Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне: марки АК (50-100) - 526 т
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-01-24-003361-b dac73b48d0004d1d85811eaca45c0a71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мирза

+380484532695 ar_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145085
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький район, місто Арциз,, ВУЛ. Соборна, будинок 44
Контактна особа: Марина Мирза
+380484532695
ar_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:56
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
526 тонни
Вугілля кам'яне: марки АК (50-100) - 526 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, м. Арциз, вул. Соборна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  10 березня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:54
ТД відкриті торги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо повірки вагів
Дата подання: 27 січня 2020 12:36
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:10
Шановний Замовнику, на якій правовій підставі Ви вимагаєте надання учасниками інформації про повірку вагового обладнання, яка має бути дійсною протягом строку дії договору? Відповідно до пункту 15 розділу ІІ Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016р., зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.02.2016р. за №278/28408 (з подальшими змінами), заявники зобов’язані подавати ЗВТ на періодичну повірку з дотриманням міжповірочних інтервалів, установлених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» від 13 жовтня 2016 року № 1747, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 листопада 2016 року за № 1417/29547, відповідно до якого для автоматичних зважувальних приладів міжповірочний інтервал встановлено 1 раз на рік. З викладеного вбачається, що вимога щодо дійсності повірки протягом строку дії договору, тобто до 31.12.2020р., є такою, що суперечить чинному законодавству України, та є дискримінаційною, оскільки взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають вагове обладнання з повіркою до 31.12.2020р., тоді як інші учасники, які мають діючу повірку вагів на момент подання тендерних пропозицій, не зможуть взяти участь у даній процедурі, у тому числі наше підприємство, яке має повірені ваги до кінця вересня 2020 року. Вимагаємо привести вказану вимогу у відповідність з чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відовідно до ч. 2 ст. 22 Закону, Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
Частиною 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником на виконання вимог Закону встановлено вимогу щодо наявності у учасника вагового обладнання, повірка якого дійсна протягом строку дії договору задля того щоб зважування товару здійснювалось на обладнанні, яке повірено відповідно вимог закону. Дискримінаційних вимог не встановлено Замовником, так як будь-який учасник може прийняти участь у даній закупівлі.
Уточнення
Дата подання: 27 січня 2020 12:38
Дата відповіді: 27 січня 2020 15:30
В розумінні даної тендерної документації аналогічними договорами є договори з постачання вугілля кам’яного будь-яких марок?
Відповідь: Так, аналогічними договорами можуть бути договора з постачання вугілля кам’яного будь-яких марок
Щодо проекту договору
Дата подання: 27 січня 2020 12:42
Дата відповіді: 27 січня 2020 15:34
У п.5.3. проекту договору зазначено, що товар має бути поставлений відповідно до графіку поставки (додаток №2), але додаток №2 не містить графіку поставки. У тому ж пункті зазначено, що обсяги поставки вугілля зазначені в Додатку №3 до Договору, але обсяги поставки зазначено у Додатку №2 до Договору. Просимо усунути невідповідність
Відповідь: Прийнято до уваги.
щодо довідок ст 17
Дата подання: 28 січня 2020 10:02
Дата відповіді: 28 січня 2020 11:41
Тендерною документацією вимагається надання Довідок в довільній формі за статтею 17(крім пунктів 1, 7 і 10 частини 1 статті 17). Буде вважатись помилкою надання однієї довідки в довільній формі за статтею 17 із розшифровкою кожного пункту (крім пунктів 1, 7 і 10 частини 1 статті 17)?
Відповідь: Ні , не буде вважатися помилкою надання однієї довідки , якщо в нії буде розшифровка кожного пункту за ст. 17 (крім пунктів 1, 7 і 10 частини 1 статті 17)
вагове обладнання
Дата подання: 28 січня 2020 10:08
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:37
Виходячи з вашої відповіді. Чи буде вважатись помилкою надання копії документу повірки вагового обладнання, чинне до червня місяця? Враховуючи ще той фактор, що поставка товару згідно вимог тендерної документації до 10.03.2020 року!! Тобто на період поставки вагове обладнання буде чинне.
Відповідь: Не буде вважатися помилкою якщо документи повірки вагового обладнання чинне до червня поточного року.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-003361-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41750087
Дата подання: 20 лютого 2020 11:39
В порядку ст. 30 ЗУ "Про публічні закупіві"
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
12.02.2020р. на засіданні тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації Одеської області прийнято рішення, оформленим протоколом №12 від 12.02.2020р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» з підстав того, що в результаті перевірки документів тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» було виявлено порушення ст.3 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (тобто принципу добросовісної конкуренції серед учасників). При цьому, тендерний комітет послався на те, що у пакеті документів "Кваліфікаційна частина" надана "Копія документа з результатами повірки вагового обладнання", яке видано Відокремленим підрозділом ПП "Науково-виробничий центр оцінки відповідності "ЮГ" 03.02.2020 року, тоді як за даними начальника центру Гачика О.М. Арцизькому районному підприємству "Антрацит" останній раз повірка вагового обладнання проводилася 16.07.2019 року, в результаті якої ТОВ "ТОП "ЕНЕРГОТРЕЙД" було видано Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки за № 111. У зв’язку з наведеними обставинами, тендерний комітет дійшов висновку, що копія Свідоцтва, яку надано у складі пакету документів ТОВ "ТОП "ЕНЕРГОТРЕЙД" № 211 від 03.02.2020 р., не є дійсною, а тому пакет документів, який надало ТОВ "ТОП "ЕНЕРГОТРЕЙД" не відповідає вимогам тендерної документації і ця пропозиція повинна бути відхилена.
Звертаємо увагу Замовника, на те, що, по-перше, Відокремленим підрозділом ПП "Науково-виробничий центр оцінки відповідності "ЮГ" учаснику - ТОВ "ТОП "ЕНЕРГОТРЕЙД" жодного Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки за № 111 не видавалось.
По-друге, ваги автомобільні РС-30Ц13У, зав. №2686, що належать КП «АРП «АНТРАЦИТ», дійсно не потребували повірки до 16.07.2020р., оскільки вони були повірені 16.07.2019р., про що Відокремленим підрозділом ПП "Науково-виробничий центр оцінки відповідності "ЮГ" було видано Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №111 від 16.07.2019р.. Проте, враховуючи НЕЗАКОННІ вимоги тендерної документації про те, що повірка вагів повинна бути дійсною протягом строку дії договору, тобто до 31.12.2020р., директор КП «АРП «АНТРАЦИТ» звернулася до Відокремленого підрозділу ПП "Науково-виробничий центр оцінки відповідності "ЮГ" із листом про повірку вагів автомобільних РС-30Ц13У, зав. №2686, за результатами якої було видано Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №211 від 03.02.2020р.
Висновки про недійсність Свідоцтва №211 від 03.02.2020р. є припущенням Замовника та не ґрунтуються на жодних доказах. Посилання Замовника на те, що «за даними начальника центру Гачика О.М. Арцизькому районному підприємству "Антрацит" останній раз повірка вагового обладнання проводилася 16.07.2019 року» спростовуються листом директора ПП «НВЦ ОВ «ЮГ» О.М. Гачиком, що був наданий у відповідь на лист ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД», в якому директором ПП «НВЦ ОВ «ЮГ» було повідомлено про те, що ваги автомобільні РС-30Ц13У, зав. №2686, були повірені 03.02.2020 та мають дійсне свідоцтво про повірку №211.

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №12 від 12.02.2020р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД», та скасувати рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету №13 від 12.02.2020р., про визначення переможцем ТОВ «НТК-ТРЕЙД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 16:18
Відповідно до п.7. ст. 28 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На підставі цього був відіслан запит (від 21.02.2020 р.) до КП Арцизьке районе підприємство "Антрацит", щодо ознайомлення з оригіналом Свідоцтва № 211. Оскільки документи для ознайомлення ми не отримали а відповісти маємо до 23.02.2020 року (до періоду оскарження). Розгляд вашої вимоги потребує більше часу.

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 11:39
Лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 2 414 340,00
UAH з ПДВ
2 351 472,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 2 524 274,00
UAH з ПДВ
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 2 498 500,00
UAH з ПДВ
2 361 740,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" 2 512 176,00
UAH з ПДВ
2 372 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 2 577 400,00
UAH з ПДВ
2 398 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" 2 971 900,00
UAH з ПДВ
2 971 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 17:17
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:15
Довідка МВС
13 лютого 2020 13:29
Електронний підпис
07 лютого 2020 20:34
Електронний підпис
07 лютого 2020 20:30
Банковская АРЦИЗ.zip
07 лютого 2020 20:30
29.4. Довіреність_скан.pdf
07 лютого 2020 20:30
29.3. Рейтинг_Скан.pdf
07 лютого 2020 20:30
29.2. Ліцензія_скан.pdf
07 лютого 2020 20:30
29.1. Гарантия.pdf
07 лютого 2020 20:30
24. Довідка ст.17.pdf
07 лютого 2020 20:30
21. Проект договору.pdf
07 лютого 2020 20:29
18. Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 20:29
14. Технічне завдання.pdf
07 лютого 2020 20:29
6.2. Витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2020 20:29
6.1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 20:29
4. Витяг ПДВ.pdf
07 лютого 2020 20:28
2.1. Модельний статут.pdf
07 лютого 2020 20:28
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 22:02
Електронний підпис
07 лютого 2020 22:01
Тендерна пропозиція 2.pdf
07 лютого 2020 22:01
Тендерна пропозиція 1.pdf
07 лютого 2020 22:01
Підписаний_G0220-2097-GL_tender.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 14:54
Електронний підпис
05 лютого 2020 14:41
Ліцензія завірена.zip
05 лютого 2020 14:41
Гарантия 16701.zip
05 лютого 2020 14:41
29. Проект договору.pdf
05 лютого 2020 14:41
27. Обсяги поставки.pdf
05 лютого 2020 14:41
20. Стаття 17.pdf
05 лютого 2020 14:41
07. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 14:41
03. Довідка_ПДВ.pdf
05 лютого 2020 14:41
02. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:19
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:15
34.Витяг ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2020 15:15
33.Копія Відомостей.pdf
07 лютого 2020 15:15
32.Копія Витяг ПДВ.pdf
07 лютого 2020 15:15
30.Довідка ст 17.pdf
07 лютого 2020 15:15
29.Копія лист відгук.pdf
07 лютого 2020 15:15
Довіреність 29.zip
07 лютого 2020 15:15
27.Довідка працівники.pdf
07 лютого 2020 15:15
Гарантия 16817 (1).zip
07 лютого 2020 15:15
7.Проект договору.pdf
07 лютого 2020 15:15
1.Реестр.pdf
07 лютого 2020 15:15
25.Довідка транс засіб.pdf
07 лютого 2020 15:15
49.Лист пояснення.pdf
07 лютого 2020 15:15
46.Технічне завдання.pdf
07 лютого 2020 15:15
22.2.Копія рішення суду.pdf
07 лютого 2020 15:14
17.Довідка склад.pdf
07 лютого 2020 15:14
14.Інформ відть ТП техн.pdf
07 лютого 2020 15:14
12.Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2020 15:14
11.Протоколи.pdf
07 лютого 2020 15:14
38.Довідка опис техн.pdf
07 лютого 2020 15:14
10.Копія наказу.pdf
07 лютого 2020 15:14
37.Довідка про учасника.pdf
07 лютого 2020 15:14
10.1Оригінал наказу.pdf
07 лютого 2020 15:14
9.Виписка 21.pdf
07 лютого 2020 15:14
9.1Виписка 11.pdf
07 лютого 2020 15:14
6.Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 15:14
3.Інформ відть ст 17.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 15:00
Електронний підпис
08 лютого 2020 14:30
8. Банківська гарантія.pdf
08 лютого 2020 14:30
8. Банківська гарантія.rar
08 лютого 2020 14:30
7. Інші документи.pdf
08 лютого 2020 14:30
5. Проект договору.pdf
08 лютого 2020 14:30
4. Технічні вимоги.pdf
08 лютого 2020 14:30
3. Відповідність ст.17.pdf
08 лютого 2020 14:30
2. Кваліфікація ст.16.pdf
08 лютого 2020 14:30
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ТОВ "ТЕПЛОЮГ"

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Відхилено 2 351 472,48
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 15:14
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
Переможець 2 352 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"
#41280662
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 16:51
дод. угода № 5 додаток 1.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:44
дод. угода № 5 додаток 2.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:44
дод. угода № 5.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 11:13
Дот угода № 4-1 до Договору 03-В.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 12:19
дот угода № 4 нтк трейд лтд.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 12:17
додаток 1 до дот угоди № 4.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 12:17
додаток 2 до дот угоди № 4.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 12:17
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 15:53
Дод. угода 3 НТК-ТРЕЙД ЛТД.pdf зміни до договору
02 липня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 17:03
Доп.угода.jpg зміни до договору
01 червня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 15:41
дод.угода вугілля.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 13:14
договір 03-В вугілля.pdf укладений
02 березня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти п.5.1. Договору у наступній редакції: "5.1.Строк поставки товару: до 01.06.2020 року."
Номер договору про закупівлю: 03/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти п.51. Договору у наступній редакції: "5.1. Строк поставки товару: до 30.06.2020 року (включно)".
Номер договору про закупівлю: 03/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти п.5.1. Договору у наступній редакції: "п.5.1. Строк поставки товару: до 31.07.2020 року (включно)."
Номер договору про закупівлю: 03/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 03/В
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились викласти п.5.1. Договору у наступній редакції: "5.1. Строк поставки товару: до 30.09.2020 року (включно)"
Номер договору про закупівлю: 03/В
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 % через коливання цині на ринку
Номер договору про закупівлю: 03/В
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 352 000,00
UAH