ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ТА ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ВІДХОДІВ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість
3 473 137,00 UAH
UA-2020-01-24-004290-b a5c53bb20a85433aab413bbcf091af44
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04379746
Місцезнаходження замовника: 67571, Украина , Одеська обл., с. Фонтанка, вул. Степна, 4
Контактна особа замовника: Ганна Резніченко
+380672962021
an-na.reznichenko@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:36
Очікувана вартість: 3 473 137,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 731,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33482 метр кубічний
ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ТА ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ВІДХОДІВ НА ТЕРИТОРІЇ СЕЛА ФОНТАНКА ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67571, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Фонтанка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником наданої послуги, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно актів наданих послуг, на умовах відстрочки платежу до 180 банківських днів, з дня отримання Замовником належно оформлених документів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 180 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування наданих послуг на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 180 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 січня 2020 18:50
Електронний цифровий підпис
24 січня 2020 18:43
Додаток 4.doc
24 січня 2020 18:43
Додаток 2.doc
24 січня 2020 18:43
Додаток 1.docx
24 січня 2020 18:43
Додаток 3.docx
24 січня 2020 18:43
ТД ТПВ.doc

Інформація про відміну

Дата скасування
27 січня 2020 18:02
Причина скасування
а. 3 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
27 січня 2020 17:48 1 Протокол відміни сміття.pdf
27 січня 2020 18:02 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку