Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне пальне
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2020-01-24-003370-a aef79bf1640f4b20ab1ce1c63266538b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груненко Олексій Валентинович

+380668777487 aeroport.Ks@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Код ЄДРПОУ: 38386582
Вебсайт: http://airport.kherson.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Груненко Олексій Валентинович
+380668777487
aeroport.Ks@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 16:29
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 16:29
Початок аукціону: 11 лютого 2020 13:01
Очікувана вартість: 296 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 літр
Дизельне паливо (ДП-Євро 5 скретч-карти або талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2020 07:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:25
Проект договору.doc
24 січня 2020 16:25
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-003370-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 27 січня 2020 12:34
ВИМОГА (ТД)
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні вимоги шляхом видозмінення їх до наступних:
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 16:46
Роз’яснення на звернення
від 29.01.20
(Номер вимоги: UA-2020-01-24-003370-a.a1, дата подання: 27 січня 2020 12:34)

24.01.20 оголошено процедуру закупівлі дизельного палива (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-24-003370-a).
27.01.20 в 12год.34хв. подано вимогу про усунення порушення (ідентифікатор – UA-2020-01-24-003370-a.a1 (далі – Вимога).

На думку заявника Вимоги тендерна документація містить дискримінаційні вимоги:
1. Замовник зазначив в тендерній документації (Додаток 2.1), вимогу до Учасника мати серед необхідного обладнання власні чи орендовані АЗС.
Заявник вважає, що необхідно передбачити наявність «партнерських АЗС», незважаючи на те, що «партнерські АЗС» на даний час не передбачені чинним законодавством;
2. Замовник зазначив у Додатку 3 до тендерної документації вимогу до Учасників: наявність у Учасника АЗС у м. Херсоні та Херсонські області, які будуть надавати послуги з обслуговування автомобілів (зазначити не менше 2 АЗС, одна з яких знаходиться на відстані не більш, ніж 7 км. від місця розташування Замовника).
Заявник пропонує змінити відстань «не більше ніж 7км.» на ідентичну: «не більше ніж 7 км.»;
3. Замовник зазначив у Додатку 3 до тендерної документації: «Термін дії талонів не менш 12 місяців. У разі зміни зовнішньої форми талонів здійснюється обмін цих талонів без додаткової оплати Замовником, на діючі. У разі виявлення недіючих талонів, вони беззаперечно замінюються на діючі.».
Заявник вважає, що необхідно зменшити строк дії талонів з 12 місяців до 6 місяців.
Керуючись ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 №922-VIII, повідомляємо наступне:
1. Вимога до Учасників мати власні або орендовані АЗС не є дискримінаційною, а прямо встановлена чинним законодавством.
Заявник вважає, що Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує тих учасників, які мають партнерські АЗС.
Але, Заявник протирічить собі, стверджуючи одночасно, що:
а) в тендерній документації не зазначені учасники які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів,
б) чинним законодавством України не передбачено самостійного виду договору – «партнерський»;
Таким чином неможливо дискримінувати потенційних учасників, які мають «партнерські АЗС» у зв’язку з тим, що «партнерські АЗС» - термін, який відсутній в чинному законодавстві України.

Заявник погоджується, що відпуск товару з АЗС здійснюється відповідно Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами (далі – Правила), затверджених ПКМУ від 20.12.97 №1442.
Згідно п.2 Правил термін "роздрібна торгівля пальним" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" від 19.12.95 №481/95-ВР (далі – Закон №481/95-ВР).
Ст. 1 Закону №481/95-ВР дає визначення терміну «місце роздрібної торгівлі пальним» - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
Отже, для розташування місця роздрібної торгівлі пальним необхідно мати відповідні споруди та/або обладнання, та/або ємності на праві власності (а) або користування (б).
(а) згідно ст. ст. 316, 319 ЦК України, право власності полягає в праві особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Право власності надає особі права на володіння, користування та розпорядження своїм майном.
(б) користування майном (для забезпечення законної роздрібної торгівлі пальним) можливе на підставі, іншій, ніж право власності – на підставі найму (оренди).
Згідно ст.759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.

Додатково повідомляємо, що відповідно до Правил:
- п.3 «Роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у суб’єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.»
- п. 9. Розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються готівкою та/або у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів, паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо) в установленому законодавством порядку. Разом з продукцією споживачеві в обов’язковому порядку видається розрахунковий документ установленої форми на повну суму проведеної операції, який підтверджує факт купівлі товару.
Отже, для роздрібної торгівлі нафтопродуктами необхідно дотримання в тому числі і наступних умов:
1. Продавець має бути власником (КОРИСТУВАЧЕМ) або орендарем майна (КОРИСТУВАЧЕМ), з допомогою якого здійснюється роздрібна торгівля пальним;
2 . Продавець (КОРИСТУВАЧ) повинен мати дозвільні документи та відповідну ліцензію на право торгівлі;
3. Продавець (КОРИСТУВАЧ) повинен видавати розрахунковий документ установленої форми на повну суму проведеної операції (реалізації нафтопродуктів), разом з виданою споживачеві продукцією. При цьому, під відпуску пального на АЗС необхідно проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

Таким чином Замовник, керуючись чинним законодавством України правомірно зазначив в Додатку 2.1. Тендерної документації вимоги до АЗС (власна або орендована), так це повністю відповідає вимогам Закону №481/95-ВР.
Інші форми користування майном, такі як наведена Заявником «партнерська», у випадку інтегрування їх в чинне законодавство, будуть обов’язково використовуватися Замовником під час підготовки відповідної тендерної документації.

2. Вимога про «Наявність у Учасника автомобільно-заправних станцій (далі – АЗС) у м. Херсон та по Україні, які будуть надавати послуги по обслуговуванню автомобілів замовника (зазначити не менше 2 АЗС, одна з яких знаходиться на відстані не більше ніж 7 км. від місця розташування Замовника).» не є дискримінаційною.
1. В радіусі 7км. від місця розташування Замовника розташовані наступні АЗС, представлені в м. Херсоні: Амік, Okko, Shell, WOG, БРСМ, Glusco, Укрнафта, Авіас-плюс, SunOil. Таким чином, всі бренди, представлені на малюнку Заявника мають АЗС в радіусі 7км. від місця розташування Замовника:


Отже, Замовник передбачив можливість залучення до торгів всіх відомих брендів АЗС загальною кількість 9(дев’ять), розташованих в м. Херсоні та поряд з містом, виключивши можливість дискримінації, забезпечивши дотримання вимог п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що спосіб отримання товару Замовником – самовивіз і витрати на отримання товару – витрати Замовника, тому передбачена наявність у Учасників АЗС на максимально близькій відстані до фактичної адреси з одночасним залученням якомога більшої кількості брендів АЗС, в даному випадку – 9ти. Таким чином Замовник забезпечив дотримання що одного важливого принципу закупівель: «максимальної економії», передбаченого п.2 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Заявник просить внести наступні зміни до тендерної документації:
«Наявність у Учасника автомобільно-заправних станцій (далі – АЗС) у м. Херсон та по Україні, які будуть надавати послуги по обслуговуванню автомобілів замовника (зазначити не менше 2 АЗС, одна з яких знаходиться на відстані не більше ніж 7 км. від місця розташування Замовника).»
Але в тендерній документації так і зазначено: «на відстані не більше ніж 7 км. від місця розташування Замовника». Таким чином зміст тендерної документації відповідає вимозі Заявника. Отже Заявник не пояснив, навіщо змінювати 7км. на 7км.


3. Вимога до тендерної документації про термін дії талонів не менш, ніж 12 місяців не є дискримінаційною.
1. Замовник має право на отримання всього обсягу товару. Термін дії договору: до 31.12.20, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків по договору. Таким чином, термін дії скретч-карт або талонів в 12 місяців відповідає терміну дії договору, і терміну реалізації скретч-карт або талонів.
2. Згідно ст. 319 ЦК України:
- Власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд;
- Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону;
Чинним законодавством не заборонено власнику скретч-карт або талонів встановлювати термін їх термін дії в 12 місяців і більше.
Заборона власнику скретч-карт або талонів встановлювати їх термін дії в 12 місяців і більше буде порушувати правовий порядок в Україні, що заборонено ч.1 ст.19 Конституції України.
Будь-який (тобто кожний) власник скретч-карт або талонів має право встановити термін їх дії в 12 місяців або більше, або будь-який інший термін їх дії, отже в терміні дії скретч-карт або талонів в 12 місяців або більше відсутня жодна дискримінація.
Зазначене повністю узгоджується з п.п. 10.3.3.1 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (затверджена наказом Мінпаливенерго України Мінтрансзв’язкуУкраїни, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.08 №281/171/578/155, згідно якого: «Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона».


4. Заявник безпідставно стверджує, що закупівля є мультилотовою, фактично Замовником оголошена закупівля 1 (одного) товару, тобто закупівля на лоти не поділяється.

5. Цитата з Вимоги Заявника:
«Укладені між учасником та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та не можуть бути причиною для дискваліфікації тендерної пропозиції учасника, оскільки вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України, та вимогам Тендерної документації Замовника.
Відповідно до цих Договорів, Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товари, а Покупець зобов’язується сплатити і прийняти вказаний Товар.».
Незрозуміло, чому як аргумент власної позиції Заявник наводить рекламу невідомого Учасника, пояснюючи, що укладені невідомим Учасником Договори поставки:
- відповідають умовам чинного Законодавства;
- відповідають вимогам Тендерної документації Замовника.
На даний час Замовник не проводить розгляду тендерних пропозицій Учасників, так як система «Прозорро» дозволить ознайомитись з результатами торгів виключно після проведеного аукціону.
Твердження Заявника про те, що Договори поставки невідомого Учасника відповідають вимогам Тендерної документації Замовника є:
- підтвердженням того, що тендерна документація Замовника влаштовує Учасника, якого згадує Заявник, але не влаштовує Заявника;
- незрозумілим аргументом для підтвердження позиції Заявника;
Попередження Заявника: «Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та не можуть бути причиною для дискваліфікації тендерної пропозиції учасника» є неаргументованим тиском на тендерний комітет, попередженням, що тендерна пропозиція невідомого учасника в-подальшому не може бути дискваліфікована, незважаючи на те, що тендерний комітет, як зазначено вище, не має жодної інформації про кількість Учасників та зміст їх тендерних пропозицій, так як зазначені відомості оприлюднюються виключно після проведення аукціону.

На підставі викладеного, керуючись ч.1 ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі», роз’яснюємо, що вимога: UA-2020-01-24-003370-a.a1 (дата подання: 27 січня 2020 12:34) відхиляється в повному обсязі, для забезпечення дотримання Замовником вимог чинного законодавства про публічні закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 90 750,00
UAH
84 750,00
UAH
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 94 750,00
UAH
87 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 122 600,00
UAH
122 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 17:04
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:04
Електронний підпис
18 лютого 2020 17:03
Довідка ДФС.pdf
18 лютого 2020 12:14
Довідка МВС.pdf
12 лютого 2020 12:52
Остаточна пропозиція.pdf
12 лютого 2020 12:52
Мат.-тех.база.pdf
10 лютого 2020 14:49
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:47
Якість ДП (л).pdf
10 лютого 2020 14:47
Тех.вимоги ДТ.pdf
10 лютого 2020 14:47
Пропозиція ДТ.pdf
10 лютого 2020 14:47
Проект договору на дт.pdf
10 лютого 2020 14:47
Працівникі дт.pdf
10 лютого 2020 14:47
Копії талонів на ДТ.pdf
10 лютого 2020 14:47
щодо госп.санкцій.pdf
10 лютого 2020 14:47
Наказ Лаврентович Ю.В..pdf
10 лютого 2020 14:47
Мережа АЗС.pdf
10 лютого 2020 14:47
Мат.тех.база зразок 1.pdf
10 лютого 2020 14:47
Лист щодо санкцій.pdf
10 лютого 2020 14:47
Лист згода на договір.pdf
10 лютого 2020 14:47
Копія витягу.pdf
10 лютого 2020 14:47
Заходи довкілля.pdf
10 лютого 2020 14:47
Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 11:55
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:53
цінова.pdf
10 лютого 2020 11:53
тех.вимоги.pdf
10 лютого 2020 11:53
строк дії талонів.pdf
10 лютого 2020 11:53
Стаття 17.pdf
10 лютого 2020 11:53
Серт ДТ.pdf
10 лютого 2020 11:53
РНБО.pdf
10 лютого 2020 11:53
Працівники.pdf
10 лютого 2020 11:53
мережа АЗС.pdf
10 лютого 2020 11:53
мат-тех база.pdf
10 лютого 2020 11:53
Відомість ЄДР 16.12.2019.pdf
10 лютого 2020 11:53
витяг 30.01.2020.pdf
10 лютого 2020 11:53
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:26
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:26
Статутні документи.pdf
10 лютого 2020 16:26
Справка_МВД_Заєць_20200120.pdf
10 лютого 2020 16:26
Паспорт Ванина .pdf
10 лютого 2020 16:26
Договор поставки.pdf
10 лютого 2020 16:26
довіреність на Ваніну.jpg
10 лютого 2020 16:26
довідки.pdf
10 лютого 2020 16:26
Довідка про печатку.pdf
10 лютого 2020 16:26
дов про досвід.jpg
10 лютого 2020 16:26
дов підтв досвіду.pdf
10 лютого 2020 16:26
Відомості_ЄДРПОУ_20200130.pdf
10 лютого 2020 16:26
Вит_20200117.rtf
10 лютого 2020 16:26
Виписка ЛТ.pdf
10 лютого 2020 16:26
пр_дог_дт[1].pdf
10 лютого 2020 16:25
цен_проп_дт[1].pdf
10 лютого 2020 16:25
техн_вим_дт[1].pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 84 750,00
UAH
13 лютого 2020 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
84 750,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:32
Д-у 4 Дог517.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:31
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 15:29
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 14:07
Додаткова угода 1pdf зміни до договору
04 серпня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 16:17
договір МШКк0517 зміни до договору
03 березня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: МШКк0517
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: МШКк0517
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: МШКк0517
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі": дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевершує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: МШКк0517
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML