Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект обладнання для ігрових майданчиків
set of equipment for playgrounds
Очікувана вартість
15 010 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001821-b a05150287d8a4784aeb49f5f6d3b1483
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Романович Юрченко

+380567440124 kpsportdnepr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36574427
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м.Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 А, кімната 717
Контактна особа: Антон Романович Юрченко
+380567440124
kpsportdnepr@gmail.com
Додаткові контактні особи: Anton Romanovich Yurchenko
+380567440124
kpsportdnepr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: PUBLIC UTILITY SPORT-DNIPRO BY DNIPROPETROVSK REGIONAL COUNCIL
National ID: 36574427
Contact point: Anton Romanovich Yurchenko
+380567440124
kpsportdnepr@gmail.com
Additional contacts: Anton Romanovich Yurchenko
+380567440124
kpsportdnepr@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 січня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 15:02
Очікувана вартість: 15 010 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH
Publication date: 24 січня 2020 13:50
Enquiries until: 15 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 21 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 15 010 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 040 UAH
Minimal lowering step, %: 0,40 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 комплект
комплект обладнання для ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, відповідно до вимог тендерної документації
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

set of equipment for playgrounds
CPV: 37530000-2
Період постачання: по 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 10:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД ОБЛ..doc
31 січня 2020 10:30
Огол. про пров. ОБЛ АНГЛ.ЗІ ЗМІНАМИ.doc
31 січня 2020 10:30
ТД ОБЛ ЗІ ЗМІНАМИ 31.01.2020.doc
31 січня 2020 10:30
ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД ОБЛ ЗІ ЗМІНАМИ 31.01.2020.doc
31 січня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 10:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД ОБЛ..doc
31 січня 2020 10:30
Огол. про пров. ОБЛ АНГЛ.ЗІ ЗМІНАМИ.doc
24 січня 2020 13:50
Оголошення про пров. ОБЛ АНГЛ..doc
31 січня 2020 10:30
ТД ОБЛ ЗІ ЗМІНАМИ 31.01.2020.doc
24 січня 2020 13:50
ТД ОБЛ.doc
31 січня 2020 10:30
ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД ОБЛ ЗІ ЗМІНАМИ 31.01.2020.doc
24 січня 2020 13:50
ДОДАТКИ 1-3 ДО ТД ОБЛ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 27 січня 2020 13:42
Дата відповіді: 29 січня 2020 10:24
Просимо надати креслення або малюнок (фото) Ігрового комплексу згідно п.3 ст.22 Закону
Відповідь: Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення.
Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (У РАЗІ ПОТРЕБИ - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету замовника, містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації), яка є вичерпною.
Відгук
Дата подання: 29 січня 2020 11:15
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:41
Якими законодавчими актами керується Замовник, вимагаючи відгуки про виконання аналогічних договорів , видані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих відкритих торгів або більш пізню дату? Лист-відгук не має терміну дійсності. Якщо Учасник надасть відгуки датовані раніше - вони будуть не дійсними, поясніть чому?
Відповідь: Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення. Замовник при проведенні процедури відкритих торгів керується нормативами Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ. Документи, які повинен надати учасник для участі у процедурі закупівлі зазначені в тендерній документації замовника.
Термін дії відгуків
Дата подання: 30 січня 2020 15:52
Дата відповіді: 04 лютого 2020 09:40
Чому Замовник посилається у відповіді на запитання про дату листів-відгуків на Закон України "Про Публічні Закупівлі", в якому жодного слова не сказано, про терміни дії листів-відгуків. Чому листи відгуки датовані раніше оголошення закупівлі не влаштовують Замовника?
Відповідь: Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення.
Згідно зі ст.16 Закону право встановлювати перелік кваліфікаційних критеріїв та документи, які повинен надати учасник для їх підтвердження у складі тендерної пропозиції є виключно у замовника.
Документи про відповідність
Дата подання: 03 лютого 2020 16:50
Дата відповіді: 04 лютого 2020 09:37
Чи може Учасник завантажувати оригінали реєстаційних документів (Статуту, свідоцтва платника ПДВ, наказів, рішень), а не завірені копії?
Відповідь: Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення. Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зазначений у вимогах тендерної документації та є вичерпним.
Технінчі вимоги
Дата подання: 12 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 13 лютого 2020 10:46
У наданомиу Замовником описі дитячого ігрового комплексу відсутня інформація необхідна для його виготовлення, а саме: - не вказано розміри (креслення) елементів комплексу: сходів, щитів для лазання, канатної сітки, декоративних конструкцій з фанерних щитів, ігрового елементу з кубиків; - не вказано кількість веж та їх розміри; - не вказно порядок розміщення (сполучення) елементів ігрового комплексу? У зв'язку з вищенаведеним просимо надати креслення (зображення) ігрового комплексу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо звернення. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі зазначені у додатку №1 до тендерної документації та є вичерпними.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2020
UA-2020-01-24-001821-ba05150287d8a4784aeb49f5f6d3b1483
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36574427
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м.Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 А, кімната 717
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 березня 2020 16:57
Електронний підпис
10 березня 2020 16:57
Електронний підпис
06 березня 2020 12:44
Електронний підпис
06 березня 2020 12:44
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:50
Довідки загальні 2020.pdf
21 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:34
Уставні документи НЛ.rar
21 лютого 2020 11:34
Дитяче.rar
21 лютого 2020 11:34
Довідки загальні.pdf
21 лютого 2020 11:34
Сертифікат якості.pdf
21 лютого 2020 11:34
ISO 9001-2015.pdf

Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 09:25
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:25
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:07
6 Статут.pdf
25 лютого 2020 09:07
GuaranteeKredobankNo.200225_012.7z
25 лютого 2020 09:07
5.1 Довідки.pdf
25 лютого 2020 09:07
5 Довідки.pdf
25 лютого 2020 09:07
4 Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 09:07
3 Протокол.pdf
25 лютого 2020 09:07
2 Установчі документи.pdf
25 лютого 2020 09:07
1 реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" 15 008 364,00
UAH з ПДВ
14 948 324,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 15 009 500,00
UAH з ПДВ
14 949 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 16:57
Електронний підпис
10 березня 2020 16:57
Електронний підпис
06 березня 2020 12:44
Електронний підпис
06 березня 2020 12:44
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:50
Довідки загальні 2020.pdf
21 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
21 лютого 2020 11:34
Уставні документи НЛ.rar
21 лютого 2020 11:34
Дитяче.rar
21 лютого 2020 11:34
Довідки загальні.pdf
21 лютого 2020 11:34
Сертифікат якості.pdf
21 лютого 2020 11:34
ISO 9001-2015.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 09:25
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:25
Електронний підпис
25 лютого 2020 09:07
6 Статут.pdf
25 лютого 2020 09:07
GuaranteeKredobankNo.200225_012.7z
25 лютого 2020 09:07
5.1 Довідки.pdf
25 лютого 2020 09:07
5 Довідки.pdf
25 лютого 2020 09:07
4 Відомості ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 09:07
3 Протокол.pdf
25 лютого 2020 09:07
2 Установчі документи.pdf
25 лютого 2020 09:07
1 реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"
#32140051
Переможець 14 948 324,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн"
#32140051
14 948 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 11:38
ДУ№бн від 29.10.2020 до Договору №18 від 23.03.2020 спец. дісл..pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 10:22
ДУ№бн від 15.10.2020 до Договору №18 від 23.03.2020.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 13:51
ДУ№бн від 27.08.2020 до Договору №18 від 23.03.2020.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 09:54
ДУ№бн від 19.06.2020 до Договору №18 від 23.03.2020 спец. дісл..pdf зміни до договору
19 червня 2020 09:54
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 15:46
ДУ №бн від 28.05.2020 до Договору №18 від 23.03.2020 спец. дісл..pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 10:27
ДУ №бн від 04.05.2020 до Договору №18 від 23.03.2020 спец. дісл..pdf зміни до договору
04 травня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 11:04
ДУ 15.04.2020.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 09:58
ДУ №бн від 26.03.2020 до Договору №18 від 23.03.2020 спец. дісл..pdf зміни до договору
26 березня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:48
Договор №18 від 23.03.2020 спец. дісл..pdf укладений
23 березня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору. Сума договору після внесення змін: 14 948 318,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 948 324,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 491 387,33 UAH)