Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аксесуари до робочого одягу (робочі рукавиці)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001671-a ● 5f791dcae4bb4783bf53a5721680e751
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359753 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 |
Контактна особа: |
Ілюк Володимир Іванович 380937495100,380444005618 kpuzns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу
Аксесуари до робочого одягу (робочі рукавиці).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 60 000,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення). . Кількість товарів або обсяг надання послуг: 3140 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2020 року. 3 робочі дні від дня отримання.
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Розгорнути
Згорнути
Очікувана вартість предмета закупівлі: 60 000,00 грн з ПДВ.
Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення). . Кількість товарів або обсяг надання послуг: 3140 од.
Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2020 року. 3 робочі дні від дня отримання.
Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21. Умови поставки – DDP.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3140 Одиниця
Аксесуари до робочого одягу (робочі рукавиці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, місто Київ, Київ, вул.Академіка Туполєва, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 11:55 |
Робочі рукавиці 20.01.2020 (111).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:39
Дата відповіді: 28 січня 2020 09:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки Замовник платник ПДВ то в співпраці з Учасником не платником ПДВ Замовник втрачає право на податковий кредит , до пропозиції Учасника не платника ПДВ буде додана сума ПДВ, яку має сплатити Замовник. Також сума з ПДВ має неперечищувати очікувану вартість закупівлі.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 28 січня 2020 14:46
Дата відповіді: 28 січня 2020 15:30
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У тендерній документації на закупівлю нема посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, але непрямі ознаки існують. Так, наприклад, в додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"в таблиці в стовбчику "опис та характеристика" вказані артикули.
Також останнє речення Додатоку 2 озвучує, що аналоги товару не розглядаються!
прошу шановного Замовника внести зміни до ТП, указавши, що аналоги можна пропонувати, але характеристики повинні бути не гіршими, ніж установлені Замовником в Додатку 2
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі " розміщується замовниками у разі проведення відкритих торгів. При розміщенні на системі PROZORRO допорогових закупівель Замовник керується Наказом №10, №11 від 19.03.2019 р. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО». В оголошенні про проведення допорогової закупівлі Аксесуари до робочого одягу (робочі рукавиці) у додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в стовпчику опис та характеристики вказані артиклі продукції яка необхідна( Учасники можуть вважати це детальним описом потрібного товару). Замовнику для здійснення основного виду діяльності, а також саме на означений у оголошенні товар проведено моніторинг цін та обраховано очікувану вартість закупівлі, отже Замовник розраховував ціну закупівлі відповідно до відповідної якості товару. Замовник не може нести додаткові витрати на експертизу аналогічного товару за якісними показниками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДК ПРОМ" |
46 842,00
UAH з ПДВ
|
46 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЮР |
48 720,00
UAH з ПДВ
|
46 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХАРМАПРОМ" |
51 902,40
UAH з ПДВ
|
51 902,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУК.ЮА" |
56 982,60
UAH з ПДВ
|
56 982,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДК ПРОМ" #42416146 |
Переможець |
46 199,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
542 ТОВ ДК ПРОМ.pdf | укладений |
10 лютого 2020 09:59
|