Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 - 55320000 - 9 Послуги з організації харчування
Очікувана вартість
526 313,00 UAH
UA-2020-01-24-001499-b 0bb231619c924dea9f143217dd40bf70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Сальков

+380969581937 salkov-shkola19@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031693
Місцезнаходження: 87527, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Первомайська , будинок 68
Контактна особа: Ігор Сальков
+380969581937
salkov-shkola19@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 13:57
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 13:57
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:49
Очікувана вартість: 526 313,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 263,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Меню 1 - 17936 одиниць. Меню 2 - 500 одиниць.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18436 одиниця
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 - 55320000 - 9 Послуги з організації харчування. Меню 1 - 17936 одиниць; меню 2 - 500 одиниць.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87527, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Первомайська, буд. 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 13:09
ТД харчування.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 526 308,00
UAH
526 308,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 526 313,00
UAH
526 313,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 13:36
Електронний підпис
05 лютого 2020 13:36
Додаток 7 новий.pdf
05 лютого 2020 13:36
Додаток 5 новий.pdf
05 лютого 2020 13:36
Додаток 6.pdf
05 лютого 2020 13:36
Додаток 11 школи.PDF
05 лютого 2020 13:36
Додаток 1. Довідки.pdf
05 лютого 2020 13:36
Додаток3.1.PDF
05 лютого 2020 13:36
Додаток 9 новий.pdf
05 лютого 2020 13:36
Додаток4.PDF
05 лютого 2020 13:36
Додаток10.1.PDF
05 лютого 2020 13:36
Додаток10.PDF
05 лютого 2020 13:36
Додаток 3 ОШ 19.PDF
05 лютого 2020 13:36
Справка субподряд.PDF
05 лютого 2020 13:36
Додаток 2 ош 19.PDF

Публічні документи

06 лютого 2020 11:10
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:10
Уставні документи.zip
06 лютого 2020 11:10
Додаток 2.zip
06 лютого 2020 11:10
додаток 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне Підприємство "Питание"

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
526 308,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 15:46
повідомлення 7.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 15:45
Допугода 7.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:07
Повідомлення.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:06
Допугода №6.pdf зміни до договору
15 січня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:38
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:37
Допугода харчування.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:42
Допугода харчування.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:39
Повідомлення.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:39
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 13:43
Повідомлення.jpeg зміни до договору
07 грудня 2020 13:32
Допугода харчування.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 13:50
Допугода №3.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 13:39
Повідомлення про внесення змін до договору.jpeg.jpeg зміни до договору
03 серпня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 14:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 13:53
Повідомлення.jpeg зміни до договору
08 квітня 2020 13:53
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2020 17:53
Повідомлення. Скан.jpeg зміни до договору
02 березня 2020 15:36
Допугода.pdf зміни до договору
02 березня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:12
Договір.pdf укладений
02 березня 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 54264 грн.00 коп. (п’ятдесят чотири тисячі двісті шістдесят чотири 00 коп.) без ПДВ. У зв’язку з чим, п.3.1. договору «Про закупівлю послуг» № 19/ш/3 від 02 березня 2020 року викласти у наступній редакції: «Ціна цього договору становить 472044 грн. 00 коп. (чотириста сімдесят дві тисячі сорок чотири грн. 00 коп.) без ПДВ. Меню 1 -15988 одиниць. Меню 2 - 500 одиниць.
Номер договору про закупівлю: 19/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 77000 грн.00 коп. (сімдесят сім тисяч грн.00 коп.) без ПДВ. У зв’язку з чим, п.3.1. договору «Про закупівлю послуг» № 19/ш/3 від 02 березня 2020 року викласти у наступній редакції: «Ціна цього договору становить 395044 грн. 00 коп. (триста дев’яносто п’ять тисяч сорок чотири грн. 00 коп.) без ПДВ. Меню 1-13248 одиниць, меню 2-500 одиниць..
Номер договору про закупівлю: 19/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 55544,00 грн. 00 коп. без ПДВ (п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот сорок чотири грн. 00 коп.) без ПДВ. У зв’язку з чим: - п.3.1. договору № 19/ш/3 від 02.03.2020 року викласти у наступній редакції : «Ціна цього Договору становить 339500 грн.00 коп.без ПДВ (триста тридцять дев’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ. Ціна за одиницю товару вказана у Специфікації, що є Додатком 1 до цього Договору.» 2. Додаток 1 до договору № 19/ш/3 від 02.03.2020 року «Специфікація» викласти у новій редакції (додається). 3. Ця додаткова угода укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною договору № 19/ш/3 від 02.03.2020 року. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дати підписання обома сторонами та діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 19/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 58 800 грн. 00 коп. (п’ятдесят вісім тисяч вісімсот гривень 00 коп.) без ПДВ. 2. Загальна сума договору складає 280 700 грн.00 коп. (двісті вісімдесят тисяч сімсот гривень, 00 коп.) без ПДВ, яка відповідає кількості порцій Меню №1 -10025 одиниць, Меню №2 - 0 одиниць. 3.Умови договору №19/ш/3 від 02.03.2020 року не порушені данною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4. Дана угода складена у 3-х примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 19/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору № 19/Ш/3 від 02.03.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 56 140,00 грн. (п’ятдесят шість тисяч сто сорок грн. 00 коп.), без ПДВ. - Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Меню № 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 2005 одиниць; 2. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді,залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 4. Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 19/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору № 19/Ш/3 від 02.03.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 56 140,00 грн. (п’ятдесят шість тисяч сто сорок грн. 00 коп.), без ПДВ. - Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Меню № 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 2005 одиниць; 2. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді,залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 4. Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 19/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною реквізитів "Замовник" і "Платник", сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Договору і викласти їх в наступній редакції: «Замовник» Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Маріупольської міської ради Донецької області» 87527, м. Маріуполь, вул. Первомайська, б.68 р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 Держказначейська служба України м. Київ ЄДРПОУ 23031693 «Платник» КЗ ДОМР «Централізована бухгалтерія департаменту освіти» 87515, м. Маріуполь, вул. Казанцева, 27-а р/р UA898201720344210016000023675 р/р UA088201720344201016200023675 Держказначейська служба України м. Київ МФО820172 ЄДРПОУ 26319242 «Виконавець» КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПИТАНИЕ» 87524, м. Маріуполь, вул. Покришкіна, 9 р/р UA493354290000026008054012674 в АТ КТ «ПриватБанк» ЄДРПОУ 01558922 МФО 335429 Тел. (0629)52-81-46
Номер договору про закупівлю: 19/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму Додаткової угоди №5 від 31.12.2020р. до договору №19/ш/3 від 02.03.2020р. на 17 780,00 (сімнадцять тисяч сімсот вісімдесят гривень,00 копійок), без ПДВ. 2.Загальна сума Додаткової угоди №5 від 31.12.2020р. до договору №19/ш/3 від 02.03.2020р. складає 38 360,00 грн (тридцять вісім тисяч триста шістдесят, 00 копійок), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню№ 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей АТО/ООС; дітей батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані – 1370 одиниць 3.Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 4.Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 5.Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 19/Ш/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 319 060,00
UAH