Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба заморожена – 8 160 кг.
Очікувана вартість
660 960,00 UAH
UA-2020-01-24-002302-b ● d4d3c868a5ee47e9aa2df1b5fa20d16c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Вебсайт: | http://www.feofaniya.org/ |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Олексійович Тукайло +380442596217 zakupivli1@feofaniya.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 660 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8160 кілограми
Риба заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, м. Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 14:30 |
ТД - риба.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002302-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 28 січня 2020 13:57
Дискримінаційні вимоги у документації
1. Стосовно вимоги замовника зазначеної в Додатку 3 до Тендерної документації, а саме надати: «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень)» - .це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року.
Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447».
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо змушені звернутися до ограну оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447».
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо змушені звернутися до ограну оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 12:05
Доброго дня!
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне,
Вказана вимога не є дискримінаційною та ніяк не суперечить діючому законодавству, а тому не може обмежувати конкуренцію між учасниками. Ми діємо виключно в рамках правового поля та просимо надати документ відповідно до останніх змін діючого законодавства, а саме Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Також повідомляємо Учасника, що згідно Ст. 6 ЗУ Про основні засоби державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V оператор ринку має право звернутися до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Скористайтеся своїм правом на звернення та приймайте участь.
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне,
Вказана вимога не є дискримінаційною та ніяк не суперечить діючому законодавству, а тому не може обмежувати конкуренцію між учасниками. Ми діємо виключно в рамках правового поля та просимо надати документ відповідно до останніх змін діючого законодавства, а саме Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Також повідомляємо Учасника, що згідно Ст. 6 ЗУ Про основні засоби державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V оператор ринку має право звернутися до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Скористайтеся своїм правом на звернення та приймайте участь.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002302-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 28 січня 2020 14:00
Дискримінаційна вимога
Вважаємо вимогу зазначену у тендерній документації, що стосується відповідності товару (риби) ДСТУ 4378-2005 дискримінаційною, оскільки, Риба морська, ціла, заморожена (хек, мінтай, сайда) є імпортованою продукцією, яка має міжнародні документи (декларацію виробника, ветеринарний сертифікат, сертифікат відповідності, протоколи випробувань), в них не зазначається відповідність саме ДСТУ 4378-2005. Якість товару, що ввозиться, підтверджується сертифікатом відповідності чи свідоцтвом про визнання відповідності за міжнародними стандартами.
Встановивши вимогу Риба морська, ціла, заморожена (хек, мінтай, сайда) ДСТУ 4378-2005 замовник звужує потенційне коло учасників, які мають можливість поставляти якісний товар.
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо змушені звернутися до ограну оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Встановивши вимогу Риба морська, ціла, заморожена (хек, мінтай, сайда) ДСТУ 4378-2005 замовник звужує потенційне коло учасників, які мають можливість поставляти якісний товар.
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо змушені звернутися до ограну оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 12:30
Доброго дня!
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне:
Шановний Учасник, наша установа є профілактично-лікувальним закладом і нам важливо отримувати якісні та безпечні продукти харчування. Вказана вимога не є дискримінаційною та ніяк не суперечить діючому законодавству, а тому не може обмежувати конкуренцію між учасниками, оскільки згідно Наказу від 22.06.2015 № 61 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» в Україні введено в дію ДСТУ 4378:2005 Риба океанічного промислу заморожена з 01.01.2016 року. Тому наша вимога прописана згідно норм чинного законодавства.
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне:
Шановний Учасник, наша установа є профілактично-лікувальним закладом і нам важливо отримувати якісні та безпечні продукти харчування. Вказана вимога не є дискримінаційною та ніяк не суперечить діючому законодавству, а тому не може обмежувати конкуренцію між учасниками, оскільки згідно Наказу від 22.06.2015 № 61 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» в Україні введено в дію ДСТУ 4378:2005 Риба океанічного промислу заморожена з 01.01.2016 року. Тому наша вимога прописана згідно норм чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002302-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 30 січня 2020 17:12
Вимога до документації
Шановний Замовник, у додатку №3 тендерної документації Ви просите надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005). В зв'язку з тим , що з 19 червня 2018 року вступила в дію оновлена версія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ІSO 22000:2018, ми просимо Вас внести зміни до документації та добавити оновлену версію також, з метою недопущення дискримінації учасників. Сподіваємся на взаємне порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 11:34
Доброго дня!
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне,
якщо в учасника є оновлена версія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2018, яка вступила в дію з 19 червня 2018 року. Учасник надає копію сертифікату ІSO 22000:2018, хто ще не отримав оновлену версію, так як діє перехідний період до 2021року надають копії сертифікатів (ІSO 22000:2007, ІSO 22000:2005). Враховуючи вище сказане це не буде приводом для дискваліфікації.
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне,
якщо в учасника є оновлена версія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2018, яка вступила в дію з 19 червня 2018 року. Учасник надає копію сертифікату ІSO 22000:2018, хто ще не отримав оновлену версію, так як діє перехідний період до 2021року надають копії сертифікатів (ІSO 22000:2007, ІSO 22000:2005). Враховуючи вище сказане це не буде приводом для дискваліфікації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Руол Стандарт" #34200887 |
Переможець |
644 313,60
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 13:47
|
ДУ 4 ТОВ Роул Стандарт 256.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 12:32
|
ДУ 3 ТОВ Роул Стандарт 256 продовж.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 10:25
|
ДУ 2 ТОВ Роул Стандарт 256.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2020 10:48
|
ДУ 1 ТОВ Руол Стандарт 256.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 12:26
|
Договір_ТОВ Руол Стандарт №256.pdf | укладений |
03 березня 2020 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), дійшли згоди пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 360057,60 (триста шістдесят тисяч п’ятдесят сім грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ: 60009,60 гривень. 2. Специфікацію до Договору викласти у новій редакції згідно Додатку № 1. |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII, дійшли згоди згідно пунктів 1.3; 6.2.3 Договору зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору. 2. Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 304 785,60 гривень (Триста чотири тисячі сімсот вісімдесят п'ять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ – 50 797,60 гривень (П'ятдесят тисяч сімсот дев'яносто сім гривень 60 копійок)» 3. Специфікацію до Договору викласти в новій редакції згідно Додатку 1. |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2021 року (окремими партіями згідно заявок замовника)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 60957,12 грн. (шістдесят тисяч девятсот п"ятдесят сімгривень 12 копійок) в т.ч. ПДВ 10159,52 грн. 5. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |