Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина та філе куряче
Очікувана вартість
215 100,00 UAH
UA-2020-01-24-003068-b 6f9bf33ea31a472ca3feb464e4c5501e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Потопа

+380322273603 lmcrdzherelo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЙНА УСТАНОВА ЗМІШАНОГО ТИПУ "ЛЬВІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ "ДЖЕРЕЛО"
Код ЄДРПОУ: 35720730
Місцезнаходження: 79049, Украина , Львівська обл., м. Львів, просп. Червоної Калини, 86а
Контактна особа: Галина Потопа
+380322273603
lmcrdzherelo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 15:21
Початок аукціону: 11 лютого 2020 14:45
Очікувана вартість: 215 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 151,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет м. Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кілограми
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, ПРОСП. ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ БУД. 86-А, Львів, Львівська область, Україна, 79049
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
500 кілограми
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, ПРОСП. ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ БУД. 86-А, Львів, Львівська область, Україна, 79049
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачання Товару здійснюється партіями за заявкою Замовника на кожну партію. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000061 ● 27a037498fea45d79a7fa80fbad67403
  • Статус: вирішено ● Дата: 28 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020 09:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 № 81

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-24-003068-b 24.01.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, що викладені у висновку UA-M-2020-05-13-000061, який оприлюднено 22 травня 2020 року, повідомляємо про те, що Замовником 28 травня 2020 року укладено додаткову угоду про розірвання договору поставки № 22 від 19 березня 2020 року (скан-копія угоди додається). Звіт про виконання зазначеного договору з інформацією про його розірвання буде оприлюднено у відповідності до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі", чинного на момент оголошення процедури.

2020-05-28 13:24:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.

2020-08-06 17:48:07

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 155 700,00
UAH з ПДВ
155 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЛАЙ ТАРАС ІГОРОВИЧ" 207 920,00
UAH з ПДВ
207 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИНИШИН ЛІЛІАНА МИХАЙЛІВНА 214 500,00
UAH з ПДВ
214 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2020 20:41
Електронний підпис
09 лютого 2020 20:37
Технічна специфікація.pdf
09 лютого 2020 20:37
Тендерна пропозиція.pdf
09 лютого 2020 20:37
ст.17.pdf
09 лютого 2020 20:37
Проект договору.pdf
09 лютого 2020 20:37
Право підпису.pdf
09 лютого 2020 20:37
Паспорт та ІПН.pdf
09 лютого 2020 20:37
Лист-відгук ДНЗ №2.pdf
09 лютого 2020 20:37
Код адмін послуг.pdf
09 лютого 2020 20:37
Захист довкілля.pdf
09 лютого 2020 20:37
Договір ГАЛПРОД.pdf
09 лютого 2020 20:37
Договір БАРС.pdf
09 лютого 2020 20:37
Довідка про санкції.pdf
09 лютого 2020 20:37
Довідка з банку.pdf
09 лютого 2020 20:37
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 15:20
Електронний підпис
08 лютого 2020 15:19
Мясо.rar

Публічні документи

09 лютого 2020 17:59
Копія паспорту.PDF
09 лютого 2020 17:59
Копія Витягу ПЄП.PDF
09 лютого 2020 17:59
Копія Виписки.PDF
09 лютого 2020 17:59
Довідка з банку.pdf
09 лютого 2020 17:59
Довідка до статті 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "МАЛАЙ ТАРАС ІГОРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИНИШИН ЛІЛІАНА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛЯНИК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3701005962
Відхилено 155 700,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:54
ФОП "МАЛАЙ ТАРАС ІГОРОВИЧ"
#3127120118
Переможець 207 920,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАЛАЙ ТАРАС ІГОРОВИЧ"
#3127120118
207 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 14:58
інформація про розірвання (звіт).pdf укладений
29 травня 2020 14:53
додаткова угода розір.м'ясо.pdf укладений
29 травня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 17:34
договір мясо-1.pdf укладений
19 березня 2020 17:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Договір розірвано згідно додаткової угоди від 28.05.2020 року за згодою сторін (п. 12.1 Договору) на виконання висновку по моніторингу UA-M-2020-05-13-000061