 2 причини відхилення: 1) відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;2) не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Такі причини були відсутні.
Також просимо пояснити незрозумілу лояльність до ФОП Якімець В.І.(що викликає у нас підозру у зацікавленості відповідальних осіб у визначенні переможцем торгів саме ФОП Якімець В.І.) , а також зазначення у протоколі відхилення неправдиву інформацію, а саме відсутність документів кваліфікації, адже усі документи, які перелічені у протоколі відхилення №51 від 26.02.2020 року наявні у складі пропозиції у довідці з назвою 1. Довідка МТБ.pdf та Протокол перевірки ТЗ №7 Стартрейдінг.pdf., а саме наявні: договір оренди приміщень (ст.2-12 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), договір оренди транспортних засобів (стр 22-29 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), наявна довідка про проходження санітарної обробки (файл 3. Довідка про проходження санітарної обробки ТЗ.pdf) у тому числі і договір та акти на сан. обробку (стр. 137 - 151 файлу 1. Довідка МТБ.pdf). Такоє наявний протокол перевірки технічного стану автотранспорту - Замовником не було зазначено, що у даному протоколі повинна бути інформація про технічний стан автотранспортних засобів, до того ж Автотрансортні засоби до 3,5 тон не повинні проходити технічний нагляд та отримувати такі протоколи і замовником не було чітко вказано, як повинен виглядати такий протокол, а отже Нами вимогу було виконано у повному обсязі у нашому розумінні.
Своїми неправомірними діями, що суперечать законодавству України замовник обравши переможцем ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" завдає збитків державному бюджету на сумму 21 605,10 грн.
Вимагаємо у замовника надання розгорнутої відповіді на данну вимогу, а також вчинення згідно законодавства України, а саме визнання нас переможцем. У разі якщо замовник не буде вчиняти дії відповідно до чинного законодавства України ми будемо вимушені звернутися звернутися до відповідних органів влади з цього приводу.
Розгорнути
Згорнути
Також просимо пояснити незрозумілу лояльність до ФОП Якімець В.І.(що викликає у нас підозру у зацікавленості відповідальних осіб у визначенні переможцем торгів саме ФОП Якімець В.І.) , а також зазначення у протоколі відхилення неправдиву інформацію, а саме відсутність документів кваліфікації, адже усі документи, які перелічені у протоколі відхилення №51 від 26.02.2020 року наявні у складі пропозиції у довідці з назвою 1. Довідка МТБ.pdf та Протокол перевірки ТЗ №7 Стартрейдінг.pdf., а саме наявні: договір оренди приміщень (ст.2-12 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), договір оренди транспортних засобів (стр 22-29 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), наявна довідка про проходження санітарної обробки (файл 3. Довідка про проходження санітарної обробки ТЗ.pdf) у тому числі і договір та акти на сан. обробку (стр. 137 - 151 файлу 1. Довідка МТБ.pdf). Такоє наявний протокол перевірки технічного стану автотранспорту - Замовником не було зазначено, що у даному протоколі повинна бути інформація про технічний стан автотранспортних засобів, до того ж Автотрансортні засоби до 3,5 тон не повинні проходити технічний нагляд та отримувати такі протоколи і замовником не було чітко вказано, як повинен виглядати такий протокол, а отже Нами вимогу було виконано у повному обсязі у нашому розумінні.
Своїми неправомірними діями, що суперечать законодавству України замовник обравши переможцем ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" завдає збитків державному бюджету на сумму 21 605,10 грн.
Вимагаємо у замовника надання розгорнутої відповіді на данну вимогу, а також вчинення згідно законодавства України, а саме визнання нас переможцем. У разі якщо замовник не буде вчиняти дії відповідно до чинного законодавства України ми будемо вимушені звернутися звернутися до відповідних органів влади з цього приводу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 11:15
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.30 п.4 після перегляду тендерної документації ТОВ «Стартредінг» протоколом від 26.02.2020 №51 було винесено рішення про відхилення учасника ТОВ «Стартредінг» із зазначеням причин відхилення (відсутність протоколу перевірки технічного стану автотранспорту, яким буде здійснюватись доставка продукції).
Додатково хочемо наголосити на тому факті, що згідно довідки Держпродспоживслужби від 28.12.2016 № 1-03/544 про реєстрацію потужностей п.1.3 вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужностей: діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10ºС. Зазначений у довідці про реєстрацію потужностей температурний режим є недопустимим для зберігання предмета закупівлі (м’ясо охолоджене).
Додатково хочемо наголосити на тому факті, що згідно довідки Держпродспоживслужби від 28.12.2016 № 1-03/544 про реєстрацію потужностей п.1.3 вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужностей: діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10ºС. Зазначений у довідці про реєстрацію потужностей температурний режим є недопустимим для зберігання предмета закупівлі (м’ясо охолоджене).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-27-000287-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 03 березня 2020 16:59
Дата подання: 03 березня 2020 16:59
Неправомірне відхилення ТОВ "СТАРТРЕДІНГ"
Шановний замовник. Просимо зазначити законодавчі підстави, на яких ви дискваліфікували нашу компанію після визнання переможцем, адже згідно ст. 30 Закону України Про бублічні закупівлі наявні лише 2 причини відхилення: 1) відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;2) не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Такі причини були відсутні. Також просимо пояснити незрозумілу лояльність до ФОП Якімець В.І.(що викликає у нас підозру у зацікавленості відповідальних осіб у визначенні переможцем торгів саме ФОП Якімець В.І.) , а також зазначення у протоколі відхилення неправдиву інформацію, а саме відсутність документів кваліфікації, адже усі документи, які перелічені у протоколі відхилення №51 від 26.02.2020 року наявні у складі пропозиції у довідці з назвою 1. Довідка МТБ.pdf та Протокол перевірки ТЗ №7 Стартрейдінг.pdf., а саме наявні: договір оренди приміщень (ст.2-12 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), договір оренди транспортних засобів (стр 22-29 файлу 1. Довідка МТБ.pdf), наявна довідка про проходження санітарної обробки (файл 3. Довідка про проходження санітарної обробки ТЗ.pdf) у тому числі і договір та акти на сан. обробку (стр. 137 - 151 файлу 1. Довідка МТБ.pdf). Такоє наявний протокол перевірки технічного стану автотранспорту - Замовником не було зазначено, що у даному протоколі повинна бути інформація про технічний стан автотранспортних засобів, до того ж Автотрансортні засоби до 3,5 тон не повинні проходити технічний нагляд та отримувати такі протоколи і замовником не було чітко вказано, як повинен виглядати такий протокол, а отже Нами вимогу було виконано у повному обсязі у нашому розумінні. Своїми неправомірними діями, що суперечать законодавству України замовник обравши переможцем ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" завдає збитків державному бюджету на сумму 21 605,10 грн. Вимагаємо у замовника надання розгорнутої відповіді на данну вимогу, а також вчинення згідно законодавства України, а саме визнання нас переможцем. У разі якщо замовник не буде вчиняти дії відповідно до чинного законодавства України ми будемо вимушені звернутися звернутися до відповідних органів влади з цього приводу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 05.03.2020 №4282.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 15:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Машталір О.І |
600 700,00
UAH з ПДВ
|
449 321,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" |
526 959,60
UAH з ПДВ
|
473 767,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" |
545 808,00
UAH з ПДВ
|
495 372,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДИЧІВСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА" |
682 053,30
UAH з ПДВ
|
682 053,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Машталір О.І #3035813917 |
Відхилено |
449 321,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 15:38
|
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" #38390363 |
Рішення скасоване |
473 767,20
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 15:25
|
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" #38390363 |
Відхилено |
473 767,20
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 17:12
|
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" #2224708158 |
Переможець |
495 372,30
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 11:03
|
Додаткова угода№6.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 10:55
|
Додаткова угода№6.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 12:06
|
Додаткова угода№5.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 15:26
|
Додаткова угода№4.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:09
|
Додаткова угода№3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:25
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 14:54
|
Додаткова угода№1.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 17:33
|
Договір.pdf | укладений |
11 березня 2020 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 36/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару згідно статистичних данних |
Номер договору про закупівлю: | 36/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 36/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору до 28.02.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 36/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 36/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Остаточні розрахунки по договору |
Номер договору про закупівлю: | 36/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |