Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засіб мийний кислотний, засіб мийний лужний
Очікувана вартість
1 663 200,00 UAH
UA-2020-01-24-001524-c ● e92102f749e1460ba745e69ea4ce178b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Каплуненко Світлана 044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 1 663 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 632,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49896 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 л
Засіб мийний кислотний, засіб мийний лужний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 16:27 |
ТД_Засіб_мийний_зі_ЗМІНАМИ.doc | |
30 січня 2020 16:27 |
Зміни.doc |
30 січня 2020 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2020 16:27 |
ТД_Засіб_мийний_зі_ЗМІНАМИ.doc
|
|||
30 січня 2020 16:27 |
Зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 27 січня 2020 15:20
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:14
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення стосовно технічного завдання:
1. Призначення мийних засобів, вказаних в ТЗ. Мийні засоби для миття яких поверхонь? Для зовнішнього або внутрішнього миття? ручного або автоматизованого? В яких діапазонах температур?
2. Випробування на мийну здатність по відношенню до еталону і ефективність видалення іржі - згідно якої методики?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваші питання розглянуто та повідомляємо наступне.
По першому питанню: - дані засоби призначені для зовнішнього миття рухомого складу електропоїздів в автоматизованому вагономийному комплексі; - температурний режим, °С: 20 – 50.
По другому питання: - випробування на мийну здатність по відношенню до еталону і ефективність видалення іржі - НД на метод випробувань ДСТУ 2207.1-93 (ГОСТ 22567.5-93) СОУ МПП 71.100-210:2007, ДСТУ 7261:2012, п.5.
По першому питанню: - дані засоби призначені для зовнішнього миття рухомого складу електропоїздів в автоматизованому вагономийному комплексі; - температурний режим, °С: 20 – 50.
По другому питання: - випробування на мийну здатність по відношенню до еталону і ефективність видалення іржі - НД на метод випробувань ДСТУ 2207.1-93 (ГОСТ 22567.5-93) СОУ МПП 71.100-210:2007, ДСТУ 7261:2012, п.5.
Вимога щодо надання акту випробувань
Дата подання: 27 січня 2020 17:51
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:38
Наше підприємство є вітчизняним виробником лужних та кислотних засобів, які є предметом данної закупівлі. Але насьогодні в нас відсутній досвід співпраці з підприємствами укрзалізниці (філіями,підрозділами тощо). В такому випадку, відсутність договорів на поставку кислотних та миючих засобів до підприємств укрзалізниці унеможливлює виконання вимоги щодо надання відгуку та акту випробувань лужних та кислотних засобів нашого виробництва на підприємтвах укрзалізниці, ще й не меньше 2., що перешкоджає нам прийняти участь у данній закупівлі та свідчить про дискримінаційність данної вимоги в документації. Можливість застосування лужних та кислотних засобів на підприємствах укрзалізниці, ми можемо підтвердити, наприклад, визначенням сфери застосування незалежними акредитованими державними установами (наприклад висновком СЕС, в якому вказано, що наші лужні та кислотні засоби можуть застосовуватись на підприємствах укрзалізниці). У разі якщо Ваша філія може надати такі акти без укладеного договору просимо повідомити місце, час та склад комісії, де ми можемо надати зразки та провести відповідні випробування. у разі вашої відмови /відсутності реагування/відсутності відповіді для проведення таких випробувань, просимо внести відповідні зміни в документацію та доповнити данний пункт висновком СЕС, де у сфері застосування буде зазначено що лужний та кислотний засіб можливо використовувати на підприємствах укрзалізниці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо наступне. До тендерної документації було внесено зміни та виключено вимогу щодо надання актів випробування.
Акти випробувань
Дата подання: 28 січня 2020 13:22
Дата відповіді: 30 січня 2020 16:47
Згідно вимог тендерної документації учасник повинен надати не менше двох актів випробувань продукції з позитивним/позитивними відгуком/відгуками від будь-якого з підрозділів АТ «Українська залізниця», датований не раніше 2019 року. Тобто, достатньо надати по одному акту випробувань на кожний засіб?
Відповідь: Добрий день! Повідомляємо, що до тендерної документації було внесено зміни та виключено вимогу щодо надання актів випробувань.
уточнення стосовно методів випробування щодо ефективністі видалення іржі
Дата подання: 30 січня 2020 17:48
Дата відповіді: 04 лютого 2020 13:44
Доброго дня! Дякуємо за відповідь на запитання стосовно методів випробувань. Але питання залишились. Ви вказали: НД на метод випробувань ДСТУ 2207.1-93 (ГОСТ 22567.5-93) - це метод визначення концентрації водневих іонів; СОУ МПП 71.100-210:2007 - це метод визначення мийної здатності; ДСТУ 7261:2012, п.5. - це метод визначання густини рідини з використовуванням ареометрів. Але умовами ТД вимагається протокол випробувань на ефективність видалення іржі, така інформація відсутня у вашої відповіді. Уточніть, будь ласка, згідно якої методики надати протокол на ефективність видалення іржі? Мабуть, СОУ МПП 71.100-166:2007 - метод визначення ефективності видалення іржі? Очікуємо на відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником не вимагається проводити випробування конкретним методом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001524-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЛУМІ", Код ЄДРПОУ:39215751
Дата подання: 28 січня 2020 16:48
Вимога щодо дискримінаційних вимог в ТД
24.01.2020 року Замовником Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» були оголошені відкриті торги на закупівлю «Засіб мийний кислотний, засіб мийний лужний». У тендерній документації, затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету від 24.01.2020 р. №05/20, міститься вимога щодо підтвердження можливості застосування Товару на залізничному транспорті, а саме (п.9 Таблиця 2 Додаток 1): «Учасник повинен надати не менше двох актів випробувань продукції з позитивним/позитивними відгуком/відгуками від будь-якого з підрозділів АТ «Українська залізниця», датований не раніше 2019 року». В сукупності з недостатньою інформацією про місце, дату та порядок проведення такого тестування і максимально обмеженим терміном прийому тендерних пропозицій, встановленим Замовником, вважаємо цю вимогу як таку, що неможливо виконати, та таку, що обмежує конкуренцію. Крім того, вимога надання акту випробувань з позитивним відгуком самого Замовника однозначно є
дискримінаційною всупереч ч.З ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, встановлюючи цю умову, Замовник планує ще до розкриття тендерних пропозицій вирішити, кого допустити до тендера, а кого – ні. З чого випливає, що мийні засоби, запропоновані різними учасниками, але маючими однакові характеристики, що відповідають технічному завданню, можуть влаштувати Замовника або ні, лише залежно від того, чи були вони позитивно оцінені самим Замовником (або його підрозділами) ДО ПРОВЕДЕННЯ ТОРГІВ, тобто ДО РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ. Все це вказує на закритість, непрозорість, дискримінаційний підхід та суб’єктивну оцінку пропозицій Учасників.
По-друге, Замовник, як і інші підрозділи АТ «Укрзалізниця», не є акредитованим органом з оцінки відповідності, отже не може підтвердити або спростувати можливість застосування Товару на залізничному транспорті (п.9 Таблиця 2 Додаток 1 ТД). Згідно ч.І ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» орган з оцінки відповідності – це підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;... оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінка відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності.
Таким чином, Замовник порушує ВСІ принципи здійснення публічних закупівель, викладених у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», порушує вимоги ст. 28 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо: взагалі прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання не менше двох актів випробувань продукції з позитивним/позитивними відгуком/відгуками від будь-якого з підрозділів АТ «Українська залізниця», датований не раніше 2019 року»; або здійснити відповідні випробування на етапі оцінки тендерних пропозицій, в порядку та строкі, визначені Статтею 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
дискримінаційною всупереч ч.З ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, встановлюючи цю умову, Замовник планує ще до розкриття тендерних пропозицій вирішити, кого допустити до тендера, а кого – ні. З чого випливає, що мийні засоби, запропоновані різними учасниками, але маючими однакові характеристики, що відповідають технічному завданню, можуть влаштувати Замовника або ні, лише залежно від того, чи були вони позитивно оцінені самим Замовником (або його підрозділами) ДО ПРОВЕДЕННЯ ТОРГІВ, тобто ДО РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ. Все це вказує на закритість, непрозорість, дискримінаційний підхід та суб’єктивну оцінку пропозицій Учасників.
По-друге, Замовник, як і інші підрозділи АТ «Укрзалізниця», не є акредитованим органом з оцінки відповідності, отже не може підтвердити або спростувати можливість застосування Товару на залізничному транспорті (п.9 Таблиця 2 Додаток 1 ТД). Згідно ч.І ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» орган з оцінки відповідності – це підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;... оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінка відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності.
Таким чином, Замовник порушує ВСІ принципи здійснення публічних закупівель, викладених у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», порушує вимоги ст. 28 та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо: взагалі прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання не менше двох актів випробувань продукції з позитивним/позитивними відгуком/відгуками від будь-якого з підрозділів АТ «Українська залізниця», датований не раніше 2019 року»; або здійснити відповідні випробування на етапі оцінки тендерних пропозицій, в порядку та строкі, визначені Статтею 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2020 16:42
До тендерної документації внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "Гран" |
691 200,00
UAH з ПДВ
|
621 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "НВФ СВК" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
621 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Техноекотрейдінг |
1 247 400,00
UAH з ПДВ
|
645 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
988 200,00
UAH з ПДВ
|
840 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Українські Хімічні Технології ЛТД" |
1 646 460,00
UAH з ПДВ
|
848 484,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЛУМІ" |
1 198 800,00
UAH з ПДВ
|
975 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
1 494 000,00
UAH з ПДВ
|
1 476 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ЕКОХІМ" |
1 588 500,00
UAH з ПДВ
|
1 493 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВП "Гран" #32158069 |
Очікує рішення |
621 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 13:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 лютого 2020 14:04 |
Коментар щодо відміни: | На підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг). |
Документи:
18 лютого 2020 14:04
|
Повідомлення_про_відміну.pdf |