Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення
Очікувана вартість
79 933,15 UAH
UA-2020-01-24-001235-a ● 4beff509b2474aa9b7a836c506667419
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний музей історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс. |
Код ЄДРПОУ: | 02224241 |
Вебсайт: | http://www.warmuseum.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, Україна, м. Київ, вул. Лаврська,24 |
Контактна особа: |
Національний музей історії Укр +380442855164 info@warmuseum.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 79 933,15 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 397,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, Київська область, Київ, Лаврська 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 10:50 |
Додаток_Технiчнi_вимоги.doc |
24 січня 2020 10:50 |
Форма пропозиції.doc |
24 січня 2020 10:50 |
Доповідна ТО пожарка.doc |
24 січня 2020 10:50 |
Договір_ ТО сигналіз.docx |
24 січня 2020 10:50 |
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001235-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 29 січня 2020 09:29
Повідомляємо, що вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Будучи потенційним учасником, повідомляємо, що вимоги Замовника є такими, що прямо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- стаття 3 Закону – принципи здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням;
- частина 3 статті 5 Закону – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників;
- частина 4 статті 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ми розуміємо, що Вами проводиться допорогова закупівля, що регулюється Наказом ДП «Прозорро» №10 від від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Але зважте на норму Закону України «Про публічні закупівлі», що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі»!!!!!!!!!
В «Додатку_Технiчнi_вимоги.doc» Вами встановлені дискримінаційні вимоги: «у пункті 2.7. Додатково надати в складі пропозиції Сертифікат учасника на систему управління гігієною та безпекою праці ДСТУ OHSAS 18001:2010.» «3.2.1. копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг. 3.2.2. Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). 3.2.3. документ, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015 3.2.4. Сертифікат ISO 45001:2018 щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію. Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.»
Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких сертифікатів, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отримання таких Сертифікатів не є обов’язком для учасників (зазначені, відповідно, до закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності таких Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення закупівель, а саме максимальна економія, ефективність та недискримінації учасників.
Наголошуємо, що на отримання даних сертифікатів потрібно витратити не один місяць, що є неможливим в рамках даної процедури закупівлі. Відповідно взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише конкретні компанії. Така вимога ніяким чином не впливає на виконання зобов’язань за договором, проте дуже звужує коло потенційних учасників та не дозволяє нам прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Повідомляємо, що вимог щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання протипожежних послуг не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином, Замовник не має права вимагати в Документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Також, повідомляємо, що ми зверталися за роз’ясненням до Державної служби України з надзвичайних ситуацій (органу ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення) з питанням: чи необхідно мати на підприємстві сертифікати ДСТУ OHSAS 18001:2010, ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ISO 45001:2018 – на що було отримано відповідь про відсутність законодавчих підстав для отримання даних сертифікатів.
Зважаючи на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити зі складу Вимог надання Сертифікатів ДСТУ OHSAS 18001:2010, ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ISO 45001:2018.
Розгорнути
Згорнути
- стаття 3 Закону – принципи здійснення закупівель щодо недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням;
- частина 3 статті 5 Закону – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників;
- частина 4 статті 22 Закону – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ми розуміємо, що Вами проводиться допорогова закупівля, що регулюється Наказом ДП «Прозорро» №10 від від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Але зважте на норму Закону України «Про публічні закупівлі», що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі»!!!!!!!!!
В «Додатку_Технiчнi_вимоги.doc» Вами встановлені дискримінаційні вимоги: «у пункті 2.7. Додатково надати в складі пропозиції Сертифікат учасника на систему управління гігієною та безпекою праці ДСТУ OHSAS 18001:2010.» «3.2.1. копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на надання послуг з забезпечення безпеки, дійсний на весь період надання послуг. 3.2.2. Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). 3.2.3. документ, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015 3.2.4. Сертифікат ISO 45001:2018 щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію. Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.»
Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких сертифікатів, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Отримання таких Сертифікатів не є обов’язком для учасників (зазначені, відповідно, до закупівлі послуги, учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності таких Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення закупівель, а саме максимальна економія, ефективність та недискримінації учасників.
Наголошуємо, що на отримання даних сертифікатів потрібно витратити не один місяць, що є неможливим в рамках даної процедури закупівлі. Відповідно взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише конкретні компанії. Така вимога ніяким чином не впливає на виконання зобов’язань за договором, проте дуже звужує коло потенційних учасників та не дозволяє нам прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню та Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Повідомляємо, що вимог щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання протипожежних послуг не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином, Замовник не має права вимагати в Документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Також, повідомляємо, що ми зверталися за роз’ясненням до Державної служби України з надзвичайних ситуацій (органу ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення) з питанням: чи необхідно мати на підприємстві сертифікати ДСТУ OHSAS 18001:2010, ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ISO 45001:2018 – на що було отримано відповідь про відсутність законодавчих підстав для отримання даних сертифікатів.
Зважаючи на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити зі складу Вимог надання Сертифікатів ДСТУ OHSAS 18001:2010, ДСТУ ISO 9001:2015, 14001:2015, ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ISO 45001:2018.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 09:47
Музей як Замовник вищевказанної послуги має право вимагати від потенційних Учасників будь-які дозвільні документи, яки прямо або опосередковано мають вплив на надання послуг відповідної якості.
Якщо потенційний Учасник не отримав дозвільні документи, які вимагаються тенедерною документацію то не є питання Замовника, адже враховуючи важливість об'єкту Музею є недопустимим подавати вимоги спрощеної системи.
Якщо потенційний Учасник не отримав дозвільні документи, які вимагаються тенедерною документацію то не є питання Замовника, адже враховуючи важливість об'єкту Музею є недопустимим подавати вимоги спрощеної системи.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
79 926,00
UAH
|
04 лютого 2020 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 10:30
|
Доп_1_15 (1).pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 10:30
|
Д15.pdf | укладений |
07 лютого 2020 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |