Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15220000-6 риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена патрана без голови)
Очікувана вартість
112 500,00 UAH
UA-2020-01-24-004467-b ● 7047ee55f0224c048a499e96b6972054
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Харківський обласний ЦСПРД" |
Код ЄДРПОУ: | 25463310 |
Місцезнаходження: | 61029, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Краснодарська, 102-а |
Контактна особа: |
Марина Православна +380577133146 zentr2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 20:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 22:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 22:30 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 112 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 кілограми
риба морожена патрана без голови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61110, Україна, Харківська область, м. Харів, вул. Краснодарська 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 20:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 20:27 |
риба.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довіренність
Дата подання: 28 січня 2020 01:01
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:59
В своїй тендерній документації, у пункті 10.2б, ви зазначили, що підтвердженням надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом не може бути довіреність, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами. В даному випадку Ваша організація і виступає третьою особою, а довіреність є документом, що підтверджує право на використання спеціалізованого автотранспорту.
Також звертаю Вашу увагу на ч 1 ст 244 ЦК України де визначено, що Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Роз'ясніть це питання, бо ви дискримінуєте підприємців які використовують довіреність??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 244 ЦК України «Представництво за довіреністю» пункт 1 «Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреностю». Тобто, в складі тендерної пропозиції має бути первісний документ (договір) на якому ґрунтується довіреність.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-004467-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3195710990
Дата подання: 27 січня 2020 23:54
Наказом Міністерства охорони здоров'я....
В своїй тендерній документації, у пункті 10.2а, ви зазначаєте, що (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227) необхідно мати штат робітників з водіїв, експедиторів, вантажників, комплектувальників...
Питання: де саме або яким чином це зазначене у п 4.3 ціеї інструкції???
Також з посиланням на цю інструкцію ви зазначаєте, що сумісництво виконуваних дій по доставці визначеного товару без такого штату робітників не можливе...
на нашу думку ця вимога дискредитує мікро підприємства які не мають такого штату робітників, та є проявом є недобросовісної конкуренції , яка врегульовується Законом України.
Вимога: навести посилання де саме в цій інструкції зазначені ці вимоги або видалити їх...
Розгорнути
Згорнути
Питання: де саме або яким чином це зазначене у п 4.3 ціеї інструкції???
Також з посиланням на цю інструкцію ви зазначаєте, що сумісництво виконуваних дій по доставці визначеного товару без такого штату робітників не можливе...
на нашу думку ця вимога дискредитує мікро підприємства які не мають такого штату робітників, та є проявом є недобросовісної конкуренції , яка врегульовується Законом України.
Вимога: навести посилання де саме в цій інструкції зазначені ці вимоги або видалити їх...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 16:01
У пункті 10.2а тендерної документації, маємо на увазі, що учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У пункті 4.3 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 мова йде про те, що «Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». В особовій медичній книжці має зазначатися назва посади, яку займає працівник, тому суміщення та сумісництво не допускається. Повноцінне та доброякісне харчування дітей є однією з найголовніших завдань закладу. Поставки продуктів харчування необхідні 2-3 рази на тиждень, тому, несправність автотранспорту не повинна перешкоджати поставці товару. І тому ми вважаємо конче необхідним, щоб у постачальника було принаймні 2 транспортних засоби, з метою недопущення зриву поставок, які у свою чергу призведуть до невиконання норм харчування дітей.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДЯДІНА АЛІНА СЕРГІЇВНА" #3183217226 |
Відхилено |
94 999,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 17:44
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОГОЗЯН НІНА МИХАЙЛІВНА #1672900643 |
Переможець |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 18:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2 6 4 13 10 2020.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:51
|
2 6 14 04 2020.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 16:08
|
2 6 2 05 03 2020.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 17:01
|
2 6 1 14 02 2020.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 15:10
|
2 6 риба.pdf | укладений |
14 лютого 2020 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в пункт 6.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною цін на продукти харчування, внести зміни в специфікацію до договору: |
Номер договору про закупівлю: | 2/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в специфікацію до договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |