Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті та багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
381 900,00 UAH
UA-2020-01-24-003003-a 2198c551583d49c28a52b77c8c0929ea
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайляк Леся Миколаївна

+380982273029 barlikarnya@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Барська центральна районна лікарня" Барської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982488
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, вулиця Каштанова, будинок 34B
Контактна особа: Михайляк Леся Миколаївна
+380982273029
barlikarnya@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:41
Очікувана вартість: 381 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 909,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); (Персональний комп’ютер в комплекті та багатофункціональний пристрій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 комплекти
персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, місто Бар, вулиця Каштанова, будинок 34 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
19 шт
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, місто Бар, вулиця Каштанова, будинок 34 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Покупцем-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Покупець - розпорядник коштів протягом 15 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2020 Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 18:07
Перелік змін до ТД.pdf
30 січня 2020 18:07
Тендерна документація зі змінами.pdf
30 січня 2020 18:07
Додаток 4.docx
30 січня 2020 18:07
Додаток 3.docx
30 січня 2020 18:07
Додаток 2.docx
30 січня 2020 18:07
Додаток 1.docx
30 січня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 18:07
Перелік змін до ТД.pdf
30 січня 2020 18:07
Тендерна документація зі змінами.pdf
24 січня 2020 15:37
Тендерна документація.pdf
30 січня 2020 18:07
Додаток 4.docx
24 січня 2020 15:37
Додаток 4.docx
30 січня 2020 18:07
Додаток 3.docx
24 січня 2020 15:37
Додаток 3.docx
30 січня 2020 18:07
Додаток 2.docx
24 січня 2020 15:37
Додаток 2.docx
30 січня 2020 18:07
Додаток 1.docx
24 січня 2020 15:37
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо материнської плати
Дата подання: 30 січня 2020 15:28
Дата відповіді: 30 січня 2020 18:04
Шановний Замовник, у технічних вимогах Вами прописана материнська плата ASRock H110 Plus, але у модельному ряді виробника ASRock не має такої материнськї плати. Можливо, Ви мали на увазі плату Asus H110 Plus ? Оскільки саме така материнська плата доступна на ринку України.
Відповідь: Шановний Учасник - Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-17-000013 ● 5ff50cd937754a3c98e6438e094855c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.02.2020 №7
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.02.2020 №7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-01-24-003003-а 24.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-17 15:41:22

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі персонального комп’ютера в комплекті та багатофункціонального пристрою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-003003-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник тендеру ФОП Федосєєв Кирило Леонідович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 12 лютого 2020 року №4) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 5 Розділу 5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: надав інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічний договір із попереднім замовником, що виконаний у повному обсязі, документи про фактичну передачу товару стороні контрагенту (видаткова накладна, фінансово платіжний документ, тощо) на всю вартість предмета закупівлі, що передбачена в договорі, додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-18 14:47:57

Пояснення з власної ініціативи

Тендерний комітет звернув увагу на моніторинг та прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі: ФОП Федосєєв Кирило Леонідович з підстав, що зазначені в запиті.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович 372 894,00
UAH з ПДВ
366 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 378 271,38
UAH з ПДВ
366 054,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна 371 800,00
UAH з ПДВ
371 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 16:33
Електронний підпис
14 лютого 2020 12:11
Довідка несудимість
14 лютого 2020 12:11
Довідка заборгованість
14 лютого 2020 12:11
Гарантійний_лист ст. 17
09 лютого 2020 17:58
Електронний підпис
09 лютого 2020 17:57
Несертифікація.pdf
09 лютого 2020 17:57
Philips СЕС.pdf
09 лютого 2020 17:57
Philips Декларація.pdf
09 лютого 2020 17:56
Canon_3010.pdf
09 лютого 2020 17:56
Canon СЕС.pdf
06 лютого 2020 16:54
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:57
Дов_дка про рахунки.pdf
06 лютого 2020 13:57
Установчі.pdf
06 лютого 2020 13:57
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 13:57
Проект договору.pdf
06 лютого 2020 13:57
Пояснення.pdf
06 лютого 2020 13:57
Лист-повідомлення.PDF
06 лютого 2020 13:57
Лист-інформація.pdf
06 лютого 2020 13:57
Лист-згода.pdf
06 лютого 2020 13:57
ЕЦП БГ 91.rar
06 лютого 2020 13:57
Довідки.pdf
06 лютого 2020 13:57
Довідка Статут.pdf
06 лютого 2020 13:57
Довідка підпис.pdf
06 лютого 2020 13:57
Гарантійниий лист.pdf
06 лютого 2020 13:57
Автор-лист-перс-комп.pdf

Публічні документи

09 лютого 2020 21:34
Електронний підпис
09 лютого 2020 21:05
Pantum МФУ_EMC.pdf
09 лютого 2020 21:00
Sineo224e20020717030 (1).pdf
09 лютого 2020 21:00
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
09 лютого 2020 21:00
Довідка по статті 17 ЗУ.pdf
09 лютого 2020 21:00
Лист щодо гарантії.pdf
09 лютого 2020 21:00
Лист виробника.pdf
09 лютого 2020 21:00
Гарантійний лист.pdf
09 лютого 2020 21:00
1_Відгук Львів.pdf
09 лютого 2020 21:00
1_Видаткові Львів.pdf
09 лютого 2020 21:00
1_Договір Львів.pdf
09 лютого 2020 21:00
ІПН директора.pdf
09 лютого 2020 21:00
Паспорт Шеремета О.В..pdf
09 лютого 2020 21:00
Референт-лист.pdf
09 лютого 2020 21:00
Договір, проект.pdf
09 лютого 2020 21:00
Підписаний_G0220-2301-GL_tender.pdf
09 лютого 2020 21:00
Лист про санкції.pdf
09 лютого 2020 21:00
Статут, завірена копія.pdf
09 лютого 2020 21:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 лютого 2020 20:27
паспорт2.JPEG
09 лютого 2020 20:27
Паспорт1.JPEG
09 лютого 2020 20:27
Декларація Canon2.jpg
09 лютого 2020 20:27
Декларація Canon1.jpg
09 лютого 2020 20:27
Виписка2.jpg
09 лютого 2020 20:27
Виписка1.jpg
09 лютого 2020 20:27
CEC Canon3.jpg
09 лютого 2020 20:27
CEC Canon2.jpg
09 лютого 2020 20:27
CEC Canon1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Федосєєв Кирило Леонідович

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович
#3602400035
Рішення скасоване 366 050,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 14:48
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович
#3602400035
Відхилено 366 050,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 14:51
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 366 054,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 14:55
ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна
#3306811402
Відхилено 371 800,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:04

Інформація про відміну

Дата відміни
18 лютого 2020 15:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі