Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля, горох сушений)
Очікувана вартість
418 641,00 UAH
UA-2020-01-24-002465-b d8e80fa501974c0dba244c30843a7b0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Васильєва

+380959473222 vacilek47@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський ліцей Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21295850
Вебсайт: https://hlor.ks.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Полтавська, 89
Контактна особа: Людмила Васильєва
+380959473222
vacilek47@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 11:30
Очікувана вартість: 418 641,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 093,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33700 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
400 кілограми
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73011, Україна, Херсонська область, м. Херсон, Полтавська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 85%
F1: 5%
учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка): 5%
товар учаснику постачається безпосередньо від виробника (друга ланка): 2%
учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: 0%
F2: 10%
в учасника наявний акт обстеження потужностей: 10%
в учасника відсутній акт обстеження потужностей: 0%
30 січня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:16
Додаток № 5.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 4.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 3.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 2 зміни.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 1.docx
30 січня 2020 15:16
Тендерна документація зміни.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 8.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 7.docx
30 січня 2020 15:16
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
30 січня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2020 15:16
Додаток № 5.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 4.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 3.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 2 зміни.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 1.docx
30 січня 2020 15:16
Тендерна документація зміни.docx
24 січня 2020 14:42
КАРТОПЛЯ.zip
30 січня 2020 15:16
Додаток № 8.docx
30 січня 2020 15:16
Додаток № 7.docx
30 січня 2020 15:16
Перелiк_змiн_до_ТД..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-002465-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 19 лютого 2020 15:31
Вимога щодо неправомірного визначення переможця по закупівлі
Під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про визначення переможцем та про намір укласти договір з наступним учасником, ТОВ «ФУД ПОСТАЧ»
Тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Невідповідність полягає у наступному.
1. Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що далі цитата «У складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися дозвіл на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника (у разі підписання тендерної пропозиції представником), який надається вказаними особами замовнику відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень у сфері публічних закупівель. Дозвіл повинен містити інформацію про сукупність дій, які суб'єкт персональних даних дозволяє вчиняти замовнику, а також мету, з якою він надається;».
У складі тендерної пропозиції учасника відсутній дозвіл на обробку персональних даних посадової особи ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», яка підписала тендерну пропозицію. Натомість учасником надана лист-згода на обробку персональних даних, яка не може вважатися аналогічним документом, оскільки згідно із статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних» ці документи є різними. Така помилка не може бути визначена несуттєвою (формальною).
Отож, тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що далі цитата «Документальне підтвердження уповноважених державних установ щодо запровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи), видане на ім’я учасника;».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» відсутній сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007. Натомість учасником надане зовсім інший документ, а саме сертифікат щодо закінчення курсу «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний виробник, відповідальний споживач», який не підтверджує проходження навчання саме щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007, як вимагалось умовами тендерної документації.
Отож, тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.

Таким чином, за даних підстав тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та має бути відхилена у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Дане порушення може бути усунене Замовником шляхом скасування раніше прийнятого рішення.
Просимо прийняти законне та обґрунтоване рішення стосовно цієї процедури закупівлі. У разі ігнорування Замовником даного звернення та не приведення процедури закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства, змушені будемо звернутись до уповноважених органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2020 15:19
При детальному розгляді документів наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», який рішенням тендерного комітету Херсонського ліцею Херсонської обласної ради від 17 лютого 2020 року, був визнаний переможцем процедури закупівлі, виявлено, що в порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником наданий лист-згода на обробку персональних даних, що не відповідає вимозі Замовника щодо надання дозволу на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника, оскільки в тендерній документації зазначено, що обробка персональних даних особи, яка підписала документи тендерної пропозиції, здійснюється замовником на підставі пункту 2 частини 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних». Дозвіл повинен містити інформацію про сукупність дій, які суб'єкт персональних даних дозволяє вчиняти замовнику, а також мету, з якою він надається. Враховуючи наведену інформацію пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» відхилена Замовником відповідно до вимог статті 30 Закону, як не відповідаюча умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002465-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 02 березня 2020 12:55
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
27 лютого 2020 року на електронному майданчику закупівель було прийнято рішення відповідно до протоколу №б/н від 27.02.2020 року щодо відхилення нашої пропозиції на закупівлю UA-2020-01-24-002465-b код ДК 021-2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля, горох сушений). Відповідно до даного протоколу було вирішено дискваліфікувати нашу пропозицію у зв’язку із тим, що:

Згідно Закону України «Про захист персональних даних» статті 2 термін згода суб'єкта персональних даних трактується в такому значенні :
згода суб'єкта персональних даних - будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки;
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції повністю дотримана дана вимога та надано Лист – згоду на обробку персональних даних особи, яка підписала документи тендерної пропозиції,вих.3506/д від 07.02.2020р в якій зазначено інформацію про сукупність дій, які суб'єкт персональних даних дозволяє вчиняти замовнику, а також мету, з якою він надається



Також у складі пропозиції надано листи-згоди на обробку персональних даних працівників з дотриманням вимог чинного законодавства.
Тож, Протокол №б/н від 27.02.2020 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника з наступних підстав:
По-перше, Учасником було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю
По-друге, незаконні дії Замовника свідчить про дискримінацію та порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Нагадуємо, що перша мета ЗУ «Про публічні закупівлі» - це економія бюджетних коштів. Наша пропозиція є найбільш економічно вигідною.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол №б/н від
27.02.2020 року щодо відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення, яким, у разі достатньої кваліфікації, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації Учасника.
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 11:15
Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що згідно Пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що обробка персональних даних особи, яка підписала документи тендерної пропозиції, здійснюється замовником на підставі пункту 2 частини 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» та встановлена вимога щодо надання саме дозволу на обробку персональних даних посадової особи. .». В Листі - згоді на обробку персональних даних вих.3506/д від 07.02.2020р відсутній дозвіл на обробку персональних даних посадової особи, який надається вказаними особами саме замовнику відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень у сфері публічних закупівель.
Наданий лист-згода на обробку персональних даних не може вважатися аналогічним документом, оскільки згідно із статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних» ці документи є різними. А саме: лист-згода на обробку персональних даних є підставою для обробки персональних даних згідно пункту 1 частини 1 статті 11 Закону України тоді як вимагався документ, який є підставою для обробки персональних даних згідно пункту 2 частини 1 статті 11 Закону України. Така помилка не може бути визначена несуттєвою (формальною).
Таким чином, наше рішення вважаємо вірним. Вимогу відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002465-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 02 березня 2020 14:22
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
28 лютого 2020 року на електронному майданчику закупівель відповідно до протоколу №б/н від 28.02.2020 року було прийнято рішення акцептувати пропозицію ПП «Никольтрейд» як таку, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Після огляду завантажених документів ПП «Никольтрейд» Код в ЄДРПОУ / ІПН
42601065 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, а саме згідно вимог тендерної документації для підтвердження відповідності технічним вимогам учасник у складі пропозиції мав надати документи, що підтверджують проведения санiтарної обробки зазначених транспортних засобiв, договори з актами виконаних робiт за останнi 3 мiсяці пiдтверджуючi проведення ycix заходiв, необхiдних для забезпечення належного зберiгання та транспортування предмета закупiвлi - дезiнфекцiї транспортних засобiв; дезiнфекцiї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї примiщень, та iнше необхiдне. Дана вимога ПП «Никольтрейд» дотримана не була.
По-друге, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази невірно зазначений договір оренди складських приміщень, а саме зазначено №20/02-ПО від 05.12.209р, в той час як надано у складі пропозиції договір №02/20- ПО від 05.12.2019р.
По-третє, учасником ПП «Никольтрейд» на підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів у складі пропозиції надано договори оренди транспортних засобів № 1 від 01.12.2019р, № 2 від 01.12.2019р, без дотримання вимог Цивільного кодексу України, а саме відсутня невід’ємна частина договору , а саме акт прийому-передачі транспортних засобів.
По-четверте, ПП «Никольтрейд» у складі пропозиції надано медичні книжки працівників без медичних карток які повинні містити обов’язкові відмітки результатів медичного огляду, згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень.
По-п’яте у складі пропозиції надано незаповнений проект договору зі специфікацією.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол №б/н від 28.02.2020 року щодо акцептування пропозиції ПП «Никольтрейд» .
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 14:12
У відповідь на вимогу ТОВ ФУД ПОСТАЧ Херсонський ліцей Херсонської обласної ради повідомляє наступне:

1. Стосовно ненадання учасником ПП «Никольтрейд» документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів, договори з актами виконаних робiт за останні 3 місяці підтверджуючі проведення ycix заходів, необхідних для забезпечення належного зберігання та транспортування предмета закупівлі - дезiнфекцiї транспортних засобiв; дезiнфекцiї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї примiщень, та iнше необхiдне.

Наведена інформація скаржником не відповідає дійсності, в складі пропозиції ПП «Никольтрейд» надані всі передбачені цим пунктом документи у повному обсязі, а саме:
договір № 3/8 від 09.01.2020р. на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень та акт виконаних робіт № 10/8 від 31.01.2020р. за січень 2020 року.
договір № 42/8 від 25.01.2019р. на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень та акт виконаних робіт № 42/8 від 28.12.2020р. за останні 3 місяця 2019 року.
договір № 1/8 від 09.01.2020р. на проведення дезінфекції автотранспорту та акти виконаних робіт № 8/8 та 9/8 від 31.01.2020р. за січень 2020 року.
договір № 6/8 від 04.01.2019р. на проведення дезінфекції автотранспорту та акт виконаних робіт № 6/8 від 28.12.2020р. за останні 3 місяця 2019 року(згідно акту проведено 18 робіт з дезінфекції автотранспорту, тобто 2 машини кожні 10 діб на протязі 3 місяців).
Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «Никольтрейд» не порушував умови тендерної документації в цій частині.

2. Стосовно невірно зазначеного договору, а саме №20/02-ПО від 05.12.2019р., в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Умовами тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Допущення таких помилок не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Враховуючі те, що складі пропозиції ПП «Никольтрейд» наявний договір №02/20- ПО від 05.12.2019р. який підтверджує інформацію наведену у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначення у даної довідці цього договору з помилкою не впливає на зміст Пропозиції переможця.
Зважаючи на вищевикладене, замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимоги у цій частині.

3. Стосовно відсутності невід’ємної частини договору, а саме акту прийому-передачі транспортних засобів до наданих договорів оренди транспортних засобів.

Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо надання: «Документальне підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів». Учасником ПП «Никольтрейд» на виконання даної вимоги надано зокрема договори оренди транспортних засобів № 1 від 01.12.2019р, № 2 від 01.12.2019р, які не містять ніяких умов, щодо того акт прийому-передачі транспортних засобів є невід’ємною частиною цих договорів. Тем самим зазначена вимога виконана у повному обсязі
Зауважимо, що тендерна документація не містіть ніяких окремих умов щодо форми, змісту та наявності обов’язкових додатків до документів, які надаються на підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів. Разом з тим ТОВ ФУД ПОСТАЧ не вказав у якої саме статті Цивільного кодексу України містіться вимога щодо того, що акт прийому-передачі транспортних засобів є невід’ємною частиною вищевказаних договорів.
Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «Никольтрейд» не порушував умови тендерної документації в цій частині.

4. Стосовно відсутності медичних карток, які повинні містити обов’язкові відмітки результатів медичного огляду, згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень.

Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо надання: «Особисті медичні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників відповідно до наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150». Учасником ПП «Никольтрейд» на виконання даної вимоги надано особисті медичні книжки своїх працівників, тем самим зазначена вимога виконана у повному обсязі. При цьому вимог щодо надання «медичних карток які повинні містити обов’язкові відмітки результатів медичного огляду, згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень» тендерна документація не містіть
Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «Никольтрейд» не порушував умови тендерної документації в цій частині.

5. Стосовно надання незаповненого проекту договору зі специфікацією.

Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо надання: «учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає письмове підтвердження того, що він ознайомився з проектом договору про закупівлю, який додається до цієї документації, згоден з його умовами та у випадку визначення його переможцем торгів укладе договір про закупівлю у запропонованій замовником редакції;». Учасником ПП «Никольтрейд» на виконання даної вимоги надано письмове підтвердження у формі листа-згоди з проектом договору, тем самим зазначена вимога виконана у повному обсязі.
Вимог щодо надання заповненого проекту договору зі специфікацією тендерна документація не містіть.
Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «Никольтрейд» не порушував умови тендерної документації в цій частині.

Зважаючи на вищевикладене, замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-21-000011 ● 03fcdb28af7e4c2f825aaad03b7dcfe3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.02.2020 № 42

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-24-002465-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 17:44:40

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021-2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля, горох сушений), яку проводить Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за №UA-2020-01-24-002465-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 28 Закону, у разі закупівлі товарів, які виробляються не за окремо розробленою специфікацією та для яких існує постійно діючий ринок, оцінка пропозицій учасників проводиться за критерієм «Ціна»
Предметом закупівлі є товар (Картопля, горох сушений) якість якого повинна відповідати затвердженим нормам якості для Товару даного виду (ДСТУ), (пункт 2.1 Проекту договору про закупівлю (Додаток №7 до тендерної документації)).
В тендерній документації зміст обґрунтування встановлення додаткових критеріїв оцінки крім критерію «Ціна» не стосується питання існування або відсутності постійно діючого ринку товару щодо постачання картоплі та гороху сушеного.
У зв’язку з вказаним просимо надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна».

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-10 14:36:34

Пояснення

У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби Херсонської області від 05 березня 2020 року стосовно документів у складі пропозиції ПП «Никольтрейд» підтверджуючих вимогу Замовника, що викладена у п. 6 Додатку № 4 до тендерної документації, а саме наявність договору з актами виконаних робiт за останнi 3 мiсяці, що пiдтверджують проведення дезiнфекцi'ї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї примiщень учасника, Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник), надає наступні пояснення:
У складі пропозиції ПП «Никольтрейд» надані всі передбачені цим пунктом документи у повному обсязі, а саме:
договір № 3/8 від 09.01.2020р. на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень та акт виконаних робіт № 10/8 від 31.01.2020р. за січень 2020 року.
договір № 42/8 від 25.01.2019р. на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень та акт виконаних робіт № 42/8 від 28.12.2020р. за останні 3 місяця 2019 року.
договір № 1/8 від 09.01.2020р. на проведення дезінфекції автотранспорту та акти виконаних робіт № 8/8 та 9/8 від 31.01.2020р. за січень 2020 року.
договір № 6/8 від 04.01.2019р. на проведення дезінфекції автотранспорту та акт виконаних робіт № 6/8 від 28.12.2019р. за останні 3 місяця 2019 року(згідно акту проведено 18 робіт з дезінфекції автотранспорту, тобто 2 машини кожні 10 діб на протязі 3 місяців).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-05 17:15:42

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021-2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля, горох сушений), яку проводить Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за №UA-2020-01-24-002465-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:

Яким документом у складі пропозиції ПП «Никольтрейд» підтверджено вимогу Замовника, що викладена у п.6 Додатку №4 тендерної документації, а саме наявність договору з актами виконаних робiт за останнi 3 мiсяці, що пiдтверджують проведення дезiнфекцi'ї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї примiщень учасника?

У зв’язку з вказаним просимо надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна».

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-06 11:45:25

Пояснення

У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби Херсонської області від 25 лютого 2020 року Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник), надає наступні пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна»:
Керуючись рекомендаціями Мінекономрозвитку лист №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 року, яким передбачено, що віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі, оскільки Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер».
Те, що предметом цієї закупівлі, є продукти харчування, для яких існує постійно діючий ринок, не означає, що замовник має купувати продукти у учасників, які пропонують найнижчу ціну. Замовник не купує ці товари самостійно у магазині.
Замовник придбаває ці товари разом із послугами щодо їх постачання – це є обіг (реалізація) продуктів харчування в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і така діяльність учасників повинна здійснюватися з дотриманням вимог закону, в тому числі гігієнічних. Зловживання учасника та порушення, допущені ним під час постачання та зберігання/виробництва товарів, прямо і безпосередньо впливають на дітей закладу замовника та можуть спричинити негативні наслідки для їх життя і здоров’я. Саме тому замовник має на меті переконатися у відповідності потужностей учасника вимогам законодавства. Рекомендації щодо посилення відповідальності замовників під час здійснення закупівель продуктів харчування для дітей викладені у листі Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06.
Сам Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (розділ VII) покладає обов’язок належного утримання виробничих та інших потужностей на операторів ринку, тобто учасників. Отримання у складі тендерної пропозиції самих лише декларативних заяв учасників про належний гігієнічний стан їх потужностей не є достатньою мірою, оскільки їх неможливо перевірити. При цьому закон не встановлює умов щодо обов’язковості їх перевірки. Тому для уникнення дискримінації учасників було застосовано нецінові критерії, які викладені у тендерній документації, що дозволяє всім бажаючим взяти участь у закупівлі.
Умова щодо забезпечення простежуваності товару так само закріплена у статті 22 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Ця закупівля, визначена Замовником, як така, що має складний та спеціалізований характер, у зв’язку з тим, що постачання товарів, що є предметом цієї закупівлі, прямо і безпосередньо пов’язане із діяльністю учасників як операторів ринку харчових продуктів, що передбачає обов’язок операторів ринку дотримуватися гігієнічних вимог на усіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів, і зважаючи на негативні результати аналізу попередніх закупівель послуг з організації харчування дітей, зокрема і у навчальних закладах, що викладені у листі Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, Замовник має на меті запобігти допущенню викладених у листі порушень, зокрема, пов’язаних зі зберіганням харчових продуктів, надати об’єктивну аргументовану перевагу учасникам, які провадять свою діяльність з дотриманням вимог законодавства і можуть надати підтверджуючі документи. За умови застосування нецінових критеріїв, Замовник матиме можливість пересвідчитися у дотриманні учасником вимог санітарного законодавства, а також врахувати вимоги законодавства щодо простежуваності товару, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
Під час закупівлі замовником застосовуються нецінові критерії, які дозволяють надати об’єктивну перевагу учасникам-виробникам товару, що є предметом цієї закупівлі, або учасникам, які безпосередньо купують товар у його виробника, а також учасникам, які вживають заходів для утримання своїх потужностей в належних санітарно-гігієнічних умовах та можуть документально це підтвердити.
Окрім того, пунктом 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що акт за результатами інспектування (обстеження) потужностей, які використовуються учасником для зберігання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, територіальним органом Держпродспоживслужби на предмет їх відповідності вимогам чинного санітарного законодавства, та яким встановлено факт відсутності порушень вимог законодавства, надається у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленому неціновому критерію у разі наявності. Це твердження також підтверджується і природою застосування нецінових критеріїв, зокрема у разі відсутності такого акту - учасник бере участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, тільки через відсутність акту отримує 0 балів по цьому неціновому критерію.
Такий підхід дозволяє надати об’єктивну перевагу тим учасникам, які утримують свої потужності у належному стані та можуть це документально підтвердити.
За умови застосування нецінових критеріїв, замовник матиме можливість пересвідчитися у дотриманні учасником вимог санітарно-гігієнічного законодавства, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на меті обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному постачальнику отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства в частині не відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки пропозицій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 341 800,00
UAH з ПДВ
341 800,00
UAH з ПДВ
1.1411764706 299 515.46 Документи
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" 408 000,00
UAH з ПДВ
408 000,00
UAH з ПДВ
1.1764705882 346 800 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 418 248,00
UAH з ПДВ
418 248,00
UAH з ПДВ
1.1176470588 374 221.89 Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 11:46
Електронний підпис
17 лютого 2020 11:40
пакет переможця
17 лютого 2020 11:40
пакет переможця
17 лютого 2020 11:40
пакет переможця
17 лютого 2020 11:40
пакет переможця
17 лютого 2020 11:40
пакет переможця
07 лютого 2020 17:25
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:10
ГЛ нецінові критерії.pdf
07 лютого 2020 16:52
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:47
технічні вимоги.pdf
07 лютого 2020 16:47
Тендерна пропозція.pdf
07 лютого 2020 16:47
Статут оригінал.pdf
07 лютого 2020 16:47
санобробка авто.pdf
07 лютого 2020 16:47
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 16:47
копія паспорту Сеніна.pdf
07 лютого 2020 16:47
копія дог горох.pdf
07 лютого 2020 16:47
Іонформаційна довідка.pdf
07 лютого 2020 16:47
згода.pdf
07 лютого 2020 16:47
Довідка ст17.pdf
07 лютого 2020 16:47
довідка мтз.pdf
07 лютого 2020 16:47
ГЛ про ціну.pdf
07 лютого 2020 16:47
ГЛ про санкції.pdf
07 лютого 2020 16:47
ГЛ про огляд складу.pdf
07 лютого 2020 16:47
ГЛ про захист довкілля.pdf
07 лютого 2020 16:47
Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2020 16:47
відгук.pdf
07 лютого 2020 16:47
анкета учасника.pdf
07 лютого 2020 16:47
ISO 9001-НАССР.pdf
07 лютого 2020 16:47
Certificate Сенин (1).pdf
07 лютого 2020 16:47
Certificate Кондратенко (1).pdf
07 лютого 2020 16:47
51.декларація.pdf
07 лютого 2020 16:47
50.декларація горох.pdf
07 лютого 2020 16:47
19.Копія витягу.pdf
07 лютого 2020 16:47
18.Витяг з ЄДР-03.02.2020.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 12:35
довідка ст 17.pdf
08 лютого 2020 12:35
довіреність.pdf
08 лютого 2020 12:35
гарантійний лист.pdf
08 лютого 2020 12:35
гарант лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Рішення скасоване 341 800,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 14:45
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 341 800,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:39
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
#2510206489
Відхилено 408 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:40
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
Переможець 418 248,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 15:42

Документи

28 лютого 2020 15:39
Електронний підпис

Документи

28 лютого 2020 15:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
418 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:25
картопля.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 13:41
Угода Никольтрейд.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 12:19
Картопля.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 11:48
Д. № 20.pdf укладений
11 березня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 168,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 528,00 UAH)