Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Манекен - акушерський тренажер
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2020-01-24-002867-a 0f88a689d3664e77be3acf6b909efd54
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Громадська Лариса Володимирівна

380674088632 rz.iducz@mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут державного управління у сфері цивільного захисту
Код ЄДРПОУ: 09511660
Вебсайт: http://www.iducz.mns.gov.ua/
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Київ, Вишгородська 21
Контактна особа: Громадська Лариса Володимирівна
380674088632
rz.iducz@mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 08:00
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,35%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Відповідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" всі учасники повинні вказувати конкретну марку запропонованого товару, яка відповідає реально запропонованим ціновим пропозиціям. Закупівля передбачає заміну предмета закупівлі на аналог.
Наявність сервісних центрів у м. Києві та гарантійного терміну обслуговування є обов'язковою умовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, місто Київ, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання, щодо подачі документів до пропозиції Учасника
Дата подання: 29 січня 2020 16:07
Дата відповіді: 29 січня 2020 17:43
Доброго дня, підкажіть будь ласка, повинен Учасник додати до своєї пропозиції наступну інформацію: 1) Учасник повинен надати настанову з експлуатації, або інструкцію, або яку небудь технічну документацію? 2) Учасник повинен надати інформацію, щодо гарантійного терміну на товар? 3) Учасник повинен надати інформацію, щодо того, повинен Товар бути новим? 4) Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника, для підтвердження можливості поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів? 5) Учасник повинен надати інформацію, щодо ціни на Товар – треба включати в ціну: доставку обладнання до місця встановлення, розвантаження, проведення навчання персоналу Замовника. 6) Учасник повинен надати інформацію, щодо проведення кваліфікованого навчання працівників Замовника по користуванню запропонованим Товаром? 7) Учасник повинен надати інформацію, щодо сервісної підтримки в Україні на запропонований Товар? 8) Учасник повинен надати оригінал висновку санітарно-епідеміологічної експертизи Предмета закупівлі медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповіді на Ваші питання є в документах, які оприлюднено в торгах.
Запитання, щодо подачі документів до пропозиції Учасника
Дата подання: 29 січня 2020 21:05
Дата відповіді: 30 січня 2020 07:59
Дякуємо Вам за відповідь. Ми ретельно вивчили документи, які оприлюднено в торгах і просимо дати роз’яснення на наступні вимоги: 1) Яким документом треба підтвердити вимогу п. 3. Специфікації до предмета закупівлі Додаток 1 , а саме «На товар, що поставляється, має надаватись гарантія виробника та/або продавця». Просимо зазначити який документ треба надати та вказати який термін гарантійного періоду вимагається. 2) Яким документом треба підтвердити відповідність всіх вимог до предмету закупівлі Додаток 4. Якщо ці вимоги треба підтвердити у вигляді таблиці відповідності, то просимо визначити чи потрібно для підтвердження відповідності посилатись на сторінки технічної документації де зазначаються данні по відповідній вимогі. А також, якщо ці посилання необхідні, то чи необхідно надати таку технічну документацію (буклети, інструкції, паспорт, тощо) разом з ціновою пропозицією Учасника? 3) За для запобігання поставки неякісного товару, або фальсифікату, або товару, що не пройшов митне очищення та для виконання всіх взятих на себе зобов’язань Замовник у більшості випадків вимагає надати оригінал гарантійного листа від виробника, для підтвердження можливості поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів. У вас така вимога відсутня. Ми просимо ввести таку вимогу щоб захистити себе і гарантовано отримати товар необхідної якості та в необхідні строки. 4) Також повідомляємо, що в оприлюднених документах на які ви посилаєтесь у відповіді ніде не зазначено про необхідність наявності сервісної служби та вимоги, щодо підтвердження наявності і можливості гарантійного та післягарантійного обслуговування. Таке підтвердження може бути надане у вигляді довідки про наявність сервісного центру та інш. Виникає питання, чому ви не вимагаєте цього для гарантування гарантійних зобов’язань та постгарантійних обслуговувань. 5) Також звертаємо увагу, що про проведення навчання зазначено абстрактно у Додатку 4 фразою «Пріоритетом буде проведення навчання для Замовника». Це є проявом халатності. Ви повинні вимагати від постачальника проведення навчання роботі з обладнанням. І тільки після проведення такого навчання доброякісний постачальник надає гарантію на свою продукцію. Тому логічно було б додати таку вимогу у вигляді хоча б гарантійного листа від Учасника про проведення навчання персоналу по роботі з обладнанням. А краще вимагати такого підтвердження в гарантійному листі від виробника. 6) І на останнє, через цей Товар, під час навчання, контактують люди, тому цей товар є таким, що повинен відповідати вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, тому правильно було б вимагати від учасника надати оригінал висновку санітарно-епідеміологічної експертизи Предмета закупівлі медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та можливість отримати товар кращої якості. Кваліфікаційні, технічні вимоги та форму цінової пропозиції змінено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коган Леонід Борисович 110 976,00
UAH з ПДВ
110 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 19:06
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:57
6. Договір.pdf
14 лютого 2020 18:57
2.2 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 лютого 2020 18:57
2.8 Довідка про ст. 17.pdf
14 лютого 2020 18:57
2.4 витяг платника пдв.pdf
14 лютого 2020 18:57
2.6 Gaumard гарантійний лис.pdf
14 лютого 2020 18:57
2.11 Сан-гиг Gaumard.pdf
14 лютого 2020 18:57
3. Специфікація.pdf
14 лютого 2020 18:57
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коган Леонід Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коган Леонід Борисович
#2885527893
Переможець 110 976,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 11:54

Документи

26 лютого 2020 11:54
Рішення.FR12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коган Леонід Борисович
#2885527893
110 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 11:54
Рішення.FR12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог манекен.pdf укладений
06 березня 2020 14:15