Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м'ясо
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2020-01-27-000058-c 51c4193f2631474991b3f624ac1670ba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрійський геріатричний пансіонат з спеціальним віддіденням
Код ЄДРПОУ: 03190389
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кiровоградська обл., ОЛЕКСАНДРІЯ, Кіровоградська обл. м. Олександрія вулиця Героїв Сталінграду,10
Контактна особа: Анна
+380984038607
olgp@gutszn.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2020 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 08:00
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


м"ясо свинина котлетне охолоджене - 2200 кг, м"ясо куряче філе охолоджене - 2100 кг

м"ясо свинина котлетне охолоджене - 2200 кг,
м"ясо куряче філе охолоджене - 2100 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 кг.
м'ясо (м"ясо свинина котлетне охолоджене, м"ясо куряче філе охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кiровоградська область, ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ РАЙОН/М.ОЛЕКСАНДРІЯ, вул. Героїв Сталінграду, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 09:14
ТД 2020 р , мясо.doc
27 січня 2020 09:14
ТД 2020р Мясо.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог
Дата подання: 29 січня 2020 07:48
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:22
Шановний Замовник! Який документ, у Вашому розумінні, необхідно надати учаснику для документального підтвердження застосування інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до виду діяльності учасника?
Відповідь: Тендендерний комітет прийняв до відома Ваші зауваження. Зауваження будуть розглянуті, зміни до тендерної документації будуть внесені відповідно до рішення комітету.
Щодо кваліфікаційнх вимог
Дата подання: 29 січня 2020 07:53
Дата відповіді: 30 січня 2020 12:41
Шановний Замовник! Вкажіть, будь ласка, яка інформація є вірною: в Інструкції з підготовни тендерної пропозиції в п. 5 Ви вказуєте два кваліфікційні критерії, а в Додатку № 1 три кваліфікаційні критерії?
Відповідь: В п.5 Інструкції з питань підготовки тендерної пропозиції помилково не вказаний ще один критерій. Вірною є інформація в додатку №1 де вимагається три критерії кваліфікаційні критерії, також у п.1 Інструкціїї є чітке посилання на додаток №1 при поданні тендерної пропозиції.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 29 січня 2020 08:02
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:28
Шановний Замовник! Як учаснику необхідно підтвердити наявність термореєстратора в автомобілі? Дякуємо.
Відповідь: Просимо вибачення за технічну помилку допущену в тендерній документації замість слова "термореєстратор", повинно бути слово "терморегулятор". Вдячні вам за те , що звернули нашу увагу, та запрошуемо прийняти участь у торгах.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 29 січня 2020 08:15
Дата відповіді: 03 лютого 2020 14:21
Шановний Замовнику! 1). На якій законодавчій підставі Ви вимагаєте надання витягу або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника з датою видачі не раніше ніж за місяць до аукціону. Адже, якщо учасник не змінював ніякі відомості у цьому реєстрі відповідно до своєї господарської діяльності, то зазначена раніше інформація є чинною відповідно до діючого законодавства. А тому вимога про надання витягу або виписки тільки із зазначеною Вами датою є дискримінаційною. 2). Додатково зазначаємо: • якщо підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, за 2019 рік відповідно до плану перевірок, розміщеному на сайті www.consumer.gov.ua не проходило та відповідно не має на теперішній час пройденого заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин; • або ж якщо учасник змінив складське приміщення і його матеріально-технічна база, існуюча зараз в 2020 році не відповідає матеріально-технічній базі, яка була у нього у 2019 році та була вказана в акті Держпродспоживслужби за 2019 рік; • або ж якщо підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, звернеться зараз до Держпродспоживслужби із заявою про проходження позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, то тільки на розгляд його заяви законодавчо встановлений період 15 (п'ятнадцять) днів; тобто з будь-яких перелічених вище трьох обставин, підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, не буде мати змогу відповідати Вашому кваліфікаційному критерію про надання копії акту складеному за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданого на потужності учасника, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, а тому ця вимога є дискримінаційною. 3). Відповідно ст. 23 п. 2 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 оС, залишаючись придатними для споживання людиною. Відповідно до цього Ваша вимога про надання тільки експлуатаційного дозволу на виробничі потужності або складське приміщення (на товар тваринного походження) є дискримінаційною. Зважаючи на викладене вище, прохаємо Вас внести зміни в тендерну документацію з метою усунення дискримінаційних вимог у встановленому Законом порядку. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендендерний комітет прийняв до відома Ваші зауваження. Зауваження будуть розглянуті, зміни до тендерної документації будуть внесені відповідно до рішення комітету.
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 01 лютого 2020 20:12
Дата відповіді: 03 лютого 2020 10:21
Шановний Замовнику ви вимагаєте надати в складі ТП Акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо проводження з харчовими продуктами виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника, із обов'язковим зазначенням в Акті реєстраційного номеру потужності, отриманий не пізніше, ніж за 180 днів до дати подання пропозиції; Поясніть , яким нормативно-правовим актом ви керувалися при встановленні терміну 180 днів?Чому не 10-20-360 днів? Відповідно до ст 5 ЗУ "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" Планові заходи державного нагляду (контролю) за діяльністю суб’єктів господарювання здійснюються з такою періодичністю: з високим ступенем ризику — не частіше одного разу на два роки; із середнім ступенем ризику — не частіше одного разу на три роки; з незначним ступенем ризику — не частіше одного разу на п’ять років. Враховуючи специфіку предмету закупівлі потенційні постачальники будуть відноситися до середнього або незначного ступеню ризику і акти , які вони отримували ще в 2017 році будуть дійсними, тобто ви встановлюючи строк 180 днів ви суб'єктивно зменшуєте коло потенційних учасників та прямо порушуєте ст 3 та ст 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5. Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також відповідно до ст 16 даного Закону Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. а відповідно до ч 7 ст 21 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів " Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою., проте ви вимагаєте копія сертифіката ДСТУ ISО 22000:2007 "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ копії документів, що підтверджують застосування учасником ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника Враховуючи вищевикладене просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендендерний комітет прийняв до відома Ваші зауваження. Зауваження будуть розглянуті, зміни до тендерної документації будуть внесені відповідно до рішення комітету.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Валекс КО 468 342,00
UAH з ПДВ
468 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Валекс КО

Інформація про відміну

Дата відміни
12 лютого 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій