Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплексне надання послуг з охорони об'єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)
Очікувана вартість
3 583 000,00 UAH
UA-2020-01-24-004263-b 22bd9e9e17594b6a8ea2088c6b19d9fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лавошник Діана Сергіївна

+380955967762 LAVOSHNIKDI@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне спеціалізоване підприємство "Харківгорліфт"
Код ЄДРПОУ: 34754617
Вебсайт: http://www.gorlift.kh.ua/
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ярослава Мудрого, буд. 30, м. Харків
Контактна особа: Лавошник Діана Сергіївна
+380955967762
LAVOSHNIKDI@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 20:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 14:52
Очікувана вартість: 3 583 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 915,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


комплексне надання послуг з охорони об'єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона) - 2 послуги (згідно Додатку 1, Додатку 1.1. та Додатку 1.2. до тендерної документації) Джерело фінансування - власні кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
комплексне надання послуг з охорони об'єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати отримання акту наданих послуг Замовником. Замовник залишає за собою право відстрочки платежу за Договором на строк з моменту поставки товару до 31.12.2020 року (включно). Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 15:40
Перелік змін від 27.01.2020.docx
27 січня 2020 15:40
Додаток 4 зі змінами.docx
27 січня 2020 15:40
Додаток 3 зі змінами.docx
27 січня 2020 15:40
Додаток 2 зі змінами.docx
27 січня 2020 15:40
Додаток 1, 1.1 та 1.2 зі змінами.docx
27 січня 2020 15:40
ТД від 27.01.2020 року зі змінами.doc
27 січня 2020 15:40
Оголошення.docx
27 січня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 15:40
Перелік змін від 27.01.2020.docx
27 січня 2020 15:40
Додаток 4 зі змінами.docx
24 січня 2020 18:31
Додаток 4.docx
27 січня 2020 15:40
Додаток 3 зі змінами.docx
24 січня 2020 18:31
Додаток 3.docx
27 січня 2020 15:40
Додаток 2 зі змінами.docx
24 січня 2020 18:31
Додаток 2.docx
27 січня 2020 15:40
Додаток 1, 1.1 та 1.2 зі змінами.docx
24 січня 2020 18:31
Додаток 1, 1.1 та 1.2.docx
27 січня 2020 15:40
ТД від 27.01.2020 року зі змінами.doc
24 січня 2020 18:31
ТД від 24.01.2020 року.doc
27 січня 2020 15:40
Оголошення.docx
24 січня 2020 18:31
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо ТЗ
Дата подання: 28 січня 2020 16:05
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:11
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, відповідь стосовно закупівлі. а саме: у Додатку №1 до ТД у вимогах зазначено: 1. у машинних приміщеннях ліфтів (далі об’єкт), встановлюється обладнання, що підключається на Пульт централізованого спостереження (далі ПЦС) та забезпечує цілодобову охорону та контроль доступу на об’єкт. Питання: у вартість закупівлі входить тільки спостереження (ПЦС) чи й вартість закупівлі обладнання з монтажем? Дякуємо завчасно
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуто Ваше звернення, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне:
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими під нормативними актами, що, безпосередньо регулюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади в Україні.
Замовник наголошує на тому, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних вимог до предмету закупівлі.
Таким чином, до прав Замовника належить встановлення технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
Слід зазначити, що відповідь на Ваше питання міститься безпосередньо, в технічному завданні, що є Додатком № 1 до тендерної документації.
Так, в вище вказаному технічному завданні, висвітлено однією з вимог до майбутнього Виконавця послуг, встановлювати обладнання на об’єктах Замовника протягом не більше ніж 15 днів, відповідно до письмової заявки Замовника. Зміст технічного завдання Замовника не містить інформацію, що вище зазначене обладнання надається Замовником, а отже обов’язок щодо забезпечення охорони на об’єктах, в тому числі, але не виключно шляхом забезпечення (встановлення) необхідним обладнанням у достатній кількості та відповідним його монтажем покладено безпосередньо на Виконавця послуг.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА "ПРАЙМ" 3 534 018,56
UAH з ПДВ
3 516 008,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА" 3 579 769,92
UAH з ПДВ
3 533 939,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:47
Документи переможця
10 лютого 2020 19:21
1. Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 19:21
стаття 17.pdf
10 лютого 2020 19:21
8. Додаток 4.pdf
10 лютого 2020 19:21
7. Інші документи.pdf
10 лютого 2020 19:21
6. Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 19:09
Електронний підпис
10 лютого 2020 19:02
7 інші документи.pdf
10 лютого 2020 19:02
6 повноваження.pdf
10 лютого 2020 19:02
4 договор.pdf
10 лютого 2020 19:02
3 кількісні.pdf
10 лютого 2020 19:02
2 відповідність ст17.pdf
10 лютого 2020 19:02
0 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА "ПРАЙМ"

ПП "ХАРКІВСЬКА МІСЬКА ОХОРОНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА "ПРАЙМ"
#41099418
Переможець 3 516 008,80
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОНА "ПРАЙМ"
#41099418
3 516 008,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 09:07
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:53
Додаткова угода №3 до договору № 66 від 28.02.2020 року (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 16:40
Додаткова угода №2 до договору № 66 від 28.02.2020 року (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 17:55
Додаткова угода №1 від 14.08.2020 року (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 18:25
Договір №66 від 28.02.2020 року.pdf укладений
28 лютого 2020 18:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 11.1,11.3 розділу XI. Інші умови Договору № 66 від 28.02.2020р. та керуючись пунктом 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Додаткова угода № 1 від 14.08.2020 р. Сума договору після внесення змін складає 2 629 961,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 2 послуги.
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Договору № 66 від 28 лютого 2020 р. Додаткова угода № 2 від 31.12.2020 р. Сума договору після внесення змін складає 2 325 717,20 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 2 послуги
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та Договору № 66 від 28 лютого 2020 р. Додаткова угода № 3 від 31.12.2020 р. Сума договору після внесення змін складає 2 790 855,77 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 2 послуги
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 лютого 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 790 855,77
UAH (в тому числі ПДВ 465 142,63 UAH)