ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ
Очікувана вартість
1 003 703,25 UAH
UA-2020-01-24-003037-b 6f80896c53aa46a1a0fafe6b1de96805
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №45 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031291
Вебсайт: http://scool45.jimdo.com/
Місцезнаходження: 87552, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Войкова, 31-А
Контактна особа: Олена Асланова
+380985549255
mar.scool45@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 15:22
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 15:22
Початок аукціону: 11 лютого 2020 15:25
Очікувана вартість: 1 003 703,25 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 037,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню №1 - 33 393 одиниць, меню № 2 - 1425 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34818 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9 - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ Меню 1 - 33 393 од. Меню 2 - 1 425 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87552, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Січових стрільців, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 січня 2020 15:43
Електронний цифровий підпис
24 січня 2020 15:29
ТД_питание_-_школы_2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 1 003 689,00
UAH
1 003 689,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 1 003 703,25
UAH
1 003 703,25
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 14:40
sign.p7s
05 лютого 2020 14:40
Додаток 7 новий.pdf
05 лютого 2020 14:40
Додаток 5 новий.pdf
05 лютого 2020 14:40
Додаток 6.pdf
05 лютого 2020 14:40
Додаток3.1.PDF
05 лютого 2020 14:40
Додаток 1. Довідки.pdf
05 лютого 2020 14:40
Додаток4,1.PDF
05 лютого 2020 14:40
Додаток 11 школи.PDF
05 лютого 2020 14:40
Додаток10.1.PDF
05 лютого 2020 14:40
Додаток10.PDF
05 лютого 2020 14:40
Додаток 9 новий.pdf
05 лютого 2020 14:40
Додаток4.PDF
05 лютого 2020 14:39
Додаток 3 ОШ 45.PDF
05 лютого 2020 14:39
Додаток4,2.PDF
05 лютого 2020 14:39
Справка субподряд.PDF
05 лютого 2020 14:39
Додаток 2 ош 45.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 13:28
sign.p7s
06 лютого 2020 13:28
Уставні документи.zip
06 лютого 2020 13:28
Погодження.PDF
06 лютого 2020 13:28
Додаток 2.zip
06 лютого 2020 13:28
додаток 1.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 1 003 689,00
UAH
14 лютого 2020 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
1 003 689,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 березня 2020 16:07
договір 45 Ш 4 02.03.2020.docx укладений
02 березня 2020 12:32
sign.p7s зміни до договору
03 серпня 2020 12:59
Повідомлення.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:57
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:57
sign.p7s зміни до договору
25 травня 2020 14:50
Додаткова угода 3 від 25.05.2020 до договору 45 Ш 4 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
25 травня 2020 14:39
повідомлення про внесення змін до договору (дод угода 3).docx зміни до договору
25 травня 2020 14:39
sign.p7s зміни до договору
08 квітня 2020 14:11
повідомлення 08.04.2020 скан.docx зміни до договору
08 квітня 2020 13:58
повідомлення 08.04.2020 скан.docx зміни до договору
08 квітня 2020 13:32
додаткова угода 2 скан.docx зміни до договору
08 квітня 2020 13:32
sign.p7s зміни до договору
02 березня 2020 20:37
повідомлення про внесення змін до договору 45 Ш 4 від 02.03.2020.docx зміни до договору
02 березня 2020 18:11
додаткова угода 1 до договору 45 Ш 4 від 02.02.2020.docx зміни до договору
02 березня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 45/Ш/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 до договору № 45/Ш/4 від 02.03.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору на 161 980,00 грн. (сто шістдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят грн., 00 коп) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 767 593,00грн (сімсот шістдесят сім п’ятсот дев’яносто три грн.,00 коп. )без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: Меню № 1- Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС;дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС;дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані в кількості 24961 одиниць. Меню №2 - Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку - 1425 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 45/Ш/4
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору на 42 000,00 грн. (сорок дві тисячі грн., 00 коп) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 725 593,00грн (сімсот двадцять п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три грн.,00 коп. )без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: Меню № 1- Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС;дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС;дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані в кількості 23 461 одиниць. Меню №2 - Обслуговування учнів (вихованців) в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку - 1 425 одиниць. 3.Умови договору 45/Ш/4 від 02.03.2020 не порушені даною угодою, залишаються незмінними та сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4. Ця додаткова угода укладена українською мовою у трьох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною договору № 45/Ш/4 від 02 березня 2020 року/
Номер договору про закупівлю: 45/Ш/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 45/Ш/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку