Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
71 750,00 UAH
UA-2020-01-27-000115-b ● 370bf3e212d94d70a4338e5e310d8e9b
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39074148 |
Місцезнаходження: | 49015, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ТЮТЮНОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Володимир Васильович Кузьмін +380567857355 csrdi2014@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2020 09:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 71 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 358,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
341 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49015, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Тютюнова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 3.2. Розрахунки за поставлений товар здійснюється за фактом поставки товару , протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. 3.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 11:13 |
оголошення 01.doc | |
27 січня 2020 09:12 |
ДОГОВОР на постачання масло вершковета технічні і кваліфікаційні вимоги.doc | |
27 січня 2020 09:12 |
Специфікація .docx |
29 січня 2020 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 січня 2020 11:13 |
оголошення 01.doc
|
||||||
27 січня 2020 09:12 |
ДОГОВОР на постачання масло вершковета технічні і кваліфікаційні вимоги.doc
|
||||||
27 січня 2020 09:12 |
Специфікація .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000115-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 06 лютого 2020 16:46
Дискримінація учасників та порушення законодавства України
Доброго дня!
Шановний Замовник! Згідно Рішення про оскарження наше підприємство ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було дискваліфіковано, проте в п.4 оголошеня про закупівлю написано: «Учасник який падав пропозиції з найменшою ціною повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції протягом наступного робочого дня після аукціону(або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогою Замовника», де чітко зазначено, що учасник повинен прикріпити документи протягом НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ, тобто до 18:00 06.02.2020 року., а ви розмістили рішення про оскарження в 15:24 06.02.2020 року.
Згідно рішення про дискваліфікацію, ви зазначили, що наша тендерна документація не містить наступних документів:
- Копію санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль;
- Копію технічного паспорту на автомобіль власного (орендованого);
- Копію санітарної книжки водія, експедитора.
На що ми зазначаємо, що надали всі необхідні документи, зокрема:
- Копія санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль надана в файлі під назвою Сан.Кравченко_30.01.2020р.
- Копія технічного паспорту на автомобіль орендований надана на ст.3 файла під назвою Договір Кравченко
- Копія санітарної книжки водія/експедитора надана на ст.4-5 файла під назвою Договір Кравченко
Також прошу зазначити, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про оскарження оформлюються протоколом, де по кожному з рішень проводиться голосування всіх членів тендерного комітету, а не тільки голови тендерного комітету та секретаря.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовник! Згідно Рішення про оскарження наше підприємство ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було дискваліфіковано, проте в п.4 оголошеня про закупівлю написано: «Учасник який падав пропозиції з найменшою ціною повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції протягом наступного робочого дня після аукціону(або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогою Замовника», де чітко зазначено, що учасник повинен прикріпити документи протягом НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ, тобто до 18:00 06.02.2020 року., а ви розмістили рішення про оскарження в 15:24 06.02.2020 року.
Згідно рішення про дискваліфікацію, ви зазначили, що наша тендерна документація не містить наступних документів:
- Копію санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль;
- Копію технічного паспорту на автомобіль власного (орендованого);
- Копію санітарної книжки водія, експедитора.
На що ми зазначаємо, що надали всі необхідні документи, зокрема:
- Копія санітарного паспорту на спеціалізований автомобіль надана в файлі під назвою Сан.Кравченко_30.01.2020р.
- Копія технічного паспорту на автомобіль орендований надана на ст.3 файла під назвою Договір Кравченко
- Копія санітарної книжки водія/експедитора надана на ст.4-5 файла під назвою Договір Кравченко
Також прошу зазначити, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про оскарження оформлюються протоколом, де по кожному з рішень проводиться голосування всіх членів тендерного комітету, а не тільки голови тендерного комітету та секретаря.
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 13:57
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 10:49
Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЦЕНТР
КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» розглянувши закупівлю за ID
UA-2020-01-27-000115-b із вартістю закупки 40920,00грн,.що була найменшою у ході аукціону вирішив відхилити вимогу..
Тендерний комітет провів детальне вивчення щодо поданих документів. Дійсно, документи подано всі за вимогою, але подана документація не відповідає встановленим вимогам замовника при подачі ,а саме:
1.Замовник вимагав Довідку про санітарну обробку автомобіля ,а цей документ надався під назвою Сан. Кравченко 30.01.20.
2.Копія технічного паспорту на автомобіль власного(орендованого) надавався під назвою Договір Кравченко файл3.
3.Копія санітарної книжки водія – надана під назвою ст.4-5 файла Договір Кравченко. У всіх випадках подачі документів потрібно було здогадуватися що то за документи..
Щодо питання терміну подачі документів після проведення аукціону пояснюємо наступне:
У тендерній документації зазначено : форма тендерної пропозиції має бути оновлена, відповідно до вартості пропозиції після завершення аукціону, протягом робочого дня з моменту закінчення аукціону. Тобто не о 18,00 слідуючого дня ,а починаючи з моменту закінчення аукціону тобто 5 лютого о 14.23. Рішення про дискваліфікацію було оприлюднено 6 лютого о 15,24.
На питання щодо оприлюднення рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, повідомляєм,що рішення є ,але не було змоги відсканувати.
Голова тендерного комітету В.В.Кузьмін
КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» розглянувши закупівлю за ID
UA-2020-01-27-000115-b із вартістю закупки 40920,00грн,.що була найменшою у ході аукціону вирішив відхилити вимогу..
Тендерний комітет провів детальне вивчення щодо поданих документів. Дійсно, документи подано всі за вимогою, але подана документація не відповідає встановленим вимогам замовника при подачі ,а саме:
1.Замовник вимагав Довідку про санітарну обробку автомобіля ,а цей документ надався під назвою Сан. Кравченко 30.01.20.
2.Копія технічного паспорту на автомобіль власного(орендованого) надавався під назвою Договір Кравченко файл3.
3.Копія санітарної книжки водія – надана під назвою ст.4-5 файла Договір Кравченко. У всіх випадках подачі документів потрібно було здогадуватися що то за документи..
Щодо питання терміну подачі документів після проведення аукціону пояснюємо наступне:
У тендерній документації зазначено : форма тендерної пропозиції має бути оновлена, відповідно до вартості пропозиції після завершення аукціону, протягом робочого дня з моменту закінчення аукціону. Тобто не о 18,00 слідуючого дня ,а починаючи з моменту закінчення аукціону тобто 5 лютого о 14.23. Рішення про дискваліфікацію було оприлюднено 6 лютого о 15,24.
На питання щодо оприлюднення рішення тендерного комітету про дискваліфікацію, повідомляєм,що рішення є ,але не було змоги відсканувати.
Голова тендерного комітету В.В.Кузьмін
Номер вимоги: UA-2020-01-27-000115-b.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 07 лютого 2020 11:48
Неправомірна дискваліфікація учасника
У п.4 вказано вами, що Учасник який падав пропозиції з найменшою ціною повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції протягом наступного робочого дня після аукціону(або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогою Замовника. Так як аукціон завершився 05.02.2020 року, то була можливість надати документи протягом НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ 06.02.2020 року. У тендерній документації не було вказано "протягом 24 годин після завершення аукціону". Якщо у вашої організації робочий день посеред тижня закінчується о 14:23, то вимагаємо надати підтверджуючий документ, що відповідає вимогам чинного законодавства України.
Рішення тендерного комітету ми побачили, немає протокола, який має бути оприлюднений в системі. Тобто відсканувати рішення у вас можливість була, а протокол - ні??? І на балансі вашої організації присутній тільки один прилад з можливістю сканування??? Чомусь технічні проблеми Учасників вас мало переймають.
Документи надані нашою організацією у повному обсязі, що ви самі підтвердили. Вигляд у документів відповідає вашим вимогам. Вами не було зазначено, що всі подані документи мають мати назву таку, яка вказана у тендерній документації. Тому жодного пункту ми не порушили. Якщо для вас була важливою тільки назва документу, то Учасники можуть завантажувати пусті файли відскановані з чистого аркушу паперу, але правильно найменувавши файл і ви будете визначати такого Учаника переможцем, адже з ваших слів для вас це не важливо. Тобто після ознайомлення потенційних Учасників з тендерної документацією " У всіх випадках подачі документів потрібно було здогадуватися що то за документи", які ви ви вимагаєте від них???
Розгорнути
Згорнути
Рішення тендерного комітету ми побачили, немає протокола, який має бути оприлюднений в системі. Тобто відсканувати рішення у вас можливість була, а протокол - ні??? І на балансі вашої організації присутній тільки один прилад з можливістю сканування??? Чомусь технічні проблеми Учасників вас мало переймають.
Документи надані нашою організацією у повному обсязі, що ви самі підтвердили. Вигляд у документів відповідає вашим вимогам. Вами не було зазначено, що всі подані документи мають мати назву таку, яка вказана у тендерній документації. Тому жодного пункту ми не порушили. Якщо для вас була важливою тільки назва документу, то Учасники можуть завантажувати пусті файли відскановані з чистого аркушу паперу, але правильно найменувавши файл і ви будете визначати такого Учаника переможцем, адже з ваших слів для вас це не важливо. Тобто після ознайомлення потенційних Учасників з тендерної документацією " У всіх випадках подачі документів потрібно було здогадуватися що то за документи", які ви ви вимагаєте від них???
Скасована
Дата: 07 лютого 2020 13:57
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 лютого 2020 13:56
Добрий день! Надаємо пояснення щодо другої вимоги по закупівлі вершкового масла,а саме:вимоги до тендерної документації не правомірні ,так як умови подання замовником не були чіткими.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
69 564,00
UAH з ПДВ
|
40 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Спарта 2015 |
58 311,00
UAH з ПДВ
|
56 162,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЗОТОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ |
71 700,00
UAH з ПДВ
|
71 700,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» #33667686 |
Очікує рішення |
40 920,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 13:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» #33667686 |
Рішення скасоване |
40 920,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 13:57
|
ТОВ Спарта 2015 #39625877 |
Рішення скасоване |
56 162,70
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 13:57
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 лютого 2020 14:56 |
Коментар щодо відміни: | відмінити торги у зв’язку з неточними вимогами щодо тендерної документації.. |
Документи:
07 лютого 2020 14:56
|
Електронний підпис |
07 лютого 2020 14:55
|
Протокол засідання та рішення тендерного комітету.pdf |