Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; alignment of surfaces
Очікувана вартість
53 039 976,04 UAH
UA-2020-01-24-003827-a 138682582add4b71b1a3261fd7135f17
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська область обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана
+380632926335
zhuashtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal enterprise "Management of highways" Zhytomyr City Council
National ID: 03344119
Contact point: Kuzmenko Svitlana
+380632926335
zhuashtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2020 20:00
Початок аукціону: 02 квітня 2020 11:03
Очікувана вартість: 53 039 976,04 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265 199,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 24 січня 2020 19:01
Enquiries until: 13 лютого 2020 20:00
Complaints submission until: до 19 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 лютого 2020 20:00

Information

Estimated total value: 53 039 976 UAH including VAT
Minimal lowering step: 265 200 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний ремонт вулиць м. Житомира
Current repair of the streets of Zhytomyr
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт вулиць м. Житомира (Джерелом фінансування є місцевий бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repair of the streets of Zhytomyr
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. №КБ-2в і ф. №КБ-3. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 лютого 2020 16:21
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2020 13:55
Електронний цифровий підпис
13 лютого 2020 10:21
Електронний цифровий підпис
31 січня 2020 14:13
Електронний цифровий підпис
24 січня 2020 18:59
Електронний цифровий підпис
14 лютого 2020 16:20
Додаток № 4 поточний ремонт зміни № 3.docx
14 лютого 2020 16:20
Додаток 4 поточний ремонт - зміни № 2.docx
13 лютого 2020 10:21
Додаток 4 поточний ремонт - зміни № 2.docx
31 січня 2020 14:12
Додаток 4 поточний ремонт - зміни.docx
13 лютого 2020 13:55
ТД на поточний ремонт вулиць м. Житомира.doc
13 лютого 2020 10:21
ТД на поточний ремонт вулиць м. Житомира.doc
31 січня 2020 14:12
ТД на поточний ремонт вулиць м. Житомира - зміни.doc
24 січня 2020 18:58
ТД на поточний ремонт вулиць м. Житомира.doc
13 лютого 2020 10:21
Проект договору на поточний ремонт.doc
31 січня 2020 14:12
Проект договору на поточний ремонт - зміни.doc
24 січня 2020 18:58
Проект договору на поточний ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 27 січня 2020 11:51
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:11
Який ТИП (маркування) опорної плити із залізобетону передбачається?
Відповідь: В технічній документації передбачена плита типу ПО-4. Будуть опубліковані уточнення в Додаток № 4 Технічне завдання.
Технічне завдання
Дата подання: 28 січня 2020 10:46
Дата відповіді: 29 січня 2020 11:34
Для більш детальної підготовки договірної ціни та визначення вартості цінової пропозиції, прохання надати кошторис для ознайомлення.
Відповідь: Для визначення вартості користуйтесь Додатком № 4 Технічне завдання. Крім того ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами та доповненнями. Пропозиція Учасника формується на підставі вартості послуг з поточного ремонту, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на поточний ремонт, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Вимоги ТД
Дата подання: 28 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 29 січня 2020 11:34
Чому для підтвердження наявності аналогічних договорів надати тільки послуги з поточного ремонту? Чому не можна надати договора по реконструкції чи з капітального ремонту?
Відповідь: Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щлдл наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Вимоги ТД
Дата подання: 28 січня 2020 11:55
Дата відповіді: 29 січня 2020 11:34
Що розуміється під розумінням скан копія світоцтв виготовлені з оригіналів документів. Якщо є копії реєстраційних свідоцт які я завіряю і ставлю відповідні печатки так під оригиналом буде вважатися там де видно в кольоровому печатки і підпис?
Відповідь: Документи, тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які є оригіналами, що видані іншими організаціями (підприємствами, установами), або посвідчені нотаріально, не потребують підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитку печатки учасника*.
Вимоги ТД
Дата подання: 29 січня 2020 11:51
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:02
Роботи з капітального ремонту та реконструкції по складності робіт на порядок вищі за поточний ремонт. Чи можна надавати аналогічні з капітального ремонту та реконструкції? Прохання більш детальніше розписати стосовно аналогічних договорів.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 13:49
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:01
Розбирання асфальтобетоннних покриттів тротуарів механізованим способом – Який шифр і номер позиції нормативу застосовується в кошторисній документації в проекті?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 14:23
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:01
Чому після розбирання асфальтобетоннних покриттів тротуарів механізованим способом та розбирання асфальтобетоннних покриттів механізованим способом йде перевезення ГРУНТУ, а не сміття? Чи не буде це підставою для відхилення учасника, якщо він візьме в свою кошторисну документацію перевезення сміття на 10 км, замість перевезення грунту на 10 км?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 14:24
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:02
Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів. Які бортові камені будуть влаштовуватися, нові чи ті що будуть розбиратися?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 14:24
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:02
Нарізання щілин в асфальтобетонному покритті – Який шифр і номер позиції нормативу застосовується в кошторисній документації в проекті? На яку глибину влаштовуються щілини?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 14:30
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:02
Додайте до загального доступу "Підсумкову відомість ресурсів"
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 16:49
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:03
Улаштування опірної плити із залізобетону – Який шифр і номер позиції нормативу застосовується в кошторисній документації та проекті? Скільки штук плит типу ПО-4 передбачено згідно технічній документації ? Тому що, якщо взяти загальну кількість опірної плити 90 м3 і розділити на об’єм 1 шт. ПО-4 = 0,61м3 то 90м3 / 0,61м3 =147,54 шт, тобто 148 шт.. Або наприклад вулиця Селецька «Улаштування опірної плити із залізобетону – 1 м3, скільки тут буде штук ПО-4?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 16:50
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:03
Підняття каналізаційного люка. Яким чином буде виконуватись підняття каналізаційного люка? Які саме роботи передбачені цією позицією?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 16:50
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:03
Підняття дощоприймача. Яким чином буде виконуватись підняття дощоприймача? Які саме роботи передбачені цією позицією?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 16:51
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:03
Заміна каналізаційного люка. Який ТИП (маркування, специфікація) каналізаційного люка та дощоприймача передбачається?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 16:52
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:03
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей + На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми. До якої товшини потрібно додавати згідно технічного завдання? Який тип асфальтобетону використовується згідно проекту?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 16:52
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:04
Улаштування покриття товщиною 4 см з гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками + На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-42-5. До якої товшини потрібно додавати згідно технічного завдання? Який тип асфальтобетону використовується згідно проекту?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 16:53
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:04
Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із асфальтобетонної суміші товщиною 3 см. Який тип асфальтобетону використовується згідно проекту?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 29 січня 2020 16:53
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:04
Який тип асфальтобетону використовується згідно проекту на ямковий ремонт?
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Додаток №4
Дата подання: 29 січня 2020 17:01
Дата відповіді: 31 січня 2020 14:04
Згідно додатка №4 Технічна специфікація, правильно підготувати договірну ціну не можливо, тому для більш детальної підготовки договірної ціни та визначення вартості цінової пропозиції, прохання надати кошторис для ознайомлення.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації. При підготовці пропозиції беріть до уваги дані зміни.
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Дата подання: 11 лютого 2020 23:44
Дата відповіді: 12 лютого 2020 13:51
Добрий день! Згідно технічного завдання, в позиціях 13-17 одиницею виміру є колодязь. Чи не допущена помилка?
Відповідь: Позиція 13: розцінкою РН16-46-3 передбачено одиницю виміру улаштування плити - м3;
Позиції 14-17 одиницею виміру є один колодязь ( в шт).
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 лютого 2020 11:36
Дата відповіді: 13 лютого 2020 13:56
Добрий день! Чи не є помилкою те, що в п. 10 Додатку № 2 тендерної документації зазначено, що Оригінали документів зазначених у п.8 додатку № 2 до тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику через особистий кабінет електронного майданчика в Системі «Prozorro», так, як документи що повинен надати Переможець зазначені в п.9 додатку №2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ознайомтесь зі змінами внесеними до тендерної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 13 лютого 2020 16:43
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:05
1) Підняття каналізаційного люка (в тому числі 68 шт заміна на новий). Який номер і шифр позиції нормативу згідно кошторису? 2) Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із асфальтобетонної суміші. Згідно технічного завдання роботи влаштовуються під рухом. Чи не допущена помилка? Чи можна включати роботи під рухом по вулицях Митрополита Андрія Шептицького, Романа Шухевича та Святого Зигмунда Фелінського? 3) Чи не допущено помилки в розливанні в'яжучих матеріалів? Наприклад: вулиця М.Грушевського, перед влаштуванням покриття товщиною 5 см на 40200 м2, повинна бути виконана підгрунтовка з розрахунку 0,6 л /м2, тобто 0,6 л / 1000 х 40200 = 24,12 т. Тобто повинно розливатися 24,12 т бітуму, а витрата бітуму за нормою становить 24,12 х 1,03 = 24,8436 т. Чи можливо замість бiтумів нафтових дорожнiх МГ i СГ, рiдкi використати емульсію бітумну?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Відповідно ДСТУ Б.Д.2.4-18:2014 Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно -будівельні роботи.

2). Відповідно внесених змін Додатку № 4.

3). Відповідно внесених змін Додатку № 4. Бітумну емульсію використовувати можливо тільки при правильно визначеній нормі витрат.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-24-003827-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 07 березня 2020 17:14
СКАРГА на рішення тендерного комітету
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-24-003827-a Комунальним підприємством "Управління автомобільних шляхів" Житомирської міської ради (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг ДК 021:2015: 45230000-8 —Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ"; 2. ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"; 3. ПП Елітбуд-1; 4. ПП "АРТЕМБУД"; 5. ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"; 6. ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА". Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу тендерні пропозиції всіх учасників були допущені до аукціону. Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо допуску до аукціону тендерних пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" та ПП "АРТЕМБУД" вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права. І. Щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції ПП "АРТЕМБУД" повідомляємо наступне. Згідно з пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством міститься у Додатку № 1. У додатку 1 Тендерної документації наведено перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Згідно з пунктом 1 додатку 1 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надається: - довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при наданні даних послуг згідно таблиці № 1; До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (надаються в електронному вигляді, виготовлені з оригіналів документів), - у разі залучення техніки або обладнання – надаються скановані копії договорів або інші документи, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається (надаються в електронному вигляді, виготовлені з оригіналів документів); - інші документи, які учасник вважає за необхідне надати (надаються в електронному вигляді, виготовлені з оригіналів документів). У складі тендерної пропозиції ПП "АРТЕМБУД" надано: - файл "2.Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази.pdf", в якому міститься Довідка про наявність необхідного обладнання від 21.02.2020 року №2, в якій під пунктом 25 зазначений "Напівпричіп-самоскид SCHMITZ SKI 24" - 1 шт., який є власністю ПП "АРТЕМБУД"; - частину свідоцтва за номером СХІ 563409. Всупереч встановлених вимог Замовника, у складі пропозиції ПП "АРТЕМБУД" не було надано сканованого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу "Напівпричіп-самоскид SCHMITZ SKI 24", яке б підтверджувало те, що даний транспортний засіб знаходиться у власності ПП "АРТЕМБУД", що не відповідає умовами Документації в цій частині. Разом з тим, відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він може надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника. Також, учасник не надав будь-якого аргументованого пояснення надання документу, який не відповідає умовам Замовника. Як підсумок, учасник не виконав вимоги Замовника, тому його тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. ІІ. Щодо допуску до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" повідомляємо наступне. 1) Згідно з пунктом 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам, згідно із законодавством міститься у Додатку № 1. У додатку 1 Тендерної документації наведено перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Згідно з пунктом 1 додатку 1 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально - технічної бази надається: - довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при наданні даних послуг згідно таблиці № 1; До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (надаються в електронному вигляді, виготовлені з оригіналів документів), - у разі залучення техніки або обладнання – надаються скановані копії договорів або інші документи, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається (надаються в електронному вигляді, виготовлені з оригіналів документів); - інші документи, які учасник вважає за необхідне надати (надаються в електронному вигляді, виготовлені з оригіналів документів). У складі тендерної пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" надано: - файл "3.Довідка про наявність необхідного обладнання та МТБ.pdf", в якому міститься довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 17 лютого 2020 року № 1121, в якій міститься інформація у пункті 9,13 та 15 про залучення техніки за договором від 28.01.2020 року № 28/01/20-2, укладеного з ТОВ "Інтер.Буд"; - договір від 28.01.2020 року № 28/01/20-2, в якому у пункті 2.3 міститься посилання на додаток № 1 Щоденне наряд-замовлення. Згідно з пунктом 7.1 договору: "Всі зміни, доповнення, додатки до цього Договору, підлягають оформленню у письмовому вигляді, підписанню уповноваженими представниками сторін, скріпленню печатками, та є невід’ємною частиною цього Договору". Вимога надання копiї договору, передбачає надання всього документу, а не його окремої частини, тобто перелічені додатки, якi є невід’ємною частиною договору, повиннi бути наданi разом з договором. Однак, всупереч зазначеному у договорі відсутня невід’ємна частина додаток № 1 Щоденне наряд-замовлення, що не відповідає умовам тендерної документації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 2360-р/пк-пз від 07.02.2020, згідно з яким колегією встановлено наступне: "Разом з тим, у складі Пропозиції учасника відсутні додатки до зазначеного договору, що не відповідає умовам Документації в цій частині; Враховуючи наведене, Пропозиція ДП "Київський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" не відповідала умовам Документації в цій частині." Як підсумок, учасник не виконав вимоги Замовника, тому його тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) У додатку 1 Тендерної документації наведено перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Згідно з пунктом 2 додатку 1 Тендерної документації учасником надається довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. У таблиці № 2 додатку 1 Тендерної документації міститься форма: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ____________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п ПІБ працівника, посада, кваліфікація Стаж роботи: загальний / на підприємстві Номер та дата документа (наказ або трудовий договір, тощо), що підтверджує трудові відносини між працівником та підприємством Також міститься примітка наступного змісту: подається у наведеному вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації. За таких умов Тендерної документації, учасник повинен був заповнити форму довідки вказавши повну інформацію, яка вимагалась замовником, учасник мав виключне право лише доповнювати інформацію. В довідці обов’язково повинна зазначатися кваліфікація кожного працівника. У складі тендерної пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" надано довідку про наявність працівників від 17 лютого 2020 року № 1123, в якій відсутня інформація щодо кваліфікації працівників, які перелічені в пунктах 9-11, яка не відповідає умовам тендерної документації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 16027-р/пк-пз від 05.11.2019, згідно з яким колегією встановлено наступне: "Разом з цим, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація щодо назви освітнього закладу, спеціальності щодо головного бухгалтера, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "ДОРБУДСТАНДАРТ" не відповідала умовам Документації в цій частині". Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо допуску до аукціону тендерних пропозицій ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" та ПП "АРТЕМБУД". Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. На підставі вищевикладеного, керуючись статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Встановити наявність порушень в порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 —Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС". 5. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону ПП "АРТЕМБУД".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 березня 2020 20:29
рішення від 12.03.2020 № 4715 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 20:28
рішення від 25.03.2020 № 5704.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 20:40

Документи подані скаржником

07 березня 2020 17:14
рішення від 05.11.2019 № 16027.pdf
07 березня 2020 17:14
Рішення від 07.02.2020 №2360 .pdf
07 березня 2020 17:14
скарга на рішення.docx
07 березня 2020 17:14
скарга на рішення.pdf
07 березня 2020 17:14
ПЛАТІЖКА.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000134 ● be6fd2326b6d44fc9652b283fc8d38ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31 17:12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.03.2020
№ 19

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.03.2020 № 19.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-01-24-003827-a від 24.01.2020 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП УАШ надає відповідь щодо результатів проведення моніторингу.

2020-04-23 17:38:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 03344119, Україна, Житомир, провулок Кавалерійський, 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт вулиць м. Житомира (Джерелом фінансування є місцевий бюджет)., 53039976.04UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 138682582add4b71b1a3261fd7135f17, 2020-01-24
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 31 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, внесення змін до неї, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОМАГІСТРАЛЬ», ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АРТЕМБУД», ТОВ «СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА», ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2020 року та рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2020 року № 5704-р/пк-пз. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівель встановлено, що Замовником код предмета закупівель послуг (підпункт 4.1 пункту 4 розділу «Загальні положення» тендерної документації та пункт 6 оголошення про проведення відкритих торгів) зазначено за показником четвертої цифри (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) основного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - ДК 021:2015), тобто із зазначенням предмета закупівлі робіт відповідно до розділу III «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454), а не зазначенням предмету закупівель послуг з поточного ремонту згідно ДК 021:2015, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІ Порядок МЕРТУ № 454. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частинами 1 та 2 статті 17 Закону. Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено імперативну умову, що відповідно до пунктів 1, 2 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого в Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599 (далі – Порядок № 281), при складанні договірної ціни Учасник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати у договірній ціні здійснюється Учасником згідно з пунктами 3 та 4 Порядку № 281, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів. Проте, моніторингом установлено, що пункти 3 та 4 Порядку № 281 стосуються розрахунку кошторисної заробітної плати при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), при цьому при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) учасники мають керуватися пунктом 5 вищевказаного Порядку № 281 та визначати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Таким чином, вищевказана вимога тендерної документації не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Крім цього, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону не розміщено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 розділу II Порядку МЕРТУ № 454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  4. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 02 березня 2020
UA-2020-01-24-003827-a138682582add4b71b1a3261fd7135f17
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна, Житомирська область обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Елітбуд-1 Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:42
sign.p7s
21 лютого 2020 16:42
sign.p7s
21 лютого 2020 16:40
14.Довідка про санкції.pdf
21 лютого 2020 16:40
12.Статут.pdf
21 лютого 2020 16:40
10.Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 16:40
19.Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 16:40
23.Проект договору.pdf
21 лютого 2020 16:40
7.Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2020 16:40
1.Перелік документів.pdf

Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 12:37
sign.p7s
23 лютого 2020 12:32
19.2. Дозволи.PDF
23 лютого 2020 12:32
19.1. Ліцензія.PDF
23 лютого 2020 12:32
17. Субпідрядники.pdf
23 лютого 2020 12:32
14. Персональні дані.pdf
23 лютого 2020 12:32
13. Санкції.pdf
23 лютого 2020 12:32
11. Статут.PDF
23 лютого 2020 12:32
10. Уповноважена особа.pdf
23 лютого 2020 12:32
09. Свідоцтво ПДВ.PDF
23 лютого 2020 12:32
05. Працівники.pdf
23 лютого 2020 12:32
04. Обладнання.pdf
23 лютого 2020 12:32
01. Перелік.pdf

Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 14:16
sign.p7s
23 лютого 2020 14:16
sign.p7s
23 лютого 2020 14:13
15.Проект договору.pdf
23 лютого 2020 14:13
18.1.Сертифікат ISO.pdf
23 лютого 2020 14:12
10. Щодо санкцій.pdf

Конфіденційні документи

23 лютого 2020 14:13
20.Договірна ціна та розрахунки. Частина 1..pdf

Обгрунтування конфіденційності

Вартість пропозиції розкривається після аукціону

23 лютого 2020 14:13
20.Договірна ціна та розрахунки. Частина 2..pdf

Обгрунтування конфіденційності

Вартість пропозиції розкривається після аукціону

23 лютого 2020 14:13
56.imd

Обгрунтування конфіденційності

Вартість пропозиції розкривається після аукціону

23 лютого 2020 14:13
12.Тендерна форма «Пропозиція».pdf

Обгрунтування конфіденційності

Вартість пропозиції розкривається після аукціону

Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 18:33
sign.p7s
23 лютого 2020 18:33
sign.p7s
23 лютого 2020 18:27
Техніка на тендер.rar
23 лютого 2020 18:27
Статутні.rar
23 лютого 2020 18:27
Пропозиція Житомир.pdf

Документи

Публічні документи

23 лютого 2020 19:53
sign.p7s
23 лютого 2020 19:47
проект договору.pdf
23 лютого 2020 19:47
Лист зобовязання.pdf
23 лютого 2020 19:47
Копія техпаспорта маз.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 42 429 000,00
UAH з ПДВ
40 999 999,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 48 296 146,08
UAH з ПДВ
41 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 49 499 999,20
UAH з ПДВ
45 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 51 672 143,57
UAH з ПДВ
46 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:42
sign.p7s
21 лютого 2020 16:42
sign.p7s
21 лютого 2020 16:40
14.Довідка про санкції.pdf
21 лютого 2020 16:40
12.Статут.pdf
21 лютого 2020 16:40
10.Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2020 16:40
19.Тендерна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 16:40
23.Проект договору.pdf
21 лютого 2020 16:40
7.Аналогічний договір.pdf
21 лютого 2020 16:40
1.Перелік документів.pdf

Публічні документи

23 лютого 2020 14:16
sign.p7s
23 лютого 2020 14:16
sign.p7s
23 лютого 2020 14:13
15.Проект договору.pdf
23 лютого 2020 14:13
18.1.Сертифікат ISO.pdf
23 лютого 2020 14:12
10. Щодо санкцій.pdf

Конфіденційні документи

23 лютого 2020 14:13
20.Договірна ціна та розрахунки. Частина 1..pdf

Обгрунтування конфіденційності

Вартість пропозиції розкривається після аукціону

23 лютого 2020 14:13
20.Договірна ціна та розрахунки. Частина 2..pdf

Обгрунтування конфіденційності

Вартість пропозиції розкривається після аукціону

23 лютого 2020 14:13
56.imd

Обгрунтування конфіденційності

Вартість пропозиції розкривається після аукціону

23 лютого 2020 14:13
12.Тендерна форма «Пропозиція».pdf

Обгрунтування конфіденційності

Вартість пропозиції розкривається після аукціону

Публічні документи

23 лютого 2020 18:33
sign.p7s
23 лютого 2020 18:33
sign.p7s
23 лютого 2020 18:27
Техніка на тендер.rar
23 лютого 2020 18:27
Статутні.rar
23 лютого 2020 18:27
Пропозиція Житомир.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 40 999 999,80
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
40 999 999,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 квітня 2020 18:55
Договір 14 від 24.04.2020р..pdf укладений
24 квітня 2020 17:55
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2020 09:34
ДУ №2 від 23.07.2020р до дог.№14.pdf укладений
23 липня 2020 09:34
sign.p7s зміни до договору
04 травня 2020 15:14
ду Автомагістраль.pdf укладений
04 травня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 14 від 24.04.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 4.1 Договору.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку