Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001187-a ● 8e63c8ee59cf4e60bd8e3c1f0c448405
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 05536751 |
Вебсайт: | http://cpotd.at.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київ обл., Київ, провулок Куренівський, 4 |
Контактна особа: |
Луценко Юрій Олександрович 380444685245 6102120@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2020 15:47 |
Очікувана вартість: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1060 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне). Детальний опис предмета закупівлі, технічні та інші вимоги знаходяться в тендерній документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, місто Київ, Київ, провулок Куренівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 10:48 |
Додаток №3.doc |
24 січня 2020 10:48 |
Додаток №5.doc |
24 січня 2020 10:48 |
Додаток №4.doc |
24 січня 2020 10:44 |
ТД (30190000-7 Канцелярське приладдя).pdf |
24 січня 2020 10:48 |
Додаток №3.doc
|
||
24 січня 2020 10:48 |
Додаток №5.doc
|
||
24 січня 2020 10:48 |
Додаток №4.doc
|
||
24 січня 2020 10:44 |
ТД (30190000-7 Канцелярське приладдя).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 25 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:05
Чи будуть розглядатися товари з аналогічними технічними характеристиками інших торгових марок?
Відповідь: Доброго дня! В даній закупівлі аналоги розглядатися не будуть!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:38
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даній закупівлі аналоги розглядатися не будуть! До участі у закупівлі допускаються усі учасники, незалежно від форми оподаткування! Головний критерій - ціна, отже розглядається учасник який запропонував найнижчу ціну з урахуванням усіх своїх витрат у тому числі і ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001187-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ", Код ЄДРПОУ:36265773
Дата подання: 31 січня 2020 14:06
Вимога
Шановний тендерний комітет, прошу звернути Вашу увагу на те, що учасник БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, який знаходиться на кваліфікації переможця, в своїй ціновій пропозиції пропунує Вам за номером №3. Папку на кнопці А4, 550 мкм чорна синя Economix, Optima, Scholz.. По-перше це три різні торгові марки, по-друге у Вас в опису закупівлі, зазначена Папка А-4 на гумках.
Також в позиції № 12, 13 не зазначено жодної торгової марки, а
під номерами №1, 3, 6, 7, 8, 11, 18, 32, 43 позначено декілька ТМ.
Підтвердження того що товар, який пропонує участник немає.
Враховуючи вищевикладене , немає жодних підстав до розгляду данної пропозиції !!!!
Розгорнути
Згорнути
Також в позиції № 12, 13 не зазначено жодної торгової марки, а
під номерами №1, 3, 6, 7, 8, 11, 18, 32, 43 позначено декілька ТМ.
Підтвердження того що товар, який пропонує участник немає.
Враховуючи вищевикладене , немає жодних підстав до розгляду данної пропозиції !!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 11:36
Розглянувши вимогу UA-2020-01-24-001187-a.c1 стосовно закупівлі "Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)" UA-2020-01-24-001187-а, повідомляємо, що при розгляді пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність умовам тендерної документації. При розгляді було виявлено невідповідність технічним вимогам. На підставі цього було прийнято рішення про дискваліфікацію Учасника ФОП "Бердник О. А.".
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001187-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3054208417
Дата подання: 05 лютого 2020 11:17
Вимога щодо дискваліфікації
Вимагаємо переглянути пропозицію ФОП Бердник О.А.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 лютого 2020 15:53
Розглянувши вимогу, поданоу ФОП "Бердник О. А." через електронну систему за номером UA-2020-01-24-001187-a.b2 стосовно закупівлі "Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)" UA-2020-01-24-001187-а, повідомляємо:
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартістні межі, встановлені а абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Відповідно до вище зазначеного,повідомляємо, що закупівля "Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)" UA-2020-01-24-001187-а, не підпадає під дію Закону, також, умовами тендерної документації не передбачно розгляду аналогів та / або еквівалентів.
Також, повідомляємо, що при розгляді пропозиції ФОП "Бердник О. А." було виявлено невідповідність технічним вимогам, а саме: - додатком №1 Тендерної документації, Замовник мав необхідність у придбані "Папка А4 на гумках" у кількості 5 штук, натомість у Ціновій пропозиції поданою Учасником ФОП "Бердник О. А." було запропоновано "Папка А4 на кнопці". У зв'язку із тим, що пропозиція подана Учасником "Бердник О. А." відрізняється від потреби Замовника, було прийнято рішення №14-20 від 03.03.2020 року про дискваліфікацію Учасника ФОП "Бердник О. А.".
Відповідно до вище викладеного, Замовник не вбачає підстав для перегляду рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП "Бердник О. А.", а також у заоволені вимоги поданої ФОП "Бердник О. А." через електронну систему за номером UA-2020-01-24-001187-a.b2.
На підставі вище викладеного, Замовником прийнято рішенні про відхилення вимоги поданої ФОП "Бердник О. А." через електронну систему за номером UA-2020-01-24-001187-a.b2.
Розгорнути
Згорнути
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартістні межі, встановлені а абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Відповідно до вище зазначеного,повідомляємо, що закупівля "Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)" UA-2020-01-24-001187-а, не підпадає під дію Закону, також, умовами тендерної документації не передбачно розгляду аналогів та / або еквівалентів.
Також, повідомляємо, що при розгляді пропозиції ФОП "Бердник О. А." було виявлено невідповідність технічним вимогам, а саме: - додатком №1 Тендерної документації, Замовник мав необхідність у придбані "Папка А4 на гумках" у кількості 5 штук, натомість у Ціновій пропозиції поданою Учасником ФОП "Бердник О. А." було запропоновано "Папка А4 на кнопці". У зв'язку із тим, що пропозиція подана Учасником "Бердник О. А." відрізняється від потреби Замовника, було прийнято рішення №14-20 від 03.03.2020 року про дискваліфікацію Учасника ФОП "Бердник О. А.".
Відповідно до вище викладеного, Замовник не вбачає підстав для перегляду рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП "Бердник О. А.", а також у заоволені вимоги поданої ФОП "Бердник О. А." через електронну систему за номером UA-2020-01-24-001187-a.b2.
На підставі вище викладеного, Замовником прийнято рішенні про відхилення вимоги поданої ФОП "Бердник О. А." через електронну систему за номером UA-2020-01-24-001187-a.b2.
Рішення по розгляду вимоги
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #3054208417 |
Відхилено |
6 474,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 11:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" #36265773 |
Переможець |
7 234,20
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №ЦПОТД-0008 від 13.02.2020 року.pdf | укладений |
13 лютого 2020 10:58
|