Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
1 071 191,34 UAH
UA-2020-01-24-001415-c 6f7d2df79d454a269905f80077d3f49c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цвітковський Анатолій Михайлович

+380472544761 tender.ckrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33457208
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36
Контактна особа: Цвітковський Анатолій Михайлович
+380472544761
tender.ckrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 071 191,34 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Тендерна документація

24 січня 2020 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 16:25
Тендерна документація.docx
24 січня 2020 16:25
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 28 січня 2020 09:24
Дата відповіді: 30 січня 2020 10:29
Уточніть будьласка, на який період розраховувати суму послуг? 10, або 11 місяців?(лютий включати чи ні).
Відповідь: включати в розрахунок з 21 по 29 лютого

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-001415-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:38843239
Дата подання: 18 лютого 2020 19:29
Оскарження рішення Замовника про обрання переможця тендерної закупівлі.
Оскаржуємо прийняте Замовником рішення, щодо обрання переможця тендерної закупівлі ФОП Щербак С.М., так як таке яке прийнято як завжди в більшості випадків упереджено, однобоко та в порушення діючого законодавства. Так Замовником зовсім не перевірявся чомусь ФОП Щербак С.М., а саме: при розгляді пропозиції ПП “Украутсорцінг” з використанням відкритих джерел, зокрема Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено, що одним із засновників зазначеного суб’єкта господарювання є громадянин Щербак Станіслав Миколайович (18005, Черкаська обл., місто Черкаси, Придніпровський район, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ СТАЛТНГРАДА, будинок 38, квартира 37).
Згідно з інформаційною довідкою “Відомості про учасника”, наданою самим ФОП Щербак С.М. - його адреса 18005, Черкаська обл., місто Черкаси, Придніпровський район, вул. Г. СТАЛІНГРАДА, 38, кв. 37. Таким чином вищезазначене свідчить про те, що учасники є пов`язаними особами.
Відповідно до п.7 ч.І ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник повинен прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до п.16 ст.1 зазначеного закону пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
- юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
- фізична особа або члени п сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
- фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Ураховуючи вищезазначене, на підставі п.7 ч.І ст.17 та п.З ч.І ст.ЗО Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаю прийняти рішення про відмову учасникам в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: ФОП Щербак С.М.та ПП “Украутсорцінг” .

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 лютого 2020 21:25
Причина: помилка

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000020 ● 19bcee1357824d1bb9798a05812f3051
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 11:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.07.2020 №49
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.07.2020 №49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-01-24-001415-c від 24.01.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши зауваження які вказані у висновку до моніторингу UA-M-2020-07-21-000020 щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 12 частини другої статті 22 Закону та не зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, повідомляємо наступне: Дійсно під час підготовки тендерної документації до закупівлі № UA-2020-01-24-001415-c було допущено помилку в частині 7 розділу 1 тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» та було вказано в тексті, що це стосується замовника а не учасника. Для недопущення в подальшому подібних невідповідностей на 26 серпня 2020 року заплановано проведення навчання членів тендерного комітету щодо вивчення положень Закону України «Про публічні закупівлі» наказів та консультацій Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо підготовки тендерної документації у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, що сьогодні закупівля завершена та укладено договір у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Тому на даному етапі виявлене порушення, яке не є суттєвими та не становить негативного впливу на бюджет, не може бути усунено. Однак, у наступних, подальших закупівлях тендерним комітетом будуть враховані вказані висновки та зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику і будуть вживатися усі необхідні заходи щодо недопущення таких помилок в подальшому.

2020-08-18 12:45:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2020-08-25 15:32:59

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з прибирання службових кабінетів за адресою: м.Черкаси, бул.Шевченка, 307.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 125 807,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 629,04 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 15:34
Закінчення: 10 лютого 2020 16:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з прибирання службових кабінетів за адресою: м.Черкаси, бул.Шевченка, 307.
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бул.Шевченка, 307.
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ" 109 452,78
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ 121 807,00
UAH з ПДВ
104 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "УКРАУТСОРЦІНГ" 125 807,00
UAH з ПДВ
125 807,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2020 15:07
акти ощадбанк 1.pdf
08 лютого 2020 15:07
акти ощадбанк.pdf
08 лютого 2020 15:07
без субпідрядника Scan.pdf
08 лютого 2020 15:07
Витяг.pdf
08 лютого 2020 15:07
відгук фінуправління.pdf
08 лютого 2020 15:07
договір ощад.pdf
08 лютого 2020 15:07
згода з додатком 5 Scan.pdf
08 лютого 2020 15:07
Наказ Соловйова.pdf
08 лютого 2020 15:07
Накази 2 част.pdf
08 лютого 2020 15:07
Накази на прийом .pdf
08 лютого 2020 15:07
опис.pdf
08 лютого 2020 15:07
проект договору Scan.pdf
08 лютого 2020 15:07
Трудові договора.pdf
08 лютого 2020 15:07
Установчі документи.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 10:54
Довідка МВС.pdf
21 лютого 2020 10:54
Довідка ДПС.pdf
07 лютого 2020 17:27
Інформація про тех хар.pdf
07 лютого 2020 17:27
Повноваження.pdf
07 лютого 2020 17:27
Довідка працівників.pdf
07 лютого 2020 17:27
Досвід.pdf
07 лютого 2020 17:27
Витяг єдиний податок.pdf
07 лютого 2020 17:27
Довідка ст.17.pdf
07 лютого 2020 17:27
Витяг з ЄДР030220.pdf
07 лютого 2020 17:27
Лист-згода договір.pdf
07 лютого 2020 17:27
Додаток1.pdf
07 лютого 2020 17:27
Лист-зобовязання.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 22:48
Трудові та накази.pdf
07 лютого 2020 22:48
Медичні довідки.pdf
07 лютого 2020 22:48
Звіт по працівникам.pdf
07 лютого 2020 22:48
Тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2020 22:48
Проект договору.pdf
07 лютого 2020 22:48
ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ"

ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ

Приватне підприємство "УКРАУТСОРЦІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
#2955318311
Переможець 104 999,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЩЕРБАК СТАНІСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
#2955318311
104 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:50
дод.угода _ 2 до дог. _ 3 03 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 22:18
дод.угода _ 1 до дог. _ 3 03 від 02.03.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 22:16
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 16:00
Договір укладений
02 березня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 3/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML