Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонський ліцей Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21295850 |
Вебсайт: | https://hlor.ks.ua/ |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Полтавська, 89 |
Контактна особа: |
Людмила Васильєва +380959473222 vacilek47@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 418 641,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 093,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 85% |
F1: | 5% |
учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка): | 5% |
товар учаснику постачається безпосередньо від виробника (друга ланка): | 2% |
учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності: | 0% |
F2: | 10% |
в учасника наявний акт обстеження потужностей: | 10% |
в учасника відсутній акт обстеження потужностей: | 0% |
30 січня 2020 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 5.docx | |
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 4.docx | |
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 3.docx | |
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 2 зміни.docx | |
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 1.docx | |
30 січня 2020 15:16 |
Тендерна документація зміни.docx | |
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 8.docx | |
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 7.docx | |
30 січня 2020 15:16 |
Перелiк_змiн_до_ТД..doc |
30 січня 2020 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 5.docx
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 4.docx
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 3.docx
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 2 зміни.docx
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 1.docx
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Тендерна документація зміни.docx
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 8.docx
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Додаток № 7.docx
|
|||
30 січня 2020 15:16 |
Перелiк_змiн_до_ТД..doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Невідповідність полягає у наступному.
1. Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що далі цитата «У складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися дозвіл на обробку персональних даних посадової особи та представника учасника (у разі підписання тендерної пропозиції представником), який надається вказаними особами замовнику відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень у сфері публічних закупівель. Дозвіл повинен містити інформацію про сукупність дій, які суб'єкт персональних даних дозволяє вчиняти замовнику, а також мету, з якою він надається;».
У складі тендерної пропозиції учасника відсутній дозвіл на обробку персональних даних посадової особи ТОВ «ФУД ПОСТАЧ», яка підписала тендерну пропозицію. Натомість учасником надана лист-згода на обробку персональних даних, яка не може вважатися аналогічним документом, оскільки згідно із статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних» ці документи є різними. Така помилка не може бути визначена несуттєвою (формальною).
Отож, тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що далі цитата «Документальне підтвердження уповноважених державних установ щодо запровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007 та інші пов’язані документи), видане на ім’я учасника;».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» відсутній сертифікат про проходження навчання щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007. Натомість учасником надане зовсім інший документ, а саме сертифікат щодо закінчення курсу «Безпечність харчових продуктів: сучасне законодавство, сумлінний виробник, відповідальний споживач», який не підтверджує проходження навчання саме щодо вимог ДСТУ ISO22000:2007, як вимагалось умовами тендерної документації.
Отож, тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Таким чином, за даних підстав тендерна пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та має бути відхилена у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Дане порушення може бути усунене Замовником шляхом скасування раніше прийнятого рішення.
Просимо прийняти законне та обґрунтоване рішення стосовно цієї процедури закупівлі. У разі ігнорування Замовником даного звернення та не приведення процедури закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства, змушені будемо звернутись до уповноважених органів.
Згідно Закону України «Про захист персональних даних» статті 2 термін згода суб'єкта персональних даних трактується в такому значенні :
згода суб'єкта персональних даних - будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки;
ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції повністю дотримана дана вимога та надано Лист – згоду на обробку персональних даних особи, яка підписала документи тендерної пропозиції,вих.3506/д від 07.02.2020р в якій зазначено інформацію про сукупність дій, які суб'єкт персональних даних дозволяє вчиняти замовнику, а також мету, з якою він надається
Також у складі пропозиції надано листи-згоди на обробку персональних даних працівників з дотриманням вимог чинного законодавства.
Тож, Протокол №б/н від 27.02.2020 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника з наступних підстав:
По-перше, Учасником було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю
По-друге, незаконні дії Замовника свідчить про дискримінацію та порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Нагадуємо, що перша мета ЗУ «Про публічні закупівлі» - це економія бюджетних коштів. Наша пропозиція є найбільш економічно вигідною.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол №б/н від
27.02.2020 року щодо відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення, яким, у разі достатньої кваліфікації, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації Учасника.
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Наданий лист-згода на обробку персональних даних не може вважатися аналогічним документом, оскільки згідно із статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних» ці документи є різними. А саме: лист-згода на обробку персональних даних є підставою для обробки персональних даних згідно пункту 1 частини 1 статті 11 Закону України тоді як вимагався документ, який є підставою для обробки персональних даних згідно пункту 2 частини 1 статті 11 Закону України. Така помилка не може бути визначена несуттєвою (формальною).
Таким чином, наше рішення вважаємо вірним. Вимогу відхилено.
Після огляду завантажених документів ПП «Никольтрейд» Код в ЄДРПОУ / ІПН
42601065 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, а саме згідно вимог тендерної документації для підтвердження відповідності технічним вимогам учасник у складі пропозиції мав надати документи, що підтверджують проведения санiтарної обробки зазначених транспортних засобiв, договори з актами виконаних робiт за останнi 3 мiсяці пiдтверджуючi проведення ycix заходiв, необхiдних для забезпечення належного зберiгання та транспортування предмета закупiвлi - дезiнфекцiї транспортних засобiв; дезiнфекцiї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї примiщень, та iнше необхiдне. Дана вимога ПП «Никольтрейд» дотримана не була.
По-друге, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази невірно зазначений договір оренди складських приміщень, а саме зазначено №20/02-ПО від 05.12.209р, в той час як надано у складі пропозиції договір №02/20- ПО від 05.12.2019р.
По-третє, учасником ПП «Никольтрейд» на підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів у складі пропозиції надано договори оренди транспортних засобів № 1 від 01.12.2019р, № 2 від 01.12.2019р, без дотримання вимог Цивільного кодексу України, а саме відсутня невід’ємна частина договору , а саме акт прийому-передачі транспортних засобів.
По-четверте, ПП «Никольтрейд» у складі пропозиції надано медичні книжки працівників без медичних карток які повинні містити обов’язкові відмітки результатів медичного огляду, згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень.
По-п’яте у складі пропозиції надано незаповнений проект договору зі специфікацією.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол №б/н від 28.02.2020 року щодо акцептування пропозиції ПП «Никольтрейд» .
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
1. Стосовно ненадання учасником ПП «Никольтрейд» документів, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів, договори з актами виконаних робiт за останні 3 місяці підтверджуючі проведення ycix заходів, необхідних для забезпечення належного зберігання та транспортування предмета закупівлі - дезiнфекцiї транспортних засобiв; дезiнфекцiї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї примiщень, та iнше необхiдне.
Наведена інформація скаржником не відповідає дійсності, в складі пропозиції ПП «Никольтрейд» надані всі передбачені цим пунктом документи у повному обсязі, а саме:
договір № 3/8 від 09.01.2020р. на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень та акт виконаних робіт № 10/8 від 31.01.2020р. за січень 2020 року.
договір № 42/8 від 25.01.2019р. на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень та акт виконаних робіт № 42/8 від 28.12.2020р. за останні 3 місяця 2019 року.
договір № 1/8 від 09.01.2020р. на проведення дезінфекції автотранспорту та акти виконаних робіт № 8/8 та 9/8 від 31.01.2020р. за січень 2020 року.
договір № 6/8 від 04.01.2019р. на проведення дезінфекції автотранспорту та акт виконаних робіт № 6/8 від 28.12.2020р. за останні 3 місяця 2019 року(згідно акту проведено 18 робіт з дезінфекції автотранспорту, тобто 2 машини кожні 10 діб на протязі 3 місяців).
Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «Никольтрейд» не порушував умови тендерної документації в цій частині.
2. Стосовно невірно зазначеного договору, а саме №20/02-ПО від 05.12.2019р., в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Умовами тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Допущення таких помилок не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Враховуючі те, що складі пропозиції ПП «Никольтрейд» наявний договір №02/20- ПО від 05.12.2019р. який підтверджує інформацію наведену у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначення у даної довідці цього договору з помилкою не впливає на зміст Пропозиції переможця.
Зважаючи на вищевикладене, замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимоги у цій частині.
3. Стосовно відсутності невід’ємної частини договору, а саме акту прийому-передачі транспортних засобів до наданих договорів оренди транспортних засобів.
Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо надання: «Документальне підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів». Учасником ПП «Никольтрейд» на виконання даної вимоги надано зокрема договори оренди транспортних засобів № 1 від 01.12.2019р, № 2 від 01.12.2019р, які не містять ніяких умов, щодо того акт прийому-передачі транспортних засобів є невід’ємною частиною цих договорів. Тем самим зазначена вимога виконана у повному обсязі
Зауважимо, що тендерна документація не містіть ніяких окремих умов щодо форми, змісту та наявності обов’язкових додатків до документів, які надаються на підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів. Разом з тим ТОВ ФУД ПОСТАЧ не вказав у якої саме статті Цивільного кодексу України містіться вимога щодо того, що акт прийому-передачі транспортних засобів є невід’ємною частиною вищевказаних договорів.
Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «Никольтрейд» не порушував умови тендерної документації в цій частині.
4. Стосовно відсутності медичних карток, які повинні містити обов’язкові відмітки результатів медичного огляду, згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень.
Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо надання: «Особисті медичні книжки (із своєчасним проходженням медогляду) працівників відповідно до наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150». Учасником ПП «Никольтрейд» на виконання даної вимоги надано особисті медичні книжки своїх працівників, тем самим зазначена вимога виконана у повному обсязі. При цьому вимог щодо надання «медичних карток які повинні містити обов’язкові відмітки результатів медичного огляду, згідно переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень» тендерна документація не містіть
Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «Никольтрейд» не порушував умови тендерної документації в цій частині.
5. Стосовно надання незаповненого проекту договору зі специфікацією.
Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо надання: «учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає письмове підтвердження того, що він ознайомився з проектом договору про закупівлю, який додається до цієї документації, згоден з його умовами та у випадку визначення його переможцем торгів укладе договір про закупівлю у запропонованій замовником редакції;». Учасником ПП «Никольтрейд» на виконання даної вимоги надано письмове підтвердження у формі листа-згоди з проектом договору, тем самим зазначена вимога виконана у повному обсязі.
Вимог щодо надання заповненого проекту договору зі специфікацією тендерна документація не містіть.
Враховуючи вищевикладене, учасник ПП «Никольтрейд» не порушував умови тендерної документації в цій частині.
Зважаючи на вищевикладене, замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Вимогу відхилено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-21-000011 ● 03fcdb28af7e4c2f825aaad03b7dcfe3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.02.2020 № 42
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-24-002465-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-04 17:44:40
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021-2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля, горох сушений), яку проводить Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за №UA-2020-01-24-002465-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 28 Закону, у разі закупівлі товарів, які виробляються не за окремо розробленою специфікацією та для яких існує постійно діючий ринок, оцінка пропозицій учасників проводиться за критерієм «Ціна»
Предметом закупівлі є товар (Картопля, горох сушений) якість якого повинна відповідати затвердженим нормам якості для Товару даного виду (ДСТУ), (пункт 2.1 Проекту договору про закупівлю (Додаток №7 до тендерної документації)).
В тендерній документації зміст обґрунтування встановлення додаткових критеріїв оцінки крім критерію «Ціна» не стосується питання існування або відсутності постійно діючого ринку товару щодо постачання картоплі та гороху сушеного.
У зв’язку з вказаним просимо надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна».
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-10 14:36:34
Пояснення
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби Херсонської області від 05 березня 2020 року стосовно документів у складі пропозиції ПП «Никольтрейд» підтверджуючих вимогу Замовника, що викладена у п. 6 Додатку № 4 до тендерної документації, а саме наявність договору з актами виконаних робiт за останнi 3 мiсяці, що пiдтверджують проведення дезiнфекцi'ї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї примiщень учасника, Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник), надає наступні пояснення:
У складі пропозиції ПП «Никольтрейд» надані всі передбачені цим пунктом документи у повному обсязі, а саме:
договір № 3/8 від 09.01.2020р. на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень та акт виконаних робіт № 10/8 від 31.01.2020р. за січень 2020 року.
договір № 42/8 від 25.01.2019р. на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень та акт виконаних робіт № 42/8 від 28.12.2020р. за останні 3 місяця 2019 року.
договір № 1/8 від 09.01.2020р. на проведення дезінфекції автотранспорту та акти виконаних робіт № 8/8 та 9/8 від 31.01.2020р. за січень 2020 року.
договір № 6/8 від 04.01.2019р. на проведення дезінфекції автотранспорту та акт виконаних робіт № 6/8 від 28.12.2019р. за останні 3 місяця 2019 року(згідно акту проведено 18 робіт з дезінфекції автотранспорту, тобто 2 машини кожні 10 діб на протязі 3 місяців).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-05 17:15:42
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021-2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля, горох сушений), яку проводить Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник) за №UA-2020-01-24-002465-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким документом у складі пропозиції ПП «Никольтрейд» підтверджено вимогу Замовника, що викладена у п.6 Додатку №4 тендерної документації, а саме наявність договору з актами виконаних робiт за останнi 3 мiсяці, що пiдтверджують проведення дезiнфекцi'ї, дезiнсекцiї та дератизацi'ї примiщень учасника?
У зв’язку з вказаним просимо надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна».
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-06 11:45:25
Пояснення
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби Херсонської області від 25 лютого 2020 року Херсонський ліцей Херсонської обласної ради (далі – Замовник), надає наступні пояснення щодо встановлення додаткових критеріїв оцінки пропозицій учасників крім критерію «Ціна»:
Керуючись рекомендаціями Мінекономрозвитку лист №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 року, яким передбачено, що віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі, оскільки Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер».
Те, що предметом цієї закупівлі, є продукти харчування, для яких існує постійно діючий ринок, не означає, що замовник має купувати продукти у учасників, які пропонують найнижчу ціну. Замовник не купує ці товари самостійно у магазині.
Замовник придбаває ці товари разом із послугами щодо їх постачання – це є обіг (реалізація) продуктів харчування в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і така діяльність учасників повинна здійснюватися з дотриманням вимог закону, в тому числі гігієнічних. Зловживання учасника та порушення, допущені ним під час постачання та зберігання/виробництва товарів, прямо і безпосередньо впливають на дітей закладу замовника та можуть спричинити негативні наслідки для їх життя і здоров’я. Саме тому замовник має на меті переконатися у відповідності потужностей учасника вимогам законодавства. Рекомендації щодо посилення відповідальності замовників під час здійснення закупівель продуктів харчування для дітей викладені у листі Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06.
Сам Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (розділ VII) покладає обов’язок належного утримання виробничих та інших потужностей на операторів ринку, тобто учасників. Отримання у складі тендерної пропозиції самих лише декларативних заяв учасників про належний гігієнічний стан їх потужностей не є достатньою мірою, оскільки їх неможливо перевірити. При цьому закон не встановлює умов щодо обов’язковості їх перевірки. Тому для уникнення дискримінації учасників було застосовано нецінові критерії, які викладені у тендерній документації, що дозволяє всім бажаючим взяти участь у закупівлі.
Умова щодо забезпечення простежуваності товару так само закріплена у статті 22 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Ця закупівля, визначена Замовником, як така, що має складний та спеціалізований характер, у зв’язку з тим, що постачання товарів, що є предметом цієї закупівлі, прямо і безпосередньо пов’язане із діяльністю учасників як операторів ринку харчових продуктів, що передбачає обов’язок операторів ринку дотримуватися гігієнічних вимог на усіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів, і зважаючи на негативні результати аналізу попередніх закупівель послуг з організації харчування дітей, зокрема і у навчальних закладах, що викладені у листі Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, Замовник має на меті запобігти допущенню викладених у листі порушень, зокрема, пов’язаних зі зберіганням харчових продуктів, надати об’єктивну аргументовану перевагу учасникам, які провадять свою діяльність з дотриманням вимог законодавства і можуть надати підтверджуючі документи. За умови застосування нецінових критеріїв, Замовник матиме можливість пересвідчитися у дотриманні учасником вимог санітарного законодавства, а також врахувати вимоги законодавства щодо простежуваності товару, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
Під час закупівлі замовником застосовуються нецінові критерії, які дозволяють надати об’єктивну перевагу учасникам-виробникам товару, що є предметом цієї закупівлі, або учасникам, які безпосередньо купують товар у його виробника, а також учасникам, які вживають заходів для утримання своїх потужностей в належних санітарно-гігієнічних умовах та можуть документально це підтвердити.
Окрім того, пунктом 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що акт за результатами інспектування (обстеження) потужностей, які використовуються учасником для зберігання продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі, територіальним органом Держпродспоживслужби на предмет їх відповідності вимогам чинного санітарного законодавства, та яким встановлено факт відсутності порушень вимог законодавства, надається у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленому неціновому критерію у разі наявності. Це твердження також підтверджується і природою застосування нецінових критеріїв, зокрема у разі відсутності такого акту - учасник бере участь у закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, тільки через відсутність акту отримує 0 балів по цьому неціновому критерію.
Такий підхід дозволяє надати об’єктивну перевагу тим учасникам, які утримують свої потужності у належному стані та можуть це документально підтвердити.
За умови застосування нецінових критеріїв, замовник матиме можливість пересвідчитися у дотриманні учасником вимог санітарно-гігієнічного законодавства, що дозволить запобігти груповим захворюванням на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння серед дітей.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на меті обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному постачальнику отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства в частині не відповідності встановленого переліку критеріїв методики оцінки пропозицій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
341 800,00
UAH з ПДВ
|
341 800,00
UAH з ПДВ
|
1.1411764706 | 299 515.46 | Документи |
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" |
408 000,00
UAH з ПДВ
|
408 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1764705882 | 346 800 | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" |
418 248,00
UAH з ПДВ
|
418 248,00
UAH з ПДВ
|
1.1176470588 | 374 221.89 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Рішення скасоване |
341 800,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 14:45
|
ТОВ ФУД ПОСТАЧ #41505858 |
Відхилено |
341 800,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:39
|
ФОП "АКСАЙСЬКА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА" #2510206489 |
Відхилено |
408 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:40
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" #42601065 |
Переможець |
418 248,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:25
|
картопля.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 13:41
|
Угода Никольтрейд.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2020 12:19
|
Картопля.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2020 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 11:48
|
Д. № 20.pdf | укладений |
11 березня 2020 11:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |