Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
Очікувана вартість
521 330,00 UAH
UA-2020-01-24-004159-b ● c281fcf439b04188b5f076195781cec5
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Вороновицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41518846 |
Місцезнаходження: | 23252, Україна , Вінницька обл., смт. Вороновиця, вул.Козацький шлях, 60 |
Контактна особа: |
Людмила Мисліцька +380973971515 osvitavoronovitsa@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 521 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 213,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи) (згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
469 метр кубічний
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23252, Україна, Вінницька область, Вінницький район, селище міського типу Вороновиця, вул. Гагаріна, 2; с.Комарів, вул. Михайлівська, 14.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Замовником по факту поставки у гривнях шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 17:49 |
пд.docx | |
24 січня 2020 17:49 |
ТД Деревина дрова.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-004159-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 19 березня 2020 15:46
Оскарження рішення про визнання переможцем
Відділом освіти, молоді та спорту Вороновицької селищної ради оголошено закупівлю деревини дров`яної промислового та непромислового використання 1 групи (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина) на загальну вартість 521 330,00 гривень.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції фізичної особи- підприємця Крупко Василь Григорович (далі – ФОП Крупко В. Г.) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником, а тому підлягає відхиленню, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Крупко В. Г. було подано витяг з реєстру платників єдиного податку №1902223400385 від 03.12.2019 року (далі – Витяг), зі змісту якого підтверджується інформація про статус учасника як платника єдиного податку 3 групи.
Водночас, виходячи зі змісту примітки, що розташована в нижній частині Витягу (під графою «дата видачі витягу»), «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до Реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у наданому учасником витязі з реєстру платників єдиного податку у таблиці з переліком видів господарської діяльності першої та другої груп згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005) зазначено 4 (чотири) види економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД _47.72, _46.73, _46.43, _46.51.
При цьому, відповідно до інформації з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.02.2020 року за №1006361923, що містить оновлену інформацію про ФОП Крупко В. Г., за учасником зареєстровано 5 (п’ять) видів економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД 47.72, 46.73, 46.43, 46.51, 46.36.
З огляду на те, що витяг з реєстру платників єдиного податку датований 03.12.2019 року, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 19.02.2020 року, виходить, що у період з 04.12.2019 по 19.02.2020 року ФОП Крупко В. Г. зареєстрував новий вид економічної діяльності за кодом КВЕД
46.36. Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, а отже, також вніс зміни в реєстр платників єдиного податку.
Таким чином, оскільки витяг з реєстру платників єдиного податку №1902223400385 від 03.12.2019 року містить інформацію лише про чотири з п’яти зареєстрованих видів діяльності ФОП Крупко В. Г., зазначений документ є таким, що втратив чинність з моменту внесення інформації про п’ятий вид господарської діяльності учасника за кодом КВЕД 46.36.до Реєстру.
Отже, учасник ФОП Крупко В. Г. не надав у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копію витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), а тому тендерна пропозиція учасник не відповідає умовам
тендерної документації в цій частині.
Відповідно до умов тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі якщо учасник не надав в повному обсязі документальне підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям згідно вимог цієї документації.
Беручи до уваги вищевикладене та керуючись чинним Законом України «Про публічні закупівлі», просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП Крупко В. Г. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник-скаржник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції фізичної особи- підприємця Крупко Василь Григорович (далі – ФОП Крупко В. Г.) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником, а тому підлягає відхиленню, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП Крупко В. Г. було подано витяг з реєстру платників єдиного податку №1902223400385 від 03.12.2019 року (далі – Витяг), зі змісту якого підтверджується інформація про статус учасника як платника єдиного податку 3 групи.
Водночас, виходячи зі змісту примітки, що розташована в нижній частині Витягу (під графою «дата видачі витягу»), «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до Реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у наданому учасником витязі з реєстру платників єдиного податку у таблиці з переліком видів господарської діяльності першої та другої груп згідно з КВЕД ДК 009:2010 (КВЕД-2005) зазначено 4 (чотири) види економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД _47.72, _46.73, _46.43, _46.51.
При цьому, відповідно до інформації з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.02.2020 року за №1006361923, що містить оновлену інформацію про ФОП Крупко В. Г., за учасником зареєстровано 5 (п’ять) видів економічної діяльності, а саме: за кодами КВЕД 47.72, 46.73, 46.43, 46.51, 46.36.
З огляду на те, що витяг з реєстру платників єдиного податку датований 03.12.2019 року, а витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - 19.02.2020 року, виходить, що у період з 04.12.2019 по 19.02.2020 року ФОП Крупко В. Г. зареєстрував новий вид економічної діяльності за кодом КВЕД
46.36. Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, а отже, також вніс зміни в реєстр платників єдиного податку.
Таким чином, оскільки витяг з реєстру платників єдиного податку №1902223400385 від 03.12.2019 року містить інформацію лише про чотири з п’яти зареєстрованих видів діяльності ФОП Крупко В. Г., зазначений документ є таким, що втратив чинність з моменту внесення інформації про п’ятий вид господарської діяльності учасника за кодом КВЕД 46.36.до Реєстру.
Отже, учасник ФОП Крупко В. Г. не надав у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копію витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), а тому тендерна пропозиція учасник не відповідає умовам
тендерної документації в цій частині.
Відповідно до умов тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі якщо учасник не надав в повному обсязі документальне підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям згідно вимог цієї документації.
Беручи до уваги вищевикладене та керуючись чинним Законом України «Про публічні закупівлі», просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП Крупко В. Г. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, Учасник-скаржник буде вимушений звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2020 14:58
Доброго дня! Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Ознайомившись зі змістом висунутої вимоги, звертаємо вашу увагу, що тендерна документація щодо проведення закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи)» не містила вимоги щодо підтвердження системи оподаткування учасника шляхом надання відповідного документу. Витяг з реєстру платника єдиного податку було надано учасником додатково у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо вашу увагу, що учасники закупівель не позбавляються права надавати додаткові документи, що на їхню думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації.
А тому, керуючись практикою органу оскарження, повідомляємо, що надання будь-яких додаткових документів у складі тендерної пропозиції учасника, які не вимагалися тендерною документацією не розцінюється як невідповідність вимогам тендерної документації та не є причиною для відхилення.
Виходячи із вищезазначеного, повідомляємо, що усі рішення по закупівлі «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи)» прийняті відповідно до норм чинного законодавства. Рішення по даній закупівлі остаточні та повторно переглядатися не будуть.
Відповідно до ч.4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Ознайомившись зі змістом висунутої вимоги, звертаємо вашу увагу, що тендерна документація щодо проведення закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи)» не містила вимоги щодо підтвердження системи оподаткування учасника шляхом надання відповідного документу. Витяг з реєстру платника єдиного податку було надано учасником додатково у складі тендерної пропозиції.
Звертаємо вашу увагу, що учасники закупівель не позбавляються права надавати додаткові документи, що на їхню думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації.
А тому, керуючись практикою органу оскарження, повідомляємо, що надання будь-яких додаткових документів у складі тендерної пропозиції учасника, які не вимагалися тендерною документацією не розцінюється як невідповідність вимогам тендерної документації та не є причиною для відхилення.
Виходячи із вищезазначеного, повідомляємо, що усі рішення по закупівлі «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи)» прийняті відповідно до норм чинного законодавства. Рішення по даній закупівлі остаточні та повторно переглядатися не будуть.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-24-004159-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Крупко Василь Григорович, Код ЄДРПОУ:1975613134
Дата подання: 17 лютого 2020 17:40
Дата подання: 17 лютого 2020 17:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2020 17:54
Рішення від 19.02.2020 № 3201 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 17:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2020 № 4417.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 20:17
Рішення від 06.03.2020 № 4417.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 23:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується із рішення органу оскарження та повідомляє про виконання даного рішення.
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2020 14:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Вінницький лісгосп |
398 650,00
UAH з ПДВ
|
398 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Крупко Василь Григорович |
442 736,00
UAH з ПДВ
|
412 696,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Корж Віта Володимирівна |
492 450,00
UAH з ПДВ
|
412 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шутко Василь Петрович |
505 582,00
UAH з ПДВ
|
505 582,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Вінницький лісгосп #33315831 |
Рішення скасоване |
398 650,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 14:17
|
ДП Вінницький лісгосп #33315831 |
Відхилено |
398 650,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 14:24
|
ФОП Крупко Василь Григорович #1975613134 |
Переможець |
412 696,55
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 17:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 березня 2020 15:28 |
Коментар щодо відміни: | Здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили |
Документи:
23 березня 2020 15:28
|
Електронний підпис |
23 березня 2020 15:26
|
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ТОРГІВ.doc |