Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вимикачі вакуумні генераторні для енергоблоків №1,2 ВП РАЕС
Vacuum switches of generator for the power units № 1, 2 of the SS Rivne NPP
Очікувана вартість
65 268 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001481-a 819adbd5249040fe804d1f5a80c7caf4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скубрій Наталія Вікторівна

206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Скубрій Наталія Вікторівна
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Бодяківський О. (Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС)
+38(03636)62-314
BodAN@rnpp.atom.gov.ua
Зубков Д. (Інженер ВП "Атомкомплект")
+38(044)201-09-62
d.zubkov@ak.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company ‘Energoatom’ ” (Detached subdivision SU NPP)
National ID: 24584661
Contact point: Skubrii Nataliia
206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Бодяківський О. (Начальник ВКУ УВТК ВП РАЕС)
+38(03636)62-314
BodAN@rnpp.atom.gov.ua
Зубков Д. (Інженер ВП "Атомкомплект")
+38(044)201-09-62
d.zubkov@ak.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 січня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:03
Очікувана вартість: 65 268 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 326 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 652680 UAH
Publication date: 24 січня 2020 11:30
Enquiries until: 23 березня 2020 11:00
Complaints submission until: до 29 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 квітня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 65 268 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 326 340 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Вимикачі вакуумні генераторні для енергоблоків №1,2 ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Vacuum switches of generator for the power units № 1, 2 of the SS Rivne NPP
CPV: 31210000-1
Період постачання: з 08 лютого 2021 по 17 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію Пiсляоплата 150 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 11:57
6467-ТД - 6.doc
19 березня 2020 18:40
6467-ТД - 5.doc
11 березня 2020 15:24
6467-ТД - 4.doc
06 березня 2020 13:38
6467-ТД - 3.doc
03 березня 2020 14:01
6467 - ТД-2.doc
18 лютого 2020 11:50
6467 - ТД-1.doc
24 січня 2020 11:27
6467 - ТД.doc
24 березня 2020 11:57
6467-перелік ЗТД - 6.doc
19 березня 2020 18:40
6467-перелік ЗТД - 5.doc
11 березня 2020 15:24
Додаток 4 до ТД - ТВтаУП - 4.tif
24 січня 2020 11:28
Додаток 4 до ТД - ТВтаУП.pdf
11 березня 2020 15:24
6467-перелік ЗТД-4.doc
06 березня 2020 13:38
6467-перелік ЗТД-3.doc
24 січня 2020 11:28
Додаток 6 до ТД - довідка про мат-тех базу.docx
03 березня 2020 14:01
6467-перелік ЗТД-2.doc
20 лютого 2020 10:22
6467 Додаткові роз'яснення на звернення з вимогою від 14.02.2020 00-51.tif
18 лютого 2020 11:50
6467-перелік ЗТД-1.doc
24 січня 2020 11:28
6467 - procurement notice.docx
24 січня 2020 11:28
Додаток 2 до ТД - інформація про тех характеристики.docx
24 січня 2020 11:28
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx
24 січня 2020 11:27
Додаток 3 до ТД - проект договору.pdf
24 січня 2020 11:27
Додаток 5 до ТД - досвід виконання.docx
24 січня 2020 11:27
Додаток 7 до ТД - митні платежі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних параметрів
Дата подання: 04 лютого 2020 09:28
Дата відповіді: 06 лютого 2020 17:23
Для можливості формування комерційної пропозиції, просимо Вас зазначити міжфазну відстань осей існуючого струмопроводу (ф. А, В, С)
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Міжфазна відстань осей існуючого струмопроводу ≈ 1010 мм.
Уточнююче запитання
Дата подання: 04 лютого 2020 10:30
Дата відповіді: 06 лютого 2020 17:24
Для коректного формування комерційної пропозиції, просимо надати однолінійні схеми
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Існуючі однолінійні схеми не можуть бути застосовані в якості вихідних даних через те, що при заміні існуючих вимикачів буде змінена конфігурація та розміщення існуючого обладнання.
Нова однолінійна схема повинна бути запропонована учасником торгів. В якості вихідних даних повинні бути використані вимоги таблиці 2 ТВтаУП (додаток 4 до ТД).
Підтвердження статусу уповноваженого представника виробника
Дата подання: 14 лютого 2020 00:51
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:59
Згідно п.6 Частини ІІІ ТД, якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Звертаємо увагу замовника, що велика кількість світових виробників електротехнічної продукції має офіційні представництва, що є не тільки торговими компаніями, але й ведуть комерційну, маркетингову та договірну діяльність на локальних ринках від імені та за дорученням головного офісу виробника, у т.ч. розміщують замовлення, гарантують відвантаження товару з заводу-виробника та забезпечують повну технічну підтримку з урахуванням особливостей нормативно-правової бази, що діє на такому локальному ринку. Враховуючи також, що, керуючись ч. 7 ст. 28 ЗУ 922, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, і таким чином інформація про офіційні представництва може бути перевірена на етапі прекваліфікації, просимо розширити формулювання вимоги щодо підтвердження статусу уповноваженого представника виробника, виклавши у наступній редакції: «Якщо учасник не є виробником, у складі тендерної пропозиції додатково повинен надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Допускається надання такого підтвердження від регіонального представництва виробника.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Ваше звернення опрацьовується. У разі доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Аналогічні договори
Дата подання: 14 лютого 2020 01:44
Дата відповіді: 19 лютого 2020 18:02
п.5.1 ТД визначає вимогу до учасника торгів надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. При цьому зазначається, що аналогічними договорами вважаються договори на постачання електротехнічного обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що спектр електротехнічного обладнання дуже широкий та поміж іншого включає в себе приладдя побутового та загального призначення. З метою недопущення поставки, монтажу та подальшої експлуатації на АЕС обладнання неналежної та невідповідної якості, що може призвести до виникнення аварійних ситуацій, просимо уточнити вимогу, зазначивши тип об’єкту, на який таке електротехнічне обладнання постачалось, та визначити його як «для АЕС України або Європи». З метою упередження від учасників ринку, які підпадають під санкційний список та з метою укладання договору із надійним учасником ринку, а також з урахуванням того, що санкційний список може бути розширений, чим створюється ймовірність включення до нього товарів, які постачаються на майданчики замовника, що в свою чергу може створити передумови до порушення нормального циклу функціонування АЕС, просимо уточнити вимогу та встановити досвід виконання аналогічних договорів за попередній період не менше п'яти років. Таким чином, з метою ефективної реалізації державної політики щодо захисту реальних конкурентних переваг України в окремих галузях економіки під час інтеграції нашої держави у світовий економічний простір та задля недопущення можливості постачання продукції неналежної якості на майданчики АЕС, просимо внести зміни до п. 5.1 ТД, виклавши вимогу до аналогічного договору у наступній редакції: «Аналогічними договорами вважаються договори на постачання електротехнічного обладнання для АЕС України або Європи. Досвід виконання аналогічних договорів за попередній період повинен складати не менше п'яти років».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
П. 5.1 «Кваліфікаційні критерії» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначена вимога, яка стосується учасників процедури закупівлі.
Визначене формулювання вимоги «Аналогічними договорами вважаються договори на постачання електротехнічного обладнання» значно розширює коло потенційних учасників тендеру та не суперечить положенням Закону України №922 «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначаємо, що з метою виключення можливості поставки неякісної продукції на ВП РАЕС, п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та Додатком 4 до ТД передбачено надання у складі тендерної пропозиції референцій, а саме:
- листи-відгуки кінцевих користувачів про наявний позитивний досвід застосування генераторних вимикачів, що запропоновані учасником в його тендерній пропозиції.
- документи виробника, що підтверджують можливість виготовлення вимикачів із встановленими параметрами (паспорт, технічний опис, специфікація і т.п.).
Срок подачи тендерных предложений
Дата подання: 14 лютого 2020 10:27
Дата відповіді: 18 лютого 2020 17:34
Как официальный представитель завода-производителя высоковольтного оборудования, настоящим сообщаем, что предметом закупки является не отдельная единица техники, а целый комплекс электротехнического оборудования, включающего в себя множество позиций. Формирование корректного технического предложения для такого проекта является затратным по временным ресурсам и требует дополнительного времени. Для предложения генераторных выключателей в полной комплектации согласно п. 3.1 ТТиУП и в полной совместимости с имеющимися системами конечного заказчика, во избежание необходимости внесения и согласования технических корректировок после подписания договора поставки, просим продлить срок подачи тендерных предложений дополнительно на 14 календарных дней.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Відповідно до рішення тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» 18.02.2020 внесені зміни до тендерної документації та продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 12.03.2020.
Проект договору (Додаток 3)
Дата подання: 14 лютого 2020 10:51
Дата відповіді: 19 лютого 2020 18:04
Відповідно до п.5.4 проекту договору (Додаток 3 до ТД) датою поставки вважається дата відмітки в міжнародній товарно-транспортній накладній митними органами України про прибуття продукції в пункт призначення. Відповідно до п.5.10 проекту договору право власності на продукцію переходить до покупця з моменту її передачі перевізником постачальника в розпорядження вантажоодержувачу. При цьому пунктом 6.3.7 того ж Додатка встановлено, що якщо поставлена продукція не відповідає специфікації договору, постачальник зобов’язаний на вимогу покупця своєчасно вивезти таку продукцію зі складів вантажоодержувача або укласти зі зберігачем договір про надання послуг відповідального зберігання на період повного врегулювання невідповідностей, виявлених в процесі вхідного контролю. Постачальник не має юридичних підстав для вивезення продукції, що поставлена за договором та знаходиться у власності покупця. Вимога пункту 6.3.7 проекту договору щодо вивезення продукції зі складів вантажоодержувача або укладання договору про надання послуг відповідального зберігання не узгоджується із вимогами пунктів 5.4 та 5.10 Додатку 3, з огляду на перехід права власності на продукцію на момент поставки. Тим не менш, пунктом 5.4 проекту договору також передбачається, що у випадку відмови постачальника від укладення договору про відповідальне зберігання, останній зобов’язаний відшкодувати вантажоодержувачу відповідні витрати, пов’язані із відповідальним зберіганням. При цьому не зазначається порядок цін на такі послуги відповідального зберігання. Таким чином договір не регламентує межі фінансової відповідальності постачальника за несвоєчасне усунення невідповідностей, та надає право покупцю вимагати відшкодування будь-якої суми, у тому числі економічно необґрунтованої. З огляду на вищенаведене, просимо доповнити п. 5.4 проекту договору та зазначити вартість зберігання майна на території складів вантажоодержувача. Додатково зазначаємо, що договір постачання укладається із покупцем, що не є вантажоодержувачем, тому відшкодування витрат на зберігання повинно здійснюватися у рамках договору на рахунок покупця, а не вантажоодержувача, як це вказано у п.6.3.7. Просимо відкоригувати зазначені невідповідності та внести відповідні зміни до Додатку 3 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
Внесення змін до п. 6.3.7 проекту договору є недоцільним, оскільки:
- умови пункту відповідають ст. 690 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що: «якщо покупець (одержувач) відмовився від прийняття товару, переданого продавцем, він зобов'язаний забезпечити схоронність цього товару, негайно повідомивши про це продавця. Продавець зобов'язаний забрати (вивезти) товар, не прийнятий покупцем (одержувачем), або розпорядитися ним в розумний строк. Якщо продавець у цей строк не розпорядиться товаром, покупець має право реалізувати товар або повернути його продавцеві. Витрати покупця у зв'язку із зберіганням товару, його реалізацією або поверненням продавцеві підлягають відшкодуванню продавцем. При цьому суми, одержані від реалізації товару, передаються продавцеві за вирахуванням сум, що належать покупцеві»;
- у проекті договору передбачені умови приймання та повернення продукції (п. 5.8, 5.9);
- оскільки фактичне зберігання буде здійснюватись вантажоодержувачем в його складських приміщеннях, встановлення розмірів витрат на зберігання є предметом іншого договору (зберігання), який укладається з вантажоодержувачем, який є також відокремленим підрозділом юридичної особи ДП «НАЕК «Енергоатом» та діє від імені його імені, але виконує певні функції відповідно до внутрішніх нормативних документів. Витрати за фактичне зберігання незалежно від наявності договору нараховуються безпосередньо вантажоодержувачем відповідно до вимог його внутрішніх нормативних документів, які формуються в періоді фактичного зберігання.
Технічна частина
Дата подання: 26 лютого 2020 14:08
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:33
В додатку 4 до тендерної документації клас точності вторинної обмотки трансформатору струму вказаний 3Р, такого класу точності для трансформатору струму не існує. У зв’язку з чим просимо усунути дану невідповідність та внести відповідні зміни до ТД, а також подовжити термін подання тендерної пропозиції на 10 днів.
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Потребує внесення змін до ТД.
Зміни до ТВтаУП (Додаток 4 до ТД) будуть будуть внесені у встановленому порядку
Щодо поділення на лоти
Дата подання: 26 лютого 2020 14:46
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:35
Відповідно до вимог тендерної документації закуповується 2 комплекти вимикачів вакуумних генераторних із різними термінами поставки у рамках одного Лоту. Враховуючи встановлені терміни оплати протягом 150-ти робочих днів від дати постачання та відсутність авансового фінансування або альтернативних умов оплати за даною тендерною процедурою, виникає необхідність вилучення значного об’єму коштів із обороту компанії на період до півтора року та залучення додаткових кредитних фінансових коштів при такому об’ємі обладнання в рамках одного Лоту. Для зниження фінансового навантаження і пов'язаних ризиків потенційних учасників, для розширення конкуренції та беручи до уваги порядок визначення предмета закупівлі, що затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016р. №454, пункт 1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, абзац четвертий пункту 1 Розділу ІІ Порядку та лист Мінекономрозвитку «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)» від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 (див. «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)»), просимо Вас розглянути можливість визначити окремі частини предмета закупівлі в межах однієї закупівлі наступним чином: Лот 1 - Вимикач вакуумний генераторний разом з роз’єднувачем та вимірювальними трансформаторами на напругу не менше 15,75 кВ. Необхідний строк поставки: з 08.02.2021 по 14.02.2021 – 1 комплект., Лот 2 - Вимикач вакуумний генераторний разом з роз’єднувачем та вимірювальними трансформаторами на напругу не менше 15,75 кВ. Необхідний строк поставки: з 11.10.2021 по 17.10.2021 – 1 комплект. Доцільно додати, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: — максимальна економія та ефективність; — недискримінація учасників; — запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, поділ предмета закупівлі на лоти, зважаючи на вищезазначене, допоможе уникнути звуження кола учасників, навіть навпаки забезпечить більшу конкуренцію учасників за окремими позиціями, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні товару. Адже з огляду на встановлені умови оплати, не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах. Таким чином, просимо замовника поділити предмет закупівлі на два лоти та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Внесення змін до ТД не доцільно.
Закупівлі підлягають однотипні вимикачі з однаковими технічними характеристиками на аналогічні блоки.
Поділ на лоти не вірішує підняте потенційним учасником питання, а лише призведе до ризиків відміни торгів за окремими лотами.
Фінансове навантаження не залежить від поділу на лоти.
При цьому зазначаємо, що поставка і оплата буде здійснюватись відповідно до графіка незалежно одна від одного.
При розподілі на лоти виникають ризики щодо закупівлі різних типів вимикачів, що підвищить фінансові навантаження ДП «НАЕК «Енергоатом» на забезпечення ЗІП, та призведе до порушення принципу одноманітності обладнання.
Стосовно розділу 6.3«Загальні вимоги до продукції»
Дата подання: 06 березня 2020 10:54
Дата відповіді: 11 березня 2020 16:22
п.6.3.1 Чи дозволяють розрахунки на міцність опорних металоконструкцій генераторного вимикача запропонувати учаснику торгів вимикач, маса якого буде перевищувати зазначену в межах +10% - +15%, виходячи з твердження пункту, що "особливих вимог до маси не пред'являються".
Відповідь: Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 11.03.2020 внесені відповідні зміни до тендерної документації
Стосовно розділу 6.3 «Загальні вимоги до продукції»
Дата подання: 06 березня 2020 10:55
Дата відповіді: 10 березня 2020 15:04
п.6.3.2 В продовження, щодо питаня до п.6.3.1. Чи може учасник торгів запропонувати габаритний розмір вакуумного вимикача, який би перевищував вказаний на + 6%
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Внесення змін до ТД недоцільно.
В ТВтаУП вказані максимально можливі габаритні розміри вакуумного вимикача з врахуванням особливості розміщення машиного залу
Стосовно розділу 6.3 «Загальні вимоги до продукції»
Дата подання: 06 березня 2020 10:57
Дата відповіді: 10 березня 2020 15:06
п.6.4.2 Яким чином учасник торгів має виконати вимогу цього пункту, а саме: «Для оцінки сейсмостійкості за вихідні дані прийняти рівень встановлення вимикачів на відмітці +5,4 м від нульової відмітки, …. », коли одночасно в Розділі 1 «Загальні положення», п.1.4.1 зазначено, що «За умовами експлуатації генераторні вимикачі розміщуються на АЕС в машинному залі на відмітці 0.00 і ……». На що треба орієнтуватися учасникові в своїх оцінках?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Внесення змін до ТД недоцільно.
Вимикачі, які закуповуються, будуть розміщені на відмітці +5,4 м, тому і зазначена вимога — що по оцінці сейсмостійкості за вихідні дані прийняти рівень встановлення вимикачів на відмітці +5,4 м від нульової відмітки, та умови розміщення на металевих конструкціях.
Учаснику торгів слід керуватися п. 6.4.2 ТВтаУП.
П. 1.4.1 визначає існуючу схему розміщення вимикачів.
Термін постачання
Дата подання: 13 березня 2020 10:44
Дата відповіді: 13 березня 2020 16:09
Оскільки переважна кількість закордонних виробників електротехнічного обладнання використовують в конструкції окремі елементи, які виготовляються на італійських заводах, у зв’язку з введенням в Італії надзвичайного становища по причині пандемії корона-вірусу COVID-19 та зупинкою майже всього виробництва в країні, просимо подовжити строки постачання обладнання за позицією №1 з терміном постачання з 08.02.2021 по 14.02.2021 додатково на 60 календарних днів, оскільки фактичні строки виготовлення обладнання у такій ситуації складно спрогнозувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Внесення змін в ТД недоцільно.
В ТД встановлені терміни постачання достатні для виготовлення обладнання з урахуванням форс мажорних обставин.
Термін постачання обладнання встановлений з урахуванням ППР енергоблоків ВП АЕС.
Щодо ізолюючого середовища
Дата подання: 24 березня 2020 01:43
Дата відповіді: 25 березня 2020 10:20
Звертаємо увагу на те, що альтернативність вибору того чи іншого обладнання повинна відбуватись чітко в межах оптимально виважених технічних рішень надійності та безпеки. В енергетиці, де надійність енергопостачання та безпека персоналу були, є, і повинні залишатися надалі пріоритетними, розміщення елегазового обладнання у внутрішній зоні електростанції повинно бути виключено завжди, де є можливість використання інших технічних рішень, аби мінімізувати ризики, як це й передбачено ТВтаУП (151-07-ТВта Уп-ЕЦ). Тому наявність на сторінці 15 ТВтаУП (Таблиця 13) інформації про альтернативність застосування елгазового середовища, там де технічно для даних параметрів генераторних вимикачів це може вирішуватися завдяки відсутності всілякого ізолюючого середовища, а саме вакууму, межує з технічною безвідповідальністю. Саме тому, просимо замовника виключити з документу вищезгадану Таблицю 13 та саму фразу: «*В разі подачі як альтернативи іншого ізолюючого середовища (елегаз), повинно бути додатково поставлено відповідно до п. 12.4.7 – 12.4.9 ГКД 34.20.507» або уточнити вимогу до ізолюючого середовища опитувальним листом кінцевого користувача, зазначивши таке середовище вакуумним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Внесення змін до ТД недоцільно.
В разі виключення можливості надання пропозицій щодо постачання елегазових вимикачів значно зменшиться коло потенційних учасників. Водночас вимогами
ГКД 34.20.507 допускається встановлення елегазового обладнання в схемах ВП АЕС.
Щодо поділу на лоти або внесення альтернативних умов оплати
Дата подання: 24 березня 2020 02:01
Дата відповіді: 26 березня 2020 14:24
Як офіційний представник іноземного виробника генераторних вимикачів, маємо можливість запропонувати вимикачі у повній відповідності до технічних вимог замовника. Тим не менш, з огляду на терміни виготовлення обладнання, зазначені терміни постачання, значне відтермінування платежу та відсутність будь-якої фінансової гарантії з боку замовника (аванс або акредитив), а також прогнозування світової економічної кризи з огляду на пандемію вірусу Covid-19, підписання договору постачання на зазначених замовником умовах несе значне фінансове навантаження та цілий ряд ризиків для підприємства будь-якого - малого, середнього чи великого бізнесу. Тому просимо замовника або передбачити альтернативні умови оплати у вигляді 50% передоплати за умови надання банківської гарантії або 100% акредитиву, або розділити закупівлю на 2 лоти – по 1 комплекту вимикачів на кожний лот.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури-закупівлі (ВП "Атомкомплект" ДП "НАЕК "Енергоатом"):
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне:
1. Враховуючи наявність бюджету фінансування на 2021 рік, термін поставки І комплекту до 14.02.2021 та ІІ комплекту до 17.10.2021, прийняття рішення щодо внесення змін в ТД в частині умов розрахунків вважаємо недоцільним.

2. Щодо розділення закупівлі на лоти, ДП «НАЕК «Енергоатом» на сайті ProZorro оприлюднені відповіді на аналогічне запитання від 24.03.2020 та від 26.02.2020.
Внесення запропонованих змін в частині поділу предмету закупівлі на лоти вважаємо недоцільним.
Разделение на лоты
Дата подання: 24 березня 2020 11:37
Дата відповіді: 25 березня 2020 10:22
Как производитель оборудования, являющегося предметом закупки, сообщаем, что имеем достаточный опыт производства генераторных выключателей и готовы осуществить поставку такого оборудования для нужд ОП РАЭС. При этом необходимо отметить, что в ввиду сложности, комплектности и особых требований конечного заказчика, производственный процесс занимает не менее 8 месяцев. А при условии проведения приемочных испытаний и выездного аудита для прохождения оценки поставщика в присутствии представителей заказчика, а также контроля процесса производства согласно плана качества со стороны заказчика, реальный срок производства составляет не менее 10 месяцев. При этом сроки поставки установлены заказчиком как до 14.02.2021 для одного комплекта выключателя, и до 17.10.2021 для второго комплекта, т.е. второй комплект выключателя должен быть произведён и поставлен не позднее, чем через 8 месяцев после поставки первого. Учитывая специфику требований заказчика, в том числе и касательно подтверждения компетентности производителя и соответствия продукции, срок поставки второго комплекта выключателя установлен с определёнными рисками по несвоевременной поставке продукции на площадки АЭС. Таким образом имеем возможность и готовы организовать поставку генераторных выключателей для нужд ОП РАЭС в полном соответствии с требованиями заказчика в количестве 1 комплект. Просим заказчика разделить предмет закупки на 2 лота таким образом: Лот 1 - Вимикач вакуумний генераторний разом з роз’єднувачем та вимірювальними трансформаторами на напругу не менше 15,75 кВ – 1 комплект, Лот 2 - Вимикач вакуумний генераторний разом з роз’єднувачем та вимірювальними трансформаторами на напругу не менше 15,75 кВ – 1 комплект, И внести соответствующие изменения в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Внесення змін до ТД недоцільно.
Закупівлі підлягають однотипні вимикачі з однаковими технічними характеристиками на аналогічні блоки.
Поділ на лоти не вірішує порушене потенційним учасником питання.
При розподілі на лоти виникають ризики щодо закупівлі різних типів вимикачів, що підвищить фінансові навантаження ДП «НАЕК «Енергоатом» на забезпечення ЗІП, та ускладнить обслуговування вимикачів.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-001481-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O.", Код ЄДРПОУ:6588387000
Дата подання: 14 лютого 2020 09:23
Прохання про внесення змін до ТВтаУП (Додаток 4)
Наша компанія має намір прийняти участь в цих конкурсних торгах. Під час аналізу вимог тендерної документації встановлено таке.
В Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги та умови постачання 151-07-ТВтаУП-ЕЦ», в п.6 табл. 4 Розділ 6, вказана верхня межа власного часу увімкнення вимикача як 0,08с. Враховуючи, що цей технічний параметр залежить від конструктивних особливостей конкретного вимикача та не нормується стандартами України, а також з метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 і недопущення дискримінації учасників просимо Вас розглянути можливість внесення змін у ТВтаУП 151-07-ТВтаУП-ЕЦ, щодо розширення меж вищевказаного параметра, а саме встановити верхню межу власного часу увімкнення вимикача на рівні 0,13 сек.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 лютого 2020 14:37
Відповідь надана дирекцією з продовження експлуатації виконавчої дирекції з виробництва ДП "НАЕК "Енергоатом":
Потребує внесення змін в ТД. З метою розширення кола потенційних учасників торгів, в ТВтаУП будуть внесені зміни в вчастині збільшення власного часу увімкнення вимикача до 0,13 с.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001481-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: "ABS 2000" LIMITED LIABILITY COMPANY, Код ЄДРПОУ:12808868
Дата подання: 28 лютого 2020 09:38
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2020 14:19
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
1) Замовник законно висуває вимогу щодо підписання проекту ТУ (ТС) виробником продукції. Дана вимога обумовлена необхідністю проробки виробником обладнання фізичних можливостей реалізації всіх аспектів, що описані в проекті ТУ (ТС). Це потребує інженерного підходу та знання технології виробництва конкретного обладнання. Офіційні представники, ділери та інш. є комерційними організаціями, в яких відсутній конструкторський відділ, що займається проектуванням або виготовленням саме цього товару та які не взмозі повноцінно оцінити відповідність вимог проекту ТУ (ТС) можливостям виробництва.
Водночас зауважимо, що ТД розробляється з метою проведення закупівлі товару належної якості в обумовлені терміни, а не обґрунтування чи підтвердження замовником конкретних вимог.
3) Оскільки товар, що закуповується є таким, що виготовляється під замовлення та не є складською позицією, дана вимога встановлена з метою підтвердження виробником товару спроможності виконання постачальником договірних зобов’язань. Постачальник також повинен надати замовнику супутні послуги (гарантійні та постгарантійні зобов’язання, навчання персоналу замовника, шеф супровід при монтажі та наладці) та організувати проведення приймальних та/або приймально-здавальних випробувань товару. Ці послуги можуть бути надані лише виробником обладнання і, якщо учасник торгів не матиме договірних відносин з виробником обладнання, вони не можуть бути гарантовано виконаними.
На підставі вищевикладеного замовник вважає обгрунтованим встановлення даної вимоги в ТД.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001481-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: "ABS 2000" LIMITED LIABILITY COMPANY, Код ЄДРПОУ:12808868
Дата подання: 28 лютого 2020 13:43
Щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2020 14:14
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Твердження учасника торгів щодо невідповідності інформації ТВтаУП розділу 6 ТД в частині погодження ТУ (ТС) є хибним, оскільки додатком А ТВтаУП встановлено умови погодження ТУ (ТС) з Держатомрегулювання тільки для обладнання СВБ. Обладнання, що закуповується належить до класу з безпеки 4Н та не відноситься до обладнання СВБ, тому погодження ТУ (ТС) з Держатомрегулювання не вимагається і замовник не вправі відхилити пропозицію учасника торгів за даною ознакою при проведенні оцінки пропозицій.
Водночас погодження ТУ (ТС) із замовником є обов’язковим для будь-якого обладнання.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001481-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Код ЄДРПОУ:363767565
Дата подання: 03 березня 2020 16:09
щодо внесення змін до ТВтаУП та коригування строків поставки
Зміст вимоги викладено у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 17:41
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Проаналізувавши запит, замовник вважає доцільним внести зміни в ТД щодо:
1. Зменшення кількості вторинних обмоток.
2. Умов навко-лишнього середовища в п. 6.3.8 ТВтаУП.
Зміни будуть внесені найближчим часом.

Термін поставки вимикачів пов’язаний з виводом енергоблоків в ремонт та не може бути змінений.
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001481-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТПРОММОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42914001
Дата подання: 13 березня 2020 09:39
Вимога до Замовника
Щодо розділення на окремі лоти
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 16:17
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП "НАЕК "Енергоатом":
Внесення змін в ТД недоцільно.
Роз’єднувачі та вимірювальні трансформатори є складовою частиною генераторного вимикача.

Документи

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 09:38
1582871537192579.docx
28 лютого 2020 09:38
1582871556455181.pdf

Документи

Документи подані скаржником

28 лютого 2020 13:43
2-5388841624581178541.docx

Документи

Документи подані скаржником

03 березня 2020 16:09
Вимога_DMD_NAEK_030320.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-24-001481-a.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЮНІ-ГРУПП, Код ЄДРПОУ:31366727
Дата подання: 18 березня 2020 18:23
Скарга
Скарга щодо порушень, які містяться у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 23.03.2020 № 5445.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:35
Номер скарги: UA-2020-01-24-001481-a.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: "ABS 2000" LIMITED LIABILITY COMPANY, Код ЄДРПОУ:12808868
Дата подання: 03 травня 2020 17:30
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 20:22
Номер скарги: UA-2020-01-24-001481-a.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: IEC Industrie Export GmbH, Код ЄДРПОУ:45907
Дата подання: 03 травня 2020 22:31
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (надалі по тексту – Замовник) 24.01.2020 оголосила про проведення відкритих конкурсних торгів на закупівлю вимикачів вакуумних генераторних для енергоблоків №1,2 ВП РАЕС; Класифікація за ДК 021:2015:31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-24-001481-a. IEC Industrie Export GmbH (далі – Скаржник) з метою участі у вищезазначеній процедурі закупівлі відповідно до установлених тендерною документацію строків подало пропозиції із необхідними документами для участі в державних закупівлях вимикачів вакуумних генераторних для енергоблоків №1,2 ВП РАЕС. Скаржник дослідив усі наявні документи, матеріали та інформацію на офіційному сайті сервісу Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-001481-a, в т.ч. і протоколи прекваліфікації від 28.04.2020, які були розміщені Замовником. Однак, проаналізувавши тендерні пропозиції (далі – ТП) учасників VJ TRGOVINA IN STORITVE D.O.O та EC Energy Consulting GmbH, Скаржник виявив, що подані документи для участі у державній закупівлі UA-2020-01-24-001481-a, не відповідають умовам тендерної документації, розміщеної Замовником, що порушує права та охоронювані законом інтереси IEC Industrie Export GmbH, як учасника торгів та потенційного переможця. І. Щодо невідповідності тендерної пропозиції VJ TRGOVINA IN STORITVE D.O.O вимогам тендерної документації 1. Відповідно до вимог пункту 2 частини ІІІ ТД учасник надає договір страхування, на підставі якого була видана страхова гарантія та доказами її оплати (платіжне доручення або прибутковий касовий ордер або чек) (Додаток 1). Однак, VJ TRGOVINA IN STORITVE D.O.O вказані документи надані не були, а Замовником торгів помилково допущено вказаного учасника до аукціону. VJ TRGOVINA IN STORITVE D.O.O було надано страхову гарантію (сертифікат) №1070414 від 31.03.2020 (Додаток 2). При цьому призначення платежу наданого платіжного доручення №1060326853 від 24.02.2020 зазначено як «призначення рахунок 60932 від 13.02.2020 (Додаток 3). Таким чином учасником, не надано підтвердження оплати страхової гарантії №1070414 від 31.03.2020. 2. Пунктом 5.1 частини ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної документації» ТД (6467-ТД.doc) визначений Перелік документів, які учасник надає шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаженням файлів з такою інформацією: Довідка встановленої форми (Додаток 5 до ТД), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору (Додаток 1). Учасником наданий документ «2_Додаток 5 – про досвід виконання аналогічних договорів.pdf» (Додаток 4), що складений не за формою замовника – стовпчик «Термін виконання договору» замінено на «Стан виконання договору», зміст якого не відповідає вимогам Замовника. За кожним договором учасником зазначено «Виконано без заперечень в повному обсязі», при цьому термін такого виконання не зазначено. Таким чином, VJ TRGOVINA IN STORITVE D.O.O не надав документ, який би відповідав вимогам Замовника. ІІ. Технічна невідповідність поданої ТП VJ TRGOVINA IN STORITVE D.O.O тендерній документації 1. Відповідно до вимог п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» ТД (6467-ТД.doc) учасник має надати: «-документи виробника, що підтверджують можливість виготовлення вимикачів із встановленими параметрами (паспорт, технічний опис, специфікація і т.п.)» (Додаток 1). Учасником торгів був наданий «технічний опис» (4_FKGA2 - Технічний опис.pdf) (Додаток 5). підписаний виробником, в якому були встановлені параметри що не відповідають вимогам ТВ та УП (Додаток 4 до ТД – ТВ та УП - 4.tif) (Додаток 6) та суперечать наданій учасником Технічній Специфікації (18_ТС GCB.FKGA2.01-VJ2020.pdf) (Додаток 7). 2. Стор.5 (18_ТС GCB.FKGA2.01-VJ2020.pdf) (Додаток 7) Заявлений «повний час відключення» 0,07с в П.7 Таблиці 1 ТС не узгоджується з п.1.2.7.2 технічного опису вимикача на
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 20:23
рішення від 06.05.2020 №8775+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 20:22
Про надання інформації ІЕС Industrie Export GmbH.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 14:56
рішення від 25.05.2020 №10200.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 20:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.05.2020 № 10200-р/пк-пз скасувати рішення ТК від 28.04.2020 у частині допуску до електронного аукціону (до оцінки) тендерних пропозицій учасників VJ Trgovina in Storitve, d.o.o. та EC Energy Consulting GmbH.
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2020 14:58

Документи подані скаржником

18 березня 2020 18:23
Скарга до АМКУ

Документи Органу Оскарження

23 березня 2020 20:35
рішення від 23.03.2020 № 5445.pdf

Документи подані скаржником

03 травня 2020 17:30
1_квитанция.pdf
03 травня 2020 17:30
Довідка.pdf
03 травня 2020 17:30
Довіреність Гиренко.pdf
03 травня 2020 17:30
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

03 травня 2020 22:30
Додаток 1 6467-ТД - 6 (1).pdf
03 травня 2020 22:30
Додаток 11 ТС EC-03-FKGA2.2020.pdf
03 травня 2020 22:30
Додаток 9 Квитанція (1).pdf
03 травня 2020 22:30
ДСТУ 3321.pdf
03 травня 2020 22:31
СОУ НАЕК 077_2015_1.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000059 ● 05eb37dbbc2043c085e996059d2d13dd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-24-001481-a 24.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 09:57:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вимикачів вакуумних генераторних для енергоблоків № 1 та 2 ВП РАЕС (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-24-001481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 17:15:45

ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Вимикачі вакуумні генераторні для енергоблоків № 1, 2 ВП РАЕС)

ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснено актуалізацію очікуваної вартості закупівлі перед початком тендерних процедур шляхом:
- проведення аналізу можливих закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками згідно з попередніми договорами Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції;
- аналізу отриманих відповідей від виробників та постачальників продукції з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу очікувана вартість закупівлі була сформована з урахуванням найнижчої комерційної пропозиції компанії-виробника продукції – Конгломерату Siemens, згідно з комерційною пропозицією № O-U289-UA-19-0002/1 від 26.08.2019 на рівні 54 390 000 грн без ПДВ (65 268 000,00 грн з ПДВ)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2020
UA-2020-01-24-001481-a819adbd5249040fe804d1f5a80c7caf4
Найменування: ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю “Пауер-Експерт” Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СІТІ СОУЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС Документи
Відхилено
Документи
IEC Industrie Export GmbH Документи
Допущено до аукціону
Документи
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Документи
Відхилено
"ABS 2000" LIMITED LIABILITY COMPANY Документи
Відхилено
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." Документи
Рішення скасоване
EC Energy Consulting GmbH Документи
Рішення скасоване
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." Документи
Відхилено
EC Energy Consulting GmbH Документи
Рішення скасоване
EC Energy Consulting GmbH Документи
Відхилено

Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 09:55
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:55
Статут завірений.PDF
02 квітня 2020 09:49
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:07
ТС_РАЕС_Проект.pdf
01 квітня 2020 15:59
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:59
ТС_РАЕС_Проект.pdf
01 квітня 2020 15:59
Технічний опис.pdf
01 квітня 2020 15:59
Статут завірений.PDF
01 квітня 2020 15:59
Рішення 1.PDF
01 квітня 2020 15:59
Платіжне доручення.PDF
01 квітня 2020 15:59
Лист щодо метрології.pdf

Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 21:56
Електронний підпис
01 квітня 2020 21:56
Електронний підпис
01 квітня 2020 21:54
Сіті-Соул 51.pdf.rar
01 квітня 2020 21:54
Технічна частина.rar

Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 10:05
Електронний підпис
02 квітня 2020 00:40
Електронний підпис
02 квітня 2020 00:37
Аналогічні договори.pdf
02 квітня 2020 00:37
Протокол Мінін.pdf
02 квітня 2020 00:37
Проект ТУ.pdf
02 квітня 2020 00:37
Паспорт.pdf
02 квітня 2020 00:37
Наказ на призначення.pdf
02 квітня 2020 00:37
Листи-відгуки.pdf

Документи

02 квітня 2020 11:04

код ЄДРПОУ 45907 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

19 червня 2020 11:46
Електронний підпис
19 червня 2020 11:44
Документи переможця.pdf
02 квітня 2020 09:20
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:20
Електронний підпис
02 квітня 2020 08:44
Електронний підпис
02 квітня 2020 08:44
Електронний підпис
02 квітня 2020 08:43
Договір_ЄСА.pdf
02 квітня 2020 08:43
Підтвердження оплати.pdf
02 квітня 2020 08:43
Технічна частина.rar
02 квітня 2020 08:43
Додаток 2 - Технічна.pdf
02 квітня 2020 08:42
Додаток 1 - Цінова.pdf

Публічні документи

02 квітня 2020 10:30
Страхова гарантія.zip
02 квітня 2020 10:30
Кваліфікаціна частина.zip
02 квітня 2020 10:30
Технічна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “Пауер-Експерт”

ТОВ СІТІ СОУЛ

ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС

IEC Industrie Export GmbH

DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

"ABS 2000" LIMITED LIABILITY COMPANY

ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O."

EC Energy Consulting GmbH

ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O."

EC Energy Consulting GmbH

EC Energy Consulting GmbH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
IEC Industrie Export GmbH 54 553 441,92
UAH з ПДВ
54 225 622,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІТІ СОУЛ 64 800 000,00
UAH з ПДВ
54 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 11:46
Електронний підпис
19 червня 2020 11:44
Документи переможця.pdf
02 квітня 2020 09:20
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:20
Електронний підпис
02 квітня 2020 08:44
Електронний підпис
02 квітня 2020 08:44
Електронний підпис
02 квітня 2020 08:43
Договір_ЄСА.pdf
02 квітня 2020 08:43
Підтвердження оплати.pdf
02 квітня 2020 08:43
Технічна частина.rar
02 квітня 2020 08:43
Додаток 2 - Технічна.pdf
02 квітня 2020 08:42
Додаток 1 - Цінова.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 21:56
Електронний підпис
01 квітня 2020 21:56
Електронний підпис
01 квітня 2020 21:54
Сіті-Соул 51.pdf.rar
01 квітня 2020 21:54
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

IEC Industrie Export GmbH

ТОВ СІТІ СОУЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
IEC Industrie Export GmbH
#45907
Переможець 54 225 622,08
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:34

Документи

16 червня 2020 17:34
Електронний підпис
10 червня 2020 15:25

код ЄДРПОУ 45907 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
IEC Industrie Export GmbH
#45907
54 225 622,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 17:34
Електронний підпис
10 червня 2020 15:25

код ЄДРПОУ 45907 у ЄДР не знайдено.

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 17:06
Додаткова угода № 3 до Контракту.pdf зміни до договору
04 січня 2022 17:06
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 12:44
Додаткова угода №2 до Контракту выд 06.07.2020 № 53-129-01-20-02137.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 14:09
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:07
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 17:06
53-129-01-20-02137.pdf укладений
06 липня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Специфікацію № 1 до Контракту (в частині зміни строку поставки за поз. 1) та викладення її у новій редакції. Сума контракту після внесення змін становить 1 490 370,00 євро. Кількість товару після внесення змін становить - 2 компл.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін до порядку здійснення оплати п. 4.2 Контракту, була обрана причина внесення змін до Контракту - «Поліпшення якості предмета закупівлі» Внесення змін у Специфікацію Додаток № 1 до Контракту (зміна строку поставки за поз. 1, 2) та викладення її у новій редакції. Сума контракту після внесення змін становить 1 490 370,00 євро. Кількість товару після внесення змін становить - 2 компл.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Специфікації № 1 до Контракту (в частині зміни строку поставки за поз. 1 Специфікації - з 25.01.2022 по 01.02.2022) та викладення її у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02137
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML