Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба заморожена – 8 160 кг.
Очікувана вартість
660 960,00 UAH
UA-2020-01-24-002302-b d4d3c868a5ee47e9aa2df1b5fa20d16c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 13 лютого 2020 11:30
Очікувана вартість: 660 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8160 кілограми
Риба заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, м. Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 14:30
ТД - риба.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-002302-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 28 січня 2020 13:57
Дискримінаційні вимоги у документації
1. Стосовно вимоги замовника зазначеної в Додатку 3 до Тендерної документації, а саме надати: «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень)» - .це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року.
Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447».
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо змушені звернутися до ограну оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 12:05
Доброго дня!
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне,
Вказана вимога не є дискримінаційною та ніяк не суперечить діючому законодавству, а тому не може обмежувати конкуренцію між учасниками. Ми діємо виключно в рамках правового поля та просимо надати документ відповідно до останніх змін діючого законодавства, а саме Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Також повідомляємо Учасника, що згідно Ст. 6 ЗУ Про основні засоби державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V оператор ринку має право звернутися до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Скористайтеся своїм правом на звернення та приймайте участь.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002302-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 28 січня 2020 14:00
Дискримінаційна вимога
Вважаємо вимогу зазначену у тендерній документації, що стосується відповідності товару (риби) ДСТУ 4378-2005 дискримінаційною, оскільки, Риба морська, ціла, заморожена (хек, мінтай, сайда) є імпортованою продукцією, яка має міжнародні документи (декларацію виробника, ветеринарний сертифікат, сертифікат відповідності, протоколи випробувань), в них не зазначається відповідність саме ДСТУ 4378-2005. Якість товару, що ввозиться, підтверджується сертифікатом відповідності чи свідоцтвом про визнання відповідності за міжнародними стандартами.
Встановивши вимогу Риба морська, ціла, заморожена (хек, мінтай, сайда) ДСТУ 4378-2005 замовник звужує потенційне коло учасників, які мають можливість поставляти якісний товар.

Просимо видалити дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо змушені звернутися до ограну оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 12:30
Доброго дня!
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне:

Шановний Учасник, наша установа є профілактично-лікувальним закладом і нам важливо отримувати якісні та безпечні продукти харчування. Вказана вимога не є дискримінаційною та ніяк не суперечить діючому законодавству, а тому не може обмежувати конкуренцію між учасниками, оскільки згідно Наказу від 22.06.2015 № 61 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні» в Україні введено в дію ДСТУ 4378:2005 Риба океанічного промислу заморожена з 01.01.2016 року. Тому наша вимога прописана згідно норм чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-002302-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 30 січня 2020 17:12
Вимога до документації
Шановний Замовник, у додатку №3 тендерної документації Ви просите надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005). В зв'язку з тим , що з 19 червня 2018 року вступила в дію оновлена версія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ІSO 22000:2018, ми просимо Вас внести зміни до документації та добавити оновлену версію також, з метою недопущення дискримінації учасників. Сподіваємся на взаємне порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2020 11:34
Доброго дня!
Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне,
якщо в учасника є оновлена версія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2018, яка вступила в дію з 19 червня 2018 року. Учасник надає копію сертифікату ІSO 22000:2018, хто ще не отримав оновлену версію, так як діє перехідний період до 2021року надають копії сертифікатів (ІSO 22000:2007, ІSO 22000:2005). Враховуючи вище сказане це не буде приводом для дискваліфікації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 644 313,60
UAH з ПДВ
644 313,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 646 272,00
UAH з ПДВ
646 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 18:07
Електронний підпис
18 лютого 2020 18:07
public_doc_(9).p7s
18 лютого 2020 18:07
public_doc_(8).pdf
18 лютого 2020 18:07
Довідка МВС.PDF
11 лютого 2020 09:13
Електронний підпис
11 лютого 2020 09:12
ГАРАНТIЯ 222-20.pdf.p7s.p7s
11 лютого 2020 09:12
ГАРАНТIЯ 222-20.pdf
11 лютого 2020 09:12
Проект дог.-Дод.4.PDF
11 лютого 2020 09:12
7-2 Додаток до Атестату.pdf
11 лютого 2020 09:12
7-1 Атестат лабораторії.PDF
11 лютого 2020 09:12
3 Лист-згода.PDF
11 лютого 2020 09:12
Лист про субп..PDF
11 лютого 2020 09:12
Лист про арифм.пом..PDF
11 лютого 2020 09:12
Лист про відп.ДСТУ.PDF
11 лютого 2020 09:11
Якісне посвідч.хек.PDF
11 лютого 2020 09:11
Якісне посвідч.сайда.PDF
11 лютого 2020 09:11
Якісне посвідч.минтай.PDF
11 лютого 2020 09:11
Тех.вим.-Дод.3.PDF
11 лютого 2020 09:11
1-1 Листи ст.17 ЗУ.PDF
11 лютого 2020 09:11
1-1 Лист ч.3 ст.17 ЗУ.PDF
11 лютого 2020 09:11
1 Статут 2019 +.pdf
11 лютого 2020 09:11
1 Св-во про держ.р.pdf
11 лютого 2020 09:11
1 Довідка ПДВ.PDF
11 лютого 2020 09:11
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2020 09:11
1 Довідка банк-05.02.2020 р..pdf
11 лютого 2020 09:11
1 Довідка 4-ОПП.PDF
11 лютого 2020 09:11
1 Витяг- 04.01.2020.PDF
11 лютого 2020 09:11
0 Дов.про підприємство.PDF
11 лютого 2020 09:11
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
11 лютого 2020 09:11
1-2 Експлікація.pdf
11 лютого 2020 09:11
1 Довідка МТБ.PDF
11 лютого 2020 09:11
Цінова-Дод.2.PDF

Публічні документи

11 лютого 2020 18:37
Електронний підпис
11 лютого 2020 18:36
Установчі зав..pdf
11 лютого 2020 18:36
Сфера акред._ 2017 ВЛ.pdf
11 лютого 2020 18:36
Статут 2019.pdf
11 лютого 2020 18:36
Протокол Герасименко.pdf
11 лютого 2020 18:36
ПД Токарєв.pdf
11 лютого 2020 18:36
Медичні книжки зав..pdf
11 лютого 2020 18:36
Медичка Пінчук.pdf
11 лютого 2020 18:36
Лист-гарантія по ст.17.pdf
11 лютого 2020 18:36
Згоди на ПД.pdf
11 лютого 2020 18:36
Звіт ISO 22000.pdf
11 лютого 2020 18:36
Документи склад 2020.pdf
11 лютого 2020 18:36
Документи на ТЗ.pdf
11 лютого 2020 18:36
Договори оренди.pdf
11 лютого 2020 18:36
Договір офіс 2020.pdf
11 лютого 2020 18:36
договір лабораторія.pdf
11 лютого 2020 18:36
Договір Аквафрост.pdf
11 лютого 2020 18:36
Довідка УкрСиббанк.pdf
11 лютого 2020 18:36
Довідка про печатку.pdf
11 лютого 2020 18:36
Довідка по ст. 17 (всі п.).pdf
11 лютого 2020 18:36
Довідка МТБ.pdf
11 лютого 2020 18:36
довідка (фото) ТЗ 9718.pdf
11 лютого 2020 18:36
довідка (фото) ТЗ 8801.pdf
11 лютого 2020 18:36
довідка (фото) ТЗ 7858.pdf
11 лютого 2020 18:36
Довiдка банк 03.01.2020.pdf
11 лютого 2020 18:36
Декларація мінтай зав..pdf
11 лютого 2020 18:36
Декларації хек зав..pdf
11 лютого 2020 18:36
ГЛ щодо ціни.pdf
11 лютого 2020 18:36
ГЛ щодо поставки.pdf
11 лютого 2020 18:36
Відгук_2017_Риба.pdf
11 лютого 2020 18:36
Витяг ПДВ+паспорт зав..pdf
11 лютого 2020 18:36
Витяг ПДВ.PDF
11 лютого 2020 18:36
Витяг Герасименко.pdf
11 лютого 2020 18:36
Виписка Герасименко.pdf
11 лютого 2020 18:36
Видаткова ваги.PDF
11 лютого 2020 18:36
АТЕСТАТ новий.PDF
11 лютого 2020 18:36
Акт по Наказу 447.PDF
11 лютого 2020 18:36
Акт по Наказу 446.PDF
11 лютого 2020 18:36
ISO Стартрейдінг 22000.pdf
11 лютого 2020 18:36
4. Ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 644 313,60
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
644 313,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:47
ДУ 4 ТОВ Роул Стандарт 256.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 12:32
ДУ 3 ТОВ Роул Стандарт 256 продовж.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 10:25
ДУ 2 ТОВ Роул Стандарт 256.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 10:48
ДУ 1 ТОВ Руол Стандарт 256.pdf зміни до договору
02 липня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:26
Договір_ТОВ Руол Стандарт №256.pdf укладений
03 березня 2020 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), дійшли згоди пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 360057,60 (триста шістдесят тисяч п’ятдесят сім грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ: 60009,60 гривень. 2. Специфікацію до Договору викласти у новій редакції згідно Додатку № 1.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII, дійшли згоди згідно пунктів 1.3; 6.2.3 Договору зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору. 2. Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 304 785,60 гривень (Триста чотири тисячі сімсот вісімдесят п'ять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ – 50 797,60 гривень (П'ятдесят тисяч сімсот дев'яносто сім гривень 60 копійок)» 3. Специфікацію до Договору викласти в новій редакції згідно Додатку 1.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2021 року (окремими партіями згідно заявок замовника)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 60957,12 грн. (шістдесят тисяч девятсот п"ятдесят сімгривень 12 копійок) в т.ч. ПДВ 10159,52 грн. 5. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 365 742,72
UAH (в тому числі ПДВ 60 957,12 UAH)