Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер у комплекті
Очікувана вартість
129 600,00 UAH
UA-2020-01-24-003555-b 5ddc80f7f32e4d0cb56bada4250a6192
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Барвіненко

+380567900548 ekml9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984613
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29
Контактна особа: Ірина Барвіненко
+380567900548
ekml9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 12:43
Очікувана вартість: 129 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Персональний комп'ютер у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Мануйлівський, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:12
Проект договору дод 4 (1).docx
24 січня 2020 16:12
Тех вимоги персональний компьютер у комплекті.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:52
Дата відповіді: 27 січня 2020 12:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! 1) Так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога, щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Документація
Дата подання: 27 січня 2020 10:44
Дата відповіді: 27 січня 2020 12:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: В вартість входить поставка товару, налаштування, підключення та введення в експлуатацію . Дякуємо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-003555-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 05 лютого 2020 09:59
До уваги Замовника
Шановний замовник, детально вивчивши пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом-2000", повідомляємо Вам, що запропонований учасником Персональний комп’ютер в
Комплекті не відповідає ТЕХНІЧИМ (ЯКІСНИМ) ТА КІЛЬКІСНИМ ВИМОГАМ предмета закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 «Комп'ютерне обладнання» згідно Додатка №1. Предметом закупівлі є Персональний комп’ютер. Запропоновані системні блоки повинні бути вироблені будь яким всесвітньо відомим виробником, A-Brand, а також блок живлення системного блоку не більше 65Watt. Учасник ТОВ "КомпаКом-2000" пропонує системні блоки не всесвітньо відомих виробників, A-Brand, а системні блоки свого виробництва, а також блок живлення системного блоку Vinga CS405B - 120 Watt. На підтвердження характеристик надаємо посилання з детальним описом - https://vinga.ua/ru/korpusa/cs405b.html
Враховуючі , що Вам запропоновано системні блоки не аналог з гіршими характеристиками, які не відповідають вимогам закупівлі , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом-2000".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 10:52
Доброго дня, на сьогоднішній день тендерним комітетом розглядаються пропозиції учасників на відповідність технічних вимог замовника.
Рішення тендерного комітету буде опубліковано згідно чинного законодавства. Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 100 032,00
UAH з ПДВ
100 032,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 115 344,00
UAH з ПДВ
115 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 128 640,00
UAH з ПДВ
128 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 09:25
Електронний підпис
31 січня 2020 18:27
сертификат СКС.jpg
31 січня 2020 18:26
Проект договору.pdf
31 січня 2020 18:26
порівняльна таблиця.pdf
31 січня 2020 18:26
ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
31 січня 2020 18:26
ИНН Жукова цветной.pdf
31 січня 2020 18:26
Гос рег + ндс.pdf
31 січня 2020 18:26
Витяг від 22.01.2020.pdf
31 січня 2020 18:26
Асер 2 СЭС.jpg
31 січня 2020 18:26
АСЕР 1 СЭС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 100 032,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 12:43
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 115 344,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 16:41
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 128 640,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 14:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 лютого 2020 12:43
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:42
протокол.pdf

Документи

11 лютого 2020 16:41
Електронний підпис
11 лютого 2020 16:40
IMG_20200211_0001.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

17 лютого 2020 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
128 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 лютого 2020 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 12:50
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 08:22
Договір 70 з ТОВ ВФ Сервіс.PDF укладений
28 лютого 2020 08:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 128 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 440,00 UAH)