Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Очікувана вартість
1 341 325,00 UAH
UA-2020-01-24-001783-b a56be77e45db4fdbb1bc4d36d7185986
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 dsa-tender@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
dsa-tender@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 13:51
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 13:51
Початок аукціону: 10 лютого 2020 14:54
Очікувана вартість: 1 341 325,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 413,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корпус 2 (для місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 13:46
Тендерна документація.docx
24 січня 2020 13:46
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 січня 2020 12:10
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:11
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації Додаток 1, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: Послуги, що є предметом закупівлі повинні надаватись з використання наступних матеріалів: - відновлення та регенерація картриджів з використанням матеріалів Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент). - ремонт офісної техніки з використанням оригінальних матеріалів Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент). На підтвердження відповідності вищезазначеним вимогам учасник в складі пропозиції надає наступні документи: 1. Оригінал або нотаріально завірену копію договору на поставку матеріалів Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент), з офіційним представником цієї компанії. 2.Оригінал дилерського сертифікату до продукції Static Control Components, (тм. SCC) (або еквівалент). 3. Лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора в Україні компанії Static Control Components, (тм. SCC), про використання даної продукції Static Control Components, (тм. SCC) 4. Копії Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали (тонери) котрі будуть використовуватися дійсні на дату розкриття. 5. Розташування сервісного центру у місті Харків (надати копію договору оренди або власності). 6. Наявність у штаті сертифікованого інженера від офіційного Виробника Canon з професійної підготовки спеціалістів обслуговування лазерної техніки початкового рівня (не менш двох спеціалістів). Підтверджується наданням копії сертифікату інженера, дійсним не більш 1 рік. 7.Наявність он-лайн crm системи Сервіс-Деск, в якій будуть прийматися і опрацьовуватись запити на обслуговування, накопичуватись статистика по звітних періодах і т.д. Можливість окремого аккаунту співробітника . У співробітника Замовника є можливість відстежувати статуси по заявках (в роботі, закрита, відкрита і т.д.), формувати консолідований звіт по періодах. Обов’язкове надання файлу вивантаження. 8.Надати інструкцію та скріншот за власною crm системи Сервіс-Деск. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Одночасно, звертаємо Вашу увагу на той факт, що в тендерній документації конкретно зазначена назва предмета закупівлі з виразом «або еквівалент». Це стосується всіх технічних характеристик предмета закупівлі, але не гірше запропонованих. Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником.
Договір про закупівлю укладається за результатами торгів, якими передбачено вираз «або еквівалент». Технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Всі критерії документації відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник встановив вимогу про надання довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки включаються працівники, яких планується залучити для надання послуг. При цьому задля впевненості в належному надані послуг за предметом закупівлі, Замовник встановив умову щодо мінімально-необхідної кількості працівників. В тому числі сертифікованих інженерів не менше двох осіб.
Дякуємо за увагу до закупівлі.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 лютого 2020 16:49
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції Учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. На даний час у Замовника виникла нагальна потреба у збільшенні обсягу та місця надання послуг. Отже оголошена закупівля Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-001783-b не повністю відповідає потребам Замовника. У зв’язку із неможливістю збільшення обсягу, місця надання послуг та ціни закупівлі після укладання договору, Замовник вважає за доцільне відмінити закупівлю Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки – за кодом CPV за ДК 021:2015-5031000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, послуги із заправки та відновлення картриджів для місцевих загальних судів міста Харкова, Харківської області та територіального управління ДСА України у Харківській області). Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-24-001783-b на підставі пункту першого частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Документи:
04 лютого 2020 16:49
Протокол відміни