Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15530000-2 вершкове масло (масло вершкове)
Очікувана вартість
123 084,00 UAH
UA-2020-01-24-004452-b ● f5172c14dc48464983754ec93f9bc784
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Харківський обласний ЦСПРД" |
Код ЄДРПОУ: | 25463310 |
Місцезнаходження: | 61029, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Краснодарська, 102-а |
Контактна особа: |
Марина Православна +380577133146 zentr2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 20:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 22:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 22:30 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 123 084,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 230,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
780 кілограми
Масло вершкове від 73%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61110, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Краснодарська 102 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 20:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 20:13 |
масло вершкове.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довіреність
Дата подання: 28 січня 2020 01:24
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:02
В своїй тендерній документації, у пункті 10.1б, ви зазначили, що підтвердженням надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом не може бути довіреність, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами. В даному випадку Ваша організація і виступає третьою особою, а довіреність є документом, що підтверджує право на використання спеціалізованого автотранспорту. Також звертаю Вашу увагу на ч 1 ст 244 ЦК України де визначено, що Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Роз'ясніть це питання, бо ви дискримінуєте підприємців які використовують довіреність??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 244 ЦК України «Представництво за довіреністю» пункт 1 «Представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреностю». Тобто, в складі тендерної пропозиції має бути первісний документ (договір) на якому ґрунтується довіреність.
Трудова зайнятість
Дата подання: 28 січня 2020 15:06
Дата відповіді: 29 січня 2020 12:25
В абзаці Графік поставки Ви зазначаєте, що Разова поставка товару приблизно становитиме: масло вершкове від 73% - 5 кг.
навіщо для 5 кг ви вимагаете двох комплектувальників та вантажників??
Відповідь: Договір поставки продуктів харчування укладається на рік. Протягом року люди можуть хворіти, перебувати у відпустках. В цей час за них повинен хтось працювати. Тому і виникає потреба в декількох працівниках. Також зауважуємо, що медичний огляд водій автомобільного засобу проходить раз на рік, а працівник (вантажник, комплектувальник), який безпосередньо працює з продуктами харчування – два рази на рік (один раз на шість місяців).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-004452-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЯДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3195710990
Дата подання: 28 січня 2020 15:01
Інструкція № 298/227
у пункті 10.2а, ви зазначаєте, що (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227) необхідно мати штат робітників з водіїв, експедиторів, вантажників, комплектувальників...
Питання: де саме або яким чином це зазначене у п 4.3 ціеї інструкції???
Також з посиланням на цю інструкцію ви зазначаєте, що сумісництво виконуваних дій по доставці визначеного товару без такого штату робітників не можливе...
на нашу думку ця вимога дискредитує мікро підприємства які не мають такого штату робітників, та є проявом є недобросовісної конкуренції , яка врегульовується Законом України.
Вимога: навести посилання де саме в цій інструкції зазначені ці вимоги або видалити їх...
Розгорнути
Згорнути
Питання: де саме або яким чином це зазначене у п 4.3 ціеї інструкції???
Також з посиланням на цю інструкцію ви зазначаєте, що сумісництво виконуваних дій по доставці визначеного товару без такого штату робітників не можливе...
на нашу думку ця вимога дискредитує мікро підприємства які не мають такого штату робітників, та є проявом є недобросовісної конкуренції , яка врегульовується Законом України.
Вимога: навести посилання де саме в цій інструкції зазначені ці вимоги або видалити їх...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 16:03
У пункті 10.2а тендерної документації, маємо на увазі, що учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У пункті 4.3 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 мова йде про те, що «Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». В особовій медичній книжці має зазначатися назва посади, яку займає працівник, тому суміщення та сумісництво не допускається. Повноцінне та доброякісне харчування дітей є однією з найголовніших завдань закладу. Поставки продуктів харчування необхідні 2-3 рази на тиждень, тому, несправність автотранспорту не повинна перешкоджати поставці товару. І тому ми вважаємо конче необхідним, щоб у постачальника було принаймні 2 транспортних засоби, з метою недопущення зриву поставок, які у свою чергу призведуть до невиконання норм харчування дітей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ |
120 900,00
UAH з ПДВ
|
105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАЛАКЛІЙСЬКА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
115 596,00
UAH з ПДВ
|
115 596,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ #3250604199 |
Переможець |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 19:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2 5 4 13 10 2020.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 11:50
|
2 5 14 04 2020.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 16:05
|
2 5 2 05 03 2020.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 16:13
|
2 5 14 02 2020 накл.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 15:05
|
2 5 масло.pdf | укладений |
11 лютого 2020 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в пункт 6.1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною цін на продукти харчування, внести зміни в специфікацію до договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в специфікацію до договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |