Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
3 368 143,57 UAH
UA-2020-01-24-003320-a ● 57685dcac7c04f5aa2b3ceb1d0a97b0e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Фахівці публічних закупівель 380322377779 e.tender.let@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2020 13:24 |
Очікувана вартість: | 3 368 143,57 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 840,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
зі змінами згідно ідентифікатора рядка плану: UA-P-2020-01-28-010914-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1635021.15 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунковим періодом вважається календарний місяць (з першого по останнє число місяця). Розрахунки за електричну енергію проводяться споживачем виключно грошовими коштами на зазначений у договорі поточний рахунок /або рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника електричної енергії. Споживач протягом розрахункового періоду здійснює плановий платіж на поточний рахунок до 15 числа розрахункового періоду (календар | Аванс | 15 | Календарні | 40 |
Дата виставлення рахунку | Розрахунковим періодом вважається календарний місяць (з першого по останнє число місяця). Розрахунки за електричну енергію проводяться споживачем виключно грошовими коштами на зазначений у договорі поточний рахунок /або рахунок із спеціальним режимом використання Постачальника електричної енергії. Тривалість періоду для оплати отриманих рахунків має не перевищувати _5_ операційних днів з дня отримання рахунку, крім рахунків для проведення планових платежів. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 15:53 |
ДЕТ_електрична енергія_зі змінами.doc | |
03 лютого 2020 15:53 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx | |
28 січня 2020 15:12 |
Додаток 4 до ДЕТ_ технічна специфікація_зі змінами.xls | |
24 січня 2020 16:19 |
Додаток 2 до Проекту договору.doc | |
24 січня 2020 16:19 |
Додаток 2 до ДЕТ Проект договору.docx | |
24 січня 2020 16:19 |
Додаток №1 до Договору.xlsx | |
24 січня 2020 16:19 |
Додаток №3 до Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 28 січня 2020 17:12
Дата відповіді: 31 січня 2020 15:21
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, до якої площадки вимірювання відноситься Замовник: А (з АСКОЕ) чи Б (без АСКОЕ).
Дякуємо.
Відповідь: Згідно п. 6 Додатку 4 до Тендерної документації " Технічної специфікації" "Замовник є споживачем групи А (близько 90% об′єму споживання), В (близько 10% об′єму споживання ".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-003320-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм", Код ЄДРПОУ:42608359
Дата подання: 28 лютого 2020 12:48
Вимога щодо незакнного рішення Замовника про визначення переможця закіпівлі та опублікування наміру про укладення Договору
Відповідно до оголошення № UA-2020-01-24-003320-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 24 січня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003320-a), Замовником – Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" (надалі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії.
На нашу думку, Замовником незаконно було визначено переможцем учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО" (надалі - Учасник), оскільки він не виконав вимоги тендерної документації, порушення якої полягає в наступному:
1. Відповідно до п.4.4. Державної уніфікованої системи документації (уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації), Вимог до оформлення документів - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис. Усі надані Учасником довідки та завірені документи без порядкових номерів та дати їх складення, що унеможливлює встановити дату їх складення та порушує вимоги законодавства щодо оформлення документів. На підставі чого такі довідки не варто брати до уваги взагалі.
2. Відповідно до абзацу 4 пункту 4 розділу 1 тендерної документації завантажені документи повинні бути читабельні. Документи Учасника, які вимагались тендерною документацією, зокрема Витяг з ЄДР та витяг з реєстру платників ПДВ неможливо прочитати повністю, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
3. Ціна, запропонована учасником є демпінговою. Відповідно до даних середньозваженої ціни електричної енергії на сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua/index.php/indexes) закупівельна ціна на 12.02.2020 становила 1,13 грн (округлено) за 1 кВт . за умовами закупівлі ціна вказується з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ та з тарифом на передачу електричної енергії). Оскільки Учасник є платником податку на додану вартість, то закупівельна ціна електричної енергії для нього становить 1,54 грн (з урахування вартості тарифу на передачу електричної енергії визначеною згідно з Постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668), при цьому Учасник ставить свою ціну 1,47 грн (округлено). за 1 кВт Така ціна не є ринковою, Учасник проводить демпінг ціни, що не дозволяє нормально здійснювати свою діяльність іншим учасникам ринку та, імовірно, вводить в оману Замовника, оскільки Учасник є прибутковою організацією та для прибутку імовірно підвищить замовнику ціну.
Отже, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО", та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
Тому, Замовник повинен був відхилити Учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо:
1. Розглянути зазначену вимогу у встановлений законодавством спосіб та термін.
2. Скасувати рішення щодо визнання переможцем ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
На нашу думку, Замовником незаконно було визначено переможцем учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО" (надалі - Учасник), оскільки він не виконав вимоги тендерної документації, порушення якої полягає в наступному:
1. Відповідно до п.4.4. Державної уніфікованої системи документації (уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації), Вимог до оформлення документів - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис. Усі надані Учасником довідки та завірені документи без порядкових номерів та дати їх складення, що унеможливлює встановити дату їх складення та порушує вимоги законодавства щодо оформлення документів. На підставі чого такі довідки не варто брати до уваги взагалі.
2. Відповідно до абзацу 4 пункту 4 розділу 1 тендерної документації завантажені документи повинні бути читабельні. Документи Учасника, які вимагались тендерною документацією, зокрема Витяг з ЄДР та витяг з реєстру платників ПДВ неможливо прочитати повністю, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
3. Ціна, запропонована учасником є демпінговою. Відповідно до даних середньозваженої ціни електричної енергії на сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua/index.php/indexes) закупівельна ціна на 12.02.2020 становила 1,13 грн (округлено) за 1 кВт . за умовами закупівлі ціна вказується з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ та з тарифом на передачу електричної енергії). Оскільки Учасник є платником податку на додану вартість, то закупівельна ціна електричної енергії для нього становить 1,54 грн (з урахування вартості тарифу на передачу електричної енергії визначеною згідно з Постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668), при цьому Учасник ставить свою ціну 1,47 грн (округлено). за 1 кВт Така ціна не є ринковою, Учасник проводить демпінг ціни, що не дозволяє нормально здійснювати свою діяльність іншим учасникам ринку та, імовірно, вводить в оману Замовника, оскільки Учасник є прибутковою організацією та для прибутку імовірно підвищить замовнику ціну.
Отже, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО", та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
Тому, Замовник повинен був відхилити Учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо:
1. Розглянути зазначену вимогу у встановлений законодавством спосіб та термін.
2. Скасувати рішення щодо визнання переможцем ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 17:05
У відповідь на вимогу (номер вимоги: UA-2020-01-24-003320-a.c1) яка розміщена на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 28 лютого 2020р. повідомляємо наступне (по пунктах):
1. Довідки та листи про які йдеться у вимозі подані учасником закупівлі – ЛМКП "Львівтеплоенерго" (надалі - Учасник) повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки Замовник вимагав їх в довільній або запропонованій Замовником формі, що і виконав Учасник.
2. Усі документи подані Учасником є читабельні. А дефекти сканування жодним чином не нівелюють легітимність самого документу та не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника.
3. Запропонована Учасником ціна, жодним чином не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, вимога № UA-2020-01-24-003320-a.c1 не підлягає задоволеню.
1. Довідки та листи про які йдеться у вимозі подані учасником закупівлі – ЛМКП "Львівтеплоенерго" (надалі - Учасник) повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки Замовник вимагав їх в довільній або запропонованій Замовником формі, що і виконав Учасник.
2. Усі документи подані Учасником є читабельні. А дефекти сканування жодним чином не нівелюють легітимність самого документу та не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника.
3. Запропонована Учасником ціна, жодним чином не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
З огляду на вищевикладене, вимога № UA-2020-01-24-003320-a.c1 не підлягає задоволеню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-24-003320-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм", Код ЄДРПОУ:42608359
Дата подання: 06 березня 2020 17:30
Дата подання: 06 березня 2020 17:30
скарга щодо незаконних дій Замовника
1. Відповідно до п.4.4. Державної уніфікованої системи документації (уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації), Вимог до оформлення документів - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа, текст документа, підпис. Усі надані Учасником довідки та завірені документи без порядкових номерів та дати їх складення, що унеможливлює встановити дату їх складення та порушує вимоги законодавства щодо оформлення документів. На підставі чого такі довідки не варто брати до уваги взагалі.
2. Відповідно до абзацу 4 пункту 4 розділу 1 тендерної документації завантажені документи повинні бути читабельні. Документи Учасника , зокрема Витяг з ЄДР та витяг з реєстру платників ПДВ неможливо прочитати повністю, що є прямим порушенням вимог тендерної документації.
3. У додатку 5 тендерної документації вказано, що Форма „Цінова - пропозиція" подається на фірмовому бланку замовника у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасник у двох своїх пропозиціях забирає речення «Своїм підписом підтверджую свої зобов’язання та достовірність вищевикладеної інформації», що є порушенням в оформленні тендерної пропозиції.
4. Відповідно до п.9 ч.1 ст. 17. ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
У Довідці про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачені ст. 17 Закону Учасника вказано, що в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України наявна інформація, передбачена п. 9 ч.2 ст 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», що не відповідає дійсності. В Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України така інформація відсутня. Крім того, що Учасник не надає жодного пояснення відсутності такої інформації, то він ще й вводить в оману Замовника, пишучи, що така інформація наявна. Більше того, Учасник надає довідку, що вся надана ним інформація є чинною та достовірною. З огляду на наведені обставини вважаю, що таку довідку можна вважати нікчемною.
5. Ціна Учасника за результатами аукціону становить 2 400 000 грн, проте у своїй остаточній пропозиції Учасник вказує ціну 2 399 998,5 грн. Відповідно до ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому не вказується навіть про можливість зменшення суми договору до підписання договору. Вважаю зазначення іншої ціни порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Зміна істотних умов договору (зокрема ціни) може здійснюватися сторонами після укладення такого договору, зокрема у випадку, передбаченому пунктом 5 частини четвертої статті 36 Закону у разі узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Таке ж роз’яснення надає Департамент сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповідь на запит № 197/2016 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=f010f19e-8ae3-41ff-801d-63305dc16885).
6. Ціна, запропонована учасником є демпінговою. Відповідно до даних середньозваженої ціни електричної енергії на сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua/index.php/indexes) закупівельна ціна на 12.02.2020 становила 1,13 грн (округлено) за 1 кВт . за умовами закупівлі ціна вказується з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ та з тарифом на передачу електричної енергії). Оскільки Учасник є платником податку на додану вартість, то закупівельна ціна електричної енергії для нього становить 1,53 грн(з урахування вартості тарифу на передачу електричної енергії визначеною згідно з Постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668), при цьому Учасник ставить свою ціну 1,47 грн (округлено). Така ціна не є ринковою, Учасник проводить демпінг ціни, що не дозволяє нормально здійснювати свою діяльність іншим учасникам ринку та, імовірно, вводить в оману Замовника, оскільки Учасник є прибутковою організацією та для прибутку імовірно підвищить замовнику ціну. Більше того, така ціна порушує права ТзОВ «Електро Прайм», адже Учасник займається недобросовісною конкуренцією, що не дає ТзОВ «Електро Прайм» можливості нормально здійснювати свою господарську діяльність.
Отже, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО", та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі». Цим незаконним рішенням Замовника дискриміновано, порушено права ТзОВ «Електро Прайм», що не дає йому стати переможцем у тендері, а, отже, укласти для себе фінансово вигідну угоду.
Тому, Замовник повинен відхилити Учасника ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
Враховуючи вищенаведене, просимо:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО".
4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 березня 2020 19:41
Рішення від 11.03.2020 №4580.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 19:41
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-01-24-003320-a.c2.pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 19:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2020 №6033.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 18:10
Рішення від 30.03.2020 №6033.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 20:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" |
2 776 265,91
UAH з ПДВ
|
2 399 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО" |
3 368 143,57
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" |
3 024 789,13
UAH з ПДВ
|
2 648 734,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
3 368 143,56
UAH з ПДВ
|
2 649 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
3 207 911,50
UAH з ПДВ
|
2 776 265,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" |
3 311 447,58
UAH з ПДВ
|
3 311 447,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" #39925982 |
Відхилено |
2 399 900,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 17:13
|
ЛЬВІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВТЕПЛОЕНЕРГО" #05506460 |
Переможець |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 15:27
|
Договір 00322.PDF | укладений |
07 квітня 2020 15:26
|