Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з вивезення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
328 285,21 UAH
UA-2020-01-24-002572-b fda406fb10474975a1d84efbd6b8d65f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катеруша Ольга Петрівна

+380532611220 mepspcc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Полтава-сервіс" Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 30191518
Місцезнаходження: 36002, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, пров. Чайковського, 5
Контактна особа: Катеруша Ольга Петрівна
+380532611220
mepspcc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Протягом листопада та грудня 2019 року проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з вивезення твердих побутових відходів за ідентифікаторами закупівлі в електронній системі публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) - UA-2019-11-22-000303-a та UA-2019-12-09-000820-a. Двічі торги не відбулись через відсутність достатньої кількості пропозицій (учасників). Оскільки потреба в закупівлі послуг залишається та згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг, рішенням тендерного комітету комунального підприємства «Полтава-сервіс» Полтавської міської ради, прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», як найбільш прийнятну процедуру для проведення закупівлі послуги з вивезення твердих побутових відходів серед учасників, які виявили бажання прийняти участь у закупівлі та заключити договір з тим учасником, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно предмета закупівлі та вимог замовника

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 15:06
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4253.94 м.куб
послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36002, Україна, Полтавська область, м. Полтава, пров. Чайковського, 5 (за адресами комунальних ринків, підпорядкованих замовнику)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 січня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
#03351823
Переможець 328 285,21
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:06

Документи

24 січня 2020 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 15:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
#03351823
328 285,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:28
Додаткова угода зміни до договору
29 грудня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 14:00
Договір.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Продовжити строк дії Договору №R7 від 05.02.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Пункт 3.1.Договору викласти в наступній редакції: "Вартість цього Договору становить 393942,25 грн. у т.ч. ПДВ 65657,04 грн. 3. Пункт 10.1 Договору викласти в такій редакції: "Цей Договір набирає чинності з дня його підписання та діє в частині надання послуг з 01.01.2020 до 31.03.21р.,але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за ним. 4. Пункт 10.3. викласти в наступній редакції : Дія Договору припиняється : - 31.03.2021 р. -достроково за згодою Сторін, у строк визначений Сторонами у установленому даним Договором порядку; - з інших сторін, передбачених чинним законодавством України, та умовами цього Договору.
Номер договору про закупівлю: R/7
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML