Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд Національного банку України
Complex cleaning services for the NBU's premises
Complex cleaning services for the NBU's premises
Очікувана вартість
33 051 285,11 UAH
UA-2020-01-24-004124-b ● 74393ebaeb1147b5a77d47782bb2718f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Горленко Ігор Володимирович +3802532248 Ihor.Horlenko@bank.gov.ua Чернявський Олексій Сергійович +3802534428 Oleksii.Cherniavskyi@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Olga Skichko +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Горленко Ігор Володимирович +3802532248 Ihor.Horlenko@bank.gov.ua Чернявський Олексій Сергійович +3802534428 Oleksii.Cherniavskyi@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 33 051 285,11 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 24 січня 2020 17:35 |
Enquiries until: | 16 лютого 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 22 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 лютого 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 33 051 285 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,61 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Надання послуг з комплексного прибирання будівель і споруд Національного банку України на 39 об’єктах, зазначених в розділі «Загальні положення» тендерної документації.
place for provision of complex cleaning services for the NBU's premises at 39 objects specified in General Provisions section of the bidding documents;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексні послуги з прибирання будівель і споруд Національного банку України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Complex cleaning services for the NBU's premises
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 30 квітня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з Додатками до Договору) надані послуги здійснюється щомісячно, згідно з фактичним обсягом наданих та прийнятих Замовником послуг (щоденних, періодичних та послуг за потребою) та використаних витратних матеріалів, протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін актів про приймання-передавання наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 17:36 |
4. Dodatok_4_Informaciya_pro_perelik_poslug.xlsx | |
24 січня 2020 17:36 |
8. Додаток_8_Форма_Чек-листа.xlsx | |
24 січня 2020 17:36 |
7. Додаток_7_Таблиця_цін_та_ОБ'ЄМІВ_для ПЕРЕМОЖЦЯ.xlsx | |
24 січня 2020 17:36 |
9. Проєкт_договору_клінінг.doc | |
24 січня 2020 17:35 |
Тендерна документація_Cleaning services.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-004124-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 06 березня 2020 16:22
Вимога у зв'язку з не наданням повного переліку документів передбачених тендерною документацією
Шановний Замовнику Національний Банк України. Ми, ПП “Клінінг-Про”, м. Львів, вул. Сахарова 37, 5-ий поверх, ЄДРПОУ 35047973 як Учасник відкритих торгів: ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання, Ідентифікатор закупівліUA-2020-01-24-004124-b, вивчивши Вашу Тендерну документацію просим звернути увагу на не відповідність вимогам пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ", а саме:
1. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», передбачає, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, де поміж іншим пунктами 8-9, передбачено:
«8) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
9) свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями».
Так, Учасником ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, тоді у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Якщо ж учасник не є платником єдиного податку, у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг із реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку.
Якщо один із вищевказаних документів не передбачений (не обов’язковий) чи (або) не подається, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього такого документу з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України.
У випадку відсутності вищевказаних документів, та якщо учасник не надасть довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього документа з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України, та (або) посилання на конкретні статті законодавства України будуть помилковими – Замовник вправі рахувати документ не поданим.
Аналогічна позиція викладена у абзаці 3 сторінки 3 рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1370-р/пк-ск від 24.06.2016 року.
Так, Учасник ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” повинен був надати довідку з обґрунтуванням відсутності витягу із реєстру платників єдиного податку або свідоцтва про сплату єдиного податку.
Отже, Учасником не надано відповідної довідки з обґрунтуванням здійснення або не здійснення діяльності на підставі однієї із перелічених форм оподаткування, а отже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», передбачає, поміж іншим: “ наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду успішного виконання аналогічного(них) договору (ів)* (надання комплексних послуг з прибирання будівель і споруд), подається згідно з наведеною формою”.
Також Замовником роз’яснено, що під приміткою “аналогічного(них) договору (ів) *”, йдеться про: “під «успішним виконанням аналогічних договорів» слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців, із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”.
Так, ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” у якості підтвердження виконання аналогічних договорів зазначено наступне:
1. Договір про надання послуг з щоденного прибирання приміщень № 01-10/19 від 28.08.2019 року (почав діяти з 01.10.2020 року), предмет договору – послуги з прибирання приміщень, укладений з ПрАТ “Мульті Весте Україна 3”.
Так, код ЄДРПОУ даного контрагента 35575330 та коди ведення економічної діяльності наступні:
Код КВЕД 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів;
Код КВЕД 52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
Код КВЕД 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна;
Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (основний).
Аналізуючи коди ведення економічної діяльності контрагента ПрАТ “Мульті Весте Україна 3” можна дійти обґрунтованого висновку, що у його власності та користуванні не можуть перебувати приміщення, які відповідають своїми технічними характеристиками приміщенням НБУ, на яких надаватимуть послуги згідно договору, який потенційно укладатиметься.
Крім цього, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” зазначає лише про “послуги з прибирання приміщень” де не йдеться про будь-яку прибудинкову території, не говорячи вже про вимоги, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що даний Договір почав діяти лише 01.10.2019 року, тоді як Вами в примітці зазначено: “ успішним виконанням аналогічних договорів» слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців”, тобто йдеться про договори, які успішно виконувались 12 місяців , тоді як станом на сьогодні лише п’ять повних місяців ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” надає такі послуги, що спростовує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Договір № 71М100/19-4к1 від 01.04.2019 року про надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території ПрАТ “Укртелеком” (Черкаська філія (!)), предмет Договору – надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території Черкаської філії ПАТ “Укртелеком”.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що послуги згідно даного Договору надаються виключно в Черкаській філії ПАТ “Укртелеком”, тоді як об’єкти, на яких необхідно надавати послуг НБУ знаходяться по всій території України, а не в одному регіоні.
Більше того, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” зазначає лише про “ надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території ” де не йдеться про послуги, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
Таким чином, у ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” відсутній досвід виконання аналогічних Договорів, що ставить під обґрунтований сумнів можливість надання ним якісних та вичерпних послуг в інтересах НБУ.
Відповідно до п.4 ч. 1 ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ”, як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», передбачає, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, де поміж іншим пунктами 8-9, передбачено:
«8) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
9) свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями».
Так, Учасником ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, тоді у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Якщо ж учасник не є платником єдиного податку, у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг із реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку.
Якщо один із вищевказаних документів не передбачений (не обов’язковий) чи (або) не подається, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього такого документу з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України.
У випадку відсутності вищевказаних документів, та якщо учасник не надасть довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього документа з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України, та (або) посилання на конкретні статті законодавства України будуть помилковими – Замовник вправі рахувати документ не поданим.
Аналогічна позиція викладена у абзаці 3 сторінки 3 рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1370-р/пк-ск від 24.06.2016 року.
Так, Учасник ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” повинен був надати довідку з обґрунтуванням відсутності витягу із реєстру платників єдиного податку або свідоцтва про сплату єдиного податку.
Отже, Учасником не надано відповідної довідки з обґрунтуванням здійснення або не здійснення діяльності на підставі однієї із перелічених форм оподаткування, а отже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», передбачає, поміж іншим: “ наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду успішного виконання аналогічного(них) договору (ів)* (надання комплексних послуг з прибирання будівель і споруд), подається згідно з наведеною формою”.
Також Замовником роз’яснено, що під приміткою “аналогічного(них) договору (ів) *”, йдеться про: “під «успішним виконанням аналогічних договорів» слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців, із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”.
Так, ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” у якості підтвердження виконання аналогічних договорів зазначено наступне:
1. Договір про надання послуг з щоденного прибирання приміщень № 01-10/19 від 28.08.2019 року (почав діяти з 01.10.2020 року), предмет договору – послуги з прибирання приміщень, укладений з ПрАТ “Мульті Весте Україна 3”.
Так, код ЄДРПОУ даного контрагента 35575330 та коди ведення економічної діяльності наступні:
Код КВЕД 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів;
Код КВЕД 52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту;
Код КВЕД 68.10 Купівля та продаж власного нерухомого майна;
Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (основний).
Аналізуючи коди ведення економічної діяльності контрагента ПрАТ “Мульті Весте Україна 3” можна дійти обґрунтованого висновку, що у його власності та користуванні не можуть перебувати приміщення, які відповідають своїми технічними характеристиками приміщенням НБУ, на яких надаватимуть послуги згідно договору, який потенційно укладатиметься.
Крім цього, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” зазначає лише про “послуги з прибирання приміщень” де не йдеться про будь-яку прибудинкову території, не говорячи вже про вимоги, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що даний Договір почав діяти лише 01.10.2019 року, тоді як Вами в примітці зазначено: “ успішним виконанням аналогічних договорів» слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців”, тобто йдеться про договори, які успішно виконувались 12 місяців , тоді як станом на сьогодні лише п’ять повних місяців ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” надає такі послуги, що спростовує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Договір № 71М100/19-4к1 від 01.04.2019 року про надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території ПрАТ “Укртелеком” (Черкаська філія (!)), предмет Договору – надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території Черкаської філії ПАТ “Укртелеком”.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що послуги згідно даного Договору надаються виключно в Черкаській філії ПАТ “Укртелеком”, тоді як об’єкти, на яких необхідно надавати послуг НБУ знаходяться по всій території України, а не в одному регіоні.
Більше того, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” зазначає лише про “ надання послуг з комплексного прибирання внутрішніх приміщень та прилеглої території ” де не йдеться про послуги, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
Таким чином, у ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ” відсутній досвід виконання аналогічних Договорів, що ставить під обґрунтований сумнів можливість надання ним якісних та вичерпних послуг в інтересах НБУ.
Відповідно до п.4 ч. 1 ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ”, як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-24-004124-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 06 березня 2020 16:18
Вимога у звяку з не наданням повного переліку документів передбачених тендерною документацією
Шановний Замовнику Національний Банк України. Ми, ПП “Клінінг-Про”, м. Львів, вул. Сахарова 37, 5-ий поверх, ЄДРПОУ 35047973 як Учасник відкритих торгів: ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання, Ідентифікатор закупівліUA-2020-01-24-004124-b, вивчивши Вашу Тендерну документацію просим звернути увагу на не відповідність вимогам пропозиції Учасника Приватного Підприємства "ЄВРОХІМ ОДЕСА", а саме:
1. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», передбачає, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, де поміж іншим пунктами 8-9, передбачено:
«8) свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
9) свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями».
Так, Учасником ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” у складі тендерної пропозиції надано витяг з реєстру платника податку на додану вартість.
Якщо учасник не є платником податку на додану вартість, тоді у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Якщо ж учасник не є платником єдиного податку, у цьому випадку він повинен надати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України, про те, що відповідний документ не передбачено, а саме витяг із реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку.
Якщо один із вищевказаних документів не передбачений (не обов’язковий) чи (або) не подається, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього такого документу з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України.
У випадку відсутності вищевказаних документів, та якщо учасник не надасть довідку у довільній формі з викладенням обставин, що пояснюють відсутність у нього документа з обґрунтуванням та посиланням на конкретні статті законодавства України, та (або) посилання на конкретні статті законодавства України будуть помилковими – Замовник вправі рахувати документ не поданим.
Аналогічна позиція викладена у абзаці 3 сторінки 3 рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 1370-р/пк-ск від 24.06.2016 року.
Так, Учасник ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” повинен був надати довідку з обґрунтуванням відсутності витягу із реєстру платників єдиного податку або свідоцтва про сплату єдиного податку.
Отже, Учасником не надано відповідної довідки з обґрунтуванням здійснення або не здійснення діяльності на підставі однієї із перелічених форм оподаткування, а отже його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», передбачає, поміж іншим: “ наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду успішного виконання аналогічного(них) договору (ів)* (надання комплексних послуг з прибирання будівель і споруд), подається згідно з наведеною формою”.
Також Замовником роз’яснено, що під приміткою “аналогічного(них) договору (ів) *”, йдеться про: “під «успішним виконанням аналогічних договорів» слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців, із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”.
Так, ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” у якості підтвердження виконання аналогічних договорів зазначено наступне:
2.1. Договір № 2612-08 від 26.12.2018 року укладений з ТОВ “Красноармійська Кондитерська Фабрика” (перейменовано на ТзОВ “Смак+”), предмет договору – Комплекс послуг з прибирання службових приміщень та прилеглої території.
Так, код ЄДРПОУ даного контрагента 32186892 та коди ведення економічної діяльності наступні:
Код КВЕД 10.41 Виробництво олії та тваринних жирів;
Код КВЕД 10.72 Виробництво сухарів і сухого печива; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок тривалого зберігання (основний);
Код КВЕД 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.
Аналізуючи коди ведення економічної діяльності контрагента ТОВ “Красноармійська Кондитерська Фабрика” (перейменовано на ТзОВ “Смак+”) можна дійти обґрунтованого висновку, що у його власності та користуванні не можуть перебувати приміщення, які відповідають та своїми технічними характеристиками приміщенням НБУ, на яких надаватимуть послуги згідно договору, який потенційно укладатиметься.
Крім цього, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” зазначає лише про “комплекс послуг з прибирання службових приміщень та прилеглої території ” де не йдеться про характеристики, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
2.2. Договір № 01070430-20 від 02.01.2020 року, укладений з НЕК “Укренерго” Центральна ЕС, предмет закупівлі (ДК 021:2015) 90910000-9 Послуги з прибирання приміщень виробничих будівель на підстанціях та прилеглих територіях.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що даний Договір почав діяти лише 02.01.2020 року, тоді як Вами в примітці зазначено: “успішним виконанням аналогічних договорів” слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців”, тобто йдеться про договори, які успішно виконувались 12 місяців , тоді як станом на сьогодні лише два повних місяці ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” надає такі послуги за даним Договором, що спростовує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
2.3. Договір № 104.30-16/46 від 03.01.2020 року, укладений з АТ “Державний ощадний банк України”, Філія-Донецьк обласне управління АТ “Ощадбанк”, предмет Договору – Послуги з прибирання офісних приміщень(!).
Отже, послуги згідно даного Договору надаються виключно в Донецькій філії АТ “Ощадбанк”, тоді як об’єкти, на яких необхідно надавати послуг НБУ знаходяться по всій території України, а не в одному регіоні.
Крім цього, в примітці зазначено: “аналогічного(них) договору (ів) *… із переліком послуг, які включали послуги з прибирання співрозмірної з даним технічним завданням кількості офісних приміщень, коридорів, сходів, санітарно-технічних приміщень, прилеглої території, забезпечення витратними матеріалами санітарно-технічного призначення, виконання послуг з хімічного чищення різного типу поверхонь, послуг з вивезення твердих побутових відходів, послуг по догляду за зеленими насадженнями, послуг з дезінсекції, дератизації в приміщеннях, послуг, що надаються з використанням верхолазів”, проте, описуючи предмет Договору ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” зазначає лише про “прибирання офісних приміщень” де не йдеться про будь-яку прибудинкову територію або будь-які інші характеристики, зазначені в примітці, а отже вказаний договір не може слугувати доказом наявності досвіду виконання аналогічних Договорів.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що даний Договір почав діяти лише 03.01.2020 року, тоді як Вами в примітці зазначено: “успішним виконанням аналогічних договорів” слід вважати виконання без застосування господарських санкцій зі сторони Замовника договорів, укладених на термін не менше 12 місяців”, тобто йдеться про договори, які успішно виконувались 12 місяців , тоді як станом на сьогодні лише два повних місяці ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” надає такі послуги, що спростовує наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
3. Розділ 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачає: “ Послуги мають відповідати вимогам, які визначені у Додатку 2 до тендерної документації “Вимоги до якості надання послуг”. Форма Чек-листа наведена у Додатку 8 “Чек-лист” до тендерної документації.”
Проте, всупереч даній вимозі учасником ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” в складі тендерної пропозиції не надано форму чек-листа наведену в додатку 8 до тендерної документації.
Таким чином, у ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” відсутній досвід виконання аналогічних Договорів, що ставить під обґрунтований сумнів можливість надання ним якісних та вичерпних послуг в інтересах НБУ.
Відповідно до п.4 ч. 1 ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП “ЄВРОХІМ ОДЕСА” , як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-24-004124-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 06 березня 2020 15:55
Дата подання: 06 березня 2020 15:55
Скарга на рішення Національного Банку України
Скарга на рішення Національного Банку України, щодо дискваліфікації Учасника ПП "Клінінг-Про" у зв'язку із не відповідністю учасника кваліфікаційним критеріям (відповідність умовам тендерної документації) до автоматичної оцінки тендерних пропозиції.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 11:32
Рішення від 11.03.2020 № 4570 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 11:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2020 № 5099.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 15:12
Рішення від 17.03.2020 № 5099.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 18:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 березня 2020
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" |
28 014 516,00
UAH з ПДВ
|
28 014 516,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" |
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
32 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" #41947764 |
Переможець |
28 014 516,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2020 15:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 12:10
|
ДД 102945 від 23.03.2021 Єврохім Одеса_перерозп обсягів.pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2021 17:50
|
ДД 102860 від 16.02.2021 Єврохім Одеса_перерозподіл.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2021 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 13:38
|
ДД 102824 від 28.01.2021 Єврохім Одеса_перерозподіл..pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:11
|
ДД 102635 від 22.12.2020_Єврохім Одеса_розподіл.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 09:34
|
ДД 102503 від 29.10.2020 Єврохім Одеса_викл. 34, 39.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 14:36
|
DD 102406 vid 23.09.2020_Yevrokhim Odesa_vykl.ob. 23.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2020 10:50
|
Договір №102077 від 09.04.2020_Єврохім Одеса.pdf | укладений |
09 квітня 2020 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункт 3.1 Договору. Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 102077 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102406 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору та Додаток 1 викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 102077 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102503 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.1 та Додаток 1 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 102077 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102635 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились викласти Додаток 1 до Договору "Таблиці вартості послуг, витратних матеріалів" у новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Додаткового договору. 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. |
Номер договору про закупівлю: | 102077 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102824 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти Додаток 1 до Договору "Таблиці вартості послуг, витратних матеріалів" у новій редакції, що є невід’ємною частиною Додаткового договору. |
Номер договору про закупівлю: | 102077 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102860 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції: "3.1. Загальна вартість послуг за цим Договором становить 27 945 775,06 грн (двадцять сім мільйонів дев'ятсот сорок п'ять тисяч сімсот сімдесят п'ять грн 06 коп.), у тому числі ПДВ (20%)." 2. Викласти Додаток 1 до Договору "Таблиці вартості послуг, витратних матеріалів" у новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Додаткового договору. |
Номер договору про закупівлю: | 102077 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102945 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |