Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
379 000,00 UAH
UA-2020-01-24-002590-b ● c41d19c1d01a4e33939c9892f5955b33
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 13814885 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Контактна особа: |
Ростислав Скицький +380965822128 rostikpfu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2020 14:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2020 14:43 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 13:30 |
Очікувана вартість: | 379 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17600 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2020
—
24 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 3 (трьох) банківських днів після поставки товару Замовнику та надання відповідних рахунків та накладних. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 14:52 |
офісне устаткування тендерн документ-2020 ТК.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:46
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" (Надалі-Закон), учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент, або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст.1 зазначеного Закону). Таким чином участь в торгах може прийняти учасник, який подав тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації. Відповідно до ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно, з ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні вимоги на товар, що має придбаватись, викладені у технічних характеристиках предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації). Обмеження щодо участі у закупівлі учасників в залежності від особливостей оподаткування не встановлені. Відповідно до ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Одночасно повідомляємо, що Замовником виставлені вимоги та характеристики щодо предмета закупівлі згідно Додатку №1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги до предмета закупівлі".
Щодо продукції
Дата подання: 29 січня 2020 18:16
Дата відповіді: 30 січня 2020 13:09
Доброго дня
Щодо до першої позиції: Папір рулонний для термографічного друку. 80*120*24,5 Щільність 80г/м2 (для реєстраційних терміналів електронної черги), Максимальна щільність такого рулонного паперу йде 65 г/м2, надайте будь ласка уточнення щодо правильного вказання щільності.
Відповідь: Доброго дня , Характеристики паперу та його щільність (папір рулонний для термографічного друку. 80*120*24,5 Щільність 80г/м2 (для реєстраційних терміналів електронної черги)., вказані вірно і заміні не підлягають.По даному предмету закупівлі (папір рулонний для термографічного друку. 80*120*24,5 Щільність 80г/м2 (для реєстраційних терміналів) через електронну систему закупівель проводяться відповідні закупівлі, відтак і є учасники які можуть запропонувати відповідний товар.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
211 660,00
UAH з ПДВ
|
174 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Група компаній "Торгсервіс" |
196 800,00
UAH з ПДВ
|
193 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОМА-К" |
332 412,00
UAH з ПДВ
|
332 412,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
174 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 15:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 15:37
|
Договір папір скан 2020.PDF | укладений |
24 лютого 2020 15:34
|