Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо (м’ясо свійської птиці)
Очікувана вартість
1 821 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001174-b ● 3ff1d696d4b4451397f744be5771f1dd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02146937 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а |
Контактна особа: |
Юлія Бойчук +380687974298 yonosvita-kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 821 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограми
Стегна курячі охолоджені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
9000 кілограми
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, установи замовника (згідно додатку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2020 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2020 16:20 |
ТД (м'ясо свійської птиці) зі змінами від 30.01.2020.doc | |
30 січня 2020 16:20 |
перелік змін 1.docx |
30 січня 2020 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2020 16:20 |
ТД (м'ясо свійської птиці) зі змінами від 30.01.2020.doc
|
|||
30 січня 2020 16:20 |
перелік змін 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників
Дата подання: 28 січня 2020 11:27
Дата відповіді: 30 січня 2020 15:50
Шановний замовнику! Ознайомившись із Вашою тендерною документацією по торгах щодо закупівлі м’яса свійської птиці, звертаємось із вимогою внести зміни до тендерної документації, виключивши із неї завідомо дискримінаційні вимоги до учасників, зокрема:
1) Пункт 3 Додатку 1 тендерної документації - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (водії, експедитори, вантажники, комплектувальники, ветеринарні лікарі) не менше 5 працівників.Така вимога є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у торгах фізичних осіб – підприємців, здійснюють підприємницьку діяльність згідно із КВЕД «46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами» і при цьому є або самозайнятими, або можуть мати 1-3 найманих працівників, що для даного виду діяльності є цілком достатньо для якісного забезпечення продуктами харчування будь-якого замовника. Крім того, частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згаданий кваліфікаційний критерії прописаний як «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» -без конкретизації кількості. Враховуючи загальноприйняті правила української мови та норми законодавства про працю, формулювання «працівникІВ» означає «два і більше», а тому будь-яке інше формулювання цього кваліфікаційного критерію у даному випадку буде дискримінаційним.
Вимога – прописати умову без прив’язки до кількості або із кількістю не «менше 2-х працівників»!
2) Пункт 4 Додатку 1 тендерної документації ¬- Копія діючих сертифікатів на систему управління безпечністю харчових продуктів та системи управління якістю, виданих учаснику торгів (повинні відповідати вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007, та ДСТУ ІSO 9001:2015) стосовно предмета закупівлі, чинних на дату аукціону. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами) № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. оператори ринку харчових продуктів зобов’язуються розробляти, запроваджувати та використовувати постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - системи, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Разом із тим, основні засади впровадження НАССР, а також принципи НАССР відображено в таких міжнародних стандартах, як ISO 22000, IFS (InternationalFood Standard), BRC. Таким чином, вимога про надання виключно сертифікатів по ДСТУ ІSO 22000:2007, та ДСТУ ІSO 9001:2015 обмежує учасників у наданні документів, які підтверджують якість запропонованого товару, а отже є дискримінаційними.
Вимога – прописати «(повинні відповідати вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 та ДСТУ ІSO 9001:2015 або міжнародним стандартам якості)».
3) Пункт 5 Додатку 1 тендерної документації -Копія протоколів або експертних висновків, що підтверджують відсутність ГМО. Доводимо до Вашого відома, що наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.11.2010 р. № 971 затверджено Перелік харчових продуктів, щодо яких здійснюється контроль вмісту генетично модифікованих організмів (ГМО) і в цьому переліку немає курятини. Таким чином, наявність згаданих протоколів або експертних висновків у виробників курятини не є обов’язковою, а тому дана вимога є необґрунтованою і дискримінаційною.
Вимога – виключити дану вимогу або прописати примітку «за наявності».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто, за результатами повідомляємо наступне.
Ваше твердження про те, що визначені у зверненні вимоги тендерної документації є дискримінаційними – помилкове. Оскільки, Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник (не менше двох виробників), та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Ваші оціночні судження стосовно наявних дискримінаційних ознак у тендерній документації, що викладені у трьох пунктах, є помилковими, оскільки, зазначені пункти Додатку 1 до тендерної документації можуть виконати значно більше, ніж 2 учасника або виробника, які дбають про якість та безпечність харчових продуктів та могли б їх постачати у заклади дошкільної освіти.
Згідно з законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» з 20 вересня 2019 року діє система державного контролю на всіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів, відповідно, покращено систему харчування дітей поза межами дому, запроваджено чіткі вимоги до суб’єктів ринку та безпосередньо до продукції. Система передбачає дотримання вимог із закупівлі саме якісної та безпечної продукції, за що несуть відповідальність, також і керівники навчальних закладів. Тому, на виконання Закону та з метою правильної організації виробничих та допоміжних процесів та дотримання вимог до харчових продуктів управлінням, як організатором закупівлі, при формуванні тендерної документації передбачено ряд документів, що засвідчують безпечність та якість продуктів харчування (м’ясо свійської птиці), які планується закупити для закладів дошкільної освіти міста.
Однак, Ваші вимоги буде розглянуто і за необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Ваше твердження про те, що визначені у зверненні вимоги тендерної документації є дискримінаційними – помилкове. Оскільки, Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник (не менше двох виробників), та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Ваші оціночні судження стосовно наявних дискримінаційних ознак у тендерній документації, що викладені у трьох пунктах, є помилковими, оскільки, зазначені пункти Додатку 1 до тендерної документації можуть виконати значно більше, ніж 2 учасника або виробника, які дбають про якість та безпечність харчових продуктів та могли б їх постачати у заклади дошкільної освіти.
Згідно з законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» з 20 вересня 2019 року діє система державного контролю на всіх етапах виробництва та обігу харчових продуктів, відповідно, покращено систему харчування дітей поза межами дому, запроваджено чіткі вимоги до суб’єктів ринку та безпосередньо до продукції. Система передбачає дотримання вимог із закупівлі саме якісної та безпечної продукції, за що несуть відповідальність, також і керівники навчальних закладів. Тому, на виконання Закону та з метою правильної організації виробничих та допоміжних процесів та дотримання вимог до харчових продуктів управлінням, як організатором закупівлі, при формуванні тендерної документації передбачено ряд документів, що засвідчують безпечність та якість продуктів харчування (м’ясо свійської птиці), які планується закупити для закладів дошкільної освіти міста.
Однак, Ваші вимоги буде розглянуто і за необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
10 лютого 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій