Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена, ковбаса варено-копчена, консерви м’ясні тушковані)
Очікувана вартість
464 086,00 UAH
UA-2020-01-24-002754-b 9240db9b3e6f43adaf45cc11de163dc1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Васильєва

+380959473222 vacilek47@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський ліцей Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21295850
Вебсайт: https://hlor.ks.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Полтавська, 89
Контактна особа: Людмила Васильєва
+380959473222
vacilek47@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:41
Очікувана вартість: 464 086,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 320,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 кілограми
Ковбаса варена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1100 кілограми
Ковбаса варено-копчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
500 кілограми
Консерви м’ясні тушковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
F1: 5%
учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка): 5%
товар учаснику постачається безпосередньо від виробника (друга ланка): 2%
учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: 0%
F2: 10%
в учасника наявний акт обстеження потужностей: 10%
в учасника відсутній акт обстеження потужностей: 0%
30 січня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:04
Додаток № 4.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 3.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 2 зміни.docx
30 січня 2020 15:04
Тендерна документація зміни.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 7.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 5.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 1.docx
30 січня 2020 15:04
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
30 січня 2020 15:04
Додаток № 8.docx
30 січня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:04
Додаток № 4.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 3.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 2 зміни.docx
30 січня 2020 15:04
Тендерна документація зміни.docx
24 січня 2020 15:06
КОЛБАСА.zip
30 січня 2020 15:04
Додаток № 7.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 5.docx
30 січня 2020 15:04
Додаток № 1.docx
30 січня 2020 15:04
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
30 січня 2020 15:04
Додаток № 8.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000010 ● f9072ebab92b4567835c7d2b17a16f5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.02.2020 № 41

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID:UA-2020-01-24-002754-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства в частині не відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки пропозицій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА" 451 008,00
UAH з ПДВ
367 788,00
UAH з ПДВ
1.1411764706 322 288.45 Документи
ТОВ Алан 441 000,00
UAH з ПДВ
441 000,00
UAH з ПДВ
1.1764705882 374 850 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 463 600,00
UAH з ПДВ
463 600,00
UAH з ПДВ
1.1176470588 414 800 Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 13:45
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:43
довідки переможця.PDF
11 лютого 2020 12:13
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:29
Електронний підпис

Публічні документи

06 лютого 2020 12:21
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:27
3 інші.zip
06 лютого 2020 10:27
2 ТЕХНІЧНІ.zip
06 лютого 2020 10:27
1 мтб.zip
06 лютого 2020 10:27
тендерна пропозиція513.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 14:51
Електронний підпис
08 лютого 2020 14:46
Уставні документи.pdf
08 лютого 2020 14:46
Документи працівники.PDF
08 лютого 2020 14:46
Пропозиція ковбаса.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА"

ТОВ Алан

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА"
#19221784
Переможець 367 788,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕРМАРКЕТ УКРАЇНА"
#19221784
367 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:24
ковбаса.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 14:17
ДУ № 2.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 13:35
ДУ_колбаса.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 13:17
Д. № 12.pdf укладений
25 лютого 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 160 168,93
UAH (в тому числі ПДВ 26 694,82 UAH)