45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору та залу очікування на І поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг». Додаткові роботи)
Очікувана вартість
739 508,00 UAH
UA-2020-01-24-004163-b 5db0ffb35d7040bc877c31ba7ffd0e52
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Місцезнаходження замовника: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а
Контактна особа замовника: Альона Макаренко
+380983051128
serdyuk.hanna@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2020 13:35
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2020 13:35
Початок аукціону: 14 лютого 2020 15:43
Очікувана вартість: 739 508,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 395,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт єдиної громадської приймальні, коридору та залу очікування на І поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за адресою: вулиця Ухтомського, 23 в Тернівському районі м. Кривий Ріг». Додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Короленка, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи здійснюються на умовах відстрочки платежу на строк до 20 днів та в межах не більше 95 відсотків загальної вартості робіт. Остаточні розрахунки здійснюються в двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 січня 2020 13:38
Електронний цифровий підпис
29 січня 2020 13:37
Перелік змін (5).pdf
29 січня 2020 13:36
тд зі змінами.pdf
24 січня 2020 17:49
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 27 січня 2020 08:57
Дата відповіді: 29 січня 2020 13:40
До якого класу наслідків відноситься об’єкт? Згідно чинного законодавства, ліцензуванню підлягають роботи на об’єктах, що відносяться до ІІ та ІІІ класу наслідків. Крім того, Замовником вимагається Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та дозвіл на експлуатацію посудин, що працюють під тиском. Просимо обґрунтувати необхідність таких документів у Учасника, а саме: вказати, які роботи з перелічених в технічному завданні потребують наявності вищезазначених документів. В разі, якщо вказані роботи не потребують таких документів, просимо виключити дану вимогу, як таку, що суперечить чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради на задане вам запитання повідомляє, що об’єкт належить до класу наслідків СС2, 29.01.2020 року були внесенні зміни в тендерну документацію, а саме в додаток 2 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА», а саме внеслися зміни до додатку 2 в якому виключили пункт 5,7 щодо дозволів на роботи підвищеної небезпеки, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та дозвіл на експлуатацію посудин, що працюють під тиском, в зв’язку з чим на автоматизованому майданчику оприлюднено тендерну документацію зі змінами.»
Тендерна документація
Дата подання: 29 січня 2020 20:44
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:06
Тендерною документацією вимагається: "На підтвердження працевлаштування осіб, які вказані у довідці, Учасник повинен надати копію штатного розкладу, що підтверджує наявність штатних працівників відповідної кваліфікації / у випадку інженерно технічного складу для надання послуг, та копії документів про освіту працівників керівного складу. - Надати наказ або витяг з наказу про прийняття їх на роботу, копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінки). Ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» встановлює, що володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом, а третя особа – це будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. При цьому, мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних (ст. 6 цього ж закону). Відповідно до ст.11 Закону, підставами для обробки персональних даних є, зокрема: 1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних; 2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень. Відповідно до ст.. 16 Закону, Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону. Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Відповідно до ст.. 24 КЗпП України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Відповідно до ст.. 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. При цьому, відповідно до ст.1КЗпП України, Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників. З урахуванням вищенаведених положень законодавства, учасник, що планує участь у закупівлі, є володільцем персональних даних про своїх працівників та може здійснювати оброблення їх персональних даних виключно в рамках здійснення повноважень, визначених законом та в рамках виключно трудових, податкових відносин, відносин у сфері обов’язкової звітності. Жодним законом, при реалізації трудових відносин з працівниками, не передбачено такої мети використання персональних даних, як їх передача третім особам під час здійснення процедури публічних закупівель!!! Жоден закон не надає права замовнику вимагати персональні дані про працівників учасника, як і відсутній встановлений обов’язок учасника передавати третім особам чи, тим більше, поширювати через відкриту інтернет-мережу чи систему «Прозоро», персональні дані про своїх працівників! Таке поширення, з урахуванням вимог ст..11 та 16 Закону України «Про захист персональних даних» можливе виключно за окремо визначеною метою (для передачі персональних даних замовнику по конкретній процедурі закупівлі шляхом завантаження на електронному майданчику та які будуть у відкритому доступі в мережі Інтернет (системі «Прозоро») та за окремою згодою суб’єкта персональних даних, яка є добровільною та яку підприємство-учасник не може отримати через відмову працівників. При цьому, ви не спроможні виконати вимоги ЗУ «Про захист персональних даних», оскільки така інформація подається учасником замовнику через електронний майданчик, та буде у відкритому доступу необмеженому колу осіб, а отже, будуть порушені права фізичних осіб-працівників на захист їх персональних даних, на їх конфіденційність. Окремо звертаємо увагу, що якщо замовник не довіряє документам, які видані учасником торгів, зокрема довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації то ви можете вимагати надання копій відповідних форм звітності, де відсутня персоніфікація та персональні дані про працівників. Вимагаємо внести зміни до ТД, виключивши з неї положення, що не відповідають вимогам законодавства. У разі невнесення змін учасник буде завертись до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з повідомленням про порушення вами вимог Закону, а також до суду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради повідомляє, що конкретні професійні вимоги до кваліфікації та досвіду працівників, встановлені у Документації, пов’язані зі специфікою предмета закупівлі і будуть розглядатися, як показники перевірки спроможності виконання учасником Процедури закупівлі договору про закупівлю з дотриманням вимог трудового законодавства.
Звертаємо увагу, що Документацією передбачено, що якщо учасник не має (або не надає) документа, визначеного додатком 3 Документації, він може надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу.
Крім того, відповідно до статті 8 Закону України "Про захист персональних даних" суб’єкт персональних даних має право отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема, інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані та у разі його незгоди пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх даних.
Відповідно до Тендерної Документації визначені кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством – додаток 3.
Також згідно з Тендерною Документацією, якщо учасник Процедури закупівлі не має документа, визначеного додатком 3, він може надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається документацією конкурсних торгів буде віднесена на ризик учасника Процедури закупівлі.
Відповідно до додатку 3 Документації до документів, що підтверджують наявність в учасника Процедури закупівлі обладнання та матеріально- технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи належать, зокрема: довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів. До довідки обов’язково надається копія штатного розпису, копії трудових книжок, копії наказів про прийом на роботу працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних", зокрема:
- згода суб'єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди;
- знеособлення персональних даних – вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-004163-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 19 лютого 2020 10:51
Вимога на рішення Замовника
Вимога від ТОВ "СМАРТОМ"
Скасована
Дата: 19 лютого 2020 10:57
Причина: Технічний опис.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-004163-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 19 лютого 2020 10:56
Вимога від ТОВ "СМАРТОМ"
Вимога у файлі pdf на 3-х аркушах.
Скасована
Дата: 19 лютого 2020 12:16
Причина: Не завантажився файл PDF
Номер вимоги: UA-2020-01-24-004163-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 19 лютого 2020 12:16
Вимога на рішення Замовника
Вимога у файлі PDF на 3-х аркушах.
customer_decision: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 16:52
В зв’язку з наведеним вимогами, підстави для задоволення Ваших вимог, а саме скасувати
протокол № 11 від 18.02.2020, визначити переможцем, у тендерного комітету виконкому
Тернівської районної у місті ради - відсутні. (відоповідь додається у пдв форматі)

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

20 лютого 2020 16:52
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 665 557,21
UAH з ПДВ
658 162,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГРО БУД ГРУПП 689 768,80
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 17:49
sign.p7s
14 лютого 2020 16:58
Довідка МВС.pdf
13 лютого 2020 13:28
sign.p7s
13 лютого 2020 13:28
Кошторис.rar
13 лютого 2020 13:22
sign.p7s
13 лютого 2020 13:21
Кошторис.rar
13 лютого 2020 12:39
sign.p7s
13 лютого 2020 12:37
Штатний розпис 2020 рік.pdf
13 лютого 2020 12:37
Технічне завдання.pdf
13 лютого 2020 12:37
Витяг з ЄДР.pdf
13 лютого 2020 12:37
Диплом Шкляр.pdf
13 лютого 2020 12:37
Проект договору.pdf
13 лютого 2020 12:37
Довідка працівники.pdf
13 лютого 2020 12:37
Витяг ПДВ.pdf
13 лютого 2020 12:37
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
13 лютого 2020 12:37
Довідка п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
13 лютого 2020 12:37
Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17.zip
13 лютого 2020 12:37
Довідка МТБ.pdf
13 лютого 2020 12:37
Посвідчення Шкляр ОП.pdf
13 лютого 2020 12:37
Довідка п. 8 ч. 1 ст. 17.pdf
13 лютого 2020 12:37
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2020 12:37
Довідка п. 10 ч. 1 ст. 17.pdf
13 лютого 2020 12:37
Довідка п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
13 лютого 2020 12:37
Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17.zip

Публічні документи

13 лютого 2020 12:48
Сертифікати-41-79.pdf
13 лютого 2020 12:48
Сертифікати-1-40.pdf
13 лютого 2020 12:48
ЦГОК-здравпункт-111-133.pdf
13 лютого 2020 12:48
ЦГОК-здравпункт-81-110 (1).pdf
13 лютого 2020 12:48
ЦГОК-здравпункт-41-80 (1).pdf
13 лютого 2020 12:48
ЦГОК-здравпункт-1-40 (1).pdf
13 лютого 2020 12:48
Додаток 4.pdf
13 лютого 2020 12:48
3 Наявність досвіду.pdf
13 лютого 2020 12:48
Додаток 7.pdf
13 лютого 2020 12:48
Додаток 6.pdf
13 лютого 2020 12:48
Додаток 5.pdf
13 лютого 2020 12:48
Додаток 2.pdf
13 лютого 2020 12:48
Додаток 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГРО БУД ГРУПП
#40446865
Очікує рішення 660 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 11:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"
#40820975
Відхилено 658 162,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 11:06

Документи

Документи

18 лютого 2020 11:06
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку