Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001187-a 8e63c8ee59cf4e60bd8e3c1f0c448405
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Луценко Юрій Олександрович

380444685245 6102120@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05536751
Вебсайт: http://cpotd.at.ua
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київ обл., Київ, провулок Куренівський, 4
Контактна особа: Луценко Юрій Олександрович
380444685245
6102120@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 15:47
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1060 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне). Детальний опис предмета закупівлі, технічні та інші вимоги знаходяться в тендерній документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, Київ, провулок Куренівський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 10:48
Додаток №3.doc
24 січня 2020 10:48
Додаток №5.doc
24 січня 2020 10:48
Додаток №4.doc
24 січня 2020 10:44
ТД (30190000-7 Канцелярське приладдя).pdf
24 січня 2020 10:48
Додаток №3.doc
24 січня 2020 10:48
Додаток №5.doc
24 січня 2020 10:44
Додаток №5.doc
24 січня 2020 10:48
Додаток №4.doc
24 січня 2020 10:44
ТД (30190000-7 Канцелярське приладдя).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 25 січня 2020 10:52
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:05
Чи будуть розглядатися товари з аналогічними технічними характеристиками інших торгових марок?
Відповідь: Доброго дня! В даній закупівлі аналоги розглядатися не будуть!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 січня 2020 08:38
Дата відповіді: 27 січня 2020 10:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даній закупівлі аналоги розглядатися не будуть! До участі у закупівлі допускаються усі учасники, незалежно від форми оподаткування! Головний критерій - ціна, отже розглядається учасник який запропонував найнижчу ціну з урахуванням усіх своїх витрат у тому числі і ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-24-001187-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ", Код ЄДРПОУ:36265773
Дата подання: 31 січня 2020 14:06
Вимога
Шановний тендерний комітет, прошу звернути Вашу увагу на те, що учасник БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, який знаходиться на кваліфікації переможця, в своїй ціновій пропозиції пропунує Вам за номером №3. Папку на кнопці А4, 550 мкм чорна синя Economix, Optima, Scholz.. По-перше це три різні торгові марки, по-друге у Вас в опису закупівлі, зазначена Папка А-4 на гумках.
Також в позиції № 12, 13 не зазначено жодної торгової марки, а
під номерами №1, 3, 6, 7, 8, 11, 18, 32, 43 позначено декілька ТМ.
Підтвердження того що товар, який пропонує участник немає.
Враховуючи вищевикладене , немає жодних підстав до розгляду данної пропозиції !!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 11:36
Розглянувши вимогу UA-2020-01-24-001187-a.c1 стосовно закупівлі "Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)" UA-2020-01-24-001187-а, повідомляємо, що при розгляді пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність умовам тендерної документації. При розгляді було виявлено невідповідність технічним вимогам. На підставі цього було прийнято рішення про дискваліфікацію Учасника ФОП "Бердник О. А.".
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001187-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3054208417
Дата подання: 05 лютого 2020 11:17
Вимога щодо дискваліфікації
Вимагаємо переглянути пропозицію ФОП Бердник О.А.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 лютого 2020 15:53
Розглянувши вимогу, поданоу ФОП "Бердник О. А." через електронну систему за номером UA-2020-01-24-001187-a.b2 стосовно закупівлі "Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)" UA-2020-01-24-001187-а, повідомляємо:
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартістні межі, встановлені а абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Відповідно до вище зазначеного,повідомляємо, що закупівля "Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя різне)" UA-2020-01-24-001187-а, не підпадає під дію Закону, також, умовами тендерної документації не передбачно розгляду аналогів та / або еквівалентів.
Також, повідомляємо, що при розгляді пропозиції ФОП "Бердник О. А." було виявлено невідповідність технічним вимогам, а саме: - додатком №1 Тендерної документації, Замовник мав необхідність у придбані "Папка А4 на гумках" у кількості 5 штук, натомість у Ціновій пропозиції поданою Учасником ФОП "Бердник О. А." було запропоновано "Папка А4 на кнопці". У зв'язку із тим, що пропозиція подана Учасником "Бердник О. А." відрізняється від потреби Замовника, було прийнято рішення №14-20 від 03.03.2020 року про дискваліфікацію Учасника ФОП "Бердник О. А.".
Відповідно до вище викладеного, Замовник не вбачає підстав для перегляду рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП "Бердник О. А.", а також у заоволені вимоги поданої ФОП "Бердник О. А." через електронну систему за номером UA-2020-01-24-001187-a.b2.
На підставі вище викладеного, Замовником прийнято рішенні про відхилення вимоги поданої ФОП "Бердник О. А." через електронну систему за номером UA-2020-01-24-001187-a.b2.
Розгорнути Згорнути
Рішення по розгляду вимоги

Документи подані скаржником

05 лютого 2020 11:17
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 10 251,00
UAH з ПДВ
6 474,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" 8 096,48
UAH з ПДВ
7 234,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 16:42
Довідка.PDF
29 січня 2020 16:42
Ластик CFS,F,Е,О.pdf
29 січня 2020 16:42
Довідка 3.PDF
29 січня 2020 16:42
висновок_cello Maxriter.pdf
29 січня 2020 16:42
Довідка 2.PDF
29 січня 2020 16:42
Вироби з пластику.PDF
29 січня 2020 16:42
ЦП.PDF
29 січня 2020 16:42
висновок_cello_2018.pdf
29 січня 2020 16:42
Виробництво ФП.PDF
29 січня 2020 16:42
1514 СангигZiBi22 папір.pdf
29 січня 2020 16:42
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
29 січня 2020 16:42
Довідка Статут.pdf
29 січня 2020 16:42
ДОВІДКА ЩОДО ПІДПИСУ.pdf
29 січня 2020 16:42
Ножиці(CFS,F,Е,О).pdf
29 січня 2020 16:42
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf
29 січня 2020 16:42
Бейджи (E,O).pdf
29 січня 2020 16:42
Чинки(CFS,Е,F,О).pdf

Публічні документи

28 січня 2020 15:34
Сертификация .pdf
28 січня 2020 15:34
Сертификация .pdf
28 січня 2020 15:34
скотч .pdf
28 січня 2020 15:34
AXENT_точилка.pdf
28 січня 2020 15:34
AXENT_точилка.pdf
28 січня 2020 15:34
висновок Buromax,3926,22962.pdf
28 січня 2020 15:34
2703 скотч_ИОУ.pdf
28 січня 2020 15:34
папки картонні.pdf
28 січня 2020 15:34
Порівняльна таблиця.pdf
28 січня 2020 15:34
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 15:34
Протокол (1).jpg
28 січня 2020 15:34
наказ.jpg
28 січня 2020 15:34
витяг з наказу.jpg
28 січня 2020 15:34
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
28 січня 2020 15:34
Витяг з ЄДР.rar
28 січня 2020 15:34
пдв.jpg
28 січня 2020 15:34
виписка ЄДР 2-ст..jpg
28 січня 2020 15:34
виписка ЄДР 1-ст..jpg
28 січня 2020 15:34
Лист-ліценцування (6).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Відхилено 6 474,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 11:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
#36265773
Переможець 7 234,20
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 11:38

Документи

03 лютого 2020 11:37
Протокол №14-20.pdf

Документи

03 лютого 2020 11:38
Протокол №15-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
#36265773
7 234,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 лютого 2020 11:38
Протокол №15-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №ЦПОТД-0008 від 13.02.2020 року.pdf укладений
13 лютого 2020 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 234,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 205,70 UAH)