Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аксесуари до робочого одягу (робочі рукавиці)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001671-a 5f791dcae4bb4783bf53a5721680e751
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ілюк Володимир Іванович

380937495100
380444005618
kpuzns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359753
Місцезнаходження: 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21
Контактна особа: Ілюк Володимир Іванович
380937495100,380444005618
kpuzns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 14:12
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Аксесуари до робочого одягу (робочі рукавиці).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 60 000,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення). . Кількість товарів або обсяг надання послуг: 3140 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2020 року. 3 робочі дні від дня отримання.
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3140 Одиниця
Аксесуари до робочого одягу (робочі рукавиці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, місто Київ, Київ, вул.Академіка Туполєва, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:39
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки Замовник платник ПДВ то в співпраці з Учасником не платником ПДВ Замовник втрачає право на податковий кредит , до пропозиції Учасника не платника ПДВ буде додана сума ПДВ, яку має сплатити Замовник. Також сума з ПДВ має неперечищувати очікувану вартість закупівлі.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 28 січня 2020 14:46
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:30
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У тендерній документації на закупівлю нема посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, але непрямі ознаки існують. Так, наприклад, в додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"в таблиці в стовбчику "опис та характеристика" вказані артикули. Також останнє речення Додатоку 2 озвучує, що аналоги товару не розглядаються! прошу шановного Замовника внести зміни до ТП, указавши, що аналоги можна пропонувати, але характеристики повинні бути не гіршими, ніж установлені Замовником в Додатку 2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі " розміщується замовниками у разі проведення відкритих торгів. При розміщенні на системі PROZORRO допорогових закупівель Замовник керується Наказом №10, №11 від 19.03.2019 р. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО». В оголошенні про проведення допорогової закупівлі Аксесуари до робочого одягу (робочі рукавиці) у додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в стовпчику опис та характеристики вказані артиклі продукції яка необхідна( Учасники можуть вважати це детальним описом потрібного товару). Замовнику для здійснення основного виду діяльності, а також саме на означений у оголошенні товар проведено моніторинг цін та обраховано очікувану вартість закупівлі, отже Замовник розраховував ціну закупівлі відповідно до відповідної якості товару. Замовник не може нести додаткові витрати на експертизу аналогічного товару за якісними показниками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДК ПРОМ" 46 842,00
UAH з ПДВ
46 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЮР 48 720,00
UAH з ПДВ
46 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХАРМАПРОМ" 51 902,40
UAH з ПДВ
51 902,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУК.ЮА" 56 982,60
UAH з ПДВ
56 982,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 14:05
накладна Берд.порт.pdf
31 січня 2020 14:05
свидетельство НДС.jpg
31 січня 2020 14:05
устав.zip
31 січня 2020 14:05
справка ай банк.pdf
31 січня 2020 14:05
рішення.pdf
31 січня 2020 14:05
накладна нацбанк (2).pdf
31 січня 2020 14:05
Ком.проп.Святошино.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 10:16
Електронний підпис
31 січня 2020 10:16
Гарантійний лист.pdf
30 січня 2020 16:38
Електронний підпис
30 січня 2020 16:37
Статут.pdf
30 січня 2020 16:37
Рішення 1-2020.pdf
30 січня 2020 16:37
Опис.pdf
30 січня 2020 16:37
Наказ.pdf
30 січня 2020 16:36
Довідка про досвід.pdf
30 січня 2020 16:36
Витяг ПДВ.pdf
30 січня 2020 16:36
Витяг ЄДРПОУ 21.01.20.pdf
30 січня 2020 16:36
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 10:23
ДОГ.pdf
30 січня 2020 14:17
img562.pdf
30 січня 2020 14:17
Корона завер. БУК.ЮА.pdf
30 січня 2020 14:17
Краги завер. БУК.ЮА.pdf
30 січня 2020 14:17
Тридент зав. БУК.ЮА.pdf
30 січня 2020 14:17
Статут завер..pdf
30 січня 2020 14:17
Статистика.pdf
30 січня 2020 14:17
Реквизиты.pdf
30 січня 2020 14:17
Протокол сборов.pdf
30 січня 2020 14:17
НДС Завер..pdf
30 січня 2020 14:17
Наказ Директор.pdf
30 січня 2020 14:17
Наказ Бухгалтер.pdf
30 січня 2020 14:17
Завер.Банк.pdf
30 січня 2020 14:17
Досвід.pdf
30 січня 2020 14:17
Витяг.pdf
30 січня 2020 14:17
Витяг 09.01.2020.pdf
30 січня 2020 14:17
Виписка.pdf
30 січня 2020 14:17
Банк завер.pdf
30 січня 2020 14:17
img513.pdf
30 січня 2020 14:17
img516.pdf
30 січня 2020 14:17
img514.pdf
30 січня 2020 14:17
img517.pdf
30 січня 2020 14:17
img515.pdf
30 січня 2020 14:17
3 (1).pdf
30 січня 2020 14:17
4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДК ПРОМ"

ТОВ АЛЮР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХАРМАПРОМ"

ТОВ "БУК.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДК ПРОМ"
#42416146
Переможець 46 199,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 15:00

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДК ПРОМ"
#42416146
46 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
542 ТОВ ДК ПРОМ.pdf укладений
10 лютого 2020 09:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 420,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 070,10 UAH)