Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
196 740,00 UAH
UA-2020-01-24-002330-b 89b77779b3ee4213ba43f13aefeed7e9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хоронжук

+380973052889 pavlinkasr2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАВЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04378451
Місцезнаходження: 67243, Україна , Одеська обл., с. Павлинка, вул. Першотравнева, буд. 16
Контактна особа: Тетяна Хоронжук
+380973052889
pavlinkasr2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
згідно пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) - «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами);
- ідентифікатор першої закупівлі: UA-2019-12-10-001283-b,
- ідентифікатор другої закупівлі: UA-2019-12-28-000762-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:37
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70869 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67243, Україна, Одеська область, с. Павлинка, вул. Першотравнева, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінасування: місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 січня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42114410
Переможець 196 740,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 14:37

Документи

24 січня 2020 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 14:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42114410
196 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2020 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 15:31
ДУ_2.PDF зміни до договору
25 лютого 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 11:52
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 11:49
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:48
Павлинс_ка_с.р_договiр.pdf укладений
21 лютого 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 11-90-ПВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11-90-ПВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML