Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги адвоката
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001536-c 2b49dc794cca4d70b9a7c4a64612775c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлака Наталія Василівна

kptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39611267
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, 22
Контактна особа: Бурлака Наталія Василівна
kptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 14:08
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги адвоката
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04214, Україна, Київська область, Київ, вул. Північна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата юридичних послуг, наданих Виконавцем, провадиться Замовником на підставі акту прийому-передачі виконаних робіт, що пред‘являється до оплати, із врахуванням фактичного витраченого часу обсягу наданих послуг та виконаних робіт. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 17:13
Додаток 5 (проект договору).pdf
24 січня 2020 17:13
ТД АДВОКАТ.pdf
24 січня 2020 17:13
ЗРАЗОК_2_(пропозицiя_перемож).pdf
24 січня 2020 17:13
Зразок 3 (гарантійний лист).pdf
24 січня 2020 17:13
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf
24 січня 2020 17:13
Додаток 1 (кваліфікац).pdf
24 січня 2020 17:13
Зразок 1 (персональні дані).pdf
24 січня 2020 17:13
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).pdf
24 січня 2020 17:13
Додаток 2 (технічні вимоги).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 29 січня 2020 09:06
Дата відповіді: 01 лютого 2020 19:36
Яку кількість працівників необхідно вказати у довідці про працівників, які мають необхідні знання та досвід
Відповідь: Кількість працівників учасника, які мають необхідні знання та досвід тендерною документацією не обмежена.
досвід працівників
Дата подання: 29 січня 2020 14:53
Дата відповіді: 01 лютого 2020 19:46
У довідці про наявність працівників, які мають знання та досвід, необхідно зазначати працівників які мають, і юридичний стаж 5 років, і досвід адвокатської діяльності 3 роки? Чи можли зазначити працівників які мають юридичний стаж більше 5 років, а досвід адвокатської діяльності менше 3 років?
Відповідь: Вимоги до досвіду юридичної роботи та адвокатьської діяльності викладені в п.2.1. Додатку 1 тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-001536-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Консільєрі.», Код ЄДРПОУ:38631104
Вимога усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Консільєрі."
17.02.2020 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Консільєрі." з наступних неправомірних підстав:
1. Відповідно до п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної документації" учасник повинен надати копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП). Так, ТОВ "Консільєрі." виконало таку умову, а саме: надало документ під назвою "29 Довидка про взяття на облік.pdf" в розділі: "Тип документа: Документи, що підтверджують відповідність", експортовано:08-02-2020, 21:01:49. Адже ТОВ "Консільєрі." не є платником ПДВ, платником єдиного податку та знаходиться на загальній системі оподаткування, а тому і не може отримати довідку 34-ОПП (про що і зазначено в довідці).
2. Відповідно до п.2.2. Додатку 1 на підтвердження досвіду юридичної роботи працівників учасник надає копію трудових книжок всіх працівників, зазначених в довідці про працівників, які мають необхідні знання та досвід. Так, ТОВ "Консільєрі." виконало таку умову, а саме: надало документ під назвою: "6 Документи що підтверджують кваліфікацію (Лист-пояснення трудові).pdf", експортовано: 08-02-2020, 21:01:28 в розділі: "Тип документа: Документи, що підтверджують кваліфікацію". А також договори про надання адвокатами професійної правничої допомоги.
Отже, відповідно до пункту 2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації (де зазначено, що у разі не подання учасником будь-якого документу, який вимагається даною тендерною документацією, учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави (причини) не надання такого документу), ТОВ "Консільєрі." виконало умови та відповідає кваліфікаційним критеріям, а пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного, вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Консільєрі."
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 лютого 2020 16:17
Причина: В іншій вимозі завантажений документ.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001536-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Консільєрі.», Код ЄДРПОУ:38631104
Дата подання: 20 лютого 2020 16:17
Вимога усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Консільєрі."
17.02.2020 року Комунальним підприємством "керуюча компанія з обслуговування житлового фонду оболонського району м. києва" відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Консільєрі." з наступних неправомірних підстав:
1. Відповідно до п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної документації" учасник повинен надати копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП). Так, ТОВ "Консільєрі." виконало таку умову, а саме: надало документ під назвою "29 Довидка про взяття на облік.pdf" в розділі: "Тип документа: Документи, що підтверджують відповідність", експортовано:08-02-2020, 21:01:49. Адже ТОВ "Консільєрі." не є платником ПДВ, платником єдиного податку та знаходиться на загальній системі оподаткування, а тому і не може отримати довідку 34-ОПП (про що і зазначено в довідці).
2. Відповідно до п.2.2. Додатку 1 на підтвердження досвіду юридичної роботи працівників учасник надає копію трудових книжок всіх працівників, зазначених в довідці про працівників, які мають необхідні знання та досвід. Так, ТОВ "Консільєрі." виконало таку умову, а саме: надало документ під назвою: "6 Документи що підтверджують кваліфікацію (Лист-пояснення трудові).pdf", експортовано: 08-02-2020, 21:01:28 в розділі: "Тип документа: Документи, що підтверджують кваліфікацію". А також договори про надання адвокатами професійної правничої допомоги.
Отже, відповідно до пункту 2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації (де зазначено, що у разі не подання учасником будь-якого документу, який вимагається даною тендерною документацією, учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави (причини) не надання такого документу), ТОВ "Консільєрі." виконало умови та відповідає кваліфікаційним критеріям, а пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного, вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Консільєрі."

З повагою,
директор Надія Авраменко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 10:29
Розгорнута відповідь на Вашу вимогу міститься в файлі, що додається.

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 16:03
вимога.docx

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 16:11
вимога.docx

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000070 ● bc62f997b29349109532834333e40629
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.04.2020 № 62

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 17.04.2020 № 62

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-24-001536-c 24.01.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

-

2020-08-13 09:39:43

Оскарження в суді

Опис: Номер провадження № 640\19365\20 від 15.09.2020 р.
Дата публікації: 16 вересня 2020

Документи:

16 вересня 2020 13:19
Електронний підпис
16 вересня 2020 13:18
адвокатські послуги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ІНТЕРДІКТУМ" 372 000,00
UAH з ПДВ
279 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Адвокатське бюро "Віктора Дасюка" 400 000,00
UAH з ПДВ
279 999,99
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Консільєрі.» 449 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридична компанія "Касьяненко і партнери" 380 000,00
UAH з ПДВ
323 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАРТНЕР'С" 400 000,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Шеремет Марія Олегівна 480 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Коваленко Олександр Олександрович 480 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 01:15
Електронний підпис
08 лютого 2020 21:13
Електронний підпис
08 лютого 2020 21:04
Електронний підпис
08 лютого 2020 21:03
Електронний підпис
08 лютого 2020 21:01
33 Додаток 5.pdf
08 лютого 2020 21:01
34 Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2020 21:01
32 Гарантійний лист.pdf
08 лютого 2020 21:01
31 Гарантійний лист.pdf
08 лютого 2020 21:01
28 Статут.pdf
08 лютого 2020 21:01
24 Гарантійний лист.pdf
08 лютого 2020 21:01
11 технічні умови.pdf
08 лютого 2020 21:01
36 Договір позички ТЗ.pdf
08 лютого 2020 21:01
8 Довідка про авто.pdf
08 лютого 2020 21:01
7. Свідоцтво Гончаров.PDF
08 лютого 2020 21:01
7 Свідоцтво Калашник.pdf
08 лютого 2020 21:01
7 Свідоцтво Галицький.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 08:39
Електронний підпис
10 лютого 2020 08:37
Договір+АКТ 2.pdf
10 лютого 2020 08:37
Лист-згода.pdf
10 лютого 2020 08:37
Договір+Акт 9.pdf
10 лютого 2020 08:37
Договір+АКТ 4.pdf
10 лютого 2020 08:37
Гарантійний лист.pdf
10 лютого 2020 08:37
Договір+Акт 6.pdf
10 лютого 2020 08:37
Договір 1.pdf
10 лютого 2020 08:37
Договір+Акт 5.pdf
10 лютого 2020 08:37
Документи за ст.17.pdf
10 лютого 2020 08:37
Договір+Акт 7.pdf
10 лютого 2020 08:37
Контактні данні.pdf
10 лютого 2020 08:37
Договір + АКТ 3.pdf
10 лютого 2020 08:37
ІПН,Витяг Коломієць.pdf
10 лютого 2020 08:37
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 14:02
Електронний підпис
06 лютого 2020 14:00
Статут_Партнерс (1).pdf
06 лютого 2020 14:00
Паспорт Пашковського.PDF
06 лютого 2020 14:00
договір трубремонт.pdf
06 лютого 2020 14:00
договір ао -кп.pdf
06 лютого 2020 14:00
Виписка Партнерс.pdf
06 лютого 2020 14:00
Технічні вимоги.PDF
06 лютого 2020 14:00
Тендерна Пропозиція.PDF
06 лютого 2020 14:00
Свідоцтво, договори.PDF
06 лютого 2020 14:00
Згоди.PDF
06 лютого 2020 14:00
ДОГОВІР.PDF
06 лютого 2020 14:00
Довідки.PDF
06 лютого 2020 14:00
Довідки ст.17.PDF
06 лютого 2020 14:00
Довідка договори.PDF
06 лютого 2020 14:00
Дипломи.PDF
06 лютого 2020 14:00
Гарантійний лист.PDF
06 лютого 2020 14:00
Авто (кваліфікація).PDF

Публічні документи

21 лютого 2020 10:13
тендерна пропозиція.PDF
07 лютого 2020 15:14
Довідка 34 ОПП.pdf
07 лютого 2020 09:27
Довідка про учасника.PDF
07 лютого 2020 09:26
свідоцтво про шлюб.pdf
07 лютого 2020 09:26
Довідка 34 ОПП.PDF
07 лютого 2020 09:26
папорт гр.Укр..pdf
07 лютого 2020 09:26
Лист-згода Зраз.1.PDF
07 лютого 2020 09:26
іпн.PDF
07 лютого 2020 09:26
Довідка ф 13.PDF

Публічні документи

07 лютого 2020 18:10
Електронний підпис
07 лютого 2020 18:08
Тендер_КП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ІНТЕРДІКТУМ"

Адвокатське бюро "Віктора Дасюка"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Консільєрі.»

Касьяненко і Партнери ТОВ

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАРТНЕР'С"

Шеремет Марія Олегівна

Коваленко Олександр Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ІНТЕРДІКТУМ"
#43048056
Відхилено 279 998,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 18:02
Адвокатське бюро "Віктора Дасюка"
#42441476
Відхилено 279 999,99
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 18:08
Товариство з обмеженою відповідальністю «Консільєрі.»
#38631104
Відхилено 280 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 18:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридична компанія "Касьяненко і партнери"
#37033328
Відхилено 323 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 18:16
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАРТНЕР'С"
#41665002
Відхилено 325 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 18:23
Шеремет Марія Олегівна
#3259701500
Переможець 480 000,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 14:47

Документи

17 лютого 2020 18:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Шеремет Марія Олегівна
#3259701500
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:44
Додаткова угода № 1 від 29.12.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 14:33
Договір № 14 від 02 березня 2020 року.pdf укладений
02 березня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, але не довше ніж до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 576 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 000,00 UAH)