Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природній (метан)
Natural gas (methane)
Очікувана вартість
11 025 975,00 UAH
UA-2020-01-24-001444-c fa33c0da37654993b7eebbe1b7d8e490
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081195
Contact point: Spilnyk Anna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 січня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 11 025 975,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 259,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 24 січня 2020 16:36
Enquiries until: 21 лютого 2020 17:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 11 025 975 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 110 259 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650500 м3
Газ природній (метан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Natural gas (methane)
CPV: 09120000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до документації
Дата подання: 28 січня 2020 11:40
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:57
Доброго дня! Наша компанія має значний позитивний досвід виробництва і продажу товару, який є предметом закупівлі, та має бажання прийняти участь у цій процедурі закупівлі, проте тендерною документацією передбачено надання учасником забезпечення виконання умов договору. Однак наявність вимоги про забезпечення виконання умов договору фактично робить укладення цього договору економічно не вигідним для учасника, який здійснює продаж такого виду товару, оскільки значна частина доходу, який планується отримати від продажу товару, буде «заморожено» протягом усього строку дії договору. З огляду на викладене, пропонуємо розглянути можливість виключити вимогу про надання забезпечення виконання умов договору та внести відповідні зміни до тендерної документації та додатку № 4 до неї».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Про внесення змін до проекту договору
Дата подання: 05 лютого 2020 10:49
Дата відповіді: 10 лютого 2020 16:41
Шановний замовнику! Наша компанія має можливість надавати послуги з отримання товару згідно вимог, які зазначені у Вашій тендерній документації. Ми маємо бажання та намір прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі, проте ознайомившись з проектом договору, повідомляємо наступні зауваження та пропозиції до нього. 1. Пунктом 2.2. проекту договору передбачено, що Постачальник надає Покупцю пластикові картки безкоштовно в користування з моменту укладення договору і на весь час його дії. Проектом договору не передбачена кількість (гранична кількість) пластикових карток, які Покупець може отримати за Договором, у зв’язку із чим Покупець може зловживати своїми правами за цим Договором. Пропонуємо розглянути можливість надання пластикових карток Покупцю не в користування, а у власність, та викласти п. 2.2. проекту договору в наступній редакції: «2.2. Постачальник передає Пластикові картки у власність Покупцю протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання Постачальником попередньої оплати за вказані Пластикові картки на підставі виставленого Постачальником рахунку.». Враховуючи викладене, вважаємо за доцільне внести відповідні зміни до проекту договору та додатків, в яких зустрічається така вимога. 2. Просимо розглянути можливість внесення зміни в п. 5.2. та зменшити строк для оплати отриманого Товару до 15-ти банківських днів. 3. Пунктом 9.2. проекту договору передбачено, що за порушення строку оплати отриманого Товару Покупець сплачує пеню у розмірі 10% річних, тобто 0,027% від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, яка діяла на момент виникнення заборгованості. При цьому, за прострочення поставки Товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% від вартості Товару, поставку якого прострочено. Таким чином при тому, що Покупець отримує Товар з відстрочкою платежу, розмір відповідальності Покупця за один день прострочення оплати Товару приблизно у 740 раз менша ніж розмір відповідальності Постачальника за 1 день прострочення поставки Товару. Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне викласти пункт 9.2. проекту договору у наступній редакції: «9.2. За прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором Покупець сплачує Постачальнику за кожний день прострочення пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла у період, за який нараховується пеня, від розміру простроченого грошового зобов’язання.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде винесене на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій