Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свинина, яловичина, птиця(курка), субпродукти яловичі (печінка яловича)
Очікувана вартість
2 956 377,20 UAH
UA-2020-01-24-003168-b 710f95410386449d99c06b8e986cedae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04653220
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 14:44
Очікувана вартість: 2 956 377,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 781,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


обсяг на 2020 рік, джерело фінансування - місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, рішення сесії ЮМР від 19.12.2019 №1761. Фактичні обсяги поставки визначаються протягом 2020 року, за індивідуальними замовленнями закладів освіти міста відповідно до перспективного меню.Вимоги до предмета закупівлі, участі у торгах більш детально визначено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 кілограми
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2000 кілограми
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
10000 кілограми
Птиця(курка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
4285 кілограми
Субпродукти яловичі (печінка яловича)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за фактично поставлену продукцію, після отриманих рахунків. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься на протязі 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:01
Проект договора до ТД М'ясо від 24.01.2020 року.pdf
24 січня 2020 15:39
ТД М'ясо від 24.01.2020 року.pdf
30 січня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 16:01
Проект договора до ТД М'ясо від 24.01.2020 року.pdf
24 січня 2020 15:39
ТД М'ясо від 24.01.2020 року.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс 2 929 950,00
UAH з ПДВ
2 929 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП " МЕНАДА" 2 952 520,00
UAH з ПДВ
2 952 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 11:07
Електронний підпис
21 лютого 2020 10:55
Мясо заморожене
10 лютого 2020 18:29
Електронний підпис
10 лютого 2020 18:16
Договір на мясо.pdf
10 лютого 2020 18:16
Мясо 3.pdf
10 лютого 2020 18:16
Мясо 2.pdf
10 лютого 2020 18:16
Мясо 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ольга-Плюс

ПП " МЕНАДА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ольга-Плюс
#40179350
2 929 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:40
Протокол_ТК_№8_вiд_02.04.2021_року_М'ясо.pdf укладений
02 квітня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:31
Дод.угода №5 від 11.01.2021 Свинина, яловичина, птиця (курка), субпродукти яловичі (печінка яловича).pdf зміни до договору
12 січня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:05
Додаткова_угода_№4_до_договору_№157_вiд_06.03.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:45
Дод.угода_№3_до_дог.№157_вiд_06.03.2020_року_Свинина,_яловичина,_птиця_(курка).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 10:31
додаткова угода 2 від 09.11.2020 до договору 157.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 10:55
додаткова угода № 1 від 08.07.2020 до договору №157.pdf зміни до договору
08 липня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 10:55
договір 157.pdf укладений
06 березня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст. 36 та з урахуванням п. 6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення сесії Южноукраїнської міської ради від 30.04.2020 року №1863 зменшення ціни договору на 139999,96 грн. та обсягу закупівлі на 1000 кг
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст.36 та з урахуванням п.6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі наказу управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка від 29.10.2020 №552 зменшення ціни договору на 222070,11 грн.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.ст. 629, 631, 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, відповідно до ч.ч. 4, 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (до введення в дію цього Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) та з урахуванням п.6 розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (В редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289) продовження строку дії Договору, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно положень пункту 1 частини 4 ст.36 та з урахуванням п.6 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення сесії Южноукраїнської міської ради від 17.12.2020 року №18 зменшення ціни договору на 525879,99 грн
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі у сумі 407850,00 грн. з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі та викладення пункту 2.2 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 157
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 864 330,94
UAH (в тому числі ПДВ 310 721,82 UAH)