Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття ділянки внутрішньоквартального проїзду по вул. Автозаводська, б.48 м. Запоріжжя
Очікувана вартість
2 168 539,20 UAH
UA-2020-01-24-002671-b 8a07a6489a8b48ffa94bdb635ac64f5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 12:01
Очікувана вартість: 2 168 539,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покриття ділянки внутрішньоквартального проїзду по вул. Автозаводська, б.48 м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, запоріжжя, автозаводська, буд.48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 14:22
Перелік змін до тендерної документації.doc
07 лютого 2020 14:21
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
07 лютого 2020 14:21
Додаток 12 Проект договору..doc
07 лютого 2020 14:20
ТД.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 13 Договір завдатку.docx
24 січня 2020 14:59
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
24 січня 2020 14:59
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 9.XLS
24 січня 2020 14:59
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
24 січня 2020 14:59
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
07 лютого 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 14:22
Перелік змін до тендерної документації.doc
07 лютого 2020 14:21
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
07 лютого 2020 14:21
Додаток 12 Проект договору..doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 12 Проект договору.doc
07 лютого 2020 14:20
ТД.doc
24 січня 2020 14:59
ТД.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 13 Договір завдатку.docx
24 січня 2020 14:59
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
24 січня 2020 14:59
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 9.XLS
24 січня 2020 14:59
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
24 січня 2020 14:59
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
24 січня 2020 14:59
Додаток 1 Відомості про учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-002671-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Дикий Сергій Юрійович, Код ЄДРПОУ:2691405053
Дата подання: 25 січня 2020 13:15
Не вірно складена тендерна документація
Додаток 13 Договір завдатку, дайте пояснення де в законі про публічні закупівлі є таке поняття як ЗАВДАТОК. Це слово повинно бути виключено з тендерной закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 12:39
Законом України "Про публічні закупівлі" не визначено вид забезпечення виконання договору про закупівлю.
ч.1 ст. 570 Цивільного кодексу України, визначено забезпечення виконання договору у вигляді завдатку.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002671-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:20488682
Дата подання: 28 лютого 2020 16:35
В порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, а найбільш вигідну пропозицію меншу на 289 564 гривень ТОВ «Ремшляхбуд» відхилив з формальних причин.
Шановний тендерний комітет!
Вами було визнано ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» переможцем процедури закупівлі, проте тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам тендерної документації, саме:
Учасником ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» були надані документи на підтвердження трудових відносин робітників з учасником торгів, зокрема цивільно-правові угоди №02-2020 від 24 січня 2020р., №03-2020 від 24 січня 2020р., №04-2020 від 24 січня 2020р., №05-2020 від 24 січня 2020р., №06-2020 від 24 січня 2020р., №07-2020 від 28 січня 2020р.
У вказаних угодах, які за природою є договорами підряду, зазначено, що Виконавець бере на себе зобов’язання виконати роботу дорожнього робітника згідно завдання координатора. Таке формулювання є недопустимим для такого виду договорів, оскільки робота, яка має бути виконана за цивільно-правовою угодою, так само, як і результат цієї роботи, мають бути чітко визначені в договорі. З предмету договору неможна зробити висновок, що надані договори були укладені саме для виконання робіт за тендерною пропозицією. Також в наданих договорах відсутній строк виконання робіт і строк дії договору, що не дає змоги визначити чи перебувають ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» та вказані працівники на даний час у договірних стосунках. Оскільки достеменно не відомо які роботи, в якому об’ємі та в які строки мали виконуватись за вказаними договорами, такі роботи можуть бути виконаними вже на наступний день після укладення договорів, і, як наслідок, на сьогодні такі договори можуть бути такими, що припинили свою дію. Більше того, договори, які не містять строків дії, в яких не зазначені конкретні роботи та строки виконання робіт, мають ознаки перебування сторін у трудових відносинах, де замовник насправді є роботодавцем в розумінні КЗпП України, що є підставою для перевірки роботодавця відповідними контролюючими органами, і що призведе до зупинення використання праці робітників за вказаними договорами.
Враховуючи викладене, надані ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» документи, по-перше, не підтверджують того, що ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» перебуває в договірних стосунках з робітниками (тобто роботи за договорами можуть бути виконані в повному обсязі в будь-який момент і на час подання пропозиції договори можуть бути недіючими), по-друге, договори не підтверджують те, що наймані особи мають виконувати роботу, яка передбачена саме тендерною пропозицією, а не будь-яку іншу роботу, яка до того ж вже може бути виконана. Таким чином ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» не підтвердило наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як того вимагає тендерна документація.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕРМЕТГРУП» не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.

В той же час, Тендерна пропозиція ТОВ «Ремшляхбуд» відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації. ТОВ «Ремшляхбуд» не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Ремшляхбуд» умовам тендерної документації та вимагає переглянути результати розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ремшляхбуд», яка є найбільш економічно вигідніша за результатами проведеної процедури на 222 686,00 гривень і відмінити Протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.02.2020р. на підставі обґрунтованих відповідей :
В Тендерній Документації Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (стор. 9) зазначено пункт «1.6 Згідно ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції…»
- інформація, щодо зазначення учасником повного прізвища, ім’я, по батькові персоналу в таблиці 1,2 «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації» не впливає на зміст пропозиції тому, що вона дублюється в наданих файлах – архів «3.2.1 додатки робітники.rar» «Таблиця 6 Відомості про нарахування Заробітної плати .pdf»
Разом з тим, зазначене ніяким чином не впливає на технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та на умови виконання робіт .

- По Другому пункту зауважень замовника відносно незаповненого пункту Договору про надання завдатку повідомляємо, що ці данні також не впливають на зміст пропозиції, тому що в результаті тендерних торгів загальна сума тендеру зменшується, а наша згода підписувати даний Договір в разі перемоги підтверджується згодою на його укладання.
Разом з тим, зазначене ні яким чином не впливає на технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та на умови виконання робіт .

ТОВ «Ремшляхбуд» Вимагає :
переглянути результати розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ремшляхбуд», яка є найбільш економічно вигідніша за результатами проведеної процедури на 222 686,00 гривень і відмінити Протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.02.2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 14:01
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1.Відповідно до частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. У вимогах тендерної документації не має обмежень, щодо залучення працівників по цивільно-правовихю угодах. Учасником надано цивільно-правові угоди. Згідно Статті 628. Цивільного кодексу України п. 1. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Таким чином не має підстав вважати що відсутні договорні відносини з працівниками відповідної кваліфікації.
2.Вимогами тендерної документації передбачено, що Форми довідок додатку 3 подаються у вигляді, наведеному в додатку 3. Учасник не повинен відступати від наведених форм Довідки. У Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначено столбець : “Прізвище, ім’я, по батькові”. Учасником ТОВ “Ремшляхбуд” наведені призвища та ініціали працівників, що унеможливлює проведення індефікації з Таблицей 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за грудень 2019 року, таким чином надана інформація не відповидає вимогам тендерної документації.
3.Учасник залишив не заповненим п. 1 Договору про надання завдатку для забезпечення виконання Договору підряду Додатку 13 до тендерної документації. Сума договору задатку повинна бути заповнена , виходячи з цінової пропозиції учасника.


Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" 1 878 144,00
UAH з ПДВ
1 878 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛАДА-ЛТД 2 121 773,00
UAH з ПДВ
2 034 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЕЛТІК ФРОСТ 2 166 665,17
UAH з ПДВ
2 121 772,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРМЕТГРУП" 2 167 708,06
UAH з ПДВ
2 167 708,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "РАЙТЕКС" 2 168 539,00
UAH з ПДВ
2 168 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 13:40
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:36
16.Лист-гарантія.pdf
14 лютого 2020 13:36
10.Додаток 7.1 ст.17.pdf
14 лютого 2020 13:36
9.2 Ліцензія Ремшляхбуд.pdf
14 лютого 2020 13:36
ліцензія.zip
14 лютого 2020 13:36
Гарантія 16771.zip
14 лютого 2020 13:36
7.4. Ліцензія.pdf
14 лютого 2020 13:36
7.2. Витяг ПДВ.pdf
14 лютого 2020 13:36
7.1. Статут.pdf
14 лютого 2020 13:36
3.2.1додатки робітники.rar
14 лютого 2020 13:36
3.1.1 техніка.rar

Публічні документи

14 лютого 2020 15:37
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:00
Договірна ціна.pdf
14 лютого 2020 14:00
Устав.pdf
14 лютого 2020 14:00
НДС.PDF
14 лютого 2020 14:00
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
14 лютого 2020 14:00
Дозвіл.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 10:08
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:36
Електронний підпис
14 лютого 2020 13:33
Статут.PDF
14 лютого 2020 13:33
Наказ з охорони праці.PDF
14 лютого 2020 13:33
Ліцензія ДАБІ.PDF
14 лютого 2020 13:33
Ліцезія ДАБІ асф зав.PDF
14 лютого 2020 13:33
Лист пояснення ЗРС.PDF
14 лютого 2020 13:33
Дозвіл Дерпраці.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 13.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 11.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 10.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 8.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 7.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 6.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 5.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 4.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 3 техніка.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 3 робітники.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 2.PDF
14 лютого 2020 13:33
Додаток 1.PDF
14 лютого 2020 13:33
Договір наміру ЗРС.PDF
14 лютого 2020 13:33
Декларація.PDF
14 лютого 2020 13:33
Витяг платника ПДВ.PDF
14 лютого 2020 13:33
Виписка з ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

25 лютого 2020 22:37
МВС Фтоян.pdf
25 лютого 2020 22:37
ДФС Інтерметгруп.pdf
13 лютого 2020 17:35
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:34
лiцензiя.zip
13 лютого 2020 17:34
Додаток 13.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 11.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 10.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 9.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 8.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 7.1.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 6.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 5.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 4.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 3 Транспорт.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 3 Працівники.pdf
13 лютого 2020 17:34
Додаток 1.pdf
13 лютого 2020 17:34
Гарантія 16579-1.zip

Публічні документи

14 лютого 2020 13:29
p06.pdf
14 лютого 2020 13:29
p05.pdf
14 лютого 2020 13:29
p04.pdf
14 лютого 2020 13:29
p03.pdf
14 лютого 2020 13:28
p02.pdf
14 лютого 2020 13:28
p01.pdf
14 лютого 2020 13:28
Статистика2.jpg
14 лютого 2020 13:28
Статистика1.jpg
14 лютого 2020 13:28
Приказ.jpg
14 лютого 2020 13:28
Ліцензія.jpg
14 лютого 2020 13:28
Дозвіл.pdf
14 лютого 2020 13:28
Выписка2.jpg
14 лютого 2020 13:28
Выписка1.jpg
14 лютого 2020 13:28
Выписка_нов. юр 2.jpg
14 лютого 2020 13:28
Выписка_нов юр1.jpg
14 лютого 2020 13:28
Вид робіт по СС2.jpg
14 лютого 2020 13:28
9.pdf
14 лютого 2020 13:28
8.pdf
14 лютого 2020 13:28
13.pdf
14 лютого 2020 13:28
12.pdf
14 лютого 2020 13:28
11.pdf
14 лютого 2020 13:28
10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"

ТОВ ЛАДА-ЛТД

ТОВ СЕЛТІК ФРОСТ

ТОВ "ІНТЕРМЕТГРУП"

ТОВ "БК "РАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"
#20488682
Відхилено 1 878 144,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 16:08
ТОВ ЛАДА-ЛТД
#20470713
Відхилено 2 034 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 16:14
ТОВ СЕЛТІК ФРОСТ
#42387241
Відхилено 2 121 772,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:21
ТОВ "ІНТЕРМЕТГРУП"
#42733984
Переможець 2 167 708,06
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРМЕТГРУП"
#42733984
2 167 708,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 16:07
ДУ№2 до Договору №046 20 22 від 10.03.20р.PDF зміни до договору
01 квітня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 15:15
ДУ№1 до Договору №046 20 22 від 10.03.20р.PDF зміни до договору
13 березня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 16:43
Договір №046 20 22 від 10.03.2020р.PDF укладений
10 березня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 046/20/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни строків повернення авансу.
Номер договору про закупівлю: 046/20/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 105 295,25
UAH (в тому числі ПДВ 350 882,54 UAH)