Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Vacuum switches of generator for the power units № 1, 2 of the SS Rivne NPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бодяківський О. (Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС) +38(03636)62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua Зубков Д. (Інженер ВП "Атомкомплект") +38(044)201-09-62 d.zubkov@ak.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company ‘Energoatom’ ” (Detached subdivision SU NPP) |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Бодяківський О. (Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС) +38(03636)62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua Зубков Д. (Інженер ВП "Атомкомплект") +38(044)201-09-62 d.zubkov@ak.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 11:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 15:03 |
Очікувана вартість: | 65 268 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 326 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 652680 UAH |
Publication date: | 24 січня 2020 11:30 |
Enquiries until: | 23 березня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 65 268 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 326 340 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 11:57 |
6467-ТД - 6.doc | |
24 березня 2020 11:57 |
6467-перелік ЗТД - 6.doc | |
19 березня 2020 18:40 |
6467-перелік ЗТД - 5.doc | |
11 березня 2020 15:24 |
Додаток 4 до ТД - ТВтаУП - 4.tif | |
11 березня 2020 15:24 |
6467-перелік ЗТД-4.doc | |
06 березня 2020 13:38 |
6467-перелік ЗТД-3.doc | |
03 березня 2020 14:01 |
6467-перелік ЗТД-2.doc | |
20 лютого 2020 10:22 |
6467 Додаткові роз'яснення на звернення з вимогою від 14.02.2020 00-51.tif | |
18 лютого 2020 11:50 |
6467-перелік ЗТД-1.doc | |
24 січня 2020 11:28 |
6467 - procurement notice.docx | |
24 січня 2020 11:28 |
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристики.docx | |
24 січня 2020 11:28 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx | |
24 січня 2020 11:27 |
Додаток 3 до ТД - проект договору.pdf | |
24 січня 2020 11:27 |
Додаток 5 до ТД - досвід виконання.docx | |
24 січня 2020 11:27 |
Додаток 7 до ТД - митні платежі.docx |
24 березня 2020 11:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
24 березня 2020 11:57 |
6467-ТД - 6.doc
|
|||||||||||||||||||||
24 березня 2020 11:57 |
6467-перелік ЗТД - 6.doc
|
|||||||||||||||||||||
19 березня 2020 18:40 |
6467-перелік ЗТД - 5.doc
|
|||||||||||||||||||||
11 березня 2020 15:24 |
Додаток 4 до ТД - ТВтаУП - 4.tif
|
|||||||||||||||||||||
11 березня 2020 15:24 |
6467-перелік ЗТД-4.doc
|
|||||||||||||||||||||
06 березня 2020 13:38 |
6467-перелік ЗТД-3.doc
|
|||||||||||||||||||||
03 березня 2020 14:01 |
6467-перелік ЗТД-2.doc
|
|||||||||||||||||||||
20 лютого 2020 10:22 |
6467 Додаткові роз'яснення на звернення з вимогою від 14.02.2020 00-51.tif
|
|||||||||||||||||||||
18 лютого 2020 11:50 |
6467-перелік ЗТД-1.doc
|
|||||||||||||||||||||
24 січня 2020 11:28 |
6467 - procurement notice.docx
|
|||||||||||||||||||||
24 січня 2020 11:28 |
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристики.docx
|
|||||||||||||||||||||
24 січня 2020 11:28 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx
|
|||||||||||||||||||||
24 січня 2020 11:27 |
Додаток 3 до ТД - проект договору.pdf
|
|||||||||||||||||||||
24 січня 2020 11:27 |
Додаток 5 до ТД - досвід виконання.docx
|
|||||||||||||||||||||
24 січня 2020 11:27 |
Додаток 7 до ТД - митні платежі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Міжфазна відстань осей існуючого струмопроводу ≈ 1010 мм.
Існуючі однолінійні схеми не можуть бути застосовані в якості вихідних даних через те, що при заміні існуючих вимикачів буде змінена конфігурація та розміщення існуючого обладнання.
Нова однолінійна схема повинна бути запропонована учасником торгів. В якості вихідних даних повинні бути використані вимоги таблиці 2 ТВтаУП (додаток 4 до ТД).
Ваше звернення опрацьовується. У разі доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
П. 5.1 «Кваліфікаційні критерії» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначена вимога, яка стосується учасників процедури закупівлі.
Визначене формулювання вимоги «Аналогічними договорами вважаються договори на постачання електротехнічного обладнання» значно розширює коло потенційних учасників тендеру та не суперечить положенням Закону України №922 «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо, що з метою виключення можливості поставки неякісної продукції на ВП РАЕС, п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатком 4 до ТД передбачено надання у складі тендерної пропозиції референцій, а саме:
- листи-відгуки кінцевих користувачів про наявний позитивний досвід застосування генераторних вимикачів, що запропоновані учасником в його тендерній пропозиції.
- документи виробника, що підтверджують можливість виготовлення вимикачів із встановленими параметрами (паспорт, технічний опис, специфікація і т.п.).
Відповідно до рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» 18.02.2020 внесені зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 12.03.2020.
Внесення змін до п. 6.3.7 проекту договору є недоцільним, оскільки:
- умови пункту відповідають ст. 690 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що: «якщо покупець (одержувач) відмовився від прийняття товару, переданого продавцем, він зобов'язаний забезпечити схоронність цього товару, негайно повідомивши про це продавця. Продавець зобов'язаний забрати (вивезти) товар, не прийнятий покупцем (одержувачем), або розпорядитися ним в розумний строк. Якщо продавець у цей строк не розпорядиться товаром, покупець має право реалізувати товар або повернути його продавцеві. Витрати покупця у зв'язку із зберіганням товару, його реалізацією або поверненням продавцеві підлягають відшкодуванню продавцем. При цьому суми, одержані від реалізації товару, передаються продавцеві за вирахуванням сум, що належать покупцеві»;
- у проекті договору передбачені умови приймання та повернення продукції (п. 5.8, 5.9);
- оскільки фактичне зберігання буде здійснюватись вантажоодержувачем в його складських приміщеннях, встановлення розмірів витрат на зберігання є предметом іншого договору (зберігання), який укладається з вантажоодержувачем, який є також відокремленим підрозділом юридичної особи ДП «НАЕК «Енергоатом» та діє від імені його імені, але виконує певні функції відповідно до внутрішніх нормативних документів. Витрати за фактичне зберігання незалежно від наявності договору нараховуються безпосередньо вантажоодержувачем відповідно до вимог його внутрішніх нормативних документів, які формуються в періоді фактичного зберігання.
Потребує внесення змін до ТД.
Зміни до ТВтаУП (Додаток 4 до ТД) будуть будуть внесені у встановленому порядку
Внесення змін до ТД не доцільно.
Закупівлі підлягають однотипні вимикачі з однаковими технічними характеристиками на аналогічні блоки.
Поділ на лоти не вірішує підняте потенційним учасником питання, а лише призведе до ризиків відміни торгів за окремими лотами.
Фінансове навантаження не залежить від поділу на лоти.
При цьому зазначаємо, що поставка і оплата буде здійснюватись відповідно до графіка незалежно одна від одного.
При розподілі на лоти виникають ризики щодо закупівлі різних типів вимикачів, що підвищить фінансові навантаження ДП «НАЕК «Енергоатом» на забезпечення ЗІП, та призведе до порушення принципу одноманітності обладнання.
Внесення змін до ТД недоцільно.
В ТВтаУП вказані максимально можливі габаритні розміри вакуумного вимикача з врахуванням особливості розміщення машиного залу
Внесення змін до ТД недоцільно.
Вимикачі, які закуповуються, будуть розміщені на відмітці +5,4 м, тому і зазначена вимога — що по оцінці сейсмостійкості за вихідні дані прийняти рівень встановлення вимикачів на відмітці +5,4 м від нульової відмітки, та умови розміщення на металевих конструкціях.
Учаснику торгів слід керуватися п. 6.4.2 ТВтаУП.
П. 1.4.1 визначає існуючу схему розміщення вимикачів.
Внесення змін в ТД недоцільно.
В ТД встановлені терміни постачання достатні для виготовлення обладнання з урахуванням форс мажорних обставин.
Термін постачання обладнання встановлений з урахуванням ППР енергоблоків ВП АЕС.
Внесення змін до ТД недоцільно.
В разі виключення можливості надання пропозицій щодо постачання елегазових вимикачів значно зменшиться коло потенційних учасників. Водночас вимогами
ГКД 34.20.507 допускається встановлення елегазового обладнання в схемах ВП АЕС.
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне:
1. Враховуючи наявність бюджету фінансування на 2021 рік, термін поставки І комплекту до 14.02.2021 та ІІ комплекту до 17.10.2021, прийняття рішення щодо внесення змін в ТД в частині умов розрахунків вважаємо недоцільним.
2. Щодо розділення закупівлі на лоти, ДП «НАЕК «Енергоатом» на сайті ProZorro оприлюднені відповіді на аналогічне запитання від 24.03.2020 та від 26.02.2020.
Внесення запропонованих змін в частині поділу предмету закупівлі на лоти вважаємо недоцільним.
Внесення змін до ТД недоцільно.
Закупівлі підлягають однотипні вимикачі з однаковими технічними характеристиками на аналогічні блоки.
Поділ на лоти не вірішує порушене потенційним учасником питання.
При розподілі на лоти виникають ризики щодо закупівлі різних типів вимикачів, що підвищить фінансові навантаження ДП «НАЕК «Енергоатом» на забезпечення ЗІП, та ускладнить обслуговування вимикачів.
Вимоги про усунення порушення
В Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання 151-07-ТВтаУП-ЕЦ», в п.6 табл. 4 Розділ 6, вказана верхня межа власного часу увімкнення вимикача як 0,08с. Враховуючи, що цей технічний параметр залежить від конструктивних особливостей конкретного вимикача та не нормується стандартами України, а також з метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 і недопущення дискримінації учасників просимо Вас розглянути можливість внесення змін у ТВтаУП 151-07-ТВтаУП-ЕЦ, щодо розширення меж вищевказаного параметра, а саме встановити верхню межу власного часу увімкнення вимикача на рівні 0,13 сек.
Потребує внесення змін в ТД. З метою розширення кола потенційних учасників торгів, в ТВтаУП будуть внесені зміни в вчастині збільшення власного часу увімкнення вимикача до 0,13 с.
1) Замовник законно висуває вимогу щодо підписання проекту ТУ (ТС) виробником продукції. Дана вимога обумовлена необхідністю проробки виробником обладнання фізичних можливостей реалізації всіх аспектів, що описані в проекті ТУ (ТС). Це потребує інженерного підходу та знання технології виробництва конкретного обладнання. Офіційні представники, ділери та інш. є комерційними організаціями, в яких відсутній конструкторський відділ, що займається проектуванням або виготовленням саме цього товару та які не взмозі повноцінно оцінити відповідність вимог проекту ТУ (ТС) можливостям виробництва.
Водночас зауважимо, що ТД розробляється з метою проведення закупівлі товару належної якості в обумовлені терміни, а не обґрунтування чи підтвердження замовником конкретних вимог.
3) Оскільки товар, що закуповується є таким, що виготовляється під замовлення та не є складською позицією, дана вимога встановлена з метою підтвердження виробником товару спроможності виконання постачальником договірних зобов’язань. Постачальник також повинен надати замовнику супутні послуги (гарантійні та постгарантійні зобов’язання, навчання персоналу замовника, шеф супровід при монтажі та наладці) та організувати проведення приймальних та/або приймально-здавальних випробувань товару. Ці послуги можуть бути надані лише виробником обладнання і, якщо учасник торгів не матиме договірних відносин з виробником обладнання, вони не можуть бути гарантовано виконаними.
На підставі вищевикладеного замовник вважає обгрунтованим встановлення даної вимоги в ТД.
Твердження учасника торгів щодо невідповідності інформації ТВтаУП розділу 6 ТД в частині погодження ТУ (ТС) є хибним, оскільки додатком А ТВтаУП встановлено умови погодження ТУ (ТС) з Держатомрегулювання тільки для обладнання СВБ. Обладнання, що закуповується належить до класу з безпеки 4Н та не відноситься до обладнання СВБ, тому погодження ТУ (ТС) з Держатомрегулювання не вимагається і замовник не вправі відхилити пропозицію учасника торгів за даною ознакою при проведенні оцінки пропозицій.
Водночас погодження ТУ (ТС) із замовником є обов’язковим для будь-якого обладнання.
Проаналізувавши запит, замовник вважає доцільним внести зміни в ТД щодо:
1. Зменшення кількості вторинних обмоток.
2. Умов навко-лишнього середовища в п. 6.3.8 ТВтаУП.
Зміни будуть внесені найближчим часом.
Термін поставки вимикачів пов’язаний з виводом енергоблоків в ремонт та не може бути змінений.
Внесення змін в ТД недоцільно.
Роз’єднувачі та вимірювальні трансформатори є складовою частиною генераторного вимикача.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 березня 2020 18:23
Дата подання: 03 травня 2020 17:30
Дата подання: 03 травня 2020 22:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000059 ● 05eb37dbbc2043c085e996059d2d13dd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-24-001481-a 24.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 09:57:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі вимикачів вакуумних генераторних для енергоблоків № 1 та 2 ВП РАЕС (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-24-001481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-16 17:15:45
ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі вакуумні генераторні для енергоблоків № 1, 2 ВП РАЕС)
ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснено актуалізацію очікуваної вартості закупівлі перед початком тендерних процедур шляхом:
- проведення аналізу можливих закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками згідно з попередніми договорами Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції;
- аналізу отриманих відповідей від виробників та постачальників продукції з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу очікувана вартість закупівлі була сформована з урахуванням найнижчої комерційної пропозиції компанії-виробника продукції – Конгломерату Siemens, згідно з комерційною пропозицією № O-U289-UA-19-0002/1 від 26.08.2019 на рівні 54 390 000 грн без ПДВ (65 268 000,00 грн з ПДВ)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Пауер-Експерт” | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ СІТІ СОУЛ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС | Документи |
Відхилено
Документи
|
IEC Industrie Export GmbH | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ | Документи |
Відхилено
|
"ABS 2000" LIMITED LIABILITY COMPANY | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." | Документи |
Рішення скасоване
|
EC Energy Consulting GmbH | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." | Документи |
Відхилено
|
EC Energy Consulting GmbH | Документи |
Рішення скасоване
|
EC Energy Consulting GmbH | Документи |
Відхилено
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
IEC Industrie Export GmbH #45907 |
Переможець |
54 225 622,08
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 17:06
|
Додаткова угода № 3 до Контракту.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 12:44
|
Додаткова угода №2 до Контракту выд 06.07.2020 № 53-129-01-20-02137.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 14:09
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 17:06
|
53-129-01-20-02137.pdf | укладений |
06 липня 2020 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Специфікацію № 1 до Контракту (в частині зміни строку поставки за поз. 1) та викладення її у новій редакції. Сума контракту після внесення змін становить 1 490 370,00 євро. Кількість товару після внесення змін становить - 2 компл. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін до порядку здійснення оплати п. 4.2 Контракту, була обрана причина внесення змін до Контракту - «Поліпшення якості предмета закупівлі» Внесення змін у Специфікацію Додаток № 1 до Контракту (зміна строку поставки за поз. 1, 2) та викладення її у новій редакції. Сума контракту після внесення змін становить 1 490 370,00 євро. Кількість товару після внесення змін становить - 2 компл. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Специфікації № 1 до Контракту (в частині зміни строку поставки за поз. 1 Специфікації - з 25.01.2022 по 01.02.2022) та викладення її у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-20-02137 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |