Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покриття ділянки внутрішньоквартального проїзду по вул. Новокузнецька, 13 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
3 075 406,80 UAH
UA-2020-01-24-003127-b ● 09b4de1984474975a1e5ab7b1015e4b2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" |
Код ЄДРПОУ: | 04054151 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б |
Контактна особа: |
Ангеліна Омельченко +380999052102 omelchenko.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 3 075 406,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,46% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покриття ділянки внутрішньоквартального проїзду по вул. Новокузнецька, 13 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, запоріжжя, Новокузнецька, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2020 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 14:06 |
Додаток 12 Проект договору..doc | |
07 лютого 2020 14:06 |
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc | |
07 лютого 2020 14:06 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
07 лютого 2020 14:06 |
ТД.doc | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 13 Договір завдатку.docx | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 9.XLS | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc | |
24 січня 2020 15:36 |
Додаток 1 Відомості про учасника.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-003127-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 28 лютого 2020 16:27
В порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, а найбільш вигідну пропозицію меншу на 222 686 гривень ТОВ «Ремшляхбуд» відхилив з формальних причин
Шановний тендерний комітет!
Вами було визнано ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» переможцем процедури закупівлі, проте тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, саме:
1. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв до учасників (Додаток 3 до тендерної документації), учасник не повинен відступати від наведених форм.
Учасником ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» були надані Довідки «про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», які не відповідають передбаченій замовником формі.
А саме: додаток 3 до тендерної документації передбачає форму довідок, в яких має бути зазначений код ДК: «Для участі у процедурі закупівлі з «_________» [код ДК 021:2015 — _______] надаємо наступну інформацію:». Проте надані ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містять коду ДК, як того вимагає Додаток 3 до тендерної документації.
2. Учасником ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» були надані документи на підтвердження трудових відносин робітників з учасником торгів, зокрема цивільно-правові угоди №02-2020 від 24 січня 2020р., №03-2020 від 24 січня 2020р., №04-2020 від 24 січня 2020р., №05-2020 від 24 січня 2020р., №06-2020 від 24 січня 2020р., №07-2020 від 28 січня 2020р.
У вказаних угодах, які за природою є договорами підряду, зазначено, що Виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботу дорожнього робітника згідно завдання координатора. Таке формулювання є недопустимим для такого виду договорів, оскільки робота, яка має бути виконана за цивільно-правовою угодою, так само, як і результат цієї роботи, мають бути чітко визначені в договорі. З предмету договору неможна зробити висновок, що надані договори були укладені саме для виконання робіт за тендерною пропозицією. Також в наданих договорах відсутній строк виконання робіт і строк дії договору, що не дає змоги визначити чи перебувають ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» та вказані працівники на даний час у договірних стосунках. Оскільки достеменно не відомо які роботи, в якому об’ємі та в які строки мали виконуватись за вказаними договорами, такі роботи можуть бути виконаними вже на наступний день після укладення договорів, і, як наслідок, на сьогодні такі договори можуть бути такими, що припинили свою дію. Більше того, договори, які не містять строків дії, в яких не зазначені конкретні роботи та строки виконання робіт, мають ознаки перебування сторін у трудових відносинах, де замовник насправді є роботодавцем в розумінні КЗпП України, що є підставою для перевірки роботодавця відповідними контролюючими органами, і що призведе до зупинення використання праці робітників за вказаними договорами.
Враховуючи викладене, надані ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» документи, по-перше, не підтверджують того, що ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» перебуває в договірних стосунках з робітниками (тобто роботи за договорами можуть бути виконані в повному обсязі в будь-який момент і на час подання пропозиції договори можуть бути недіючими), по-друге, договори не підтверджують те, що наймані особи мають виконувати роботу, яка передбачена саме тендерною пропозицією, а не будь-яку іншу роботу, яка до того ж вже може бути виконана. Таким чином ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» не підтвердило наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагає тендерна документація.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
В той же час, Тендерна пропозиція ТОВ «Ремшляхбуд» відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації. ТОВ «Ремшляхбуд» не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Ремшляхбуд» умовам тендерної документації та вимагає переглянути результати розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ремшляхбуд», яка є найбільш економічно вигідніша за результатами проведеної процедури на 222 686,00 гривень і відмінити Протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.02.2020р. на підставі обґрунтованих відповідей :
В Тендерній Документації Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (стор. 9) зазначено пункт «1.6 Згідно ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції…»
- інформація, щодо зазначення учасником повного прізвища, ім’я, по батькові персоналу в таблиці 1,2 «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації» не впливає на зміст пропозиції тому, що вона дублюється в наданих файлах – архів «3.2.1 додатки робітники.rar» «Таблиця 6 Відомості про нарахування Заробітної плати .pdf»
Разом з тим, зазначене ніяким чином не впливає на технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та на умови виконання робіт .
- По Другому пункту зауважень замовника відносно незаповненого пункту Договору про надання завдатку повідомляємо, що ці данні також не впливають на зміст пропозиції, тому що в результаті тендерних торгів загальна сума тендеру зменшується, а наша згода підписувати даний Договір в разі перемоги підтверджується згодою на його укладання.
Разом з тим, зазначене ні яким чином не впливає на технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та на умови виконання робіт .
ТОВ «Ремшляхбуд» Вимагає :
переглянути результати розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ремшляхбуд», яка є найбільш економічно вигідніша за результатами проведеної процедури на 222 686,00 гривень і відмінити Протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.02.2020р.
Розгорнути
Згорнути
Вами було визнано ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» переможцем процедури закупівлі, проте тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, саме:
1. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв до учасників (Додаток 3 до тендерної документації), учасник не повинен відступати від наведених форм.
Учасником ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» були надані Довідки «про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», які не відповідають передбаченій замовником формі.
А саме: додаток 3 до тендерної документації передбачає форму довідок, в яких має бути зазначений код ДК: «Для участі у процедурі закупівлі з «_________» [код ДК 021:2015 — _______] надаємо наступну інформацію:». Проте надані ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази та про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містять коду ДК, як того вимагає Додаток 3 до тендерної документації.
2. Учасником ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» були надані документи на підтвердження трудових відносин робітників з учасником торгів, зокрема цивільно-правові угоди №02-2020 від 24 січня 2020р., №03-2020 від 24 січня 2020р., №04-2020 від 24 січня 2020р., №05-2020 від 24 січня 2020р., №06-2020 від 24 січня 2020р., №07-2020 від 28 січня 2020р.
У вказаних угодах, які за природою є договорами підряду, зазначено, що Виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботу дорожнього робітника згідно завдання координатора. Таке формулювання є недопустимим для такого виду договорів, оскільки робота, яка має бути виконана за цивільно-правовою угодою, так само, як і результат цієї роботи, мають бути чітко визначені в договорі. З предмету договору неможна зробити висновок, що надані договори були укладені саме для виконання робіт за тендерною пропозицією. Також в наданих договорах відсутній строк виконання робіт і строк дії договору, що не дає змоги визначити чи перебувають ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» та вказані працівники на даний час у договірних стосунках. Оскільки достеменно не відомо які роботи, в якому об’ємі та в які строки мали виконуватись за вказаними договорами, такі роботи можуть бути виконаними вже на наступний день після укладення договорів, і, як наслідок, на сьогодні такі договори можуть бути такими, що припинили свою дію. Більше того, договори, які не містять строків дії, в яких не зазначені конкретні роботи та строки виконання робіт, мають ознаки перебування сторін у трудових відносинах, де замовник насправді є роботодавцем в розумінні КЗпП України, що є підставою для перевірки роботодавця відповідними контролюючими органами, і що призведе до зупинення використання праці робітників за вказаними договорами.
Враховуючи викладене, надані ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» документи, по-перше, не підтверджують того, що ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» перебуває в договірних стосунках з робітниками (тобто роботи за договорами можуть бути виконані в повному обсязі в будь-який момент і на час подання пропозиції договори можуть бути недіючими), по-друге, договори не підтверджують те, що наймані особи мають виконувати роботу, яка передбачена саме тендерною пропозицією, а не будь-яку іншу роботу, яка до того ж вже може бути виконана. Таким чином ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» не підтвердило наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагає тендерна документація.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
В той же час, Тендерна пропозиція ТОВ «Ремшляхбуд» відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації. ТОВ «Ремшляхбуд» не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Ремшляхбуд» умовам тендерної документації та вимагає переглянути результати розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ремшляхбуд», яка є найбільш економічно вигідніша за результатами проведеної процедури на 222 686,00 гривень і відмінити Протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.02.2020р. на підставі обґрунтованих відповідей :
В Тендерній Документації Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (стор. 9) зазначено пункт «1.6 Згідно ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції…»
- інформація, щодо зазначення учасником повного прізвища, ім’я, по батькові персоналу в таблиці 1,2 «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації» не впливає на зміст пропозиції тому, що вона дублюється в наданих файлах – архів «3.2.1 додатки робітники.rar» «Таблиця 6 Відомості про нарахування Заробітної плати .pdf»
Разом з тим, зазначене ніяким чином не впливає на технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та на умови виконання робіт .
- По Другому пункту зауважень замовника відносно незаповненого пункту Договору про надання завдатку повідомляємо, що ці данні також не впливають на зміст пропозиції, тому що в результаті тендерних торгів загальна сума тендеру зменшується, а наша згода підписувати даний Договір в разі перемоги підтверджується згодою на його укладання.
Разом з тим, зазначене ні яким чином не впливає на технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та на умови виконання робіт .
ТОВ «Ремшляхбуд» Вимагає :
переглянути результати розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ремшляхбуд», яка є найбільш економічно вигідніша за результатами проведеної процедури на 222 686,00 гривень і відмінити Протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.02.2020р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 14:02
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1.Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. У вимогах тендерної документації не має обмежень, щодо залучення працівників по цивільно-правовихю угодах. Учасником надано цивільно-правові угоди. Згідно Статті 628. Цивільного кодексу України п. 1. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Таким чином не має підстав вважати що відсутні договорні відносини з працівниками відповідної кваліфікації.
2.Вимогами тендерної документації передбачено, що Форми довідок додатку 3 подаються у вигляді, наведеному в додатку 3. Учасник не повинен відступати від наведених форм Довідки. У Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначено столбець : “Прізвище, ім’я, по батькові”. Учасником ТОВ “Ремшляхбуд” наведені призвища та ініціали працівників, що унеможливлює проведення індефікації з Таблицей 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за грудень 2019 року, таким чином надана інформація не відповидає вимогам тендерної документації.
3.Учасник залишив не заповненим п. 1 Договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору підряду Додатку 13 до тендерної документації. Сума договору задатку повинна бути заповнена , виходячи з цінової пропозиції учасника.
1.Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. У вимогах тендерної документації не має обмежень, щодо залучення працівників по цивільно-правовихю угодах. Учасником надано цивільно-правові угоди. Згідно Статті 628. Цивільного кодексу України п. 1. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Таким чином не має підстав вважати що відсутні договорні відносини з працівниками відповідної кваліфікації.
2.Вимогами тендерної документації передбачено, що Форми довідок додатку 3 подаються у вигляді, наведеному в додатку 3. Учасник не повинен відступати від наведених форм Довідки. У Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначено столбець : “Прізвище, ім’я, по батькові”. Учасником ТОВ “Ремшляхбуд” наведені призвища та ініціали працівників, що унеможливлює проведення індефікації з Таблицей 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за грудень 2019 року, таким чином надана інформація не відповидає вимогам тендерної документації.
3.Учасник залишив не заповненим п. 1 Договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору підряду Додатку 13 до тендерної документації. Сума договору задатку повинна бути заповнена , виходячи з цінової пропозиції учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" |
2 866 617,60
UAH з ПДВ
|
2 849 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛАДА-ЛТД |
3 058 751,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЕЛТІК ФРОСТ |
3 075 022,51
UAH з ПДВ
|
3 058 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРМЕТГРУП" |
3 072 586,16
UAH з ПДВ
|
3 072 586,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН" |
3 075 400,00
UAH з ПДВ
|
3 075 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" #20488682 |
Відхилено |
2 849 900,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 15:52
|
ТОВ ЛАДА-ЛТД #20470713 |
Відхилено |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 15:59
|
ТОВ СЕЛТІК ФРОСТ #42387241 |
Відхилено |
3 058 750,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 16:10
|
ТОВ "ІНТЕРМЕТГРУП" #42733984 |
Переможець |
3 072 586,16
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 09:02
|
ДУ6 до догвоору 046-20-21 від 10.03.2020.PDF | укладений |
12 жовтня 2021 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 16:01
|
ДУ №5 до Договору №046-20-21 від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
29 березня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 15:10
|
ДУ №4 до Договору №046-20-21 від 10.03.2020.PDF | зміни до договору |
05 лютого 2021 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 09:29
|
ДУ№3 до Договору №046-20-21 від 10.03.2020р.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2020 14:08
|
ДУ №2 до Договору №046-20-21 від 10.03.2020 (2).PDF | зміни до договору |
19 червня 2020 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 16:04
|
ДУ№1 до Договору №046 20 21 від 10.03.20р.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2020 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 16:46
|
Договір №046-20-21 від 10.03.2020.PDF | укладений |
10 березня 2020 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни строків повернення авансу. |
Номер договору про закупівлю: | 046/20/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 046/20/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 046/20/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оформлена Додаткова угода до договору щодо додання до договору Додатку №3 "План фінансування будівництва" |
Номер договору про закупівлю: | 046/20/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відбулися не в розумінні цієї підстви, а відповідно до ст. 10 Закону - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до договору, щодо зміни банківських реквізитів підрядка. |
Номер договору про закупівлю: | 046/20/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |