Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті)
Очікувана вартість
2 150 000,00 UAH
UA-2020-01-24-002517-a ● 6c3fb99e23e54be5a72ee8ab911c4664
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Контактна особа: |
Ляховець Ольга Миколаївна +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 14:37 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 14:37 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 2 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Фарба латексна акрилова для внутрішніх робіт стійка до миття в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади (згідно заявок в кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
76 шт
Фарба акрилова латексна фасадна в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади (згідно заявок в кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
4445 шт
Емаль ПФ-115 в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади (згідно заявок в кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2826 шт
Емаль ПФ – 266 в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади (згідно заявок в кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
50 шт
Емаль алкідна сніжно-біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, підпорядковані заклади (згідно заявок в кожен заклад окремо)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Товару протягом відповідного бюджетного року, після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 08:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 08:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ФАРБА.docx | |
31 січня 2020 08:49 |
ТД ФАРБА 2020 1 зі змінами.doc | |
31 січня 2020 08:49 |
ПРОЕКТ ФАРБА 2020 зі змінами.docx |
31 січня 2020 08:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2020 08:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ФАРБА.docx
|
|||
31 січня 2020 08:49 |
ТД ФАРБА 2020 1 зі змінами.doc
|
|||
31 січня 2020 08:49 |
ПРОЕКТ ФАРБА 2020 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Палітра кольорів
Дата подання: 28 січня 2020 14:51
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:32
Шановний замовник! Щоб не виникло неоднозначності у сприйнятті кольорів латексної фарби для внутрішніх робіт та фасадної.
Пропишіть, будь-ласка, потрібні кольори згідно палітри кольорів RAL.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Стосовно кольорів продукції за RAL/NCS
Дата подання: 28 січня 2020 15:56
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:32
Доброго дня!
Частиною предмету закупівлі Замовником зокрема визначено:
- фарбу латексну акрилову для внутрішніх робіт стійку до миття бежевого кольору;
- фарбу акрилову латексну фасадну червоно-коричневого кольору;
- фарбу акрилову латексну фасадну салатового кольору;
- фарбу акрилову латексну фасадну жовтого кольору.
Звертаємо увагу Замовника, що для створення бажаного відтінку і правильного тонування лакофарбових матеріалів використовуються спеціальні каталоги кольорів, які мають фіксовані характеристики кожного кольору і відтінку. Такі каталоги є загальноприйнятими і використовуються в різних сферах промисловості у всьому світі, зокрема це такі стандарти як RAL та NCS.
При цьому вказані каталоги містять по декілька відтінків кожного кольору. Вартість колірування буде різною для кожного окремого кольору, адже залежить від кількості пігментів, яку необхідно використати для досягнення певного кольору (яскравість, насиченість та ін.). Без конкретизації, який саме колір водно-дисперсійної продукції Замовник має на увазі Учасники не зможуть сформувати свої цінові пропозиції.
Враховуючи зазначене, з метою коректного формування Учасниками цінової пропозиції просимо внести зміни до тендерної документації та визначити для позицій 1.2, 2.2, 2.3 та 2.4 Додатку 3 кольори за каталогами RAL або NCS.
Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо наявності затвердженого постійного кошторису та наявність бюджетних асигнувань
Дата подання: 29 січня 2020 10:10
Дата відповіді: 29 січня 2020 19:36
Пунктом 4 Розділу VI тендерної документації передбачено, що зобов’язання по Договору виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань на 2020 рік.
Замовник за наявності тимчасового індивідуального кошторису зазначає суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки та бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, залишок предмета закупівлі сплачує виключно за наявності коштів згідно з постійним кошторисом.
Взяття зобов’язань за даним договором виникає з моменту прийняття до виконання бюджетних призначень (з дати затвердження кошторису: тимчасового та постійного).
Враховуючи зазначене просимо підтвердити наявність затвердженого постійного кошторису, а також наявність бюджетних асигнувань на 2020 рік в межах очікуваної вартості предмета даної закупівлі або вказати затверджену суму, якщо вона менша за очікувану вартість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
Зазначаємо, що на сьогодні територіальним органом Державної казначейської служби України затверджено постійний кошторис управління. Підтверджуємо наявність бюджетних асигнування в межах очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зазначаємо, що на сьогодні територіальним органом Державної казначейської служби України затверджено постійний кошторис управління. Підтверджуємо наявність бюджетних асигнування в межах очікуваної вартості предмета закупівлі.
Знову те саме
Дата подання: 29 січня 2020 12:50
Дата відповіді: 29 січня 2020 17:27
А чому у Вас дві однакових закупівлі?
Ви кожен рік в такі ігри бавитесь!!!
Чому чому, тому що раптом буде оскарження, а фарбу потрібно, так?
То чому б відразу не розробити документацію, щоб уникнути оскаржень
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
Зауважуємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" не містить заборону щодо одначасного оголошення закупівель за одним предметом закупівлі.
Зауважуємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" не містить заборону щодо одначасного оголошення закупівель за одним предметом закупівлі.
Щодо паралельних процедур
Дата подання: 29 січня 2020 13:04
Дата відповіді: 29 січня 2020 17:36
Доброго дня.
Замовником оголошено дві процедури закупівлі: UA-2020-01-24-002517-a та UA-2020-01-28-000540-a з однаковим бюджетом, предметом закупівлі (включаючи кількість продукції), строком та місцями поставки, а також іншими умовами.
Звертаємо увагу Замовника, що обидві процедури закупівлі передбачають оформлення забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 64 500 грн. строком на щонайменше 120 календарних днів. Тобто у разі прийняття рішення щодо участі у обох процедурах закупівлі Учасник повинен оформити гарантії на загальну суму 129 000 грн., що є суттєвою сумою, яку потрібно відволікти з основної діяльності на 4 місяці.
Враховуючи зазначене просимо надати наступні роз’яснення:
1) Вказати суму, яка закладена у кошторисі на закупівлю Фарби (ДК 021:2015: 44810000-1) у 2020 році? 2 150 000 чи 4 300 000 грн.?
2) Чи є обидві процедури такими, що Замовник планує завершити включаючи поставку продукції у навчальні заклади?
3) Причини та законодавчі підстави оголошення одночасно двох процедур закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
На сьогодні, розмір бюджетних призначень замовника на придбання фарби становить 2 150 000,00 грн. У випадку, якщо перша закупівля відбудеться друга закупівля буде скасована. Аукціон за першою закупівлею заплановано на 11.02.2020, а за другою на 18.02.2020. У випадку, якщо перша закупівля не відбудеться учасник матиме змогу взяти участь у другій, підготувавши для цього всі необхідні документи.
Зауважуємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" не містить заборону щодо одночасного оголошення закупівель за одним предметом закупівлі.
На сьогодні, розмір бюджетних призначень замовника на придбання фарби становить 2 150 000,00 грн. У випадку, якщо перша закупівля відбудеться друга закупівля буде скасована. Аукціон за першою закупівлею заплановано на 11.02.2020, а за другою на 18.02.2020. У випадку, якщо перша закупівля не відбудеться учасник матиме змогу взяти участь у другій, підготувавши для цього всі необхідні документи.
Зауважуємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" не містить заборону щодо одночасного оголошення закупівель за одним предметом закупівлі.
Стосовно згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 29 січня 2020 13:06
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:23
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних (Додаток 7 до цієї тендерної документації).
В свою чергу формою Додатку №7 передбачено, що уповноважена особа Учасника надає Замовнику згоду на обробку, використання, ПОШИРЕННЯ та доступ до персональних даних у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні данні: номери телефонів, електронні адреси, та інша необхідна інформація, передбачена законодавством.
Звертаємо увагу Замовника, що Учасники-юридичні особи в межах пропозиції не надають персональних даних своєї уповноваженої особи, зокрема паспортних даних, ідентифікаційного коду, банківських реквізитів, розрахункових рахунків, електронних ідентифікаційних даних: номерів телефонів, електронних адрес тощо. Такі документи як свідоцтво про державну реєстрацію та свідоцтво платника податків взагалі не передбачені для фізичних осіб.
Не передбачене надання таких даних і в процесі укладення договору, адже повноваження уповноваженої особи зазвичай визначаються статутом або довіреністю, реквізити яких й зазначаються в договорі. Будь-яка особа не може вимагати надання вказаних даних при здійсненні повноважень від імені юридичної особи.
Відтак, надання абстрактної згоди відносно персональних даних не обмежених за часом, з широким колом застосування створює вагомі ризики їх неправомірного використання.
Надання паспортних даних та ідентифікаційного коду не є обов’язковим й згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що відповідно до частини першої статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Надання згоди або відмова у наданні такої згоди є виключним правом особи, відтак ані роботодавець, ані будь-яка інша юридична особа не має права впливати ані на саме рішення працівника ані спонукати змінювати його.
Таким чином у разі, якщо уповноважена особа не бажає надавати абстрактну згоду на обробку, використання, поширення та доступ до своїх персональних даних, які взагалі не надаються у складі пропозиції та при укладенні договору, Учасник, як її роботодавець, не може вплинути на це рішення та, як наслідок, надати згоду на обробку персональних даних у складі пропозиції.
Відтак вимога стосовно надання листа-згоди на обробку персональних даних, форма якої міститься у Додатку №7, є дискримінаційною по відношенню до Учасників, уповноважені особи яких відмовились від надання такої згоди.
Враховуючи зазначене вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Звертаємо увагу Замовника, що АМКУ та ДП «Прозорро» поділяє занепокоєння учасника щодо необґрунтованих вимог Замовників стосовно надання персональних даних, а також закликає Учасників до оскаржувати їх (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-zaklikaye-biznes-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih).
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуте тендерним комітетом управління освіти. Повідомляємо, при поданні тендерної пропозиції, учасники та представники учасників (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) у тому, чи іншому документі надають свої персональні дані.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
У той же час, п.3 ч.1 ст.11 Закону України "Про захист персональних даних" підставами для обробки персональних даних визначено укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних.
У зв’язку з цим, Замовники в складі тендерної пропозиції вимагає лист-згоду на обробку персональних даних.
Зауважуємо, що Учасник надаючи копію паспорта дає додаткові гарантії для Замовника, оскільки останній має можливість запевнитися в його дійсності.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
У той же час, п.3 ч.1 ст.11 Закону України "Про захист персональних даних" підставами для обробки персональних даних визначено укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних.
У зв’язку з цим, Замовники в складі тендерної пропозиції вимагає лист-згоду на обробку персональних даних.
Зауважуємо, що Учасник надаючи копію паспорта дає додаткові гарантії для Замовника, оскільки останній має можливість запевнитися в його дійсності.
Стосовно строків поставки
Дата подання: 29 січня 2020 13:06
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:32
Відповідно до пункту 4.4 розділу І тендерної документації Замовником встановлений строк поставки предмету закупівлі до 25.03.2020.
Аукціон по вказаній процедурі відбудеться 11.02.2020.
Відповідно до статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів та може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Договір з Учасником, який визнаний переможцем відповідно до статті 32 вказаного Закону не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вказані строки, навіть якщо Замовник розгляне пропозиції Учасників у найкоротші строки без подовження (5 робочих днів) та визначить переможцем першого Учасника укладати договір Замовник матиме право лише з 2 березня. При цьому Переможець повинен встигнути до 23.03.2020 встигнути здійснити доставку у 88 учбові заклади м. Чернігова.
Проте вище вказані найкоротші строки проведення процедури. У випадку, якщо пропозиції Учасників, що будуть визнані найбільш економічно вигідними за результатами аукціону не будуть відповідати вимогам тендерної документації строки розгляду пропозицій будуть довшими. Ще слід врахувати можливість оскарження процедури закупівлі до АМКУ тощо, що призведе до затягування строків проведення процедури.
У такому випадку процедура навряд чи завершиться до 23.03.2020.
Враховуючи зазначене, з метою уникнення формальних причин для відміни процедури пропонуємо розглянути Замовнику можливість внесення змін до тендерної документації та проекту договору стосовно строків поставки та, для прикладу, вказати строк поставки до 31.12.2020 у строк 10 робочих днів з дня надання Учаснику заявки на поставку продукції. Це дозволить Замовнику впливати на строк поставки наданням заявки, та не призведе до відміни процедури через необхідність змінювати істотні умови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо забезпечення виконання умов договору
Дата подання: 29 січня 2020 15:55
Дата відповіді: 29 січня 2020 19:28
Доброго дня!
Умовами тендерної документації передбачена вимога оформлення забезпечення виконання умов договору у формі банківської гарантії.
П. 12.1. проекту договору містить обов’язок Постачальника щодо надання Замовнику банківської гарантії у сумі 5% від суми Договору, проте умови неповернення банківської гарантії за порушення зобов’язань Постачальника не зазначені у проекті договору.
У зв’язку із зазначеним, пропоную у розділі ХІІ проекту договору зазначити умови неповернення банківської гарантії у випадку непоставки, прострочення поставки або відмови від поставки Постачальником Замонику товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання.
У п.12.2 проєкту договору зазначено, що підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору у повному обсязі, що документально підтверджується Покупцем у письмовій формі. Це означає, що за невиконання умов договору, забезпчення у формі банківської гарантії не повертається.
У п.12.2 проєкту договору зазначено, що підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору у повному обсязі, що документально підтверджується Покупцем у письмовій формі. Це означає, що за невиконання умов договору, забезпчення у формі банківської гарантії не повертається.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002517-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 12 березня 2020 10:16
не відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ВП "Полісан"" вимогам тендерної документації
ТОВ "Епіцентр К" вивчиши тендерну пропозиції ТОВ "ВП "Полісан"" дійшло висновку, що запропонований товар не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Так ТОВ "ВП "Полісан"" запропонував товар "Фарбу гумову Універсальну червону - коричневу, салатову та жовту TM Farbex 14 кг", однак Замовником в Технічних вимогах (пп.2.2-2.4 Таблиці додатку 3 ТД ) прописано , що необхідно "Фарбу акрилову латексну фасадну червону - коричневу, салатову та жовту", отже запропонований ТОВ "ВП "Полісан"" товар не є аналогічним предмету даної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Управління освіти Чернігівської міської ради повино відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"", як таку що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.3 розділу V тендерної документації даної Закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2020 14:50
Тендерним комітетом управління освіти Чернігівської міської ради вимогу про усунення порушення UA-2020-01-24-002517-a.a1 ТОВ «Епіцентр К» уважно розглянуто.
Відповідно до Тендерної документації замовника, предметом закупівлі визначено фарби в асортименті. У свою чергу, такі означення, як: «латексна акрилова для внутрішніх робіт», «латексна акрилова фасадна», «емаль ПФ» визначають безпосередній вид фарби, склад та цільове призначення.
У «академічному» визначення «латекс» - це водна дисперсна емульсія полімерних частинок природного або синтетичного походження.
Акриловими прийнято вважати фарби, ті, в яких єдиним або переважним сполучною речовиною виступають полімери акрилової групи.
Гумова фасадна фарба - матеріал для зовнішньої обробки, що має на додаток до звичайних властивостей підвищену еластичність.
Згідно наданого Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.08.2019 року №12.2-18-1/18031, фарба гумова універсальна TM «Farbex» виготовлена у відповідності до ТУ У 20.3-32318370-014:2013 «Фарби акрилові універсальні».
Відповідно до наданої учасником закупівлі – ТОВ «ПОЛІСАН» порівняльної таблиці фізико-хімічних показників від 07.02.2020 року №207, запропонована фарба гумова Універсальна TM «Farbex»: червоно-коричнева, салатова, жовта, відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2020-01-24-002517-a.a1 ТОВ «Епіцентр К».
Відповідно до Тендерної документації замовника, предметом закупівлі визначено фарби в асортименті. У свою чергу, такі означення, як: «латексна акрилова для внутрішніх робіт», «латексна акрилова фасадна», «емаль ПФ» визначають безпосередній вид фарби, склад та цільове призначення.
У «академічному» визначення «латекс» - це водна дисперсна емульсія полімерних частинок природного або синтетичного походження.
Акриловими прийнято вважати фарби, ті, в яких єдиним або переважним сполучною речовиною виступають полімери акрилової групи.
Гумова фасадна фарба - матеріал для зовнішньої обробки, що має на додаток до звичайних властивостей підвищену еластичність.
Згідно наданого Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.08.2019 року №12.2-18-1/18031, фарба гумова універсальна TM «Farbex» виготовлена у відповідності до ТУ У 20.3-32318370-014:2013 «Фарби акрилові універсальні».
Відповідно до наданої учасником закупівлі – ТОВ «ПОЛІСАН» порівняльної таблиці фізико-хімічних показників від 07.02.2020 року №207, запропонована фарба гумова Універсальна TM «Farbex»: червоно-коричнева, салатова, жовта, відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради відсутні підстави для задоволення вимоги UA-2020-01-24-002517-a.a1 ТОВ «Епіцентр К».
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002517-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 21 травня 2020 15:17
яка причина відхилення
Шановний замовник, причина нашого відхилення відсутня, чому нашу пропозицію відхилили?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 15:45
Управлінням освіти Чернігівської міської ради вимога товариства, розміщена не веб-порталі Уповноваженого органу від 21.05.2020 року №UA-2020-01-24-002517-a.b4 щодо відхилення тендерної пропозиції уважно розглянута.
Повідомляємо, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 25.02.2020 року пропозиція ТОВ «Торгівельна столиця» була визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товарів 44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-002517-а, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом зокрема завантаження інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» надано Довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля Вих.№05/02-21 від 05.02.2020 року (файл «Довідка захист довкілля.pdf») наступного змісту: «Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.».
Великим тлумачним словником сучасної української мови (уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел, 2005 р.) сформульоване наступне визначення поняття «необхідність» – це потреба в чому-небудь.
Враховуючи зазначене ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» наданням вищезазначеної довідки підтвердило, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають потребу застосування заходів із захисту довкілля, проте не підтвердило застосування ним цих заходів, як то було передбачено пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом зокрема завантаження інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» не є виробником запропонованого товару. Відтак, визначення необхідності застосування заходів із захисту довкілля у технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі свідчить про потребу застосування таких заходів виробником і будь-яким чином не стосується Учасника. Наведене суперечить п.1 розділу ІІІ тендерної документації, адже підтвердження застосування заходів із захисту довкілля мало підтверджувати саме в застосуванні таких заходів Учасником, а не іншою особою.
2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товарів 44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-002517-а, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом зокрема завантаження інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
Довідку, щодо предмету закупівлі завірену підписом та печаткою учасника, в якій зазначити: - найменування, вид продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції, країна походження продукції; - позначення чинних стандартів, технічних умов, нормативно-технічної документації, яким відповідає продукція; - копії документів виробника та інших органів, які підтверджують якість та безпечність продукції, і будуть надані при постачанні кожної партії продукції (копії сертифіката відповідності / декларації про відповідність, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо додаються); - термін придатності до використання (зберігання).
У складі пропозиції учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» надано Довідку щодо предмету закупівлі Вих.05/02-25 від 05.02.2020 року (файл «Довідка щодо предмету закупівлі.pdf), в якій відсутня інформація, щодо емалі пентафталевої ПФ-115С, колір світло-блакитний.
У протоколі засідання тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 13.05.2020 року зазначено, оскільки пропозицію товариства визнано такою, що не відповідає вимога тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 25.02.2020 року), відповідно пропозиція була відхилена згідно пп. 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 25.02.2020 року пропозиція ТОВ «Торгівельна столиця» була визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товарів 44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-002517-а, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом зокрема завантаження інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
У складі пропозиції учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» надано Довідку щодо застосування заходів із захисту довкілля Вих.№05/02-21 від 05.02.2020 року (файл «Довідка захист довкілля.pdf») наступного змісту: «Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.».
Великим тлумачним словником сучасної української мови (уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел, 2005 р.) сформульоване наступне визначення поняття «необхідність» – це потреба в чому-небудь.
Враховуючи зазначене ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» наданням вищезазначеної довідки підтвердило, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають потребу застосування заходів із захисту довкілля, проте не підтвердило застосування ним цих заходів, як то було передбачено пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом зокрема завантаження інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» не є виробником запропонованого товару. Відтак, визначення необхідності застосування заходів із захисту довкілля у технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі свідчить про потребу застосування таких заходів виробником і будь-яким чином не стосується Учасника. Наведене суперечить п.1 розділу ІІІ тендерної документації, адже підтвердження застосування заходів із захисту довкілля мало підтверджувати саме в застосуванні таких заходів Учасником, а не іншою особою.
2. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю товарів 44810000-1 Фарби (Фарби в асортименті), ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-002517-а, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом зокрема завантаження інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля.
Довідку, щодо предмету закупівлі завірену підписом та печаткою учасника, в якій зазначити: - найменування, вид продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції, країна походження продукції; - позначення чинних стандартів, технічних умов, нормативно-технічної документації, яким відповідає продукція; - копії документів виробника та інших органів, які підтверджують якість та безпечність продукції, і будуть надані при постачанні кожної партії продукції (копії сертифіката відповідності / декларації про відповідність, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи тощо додаються); - термін придатності до використання (зберігання).
У складі пропозиції учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» надано Довідку щодо предмету закупівлі Вих.05/02-25 від 05.02.2020 року (файл «Довідка щодо предмету закупівлі.pdf), в якій відсутня інформація, щодо емалі пентафталевої ПФ-115С, колір світло-блакитний.
У протоколі засідання тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 13.05.2020 року зазначено, оскільки пропозицію товариства визнано такою, що не відповідає вимога тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 25.02.2020 року), відповідно пропозиція була відхилена згідно пп. 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002517-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ", Код ЄДРПОУ:33300207
Дата подання: 23 травня 2020 12:07
вимога на незаконне рішення
вимога на незаконне рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 12:53
Вимога розглянута 25.05.2020 року, відповідь у вкладенні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-24-002517-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 13 березня 2020 15:23
Дата подання: 13 березня 2020 15:23
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2020 20:37
Рішення від 17.03.2020 № 5037 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 20:36
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.03.2020 № UA-2020-01-24-002517-a.c2.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 10:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2020 № 6452.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 18:03
Рішення від 03.04.2020 № 6452.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2020 20:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 03.04.2020 року за №6452-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянуто на засіданні тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради.
Дата виконання рішення замовником: 09 квітня 2020 14:47
Номер скарги: UA-2020-01-24-002517-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 13 квітня 2020 18:26
Дата подання: 13 квітня 2020 18:26
Скарга до органу оскарження на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника до АМКУ з усіма додатками згідно тексту скарги та платіжним дорученням у вкладені
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2020 20:03
рішення від 16.04.2020 № 7315.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 20:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 05. 05.2020 № 8687.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 18:07
рішення від 05.05.2020 № 8687.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення розглянуто на засіданні тендерного комітету 13.05.2020 року.
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2020 14:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
1 250 810,28
UAH з ПДВ
|
850 039,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
987 000,24
UAH з ПДВ
|
882 983,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
1 072 775,95
UAH з ПДВ
|
882 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
1 159 837,86
UAH з ПДВ
|
1 071 663,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Багатопрофільне товариство"Ренесанс" |
1 354 098,00
UAH з ПДВ
|
1 281 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Залізобетонний Сервіс |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
1 282 056,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
2 142 900,00
UAH з ПДВ
|
1 282 074,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ ЯНТАР |
1 682 747,16
UAH з ПДВ
|
1 320 558,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Рішення скасоване |
850 039,50
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 14:47
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Рішення скасоване |
882 983,94
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 14:47
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Рішення скасоване |
882 984,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 14:47
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Рішення скасоване |
1 071 663,60
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 14:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Рішення скасоване |
850 039,50
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 14:29
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Відхилено |
850 039,50
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 14:49
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" #33300207 |
Відхилено |
882 983,94
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 14:58
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
882 984,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 15:30
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
1 071 663,60
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 09:17
|
дод.угода до дог.831.PDF | зміни до договору |
02 червня 2020 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 08:59
|
дог.831.PDF | укладений |
02 червня 2020 08:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 831 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |