Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для чищення та прання
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2020-01-24-002835-a 7807ece1cde94598975eaec47da469ec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Засоби для чищення та прання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2590 штуки
Засоби для чищення та прання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, Янтарна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Передача Товару у власність Покупця здійснюється Постачальником протягом трьох робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки на партію Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:47
Дата відповіді: 27 січня 2020 08:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 1 тендерної документації Примітка: Якщо у найменуванні або класифікації товару містяться посилання на конкретну торгівельну марку або виробника – слід читати як «або еквівалент». У разі якщо учасником процедури закупівлі є вітчизняний учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: - ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ», до якої додається ПДВ в розмірі 20%.
Про умови поставки
Дата подання: 28 січня 2020 11:39
Дата відповіді: 28 січня 2020 12:59
Доброго дня! Шановний Замовнику, чи можливо поставити товар однією партією, якщо ні, скільки приблозно планується поставок? Дякуюмо!
Відповідь: Доброго дня! Поставка товару має бути однією партією протягом трьох робочих днів з моменту отримання від нас заявки на партію Товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 25 362,60
UAH з ПДВ
25 362,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 17:33
Документи по тендеру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 25 362,60
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 14:01

Документи

03 лютого 2020 14:01
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
25 362,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 14:01
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:33
Договір.pdf укладений
06 лютого 2020 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 362,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 227,10 UAH)