Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15220000-6 риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена патрана без голови)
Очікувана вартість
112 500,00 UAH
UA-2020-01-24-004467-b 7047ee55f0224c048a499e96b6972054
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Православна

+380577133146 zentr2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Харківський обласний ЦСПРД"
Код ЄДРПОУ: 25463310
Місцезнаходження: 61029, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Краснодарська, 102-а
Контактна особа: Марина Православна
+380577133146
zentr2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 20:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 22:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 22:30
Початок аукціону: 03 лютого 2020 12:59
Очікувана вартість: 112 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 кілограми
риба морожена патрана без голови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61110, Україна, Харківська область, м. Харів, вул. Краснодарська 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 20:27
риба.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довіренність
Дата подання: 28 січня 2020 01:01
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:59
В своїй тендерній документації, у пункті 10.2б, ви зазначили, що підтвердженням надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом не може бути довіреність, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами. В даному випадку Ваша організація і виступає третьою особою, а довіреність є документом, що підтверджує право на використання спеціалізованого автотранспорту. Також звертаю Вашу увагу на ч 1 ст 244 ЦК України де визначено, що Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Роз'ясніть це питання, бо ви дискримінуєте підприємців які використовують довіреність??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 244 ЦК України «Представництво за довіреністю» пункт 1 «Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреностю». Тобто, в складі тендерної пропозиції має бути первісний документ (договір) на якому ґрунтується довіреність.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-004467-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3195710990
Дата подання: 27 січня 2020 23:54
Наказом Міністерства охорони здоров'я....
В своїй тендерній документації, у пункті 10.2а, ви зазначаєте, що (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227) необхідно мати штат робітників з водіїв, експедиторів, вантажників, комплектувальників...
Питання: де саме або яким чином це зазначене у п 4.3 ціеї інструкції???
Також з посиланням на цю інструкцію ви зазначаєте, що сумісництво виконуваних дій по доставці визначеного товару без такого штату робітників не можливе...
на нашу думку ця вимога дискредитує мікро підприємства які не мають такого штату робітників, та є проявом є недобросовісної конкуренції , яка врегульовується Законом України.
Вимога: навести посилання де саме в цій інструкції зазначені ці вимоги або видалити їх...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 16:01
У пункті 10.2а тендерної документації, маємо на увазі, що учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У пункті 4.3 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 мова йде про те, що «Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». В особовій медичній книжці має зазначатися назва посади, яку займає працівник, тому суміщення та сумісництво не допускається. Повноцінне та доброякісне харчування дітей є однією з найголовніших завдань закладу. Поставки продуктів харчування необхідні 2-3 рази на тиждень, тому, несправність автотранспорту не повинна перешкоджати поставці товару. І тому ми вважаємо конче необхідним, щоб у постачальника було принаймні 2 транспортних засоби, з метою недопущення зриву поставок, які у свою чергу призведуть до невиконання норм харчування дітей.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЯДІНА АЛІНА СЕРГІЇВНА" 98 750,00
UAH з ПДВ
94 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОГОЗЯН НІНА МИХАЙЛІВНА 110 000,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 22:27
Електронний підпис
31 січня 2020 22:18
Doc 2.pdf
31 січня 2020 22:18
Doc3.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 18:04
Цапко труд.книжка.pdf
31 січня 2020 18:04
Цапко труд.дог.pdf
31 січня 2020 18:04
Цапко мед.книжка.pdf
31 січня 2020 18:04
Токарєв.pdf
31 січня 2020 18:04
Токарев.pdf
31 січня 2020 18:04
Токарев труд.дог.pdf
31 січня 2020 18:04
Стрілець М. П..pdf
31 січня 2020 18:04
Стрелец.pdf
31 січня 2020 18:04
Пакрыш Евгений.pdf
31 січня 2020 18:04
Пакриш.pdf
31 січня 2020 18:04
Пакриш Е.pdf
31 січня 2020 18:04
Мед. книжка Ткаченко.pdf
31 січня 2020 18:04
Кузнець Ніна.pdf
31 січня 2020 18:04
Кузнець М.І..pdf
31 січня 2020 18:04
Кузнец Ніна.pdf
31 січня 2020 18:04
Костенко22.03.20.pdf
31 січня 2020 18:04
Костенко.pdf
31 січня 2020 18:04
Костенко труд .дог.pdf
31 січня 2020 18:04
Грызлов.pdf
31 січня 2020 18:04
Грызлов мед. книжка.pdf
31 січня 2020 18:04
Гризлов труд. дог..pdf
31 січня 2020 18:04
Голуб.pdf
31 січня 2020 18:04
Голуб труд.дог.pdf
31 січня 2020 18:04
Голуб кн..pdf
31 січня 2020 18:04
Договір оренди 9846.pdf
31 січня 2020 18:04
Договір оренди 5942.pdf
31 січня 2020 18:04
9846.pdf
31 січня 2020 18:04
9344.pdf
31 січня 2020 18:04
5942.pdf
31 січня 2020 18:03
Довідка статистики.pdf
31 січня 2020 18:03
Техн, якіс характер.pdf
31 січня 2020 18:03
Пропозиція.pdf
31 січня 2020 18:03
Прект договору.pdf
31 січня 2020 18:03
Кваліф. критерії.pdf
31 січня 2020 18:03
Довідка працівники.pdf
31 січня 2020 18:03
Довідка потужність.pdf
31 січня 2020 18:03
Двідка транспорт.pdf
31 січня 2020 18:03
Відомості учасника.pdf
31 січня 2020 18:03
Витяг2 2 группа.pdf
31 січня 2020 18:03
Виписка.pdf
31 січня 2020 18:03
Акти 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЯДІНА АЛІНА СЕРГІЇВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОГОЗЯН НІНА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЯДІНА АЛІНА СЕРГІЇВНА"
#3183217226
Відхилено 94 999,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 17:44
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОГОЗЯН НІНА МИХАЙЛІВНА
#1672900643
Переможець 95 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 18:14

Документи

06 лютого 2020 17:44
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:43
протокол 13.pdf

Документи

11 лютого 2020 18:13
21 риба.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОГОЗЯН НІНА МИХАЙЛІВНА
#1672900643
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2020 18:13
21 риба.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2 6 4 13 10 2020.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 11:51
2 6 14 04 2020.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 16:08
2 6 2 05 03 2020.pdf зміни до договору
05 березня 2020 17:01
2 6 1 14 02 2020.pdf зміни до договору
05 березня 2020 15:10
2 6 риба.pdf укладений
14 лютого 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в пункт 6.1. договору
Номер договору про закупівлю: 2/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зміною цін на продукти харчування, внести зміни в специфікацію до договору:
Номер договору про закупівлю: 2/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в специфікацію до договору
Номер договору про закупівлю: 2/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 2/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 94 493,26
UAH