Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
379 000,00 UAH
UA-2020-01-24-002590-b c41d19c1d01a4e33939c9892f5955b33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Скицький

+380965822128 rostikpfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Ростислав Скицький
+380965822128
rostikpfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 14:43
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 14:43
Початок аукціону: 10 лютого 2020 13:30
Очікувана вартість: 379 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17600 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2020  —  24 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 3 (трьох) банківських днів після поставки товару Замовнику та надання відповідних рахунків та накладних. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 14:52
офісне устаткування тендерн документ-2020 ТК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:46
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" (Надалі-Закон), учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент, або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст.1 зазначеного Закону). Таким чином участь в торгах може прийняти учасник, який подав тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації. Відповідно до ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно, з ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні вимоги на товар, що має придбаватись, викладені у технічних характеристиках предмету закупівлі (додаток 1 до тендерної документації). Обмеження щодо участі у закупівлі учасників в залежності від особливостей оподаткування не встановлені. Відповідно до ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Одночасно повідомляємо, що Замовником виставлені вимоги та характеристики щодо предмета закупівлі згідно Додатку №1 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та вимоги до предмета закупівлі".
Щодо продукції
Дата подання: 29 січня 2020 18:16
Дата відповіді: 30 січня 2020 13:09
Доброго дня Щодо до першої позиції: Папір рулонний для термографічного друку. 80*120*24,5 Щільність 80г/м2 (для реєстраційних терміналів електронної черги), Максимальна щільність такого рулонного паперу йде 65 г/м2, надайте будь ласка уточнення щодо правильного вказання щільності.
Відповідь: Доброго дня , Характеристики паперу та його щільність (папір рулонний для термографічного друку. 80*120*24,5 Щільність 80г/м2 (для реєстраційних терміналів електронної черги)., вказані вірно і заміні не підлягають.По даному предмету закупівлі (папір рулонний для термографічного друку. 80*120*24,5 Щільність 80г/м2 (для реєстраційних терміналів) через електронну систему закупівель проводяться відповідні закупівлі, відтак і є учасники які можуть запропонувати відповідний товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 211 660,00
UAH з ПДВ
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Група компаній "Торгсервіс" 196 800,00
UAH з ПДВ
193 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 332 412,00
UAH з ПДВ
332 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 11:21
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:18
Електронний підпис
12 лютого 2020 11:18
Переможець 2.pdf
11 лютого 2020 17:31
Переможець.pdf
10 лютого 2020 14:38
Оновлена пропозиція.pdf
06 лютого 2020 17:20
Статут.pdf
06 лютого 2020 17:20
Протокол, наказ.pdf
06 лютого 2020 17:20
Лист Укрпапір 05 04 20109.PDF
06 лютого 2020 17:20
СЕС етикетка.pdf
06 лютого 2020 17:20
КонвертС4 крафт.pdf
06 лютого 2020 17:20
конверт С5.pdf
06 лютого 2020 17:20
конверт с4.pdf
06 лютого 2020 17:20
євро стандарт.pdf
06 лютого 2020 17:20
Калькуляція.pdf
06 лютого 2020 17:20
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 17:20
Статут_вiд_06.06.2019р..pdf
06 лютого 2020 17:20
Проект договору.pdf
06 лютого 2020 17:20
Довідки, листи.pdf
06 лютого 2020 17:20
Витяг_ПДВ_03.02.2020р..pdf

Публічні документи

09 лютого 2020 08:29
Електронний підпис
09 лютого 2020 08:29
термоетикетка 50х20.pdf
09 лютого 2020 08:29
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 лютого 2020 08:29
Статут ПП.pdf
09 лютого 2020 08:29
Сертифікати.pdf
09 лютого 2020 08:29
Сертифікат конверти.pdf
09 лютого 2020 08:29
рішення 17 ПП877(1).jpg
09 лютого 2020 08:29
Наказ Директор.pdf
09 лютого 2020 08:29
Лист-гарантія ст 17.pdf
09 лютого 2020 08:29
Лист про довкілля.pdf
09 лютого 2020 08:29
Довідка про МТБ.pdf
09 лютого 2020 08:29
ДОВІДКА про договора.pdf
09 лютого 2020 08:29
ВН УКЗ193 (1).pdf
09 лютого 2020 08:29
відгук.pdf
09 лютого 2020 08:29
p (1) (1).pdf
09 лютого 2020 08:29
75 Договор (1) (1).pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 18:02
Пропозиція.pdf
07 лютого 2020 18:02
Технічні специфікації.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП "Група компаній "Торгсервіс"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 174 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 15:37
Договір папір скан 2020.PDF укладений
24 лютого 2020 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 174 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 000,00 UAH)