Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природній газ
Очікувана вартість
1 765 000,00 UAH
UA-2020-01-24-003849-b ● 258c984532f94f98b9be674f59cc8efa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна реабілітаційна установа "Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю "Галичина" |
Код ЄДРПОУ: | 25248327 |
Місцезнаходження: | 79070, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Хуторівка, 38 |
Контактна особа: |
Маріна Яновська +380972937681 yanovmar@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 1 765 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252000 метр кубічний
Природній газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 16:46 |
тендерна газ 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-003849-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39594527
Дата подання: 18 лютого 2020 18:07
Вимога
Відповідно до оголошення № UA-2020-01-24-003849-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 24 січня 2020 року (https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003849-b) Державною реабілітаційною установою "Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю "Галичина" було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю газового палива (природного газу).
11 лютого 2020 року Тендерним комітетом було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівгаз збут» вважає, що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»
1.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Додаток 2 пункт 4 Учасник мав надати, у підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, копію аналогічного договору, завірену печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.
Учасником надано 3-и аналогічних договори оригінали в сканованому виді.
Учасник мав надати копію аналогічного договору, завірену печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.
Невиконання умов Тендерної документації Учасником є порушенням і тому учасник має бути дискваліфікований.
2.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Додаток 2 пункт 10 Учасник мав надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників ПДВ (У разі якщо Учасник не платник ПДВ - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника).
Учасник надав оригінал витягу з реєстру ПДВ, не завірив його своєю печаткою та підписом уповноваженої особи. Не надавши завіреної копії витягу з реєстру ПДВ печаткою та підписом уповноваженої особи Учасник порушив вимоги Тендерної документації, а отже має бути дискваліфікований.
3.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Додаток 2 пункт 11 Учасник мав надати копію якісного посвідчення та/або копію сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством).
Учасник не надав жодної копії документу, що вказує на якість зазначеного товару (наприклад ФХП газу, тощо) завіреною печаткою та власноручним підписом уповноваженої особи, чим порушив вимоги Тендерної документації Замовника, а отже має бути дискваліфікований.
4.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Додаток 2 пункт 12 Учасник мав надати копію статуту (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)
Учасник надав оригінал Статуту та не виконав вимог Замовника, щодо подання копії статуту (завіреною печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). Відповідно Учасник має бути дискваліфікований.
5.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника учасник мав надати ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА Додаток 3
Учасник надав “ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” № 4/3000 від 07.02.2020 р.
Згідно п. 12 Додатку З «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» Учасник мав зазначити, у випадку якщо діяльність передбачає ліцензування, дані про наявні ліцензії (із наданням належним чином завірених копій ліцензій)
Учасник вказав 2-і ліцензії, а саме:
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з постачання природного газу на території України (постанова НКРЕКП № 613 від 27.04.2017 року);
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з постачання природного газу споживачу (постанова НКРЕКП № 546 від 19.04.2019 року)
Учасником не було надано належним чином завіреної копії ліцензії , згідно постанови НКРЕКП № 546 від 19.04.2019 року, а також не надано роз’яснювального листа.
Не надавши належним чином завіреної копії ліцензії , згідно постанови НКРЕКП № 546 від 19.04.2019 року Учасником не було дотримано вимог Тендерної документації Замовника, а отже Учасник має бути дискваліфікований.
На підставі вищезазначеного просимо:
1. Невідкладно розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету.
2. Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Благогаз збут» з урахуванням зауважень викладених даною вимогою.
3. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ «Про
публічні закупівлі».
4. Завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
ТОВ «Львівгаз збут» додатково повідомляє, що залишає за собою право оскаржити рішення в Антимонопольному комітеті України.
Директор Майк П.Р.
Розгорнути
Згорнути
11 лютого 2020 року Тендерним комітетом було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівгаз збут» вважає, що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»
1.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Додаток 2 пункт 4 Учасник мав надати, у підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду, копію аналогічного договору, завірену печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.
Учасником надано 3-и аналогічних договори оригінали в сканованому виді.
Учасник мав надати копію аналогічного договору, завірену печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.
Невиконання умов Тендерної документації Учасником є порушенням і тому учасник має бути дискваліфікований.
2.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Додаток 2 пункт 10 Учасник мав надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників ПДВ (У разі якщо Учасник не платник ПДВ - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника).
Учасник надав оригінал витягу з реєстру ПДВ, не завірив його своєю печаткою та підписом уповноваженої особи. Не надавши завіреної копії витягу з реєстру ПДВ печаткою та підписом уповноваженої особи Учасник порушив вимоги Тендерної документації, а отже має бути дискваліфікований.
3.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Додаток 2 пункт 11 Учасник мав надати копію якісного посвідчення та/або копію сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством).
Учасник не надав жодної копії документу, що вказує на якість зазначеного товару (наприклад ФХП газу, тощо) завіреною печаткою та власноручним підписом уповноваженої особи, чим порушив вимоги Тендерної документації Замовника, а отже має бути дискваліфікований.
4.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника Додаток 2 пункт 12 Учасник мав надати копію статуту (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)
Учасник надав оригінал Статуту та не виконав вимог Замовника, щодо подання копії статуту (завіреною печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). Відповідно Учасник має бути дискваліфікований.
5.
Згідно вимог Тендерної документації Замовника учасник мав надати ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА Додаток 3
Учасник надав “ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” № 4/3000 від 07.02.2020 р.
Згідно п. 12 Додатку З «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» Учасник мав зазначити, у випадку якщо діяльність передбачає ліцензування, дані про наявні ліцензії (із наданням належним чином завірених копій ліцензій)
Учасник вказав 2-і ліцензії, а саме:
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з постачання природного газу на території України (постанова НКРЕКП № 613 від 27.04.2017 року);
- Ліцензія на провадження господарської діяльності з постачання природного газу споживачу (постанова НКРЕКП № 546 від 19.04.2019 року)
Учасником не було надано належним чином завіреної копії ліцензії , згідно постанови НКРЕКП № 546 від 19.04.2019 року, а також не надано роз’яснювального листа.
Не надавши належним чином завіреної копії ліцензії , згідно постанови НКРЕКП № 546 від 19.04.2019 року Учасником не було дотримано вимог Тендерної документації Замовника, а отже Учасник має бути дискваліфікований.
На підставі вищезазначеного просимо:
1. Невідкладно розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету.
2. Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Благогаз збут» з урахуванням зауважень викладених даною вимогою.
3. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ «Про
публічні закупівлі».
4. Завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
ТОВ «Львівгаз збут» додатково повідомляє, що залишає за собою право оскаржити рішення в Антимонопольному комітеті України.
Директор Майк П.Р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 09:34
Вимога не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
1 051 747,20
UAH з ПДВ
|
1 023 372,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
1 058 148,00
UAH з ПДВ
|
1 023 624,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
1 083 600,00
UAH з ПДВ
|
1 083 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
1 134 000,00
UAH з ПДВ
|
1 125 175,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
1 179 360,00
UAH з ПДВ
|
1 133 984,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
1 195 740,00
UAH з ПДВ
|
1 179 359,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 204 560,00
UAH з ПДВ
|
1 204 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
1 214 136,00
UAH з ПДВ
|
1 214 136,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Переможець |
1 023 372,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 17:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2023 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 09:30
|
Газ.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2021 20:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 13:44
|
маріна.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2021 15:44
|
марині.pdf | зміни до договору |
14 січня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 09:32
|
договір Екотехноінвест.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 19:07
|
угода екотехноінвест.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 19:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 19:51
|
договір 7.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 19:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 19:38
|
договір 6.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 19:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 23:28
|
Зображення (17).jpg | зміни до договору |
15 вересня 2020 23:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2020 15:57
|
для Маріни.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2020 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 20:41
|
Додаткова угода газ 2020.jpg | зміни до договору |
28 липня 2020 20:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 16:47
|
Договір24.02.20.pdf | укладений |
24 лютого 2020 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |