Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Філе куряче охолоджене – 6 000 кг.
Очікувана вартість
738 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001946-b 0f05b9862bad4ad1a280097e657b2144
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:31
Очікувана вартість: 738 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограми
Філе куряче охолоджене (За рахунок коштів Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, м. Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 14:01
ТД - філе куряче.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-001946-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: "ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:30636739
Дата подання: 28 січня 2020 14:06
Дискримінаційні вимоги
Стосовно вимоги замовника зазначеної в Додатку 3 до Тендерної документації, а саме надати: «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень)» - .це є дискримінаційна вимога, оскільки, згідно з вимогами Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» Держспоживслужба встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва, та/або обігу харчових продуктів, та/або кормів. Періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до Постанови Кабінету міністрів України № 896 від 31.10.2018 року.
Тому деякі оператори ринку до цього часу не потрапили до плану перевірки та не отримало Акт згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. , але дані оператори ринку мають позитивний Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин відповідно до наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42. Тому вважаємо що цією вимогою Замовник штучно звужує коло потенційних учасників. Та порушує права для тих операторів ринку, які до цього часу не потрапили до Плану перевірки Держспоживслужби та не отримали акт згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ від 08.08.2019 № 447».
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, в іншому випадку будемо змушені звернутися до ограну оскарження для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 12:24
Доброго дня! Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне, Вказана вимога не є дискримінаційною та ніяк не суперечить діючому законодавству, а тому не може обмежувати конкуренцію між учасниками. Ми діємо виключно в рамках правового поля та просимо надати документ відповідно до останніх змін діючого законодавства, а саме Акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на Учасника (згідно Наказу Міністерства Аграрної Політики № 447 від 08.08.2019 р. Також повідомляємо Учасника, що згідно Ст. 6 ЗУ Про основні засоби державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 № 877-V оператор ринку має право звернутися до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Скористайтеся своїм правом на звернення та приймайте участь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ" 563 400,00
UAH з ПДВ
563 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 713 880,00
UAH з ПДВ
713 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ" 736 200,00
UAH з ПДВ
736 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 13:53
Електронний підпис
10 лютого 2020 13:11
Електронний підпис
08 лютого 2020 16:53
Електронний підпис
08 лютого 2020 16:51
п.1. Реєстр.PDF
08 лютого 2020 16:51
п.32. Проект_договору.PDF
08 лютого 2020 16:51
п.30. АКТ_29.10.19_р._HACCP.PDF
08 лютого 2020 16:51
п.18. ISSO_22000-9001.pdf
08 лютого 2020 16:51
п.5. Лист_вiдгук.pdf
08 лютого 2020 16:51
п.3.Листи_та_довiдки.PDF
08 лютого 2020 16:51
п.2. Цiнова_пропозицiя.PDF

Публічні документи

09 лютого 2020 10:13
Електронний підпис
09 лютого 2020 10:12
ГАРАНТIЯ 221-20.pdf.p7s.p7s
09 лютого 2020 10:12
ГАРАНТIЯ 221-20.pdf
09 лютого 2020 10:12
Лист про субп..PDF
09 лютого 2020 10:12
Проект дог.-Дод.4.PDF
09 лютого 2020 10:12
3 Лист-згода.PDF
09 лютого 2020 10:12
Лист про арифм.пом..PDF
09 лютого 2020 10:12
Гарант. лист про товар.PDF
09 лютого 2020 10:12
Якісн.докум.філе кур..PDF
09 лютого 2020 10:12
Тех.вим.-Дод.3.PDF
09 лютого 2020 10:11
1-1 Листи ст.17 ЗУ.PDF
09 лютого 2020 10:11
1-1 Лист ч.3 ст.17 ЗУ.PDF
09 лютого 2020 10:11
1 Статут 2019 +.pdf
09 лютого 2020 10:11
1 Св-во про держ.р.pdf
09 лютого 2020 10:11
1 Довідка ПДВ.PDF
09 лютого 2020 10:11
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 лютого 2020 10:11
1 Довідка банк-05.02.2020 р..pdf
09 лютого 2020 10:11
1 Довідка 4-ОПП.PDF
09 лютого 2020 10:11
1 Витяг- 04.01.2020.PDF
09 лютого 2020 10:11
0 Дов.про підприємство.PDF
09 лютого 2020 10:11
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
09 лютого 2020 10:11
1-2 Експлікація.pdf
09 лютого 2020 10:11
1 Довідка МТБ.PDF
09 лютого 2020 10:11
Цінова-Дод.2.PDF

Публічні документи

09 лютого 2020 00:52
Електронний підпис
09 лютого 2020 00:51
Цінова.pdf
09 лютого 2020 00:51
Відповдність ТТХ.pdf
09 лютого 2020 00:51
5. Ст. 17.pdf
09 лютого 2020 00:51
1. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"

ТОВ "Руол Стандарт"

ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
Переможець 563 400,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ВІКТОР ІВАНОВИЧ"
#2224708158
563 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 13:43
ДУ 4 ФОП Якімець В.І. 280.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:43
ДУ 3 ФОП Якімець В.І. 280 продовж...pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 14:27
ДУ №2 до Договору 280.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 15:31
Якімець ДУ 280 зменшення к-ті.doc зміни до договору
30 червня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 13:09
Договір_Якімець №280.pdf укладений
06 березня 2020 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), дійшли згоди пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 328650,00 (триста двадцять вісім тисяч шістсот п’ятдесят грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ: 54775,00 гривень. 2. Специфікацію до Договору викласти у новій редакції згідно Додатку №
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Постачальник за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, дійшли згоди згідно пункту 1.3; 6.2.3 Договору зменьшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору. 2. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 272310,00 (Двісті сімдесят дві тисячі триста Десять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 45385,00 гривень. 3. Специфікацію до Договору викласти у новій редакції згідно Додатку № 1.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2021 року (окремими партіями згідно заявок замовника)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 54462,00 грн. (п"ятдесят чотири тисячі чотириста шістдесят дві гривні 00 копійок) в т.ч. ПДВ 9077,00 грн. 5. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 280
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 326 772,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 462,00 UAH)