Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Барська центральна районна лікарня" Барської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982488 |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, вулиця Каштанова, будинок 34B |
Контактна особа: |
Михайляк Леся Миколаївна +380982273029 barlikarnya@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 11:41 |
Очікувана вартість: | 381 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 909,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Покупцем-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Покупець - розпорядник коштів протягом 15 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2020 | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 18:07 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
30 січня 2020 18:07 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
30 січня 2020 18:07 |
Додаток 4.docx | |
30 січня 2020 18:07 |
Додаток 3.docx | |
30 січня 2020 18:07 |
Додаток 2.docx | |
30 січня 2020 18:07 |
Додаток 1.docx |
30 січня 2020 18:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2020 18:07 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
30 січня 2020 18:07 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
|||
30 січня 2020 18:07 |
Додаток 4.docx
|
|||
30 січня 2020 18:07 |
Додаток 3.docx
|
|||
30 січня 2020 18:07 |
Додаток 2.docx
|
|||
30 січня 2020 18:07 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-17-000013 ● 5ff50cd937754a3c98e6438e094855c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.02.2020 №7
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.02.2020 №7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-01-24-003003-а 24.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 15:41:22
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі персонального комп’ютера в комплекті та багатофункціонального пристрою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-003003-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник тендеру ФОП Федосєєв Кирило Леонідович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 12 лютого 2020 року №4) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 5 Розділу 5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: надав інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічний договір із попереднім замовником, що виконаний у повному обсязі, документи про фактичну передачу товару стороні контрагенту (видаткова накладна, фінансово платіжний документ, тощо) на всю вартість предмета закупівлі, що передбачена в договорі, додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-18 14:47:57
Пояснення з власної ініціативи
Тендерний комітет звернув увагу на моніторинг та прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі: ФОП Федосєєв Кирило Леонідович з підстав, що зазначені в запиті.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович |
372 894,00
UAH з ПДВ
|
366 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
378 271,38
UAH з ПДВ
|
366 054,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна |
371 800,00
UAH з ПДВ
|
371 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович #3602400035 |
Рішення скасоване |
366 050,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 14:48
|
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович #3602400035 |
Відхилено |
366 050,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 14:51
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
366 054,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 14:55
|
ФОП Кульчицька Наталія Михайлівна #3306811402 |
Відхилено |
371 800,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 15:04
|