Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39611267 |
Місцезнаходження: | 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, 22 |
Контактна особа: |
Бурлака Наталія Василівна kptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 14:08 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата юридичних послуг, наданих Виконавцем, провадиться Замовником на підставі акту прийому-передачі виконаних робіт, що пред‘являється до оплати, із врахуванням фактичного витраченого часу обсягу наданих послуг та виконаних робіт. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 17:13 |
Додаток 5 (проект договору).pdf | |
24 січня 2020 17:13 |
ТД АДВОКАТ.pdf | |
24 січня 2020 17:13 |
ЗРАЗОК_2_(пропозицiя_перемож).pdf | |
24 січня 2020 17:13 |
Зразок 3 (гарантійний лист).pdf | |
24 січня 2020 17:13 |
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf | |
24 січня 2020 17:13 |
Додаток 1 (кваліфікац).pdf | |
24 січня 2020 17:13 |
Зразок 1 (персональні дані).pdf | |
24 січня 2020 17:13 |
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).pdf | |
24 січня 2020 17:13 |
Додаток 2 (технічні вимоги).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної документації" учасник повинен надати копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП). Так, ТОВ "Консільєрі." виконало таку умову, а саме: надало документ під назвою "29 Довидка про взяття на облік.pdf" в розділі: "Тип документа: Документи, що підтверджують відповідність", експортовано:08-02-2020, 21:01:49. Адже ТОВ "Консільєрі." не є платником ПДВ, платником єдиного податку та знаходиться на загальній системі оподаткування, а тому і не може отримати довідку 34-ОПП (про що і зазначено в довідці).
2. Відповідно до п.2.2. Додатку 1 на підтвердження досвіду юридичної роботи працівників учасник надає копію трудових книжок всіх працівників, зазначених в довідці про працівників, які мають необхідні знання та досвід. Так, ТОВ "Консільєрі." виконало таку умову, а саме: надало документ під назвою: "6 Документи що підтверджують кваліфікацію (Лист-пояснення трудові).pdf", експортовано: 08-02-2020, 21:01:28 в розділі: "Тип документа: Документи, що підтверджують кваліфікацію". А також договори про надання адвокатами професійної правничої допомоги.
Отже, відповідно до пункту 2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації (де зазначено, що у разі не подання учасником будь-якого документу, який вимагається даною тендерною документацією, учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави (причини) не надання такого документу), ТОВ "Консільєрі." виконало умови та відповідає кваліфікаційним критеріям, а пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного, вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Консільєрі."
1. Відповідно до п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної документації" учасник повинен надати копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію довідки про взяття на облік платника податків (форма 34-ОПП). Так, ТОВ "Консільєрі." виконало таку умову, а саме: надало документ під назвою "29 Довидка про взяття на облік.pdf" в розділі: "Тип документа: Документи, що підтверджують відповідність", експортовано:08-02-2020, 21:01:49. Адже ТОВ "Консільєрі." не є платником ПДВ, платником єдиного податку та знаходиться на загальній системі оподаткування, а тому і не може отримати довідку 34-ОПП (про що і зазначено в довідці).
2. Відповідно до п.2.2. Додатку 1 на підтвердження досвіду юридичної роботи працівників учасник надає копію трудових книжок всіх працівників, зазначених в довідці про працівників, які мають необхідні знання та досвід. Так, ТОВ "Консільєрі." виконало таку умову, а саме: надало документ під назвою: "6 Документи що підтверджують кваліфікацію (Лист-пояснення трудові).pdf", експортовано: 08-02-2020, 21:01:28 в розділі: "Тип документа: Документи, що підтверджують кваліфікацію". А також договори про надання адвокатами професійної правничої допомоги.
Отже, відповідно до пункту 2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації (де зазначено, що у разі не подання учасником будь-якого документу, який вимагається даною тендерною документацією, учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави (причини) не надання такого документу), ТОВ "Консільєрі." виконало умови та відповідає кваліфікаційним критеріям, а пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного, вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Консільєрі."
З повагою,
директор Надія Авраменко
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000070 ● bc62f997b29349109532834333e40629
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2020 № 62
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 17.04.2020 № 62
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-01-24-001536-c 24.01.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2020-08-13 09:39:43
Оскарження в суді
Опис: | Номер провадження № 640\19365\20 від 15.09.2020 р. |
Дата публікації: | 16 вересня 2020 |
Документи:
16 вересня 2020 13:19
|
Електронний підпис |
16 вересня 2020 13:18
|
адвокатські послуги.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ІНТЕРДІКТУМ" |
372 000,00
UAH з ПДВ
|
279 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Адвокатське бюро "Віктора Дасюка" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
279 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Консільєрі.» |
449 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридична компанія "Касьяненко і партнери" |
380 000,00
UAH з ПДВ
|
323 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАРТНЕР'С" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
325 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Шеремет Марія Олегівна |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Коваленко Олександр Олександрович |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ІНТЕРДІКТУМ" #43048056 |
Відхилено |
279 998,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 18:02
|
Адвокатське бюро "Віктора Дасюка" #42441476 |
Відхилено |
279 999,99
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 18:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Консільєрі.» #38631104 |
Відхилено |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 18:11
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридична компанія "Касьяненко і партнери" #37033328 |
Відхилено |
323 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 18:16
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАРТНЕР'С" #41665002 |
Відхилено |
325 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 18:23
|
Шеремет Марія Олегівна #3259701500 |
Переможець |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:44
|
Додаткова угода № 1 від 29.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 14:33
|
Договір № 14 від 02 березня 2020 року.pdf | укладений |
02 березня 2020 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, але не довше ніж до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |