Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
71 750,00 UAH
UA-2020-01-27-000115-b 370bf3e212d94d70a4338e5e310d8e9b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Васильович Кузьмін

+380567857355 csrdi2014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 39074148
Місцезнаходження: 49015, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ТЮТЮНОВА, будинок 1
Контактна особа: Володимир Васильович Кузьмін
+380567857355
csrdi2014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 05 лютого 2020 13:56
Очікувана вартість: 71 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 358,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
341 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49015, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Тютюнова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.2. Розрахунки за поставлений товар здійснюється за фактом поставки товару , протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. 3.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 11:13
оголошення 01.doc
28 січня 2020 15:40
оголошення 01.doc
27 січня 2020 09:12
оголошення 01.doc
27 січня 2020 09:12
ДОГОВОР на постачання масло вершковета технічні і кваліфікаційні вимоги.doc
27 січня 2020 09:12
Специфікація .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-27-000115-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 06 лютого 2020 16:46
Дискримінація учасників та порушення законодавства України
Доброго дня!
Шановний Замовник! Згідно Рішення про оскарження наше підприємство ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було дискваліфіковано, проте в п.4 оголошеня про закупівлю написано: «Учасник який падав пропозиції з найменшою ціною повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції протягом наступного робочого дня після аукціону(або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогою Замовника», де чітко зазначено, що учасник повинен прикріпити документи протягом НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ, тобто до 18:00 06.02.2020 року., а ви розмістили рішення про оскарження в 15:24 06.02.2020 року.
Згідно рішення про дискваліфікацію, ви зазначили, що наша тендерна документація не містить наступних документів:
- Копію санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль;
- Копію технічного паспорту на автомобіль власного (орендованого);
- Копію санітарної книжки водія, експедитора.
На що ми зазначаємо, що надали всі необхідні документи, зокрема:
- Копія санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль надана в файлі під назвою Сан.Кравченко_30.01.2020р.
- Копія технічного паспорту на автомобіль орендований надана на ст.3 файла під назвою Договір Кравченко
- Копія санітарної книжки водія/експедитора надана на ст.4-5 файла під назвою Договір Кравченко
Також прошу зазначити, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про оскарження оформлюються протоколом, де по кожному з рішень проводиться голосування всіх членів тендерного комітету, а не тільки голови тендерного комітету та секретаря.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 13:57
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 10:49
Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЦЕНТР
КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» розглянувши закупівлю за ID
UA-2020-01-27-000115-b із вартістю закупки 40920,00грн,.що була найменшою у ході аукціону вирішив відхилити вимогу..
Тендерний комітет провів детальне вивчення щодо поданих документів. Дійсно, документи подано всі за вимогою, але подана документація не відповідає встановленим вимогам замовника при подачі ,а саме:
1.Замовник вимагав Довідку про санітарну обробку автомобіля ,а цей документ надався під назвою Сан. Кравченко 30.01.20.
2.Копія технічного паспорту на автомобіль власного(орендованого) надавався під назвою Договір Кравченко файл3.
3.Копія санітарної книжки водія – надана під назвою ст.4-5 файла Договір Кравченко. У всіх випадках подачі документів потрібно було здогадуватися що то за документи..
Щодо питання терміну подачі документів після проведення аукціону пояснюємо наступне:
У тендерній документації зазначено : форма тендерної пропозиції має бути оновлена, відповідно до вартості пропозиції після завершення аукціону, протягом робочого дня з моменту закінчення аукціону. Тобто не о 18,00 слідуючого дня ,а починаючи з моменту закінчення аукціону тобто 5 лютого о 14.23. Рішення про дискваліфікацію було оприлюднено 6 лютого о 15,24.
На питання щодо оприлюднення рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, повідомляєм,що рішення є ,але не було змоги відсканувати.





Голова тендерного комітету В.В.Кузьмін
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000115-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 07 лютого 2020 11:48
Неправомірна дискваліфікація учасника
У п.4 вказано вами, що Учасник який падав пропозиції з найменшою ціною повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції протягом наступного робочого дня після аукціону(або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогою Замовника. Так як аукціон завершився 05.02.2020 року, то була можливість надати документи протягом НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ 06.02.2020 року. У тендерній документації не було вказано "протягом 24 годин після завершення аукціону". Якщо у вашої організації робочий день посеред тижня закінчується о 14:23, то вимагаємо надати підтверджуючий документ, що відповідає вимогам чинного законодавства України.
Рішення тендерного комітету ми побачили, немає протокола, який має бути оприлюднений в системі. Тобто відсканувати рішення у вас можливість була, а протокол - ні??? І на балансі вашої організації присутній тільки один прилад з можливістю сканування??? Чомусь технічні проблеми Учасників вас мало переймають.
Документи надані нашою організацією у повному обсязі, що ви самі підтвердили. Вигляд у документів відповідає вашим вимогам. Вами не було зазначено, що всі подані документи мають мати назву таку, яка вказана у тендерній документації. Тому жодного пункту ми не порушили. Якщо для вас була важливою тільки назва документу, то Учасники можуть завантажувати пусті файли відскановані з чистого аркушу паперу, але правильно найменувавши файл і ви будете визначати такого Учаника переможцем, адже з ваших слів для вас це не важливо. Тобто після ознайомлення потенційних Учасників з тендерної документацією " У всіх випадках подачі документів потрібно було здогадуватися що то за документи", які ви ви вимагаєте від них???
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 13:57
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 13:56
Добрий день! Надаємо пояснення щодо другої вимоги по закупівлі вершкового масла,а саме:вимоги до тендерної документації не правомірні ,так як умови подання замовником не були чіткими.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 69 564,00
UAH з ПДВ
40 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спарта 2015 58 311,00
UAH з ПДВ
56 162,70
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЗОТОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ 71 700,00
UAH з ПДВ
71 700,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

06 лютого 2020 12:07
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:04
довідка_працівники.PDF
06 лютого 2020 12:04
довідка_МТБ.PDF
06 лютого 2020 12:02
якість_масло_83%.pdf
05 лютого 2020 16:00
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:59
Оновлена цінова_масло.pdf
04 лютого 2020 12:32
Електронний підпис
04 лютого 2020 12:31
Договір Кравченко.pdf
04 лютого 2020 12:31
Сан. Кравченко _30.01.2020.pdf
04 лютого 2020 12:31
Ст 17 Закону.PDF
04 лютого 2020 12:31
Статутні_оригінали.pdf
04 лютого 2020 12:31
цінова.pdf
04 лютого 2020 12:31
якість_масло.pdf
04 лютого 2020 12:31
Рішення засновника.PDF
04 лютого 2020 12:31
тех.вимоги.pdf
04 лютого 2020 12:31
лист-згода.pdf
04 лютого 2020 12:31
Витяг з ЄДР від 15.08.19.PDF
04 лютого 2020 12:31
масло _етикетка.jpg
04 лютого 2020 12:31
гарантійний_якість.pdf
04 лютого 2020 12:31
ISO ДСТУ 22000-2007, 22000-2005.PDF
04 лютого 2020 12:31
ст.44.PDF
04 лютого 2020 12:31
ISO ДСТУ 9001-2015.PDF

Публічні документи

07 лютого 2020 13:30
анкета.docx
07 лютого 2020 13:18
Scan10001.PDF
07 лютого 2020 13:18
Вольнянка масло.jpg
07 лютого 2020 13:18
File.PDF
07 лютого 2020 13:18
санобработка.PDF
07 лютого 2020 13:18
мат тех база.PDF
07 лютого 2020 13:18
щодо паспортів.PDF
07 лютого 2020 13:18
мед книжки.zip
07 лютого 2020 13:18
відповідність авто.PDF
07 лютого 2020 13:18
тех пасп.zip
07 лютого 2020 13:18
згода на обр перс дан.PDF
07 лютого 2020 13:18
ст 44 гарантія.PDF
07 лютого 2020 13:18
склад.pdf
07 лютого 2020 13:18
договір оренди авто.PDF
07 лютого 2020 13:18
Акт склад.pdf
07 лютого 2020 13:18
Акт авто.pdf
07 лютого 2020 13:18
iso.PDF
03 лютого 2020 17:36
РIШЕННЯ..PDF
03 лютого 2020 17:36
наказ .pdf
03 лютого 2020 17:36
ВИТЯГ.PDF
03 лютого 2020 17:36
ВИПИСКА.PDF
03 лютого 2020 17:36
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

ТОВ Спарта 2015

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЗОТОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
Очікує рішення 40 920,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 13:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
Рішення скасоване 40 920,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 13:57
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Рішення скасоване 56 162,70
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 13:57

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 лютого 2020 14:56
Коментар щодо відміни: відмінити торги у зв’язку з неточними вимогами щодо тендерної документації..