Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-01-24-003381-a ef968b69984f450eaebaffc113aeb990
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:56
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 Одиниця
Периферійне обладнання для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування- місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 15:22
перелік зі змінами.docx
29 січня 2020 14:10
Тендерна документація зі змінами.doc
29 січня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 15:22
перелік зі змінами.docx
29 січня 2020 14:15
перелік зі змінами.docx
29 січня 2020 14:10
Тендерна документація зі змінами.doc
24 січня 2020 16:32
Тендерна документація Периферійне обладнання для закладів освіти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Швидкість друку
Дата подання: 25 січня 2020 17:48
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:01
Прохання надати уточнення у якому режимі вказано технічній парметр "швидкість друку не менше ніж 25 ст/хв" ISO чи драфт (чернетка)?
Відповідь: Доброго дня. Максимальна швидкість друкування А4 (драфт).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:46
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація не містить інформацію про конкретну торгову марку Товару. В тендерній документації прописано вимогу щодо внесення Учасником інформацію про назву товару та виробника. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - Учасник платник єдиного податку чи платник податку на загальних підставах. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.
Вимога надати від виробників або їх офіційних представництв в Україні суперечить п.1. Статті 3. «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Стаття 22. «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі»,
Дата подання: 28 січня 2020 19:40
Дата відповіді: 29 січня 2020 13:57
- Просимо вилучити Вашу вимогу 4 абзацу у Додатку 3 ТД: «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник надає в своїй тендерній пропозиції наступні документи: - лист від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: багатофункціональний пристрій, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій». Ця вимога Вашої тендерної документації суперечить п.1. Статті 3. «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Стаття 22. «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/T150922.html, призводячи тим самим до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають офіційні партнерські стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не авторизаційним листом від дилера, а умовами договору та Господарським кодексом України, а відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням на сайт виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією Учасника з вказаними технічними параметрами продукції, яка пропонується.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу інформуємо, що вимога авторизаційного листа ніяким чином не порушує вимоги п.1. Статті 3 «Принципи здійснення закупівель», п 3. Статті 5 «Недискримінація учасників» та п.4 Статті 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дані вимоги Закону та практика закупівель були враховані при оголошенні закупівлі.
Так, виконання взятих на себе зобов’язань за договором буде виконувати переможець торгів, і авторизаційний лист ніяким чином не впливає на добросовісність їх виконання. Проте, авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник та товар, що пропонується, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
На підтвердження недискримінаційності даної вимоги надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018. Щодо вимоги зазначення найменування замовника, номера тендеру в системі закупівель, назви та юридичної адреси учасника,який підтверджує статус учасника як партнера будуть внесені зміни.
Щодо авторизаційного листа
Дата подання: 29 січня 2020 16:23
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:21
Шановний тендерний комітет! Авторизаційний лист виробника надає його представництво в Україні. Згідно практики роботи представництв, такі листи видаються лише одному з партнерів, отже надати Вам авторизаційний лист стосовно продукції одного виробника зможе лише один учасник. І саме цей учасник буде відповідати Вашим вимогам. Усі інші, хто може запропонувати такий же товар та можливо за нижчою ціною, будуть Вами дискваліфіковані. Чи це не є дискримінація до відбору учасників? А учасник, який отримав такий лист, може з впевненістю ставити максимальну ціну, у нього не буде конкурентів. Стосовно наведеного прикладу рішення АМКУ про недискримінаційність даної вимоги - є протилежні рішення АМКУ, в яких вимога наявності авторизаційного листа визнається дискримінаційною. Пошукайте в інтернеті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не зазначена конкретна торгова марка або виробник, тому вимога авторизаційного листа в даній закупівлі не є дискримінаційною вимогою, а дасть Замовнику отримати якісний, безпечний та легальний товар.
Щодо авторизаційного листа
Дата подання: 30 січня 2020 16:12
Дата відповіді: 30 січня 2020 17:17
В тендерній документації достатньо конкретно прописані технічні характеристики предмета закупівлі, під які підходить лише один виробник (Epson). Не потрібно вказувати конкретну торгову марку або виробника, щоб здогадатися, про який товар йде мова. Представництво авторизує лише одного партнера. Тому змагання в ціновій площині вже не мають значення. Отже за результатами торгів ми побачимо, хто зміг отримати від представництва авторизаційний лист і яка буде остаточна вартість закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги відповідають наказу МОН №704 від22.06.2016 року. За досвідом закупівлі минулого року інформуємо, що 4 учасника надали авторизаційний лист.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-003381-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ", Код ЄДРПОУ:39272961
Дата подання: 17 лютого 2020 12:23
щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику! Керуючись абзацом шостим частини 1 статті 3 та частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо повернути пропозицію ТОВ «МТУ» на кваліфікацію, оскільки рішення тендерного комітету, затверджене Протоколом №1 від 14.02.2020 року щодо розгляду тендерних пропозицій є неправомірним та таким, що порушують наші законні права та інтереси. А саме, даним рішенням, тендерний комітет відхиляє пропозицію ТОВ «МТУ» з наступних підстав: «відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: досвід вионання аналогічних договорів надано не в повному обсязі (відповідно до п. 3 Додатку № 2 ТД), а саме: відсутня довідка про виконання аналогічних договорів та відсутнє документальне підтвердження досвіду - оригінали договорів.».
Проте, ТОВ «МТУ» на виконання вимог тендерної документації (відповідно до п. 3 Додатку № 2 ТД) надано файл «ст_16.pdf», який містить Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів №11 від 07.02.2020 року. Також, зазначений файл містить оригінали договорів, для документального підтвердження інформації, зазначеної в Довідці. Оригінал видаткової накладної до Договору №48/17 від 23 листопада 2017 року міститься у файлі з назвою «видаткова_аналог договір.pdf».

Таким чином, ТОВ «МТУ» вокинало всі вимоги, встановлені в тендерній документації Замовника. 
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо повернути пропозицію ТОВ «МТУ» на кваліфікацію та продовжити її розгляд. У разі неповернення пропозиції на кваліфікацію, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ми будемо вимушені відстоювати свої законні права та інтереси в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 04:06
Буду зроблена повторна переоцінка пропозицій
Щодо неправомірного відхилення Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" 440 000,00
UAH з ПДВ
405 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 431 904,00
UAH з ПДВ
419 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 442 640,00
UAH з ПДВ
420 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 469 392,00
UAH з ПДВ
464 534,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 478 869,60
UAH з ПДВ
464 962,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
07 лютого 2020 18:23
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:50
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:41
ст_16.pdf
07 лютого 2020 17:41
цінова пропозиція.PDF
07 лютого 2020 17:41
тех_паспорт.pdf
07 лютого 2020 17:41
статут_завірений.PDF
07 лютого 2020 17:41
ст_17.PDF
07 лютого 2020 17:41
проект договору.PDF
07 лютого 2020 17:41
довідка_банк.pdf
07 лютого 2020 17:41
довідка про учасника.PDF
07 лютого 2020 17:41
гарантія.PDF
07 лютого 2020 17:41
Витяг ПДВ.pdf
07 лютого 2020 17:41
авторизація.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 16:39
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:33
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 15:33
Технічні вимоги.zip
07 лютого 2020 15:33
Кваліфікація.zip
07 лютого 2020 15:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 14:45
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:35
Статут.pdf
05 лютого 2020 14:35
свід ПДВ.PDF
05 лютого 2020 14:35
Рішенння Учасника.pdf
05 лютого 2020 14:35
ОПИС.pdf
05 лютого 2020 14:35
наказ Борсук.pdf
05 лютого 2020 14:35
Довідка з банку.pdf
05 лютого 2020 14:35
витяг ЄДР.pdf
05 лютого 2020 14:35
Виписка_Статисика.pdf
05 лютого 2020 14:35
Виписка з ЄДР.pdf
05 лютого 2020 14:35
аналог. договор СРЦ,ВН.pdf
05 лютого 2020 14:35
Epson.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 18:06
ВВМ МТТУ, КП - накладна.pdf
07 лютого 2020 18:06
ВВМ МТТУ, КП - договір.pdf
07 лютого 2020 18:06
ВВМ Договір.pdf
07 лютого 2020 18:06
ВВМ (статут).pdf
07 лютого 2020 18:06
ВВМ (свідоцтво ПДВ ).pdf
07 лютого 2020 18:06
Epson.pdf
07 лютого 2020 18:06
Epson ISO 9001.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 11:00
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:59
Epson L3100, L3101, L3110.PDF
05 лютого 2020 10:59
4. Статут (оригінал).pdf
05 лютого 2020 10:59
34. Технічні вимоги.pdf
05 лютого 2020 10:59
33. Пропозиція.pdf
05 лютого 2020 10:59
32. Проект договору.pdf
05 лютого 2020 10:59
3. Витяг ПДВ оригінал.pdf
05 лютого 2020 10:59
25. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
05 лютого 2020 10:59
24. Паспорт Лєбєдєва.pdf
05 лютого 2020 10:59
2. Витяг ЄДРПОУ 23.01.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"
#39272961
Відхилено 405 504,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2020 18:32
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Очікує рішення 419 712,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 04:02
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Рішення скасоване 419 712,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 04:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 лютого 2020 02:19
Коментар щодо відміни: Відповідно до абзацу 2 п. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (технічно неможливо зробити переоцінку першого учасника, так як документи по яким було відхилено пропозицію Учасника були в наявності до кінця подачі пропозицій).
Документи:
24 лютого 2020 02:18
Відміна.doc