Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015: 15110000-2 М’ясо (М’ясо куряче(тушка, філе); свинина)
Очікувана вартість
1 306 604,00 UAH
UA-2020-01-24-002686-b 1076446470934fa89d5bd58d990767bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Васильєва

+380959473222 vacilek47@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський ліцей Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21295850
Вебсайт: https://hlor.ks.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Полтавська, 89
Контактна особа: Людмила Васильєва
+380959473222
vacilek47@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 15:04
Очікувана вартість: 1 306 604,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 533,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 кілограми
М'ясо куряче тушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3400 кілограми
М'ясо куряче філе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5000 кілограми
Свинина напівтуша І к
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
F1: 5%
учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка): 5%
товар учаснику постачається безпосередньо від виробника (друга ланка): 2%
учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: 0%
F2: 10%
в учасника наявний акт обстеження потужностей: 10%
в учасника відсутній акт обстеження потужностей: 0%
30 січня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:18
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
30 січня 2020 15:18
Додаток № 4.docx
30 січня 2020 15:18
Тендерна документація зміни.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 3.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 5.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 8.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 1.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 2 зміни.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 7.docx
30 січня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:18
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
30 січня 2020 15:11
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
30 січня 2020 15:18
Додаток № 4.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 4.docx
30 січня 2020 15:18
Тендерна документація зміни.docx
30 січня 2020 15:11
Тендерна документація зміни.docx
24 січня 2020 15:00
МЯСО.zip
30 січня 2020 15:11
Додаток № 3.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 5.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 8.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 1.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 2 зміни.docx
30 січня 2020 15:11
Додаток № 7.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000012 ● ec8b225d0d8c429c872373d490c29c1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.02.2020 № 45

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-24-002686-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-25 12:06:26

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса, що проводить Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за номером № UA-2020-01-24-002686-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 28 Закону, у разі закупівлі товарів, які виробляються не за окремо розробленою специфікацією та для яких існує постійно діючий ринок, оцінка пропозицій учасників проводиться за критерієм «Ціна»
Предметом закупівлі є товар (м'ясо) якість якого повинна відповідати затвердженим нормам якості для Товару даного виду (ДСТУ), (пункт 2.1 Проекту договору про закупівлю (Додаток №7 до тендерної документації)).
В тендерній документації зміст обґрунтування встановлення додаткових критеріїв оцінки крім критерію «Ціна» не стосується питання існування або відсутності постійно діючого ринку товару щодо постачання м’яса вершкового.
У зв’язку з вказаним просимо надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна».

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-28 14:53:32

Пояснення

У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби Херсонської області від 25 лютого 2020 року Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник), надає наступні пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна»:
Керуючись рекомендаціями Мінекономрозвитку лист №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 року, яким передбачено, що віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі, оскільки Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер».
Те, що предметом цієї закупівлі, є продукти харчування, для яких існує постійно діючий ринок, не означає, що замовник має купувати продукти у учасників, які пропонують найнижчу ціну. Замовник не купує ці товари самостійно у магазині.
Замовник придбаває ці товари разом із послугами щодо їх постачання – це є обіг (реалізація) продуктів харчування в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і така діяльність учасників повинна здійснюватися з дотриманням вимог закону, в тому числі гігієнічних. Зловживання учасника та порушення, допущені ним під час постачання та зберігання/виробництва товарів, прямо і безпосередньо впливають на дітей закладу замовника та можуть спричинити негативні наслідки для їх життя і здоров’я. Саме тому замовник має на меті переконатися у відповідності потужностей учасника вимогам законодавства. Рекомендації щодо посилення відповідальності замовників під час здійснення закупівель продуктів харчування для дітей викладені у листі Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06.
Сам Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (розділ VII) покладає обов’язок належного утримання виробничих та інших потужностей на операторів ринку, тобто учасників. Отримання у складі тендерної пропозиції самих лише декларативних заяв учасників про належний гігієнічний стан їх потужностей не є достатньою мірою, оскільки їх неможливо перевірити. При цьому закон не встановлює умов щодо обов’язковості їх перевірки. Тому для уникнення дискримінації учасників було застосовано нецінові критерії, які викладені у тендерній документації, що дозволяє всім бажаючим взяти участь у закупівлі.
Умова щодо забезпечення простежуваності товару так само закріплена у статті 22 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Ця закупівля, визначена Замовником, як така, що має складний та спеціалізований характер, у зв’язку з тим, що постачання товарів, що є предметом цієї закупівлі, прямо і безпосередньо пов’язане із діяльністю учасників як операторів ринку харчових продуктів, що передбачає обов’язок операторів ринку дотримуватися гігієнічних вимог на усіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів, і зважаючи на негативні результати аналізу попередніх закупівель послуг з організації харчування дітей, зокрема і у навчальних закладах, що викладені у листі Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, Замовник має на меті запобігти допущенню викладених у листі порушень, зокрема, пов’язаних зі зберіганням харчових продуктів, надати об’єктивну аргументовану перевагу учасникам, які провадять свою діяльність з дотриманням вимог законодавства і можуть надати підтверджуючі документи. За умови застосування нецінових критеріїв, Замовник матиме можливість пересвідчитися у дотриманні учасником вимог санітарного законодавства, а також врахувати вимоги законодавства щодо простежуваності товару, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
Під час закупівлі замовником застосовуються нецінові критерії, які дозволяють надати об’єктивну перевагу учасникам-виробникам товару, що є предметом цієї закупівлі, або учасникам, які безпосередньо купують товар у його виробника, а також учасникам, які вживають заходів для утримання своїх потужностей в належних санітарно-гігієнічних умовах та можуть документально це підтвердити.
Окрім того, пунктом 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що акт за результатами інспектування (обстеження) потужностей, які використовуються учасником для зберігання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, територіальним органом Держпродспоживслужби на предмет їх відповідності вимогам чинного санітарного законодавства, та яким встановлено факт відсутності порушень вимог законодавства, надається у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленому неціновому критерію у разі наявності. Це твердження також підтверджується і природою застосування нецінових критеріїв, зокрема у разі відсутності такого акту - учасник бере участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, тільки через відсутність акту отримує 0 балів по цьому неціновому критерію.
Такий підхід дозволяє надати об’єктивну перевагу тим учасникам, які утримують свої потужності у належному стані та можуть це документально підтвердити.
За умови застосування нецінових критеріїв, замовник матиме можливість пересвідчитися у дотриманні учасником вимог санітарно-гігієнічного законодавства, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на меті обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному постачальнику отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства в частині не відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки пропозицій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
1.1764705882 1 105 000 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 1 302 516,00
UAH з ПДВ
1 302 516,00
UAH з ПДВ
1.1411764706 1 141 380 Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 16:37
Електронний підпис
17 лютого 2020 16:36
Пропозиція переможця.PDF
17 лютого 2020 16:36
Документи переможця.PDF
08 лютого 2020 14:50
Електронний підпис
08 лютого 2020 14:41
Уставні документи.pdf
08 лютого 2020 14:41
Технічна частина мясо.PDF
08 лютого 2020 14:41
Документи працівники.PDF
08 лютого 2020 14:41
Пропозиція мясо.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#2510206489
Відхилено 1 300 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 14:08
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
Переможець 1 302 516,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
1 302 516,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:24
мясо.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 10:34
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
26 червня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 12:15
М'ясо.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 13:21
Д. № 13.pdf укладений
25 лютого 2020 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 642 734,88
UAH (в тому числі ПДВ 107 122,48 UAH)