Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування систем пожежної сигналізації в закладах освіти).
Очікувана вартість
394 800,00 UAH
UA-2020-01-24-004074-b ab1320fc51474d549cf1ec22126a1b60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:39
Очікувана вартість: 394 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 974,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 одиниця
Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування систем пожежної сигналізації в закладах освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг, відстрочка платежу за надані послуги становить 10 (десять) банківських днів з моменту надання послуг Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 17:25
Додаток 4 .doc
24 січня 2020 17:25
Додаток 1 .docx
24 січня 2020 17:25
Додаток 2 .doc
24 січня 2020 17:24
Додаток 3.docx
24 січня 2020 17:24
ТД 2020 .docx
24 січня 2020 17:24
ТД (Титулка).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА" 320 833,33
UAH з ПДВ
320 833,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 394 464,00
UAH з ПДВ
394 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 10:51
Електронний підпис
07 лютого 2020 10:50
про захист довкілля.pdf
07 лютого 2020 10:50
обстеження об`єктів.pdf
07 лютого 2020 10:50
Ліцензія.pdf
07 лютого 2020 10:50
Копії трудових книжок.pdf
07 лютого 2020 10:50
ІСО 9001 2015.pdf
07 лютого 2020 10:50
Звіт з аудиту ДС 9001.pdf
07 лютого 2020 10:50
загальна калькуляція.pdf
07 лютого 2020 10:50
довідка.pdf
07 лютого 2020 10:50
ISO 14001-2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"
#41372962
Відхилено 320 833,33
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 15:45
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Переможець 394 464,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
394 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 10:43
ЗпВД (Пожежна сигналізація).pdf укладений
26 лютого 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 10:26
ПЗД № 2 (Пожежна сигналізація).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 12:39
ПЗД № 2.pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:37
Дод.угода № 2 (Водопровідні та санітарно-технічні роботи).pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 12:13
Дод.угода № 2 (Пожежна сигналізація).pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:08
ПЗД № 2 (Пожежна сигналізація).pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:08
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:36
ПЗД № 1 (Пожежна сигналізація).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 17:24
Договір № 56 (спост. та обсл. пож.сигн.).pdf укладений
26 лютого 2020 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору № 56 від 26.02.2020р. (далі – Договір) та викласти в наступній редакції: «п.10.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання». Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Постачальник зобов’язується поставити послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 56 від 26.02.2020 року в період з 04.01.2021 по 31.03.2021 року. 2. Загальна сума вартості Договору № 56 від 26.02.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 473 356,80 (чотириста сімдесят три тисячі триста п’ятдесят шість) грн. 80 коп. (з ПДВ). Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 78 892,80 (сімдесят вісім тисяч вісімсот дев’яносто дві) грн. 80 коп. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов’язується поставити послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 5 від 27.01.2020 року в період з 04.01.2021 по 31.03.2021 року. 2. Загальна сума вартості Договору № 5 від 27.01.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 3 603 846,74 (три мільйони шістсот три тисячі вісімсот сорок шість) грн. 74 коп. (з ПДВ). Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 554 437,96 ( п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі чотириста тридцять сім) грн. 96 коп. (з ПДВ). 3. Кількість/обсяг послуг згідно п. 1.2 з урахуванням змін становить . 289 114 м. кв.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов’язується поставити послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 56 від 26.02.2020 року в період з 04.01.2021 по 31.03.2021 року. Загальна сума вартості Договору № 56 від 26.02.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 473 356,80 (чотириста сімдесят три тисячі триста п’ятдесят шість) грн. 80 коп. (з ПДВ). Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 78 892,80 (сімдесят вісім тисяч вісімсот дев’яносто дві) грн. 80 коп. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 473 356,80
UAH (в тому числі ПДВ 78 892,80 UAH)