Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками
Очікувана вартість
3 581 518,95 UAH
UA-2020-01-24-004178-b c39e61caf4024949ac60a2d4afa39d70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 12:02
Очікувана вартість: 3 581 518,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 815,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107445.56 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 14:48
ТД_Охорона території зі ЗМІНАМИ 2.doc
17 лютого 2020 14:48
Зміни (2).doc
07 лютого 2020 15:57
Зміни.doc
17 лютого 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 14:48
ТД_Охорона території зі ЗМІНАМИ 2.doc
07 лютого 2020 15:57
ТД_Охорона території зі ЗМІНАМИ.doc
24 січня 2020 17:55
ТД_Охорона території.doc
17 лютого 2020 14:48
Зміни (2).doc
07 лютого 2020 15:57
Зміни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 30 січня 2020 06:36
Дата відповіді: 07 лютого 2020 16:04
Доброго дня! Під час вивчення змісту Тендерної документації у Учасника виникло ряд питань та зауважень до викладених Замовником вимог, а саме: - У розділі 7 ТД Замовником вказано, що в разі складання Тендерної пропозиції на іншій мові, обов’язково повинен бути переклад на українську мову, який має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання. З метою уникнення причин для відхилення пропозиції Учасника, просимо уточнити чи повинна уповноважена особа Учасника, яка завірить перекладені документи, мати лінгвістичну освіту та надати для підтвердження кваліфікації щодо здійснення таких перекладів підтверджуючі набуття такої освіти документи? Чи може достатньо буде підтвердити достовірність перекладу документів підписом особи, яка його безпосередньо здійснювала та засвідчити їх нотаріально? - Згідно вимог розділу 5 ТД Учасник повинен надати інформацію щодо наявності пульта централізованого нагляду, але ані в технічному завданні, ані в проекті договору про надання послуг охорони не вказано умов використання пульта централізованого спостереження та створення умов забезпечення його повноцінного функціонування шляхом обладнання об’єкту Замовника (або підключення вже встановленого обладнання) технічними засобами для передачі сигналів на пульт. Чи доцільно надання інформації щодо його наявності у Учасника, якщо тендерною документацією не передбачено його використання? - Чи достатньо буде Учаснику для підтвердження наявності у власності обладнання та матеріально-технічної бази, надати видаткові накладні на майно, що підтверджують його придбання Учасником, та акту(-ів) приймання-передачі майна, які будуть чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій? - В разі якщо Учасник для забезпечення стійкого зв’язку між постами планує використання радіостанцій, яка, відповідно до технічних характеристик та особливостей об’єкту, повинна бути потужність вихідного сигналу передавача радіостанцій, що будуть використовуватись на об’єкті охорони? - у кваліфікаційних вимогах до учасників закупівлі Замовником зазначено, що у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до охорони об’єкту Замовника, повинна бути вказана інформація про працівників (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядної організації та таке інше. У Ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» чітко визначено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни, які уклали трудовий договір з суб’єктом охоронної діяльності. Тобто, охоронники повинні бути штатними працівниками, які відповідають вимогам діючого законодавства України та ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, а також трудовим законодавством регулюється процес їх трудової діяльності, її організація. А за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за межами трудового законодавства, метою договору є отримання певного матеріального результату. Підрядник, на відміну від штатного працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, сам організовує свою роботу й виконує її на свій ризик. Крім того, проектом договору, що наведено у додатку 4 ТД, не визначено межі та обсяги робіт, до виконання яких можуть бути залучені субпідрядні організації та особи, що не є штатними працівниками Виконавця. Також, зі змісту договору не зрозуміло, яку відповідальність у разі неналежного виконання своїх обов’язків нестимуть особи, які не перебувають у трудових відносинах з Виконавцем але залучені до охорони майна Замовника. Просимо врахувати вищевикладені зауваження та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваші запитання розглянуто та повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни.
Аналогічний досвід
Дата подання: 31 січня 2020 10:26
Дата відповіді: 05 лютого 2020 16:13
Добрий день. Згідно тендерної документації вимагається надати документальне підтвердження наявності аналогічного досвіду, ід аналогічним договором у тендерній документації розуміється договір на надання охоронних послуг (охорони об’єктів в кількості не менше 5-ти цілодобових постів). У сфері державних закупівель відсутнє законодавче закріплення, а також розуміння визначення аналогічного договору, тож кожен замовник підходить до кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» досить суб’єктивно, тобто тлумачить по-різному і не завжди ґрунтується на положеннях законодавства. Так як чинне галузеве законодавство не містить дефініцію поняття «аналогічний договір», то звернімося до Словника української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 42., де дається визначення Аналогічний –який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Тобто аналогічним договором слід вважати договір, де предметом може бути аналогічні(подібні, схожі) роботи та послуги. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Виходячи з даної норми, законодавцем не визначено вимоги щодо надання певної необхіної кількості аналогічних договорів, а також не визначено відповідного періоду та обсягу. Виходячи з даної норми Учасник, для документального підтвердженої інформації про його відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме досвіду виконання аналогічного договору, має надати аналогічний договір за будь-який період, та будь-якого обсягу. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Висуваючи дану вимогу, а саме: надати аналогічний договір кількістю цілодобових постів не менше п’яти, Ви свідомо звужуєте коло потенційних учасників торгів, тобто встановлюєте надмірно специфічні вимоги до Учасників про надання підтвердження наявності досвіду роботи з аналогічними договорами. Тобто дана вимога має дискримінаційний характер, порушує принципи здійснення закупівель та звужує коло підприємств, які мають бажання брати участь у закупівлі та мають досвід виконання аналогічний робіт, але не можуть взяти участь, так як не мають аналогічний договір з кількістю цілодобових постів не менше п’яти. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. І дійсно в чинному законодавстві України відсутнє визначення поняття аналогічного договору, а якщо звертатись до Словника української мови, то визначенням поняття аналогічний – який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий (Том 1, 1970. — Стор. 42.). В тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором у тендерній документації розуміється договір на надання охоронних послуг (охорони об’єктів в кількості не менше 5-ти цілодобових постів). Визначення кількості постів уточнює загальне уявлення щодо аналогічного договору, оскільки замовнику необхідно обрати виконавця який має досвід надання послуг з охорони саме такої кількості постів. Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» для того щоб торги не було відмінено має бути не менше 2 учасників. Замовник провів моніторинг ринку та упевнився, що на ринку безліч компаній, які можуть надати таку послуги, в зв’язку з чим вимоги тендерної документації викладено відповідно до чинного законодавства України.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000065 ● 6bb607ac3dfb4c2e929efc90d68d9d3c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-01-24-004178-b 24.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державною аудиторською службою України 26 березня 2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі «Охоронні послуги (послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками)» (номер оголошення UA-2020-01-24-004178-b). Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) не погоджується з висновком Державної аудиторською службою України з наступних підстав. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно абз. 3 ч. 3 ст. 23 Закону у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Перше звернення за роз’ясненням було розміщено в системі 30 січня 2020 та відповідь на нього надана 07 лютого 2020 року. З огляду на те, що відповідь було надано з перевищенням трьох робочих днів, відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 23 Закону Замовником було внесено зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій не менше як на сім днів. Друге звернення за роз’ясненням було розміщено в системі 31 січня 2020 та відповідь на нього надана 05 лютого 2020 року. Оскільки 01 та 02 лютого були вихідними, 05 лютого 2020 року було останнім днем для надання відповіді, та 05 лютого 2020 року Замовником було надано відповідь, як це і передбачено Законом. Тобто, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства в сфері публічних закупівель. На запит щодо порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в частині ненакладення електронного цифрового підпису (ЕЦП), у відповідності до ч. 5 ст.7/1 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію про наступне. Вищевказаними наказом затверджені форми документів у сфері публічних закупівель, серед яких форма протоколу розгляду тендерних пропозицій та форма повідомлення про намір укласти договір. Зокрема, в ч. 2 наказу визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований ЕЦП посадової особи. 24.01.2020 за № UA-2020-01-24-004178-b була розпочата процедура закупівлі відкриті торги по предмету: 79710000-4 Охоронні послуги. За результатами аукціону, розгляду та оцінки пропозицій було визначено переможця відкритих торгів UA-2020-01-24-004178-b. Під час кваліфікації учасника-переможця торгів через особистий кабінет замовника в електронній системі закупівель Прозоро була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою протоколу розгляду тендерних пропозицій та формою повідомлення про намір укласти договір. Одночасно з цим, в електронну систему завантажено скановані документи на підтвердження прийняття замовником рішення, підписані всіма членами тендерного комітету протоколом засідання тендерного комітету № 13-8/20 від 28.02.2020 (скан-копія протоколу додається) та завантажено в електронну систему закупівель 28.02.2020 згідно вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». ЕЦП було завантажено (прикріплено) посадовою особою, проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. На сьогоднішній день закупівля завершена, тому повторне накладення ЕЦП на рішення Замовника, а саме на повідомлення про намір укласти договір не є можливим. Із метою недопущення в подальшому порушень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», законодавства з питань публічних закупівель посадовій особі Замовника, відповідальною за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro.

2020-04-02 15:34:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_2

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВР" 3 567 186,43
UAH з ПДВ
3 494 530,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" 3 570 439,68
UAH з ПДВ
3 497 241,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 12:16
Договір 1811000494.rar
17 лютого 2020 12:16
Договір 1811000493.rar
17 лютого 2020 12:16
Відгуки до договорів.rar
17 лютого 2020 12:16
ПП ВР_ДП_УДЦР_Д_3931_135м-18.PDF
17 лютого 2020 12:16
Технічне завдання.PDF
17 лютого 2020 12:16
Тендерна пропозиція.PDF
17 лютого 2020 12:16
Про субпідряд.PDF
17 лютого 2020 12:16
Лист гарантія Санкції.PDF
17 лютого 2020 12:16
Інформація ст 17 Закону.PDF
17 лютого 2020 12:16
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 17:35
Довідка ДПС
03 березня 2020 17:35
Довідка МВС
25 лютого 2020 15:55
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:48
Фінансовий звіт.rar
25 лютого 2020 15:48
17-Фахівець з ОЗО.rar
25 лютого 2020 15:48
13-Захист довкілля.pdf
25 лютого 2020 15:48
11-Строк дії ліцензії.pdf
25 лютого 2020 15:48
11-Ліцензія.pdf
25 лютого 2020 15:48
9-CТАТУТ від 17.05.2019.pdf
25 лютого 2020 15:48
Відповідність ст 17.pdf
25 лютого 2020 15:48
2.2 -Довідка персонал.pdf
25 лютого 2020 15:48
2.1-Фото одягу.pdf
25 лютого 2020 15:48
2.1-Дозволи ЗРЗ.rar
25 лютого 2020 15:48
2.1.1-Авто _свідоцтва.rar
25 лютого 2020 15:47
2.1 -Накладні 25ст.pdf
25 лютого 2020 15:47
2.1 - Довідка МТБ.pdf
25 лютого 2020 15:47
1-Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВР"

ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВР"
#39319229
Відхилено 3 494 530,56
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 13:04
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
#40207890
Переможець 3 497 241,60
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 13:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
#40207890
3 497 241,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 15:07
ДУ 3 Охорона (1).pdf зміни до договору
02 червня 2021 15:06
1_ДУ 3 Охорона.pdf укладений
02 червня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 13:36
ду-2 до договору 32-Узшк охорона.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:14
ДУ1_32УЗШК_Охорона (Альфа Безпека) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:14
1_ДУ1_32УЗШК_Охорона (Альфа Безпека).pdf укладений
29 грудня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 09:17
32-узшк.pdf укладений
12 березня 2020 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік в сумі, що не перевищує 20 % від суми договору
Номер договору про закупівлю: 32-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору в межах суми договору, за обєктивних обставин.
Номер договору про закупівлю: 32-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору та додаткової угоди № 1 до договору
Номер договору про закупівлю: 32-узшк
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 10 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 182 902,40
UAH (в тому числі ПДВ 697 150,40 UAH)