Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аналізатор імуноферментного аналізу автоматичний
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001123-c ● c2d648977a5448bfaefc2719fa2d4dfc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3" |
Код ЄДРПОУ: | 01994592 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Карбишева, 12 |
Контактна особа: |
Заморська Яна Олегівна +380961386919 bc.ml.3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2020 15:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2020 15:15 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Аналізатор імуноферментного аналізу автоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Карбишева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 18627 — Аналізатор імуноферментного аналізу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 15:12 |
Додаток 6.docx | |
24 січня 2020 15:11 |
Додаток 5.docx | |
24 січня 2020 15:11 |
Додаток 4.docx | |
24 січня 2020 15:11 |
Додаток 3 - перелік документів.docx | |
24 січня 2020 15:11 |
Додаток 2 - вимоги.docx | |
24 січня 2020 15:11 |
Додаток 1.docx | |
24 січня 2020 15:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ іфа.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001123-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Дудін Євген Альбертович, Код ЄДРПОУ:2358503550
Дата подання: 14 лютого 2020 15:37
Звернення до Замовника
Тендерному Комітету
Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради
«Білоцерківська міська лікарня №3»
вул. Карбишева, 12, м. Біла Церква,
Київська область, 09100
14 лютого 2020 р.
№09-1325/01
ЗВЕРНЕННЯ ДО ЗАМОВНИКА
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №3" проводить торги з закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори, Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-24-001123-c).
Для участі в цих торгах були подані пропозиції від таких учасників:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм - Контакт», вартість цінової пропозиції за результатами електронного аукціону: 807 700,00 грн з ПДВ (далі по тексту – Учасник №1 з ціновою пропозицією дорожчою на 113 080,00 грн)
2. ТОВ "ПЛЮРІМА ЛАБ ТЕХНОЛОДЖИС" вартість цінової пропозиції за результатами електронного аукціону: 818 000 грн з ПДВ (далі по тексту – Учасник №2 з ціновою пропозицією дорожчою на 123 380,00 грн)
3. ФОП Дудін Євген Альбертович, вартість цінової пропозиції за результатами електронного аукціону: 694620,00 грн з ПДВ (далі по тексту – Учасник №3 з пропозицією на 113 080,00 грн менша найдешевшої пропозиції посеред інших учасників).
Тендерну пропозицію Учасник №3 було подано в електронному вигляді шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу файлів в форматі PDF, пропозиція містить в собі всі документи, що необхідні для оцінки, а саме, на веб-портал Уповноваженого органу було завантажено такі документи
1. відомості про ФОП Дудін ЄА та документи що підтверджують його повноваження;
2. документи, що підтверджуюьб відповідність Кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону;
3. документи про відсутність підстав відмов участі у торгах згідно ст17 Закону;
4. згода з істотними умовами договору та завірений проект договору;
5. гарантійні листи про те, що при здійсненні господарської діяльності фізична особа-підприємець Дудін Євген Альбертович дотримується норм чинного законодавства України та не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю;
6. Пояснювальна записка про відповідність технічних, якісних та кількісні характеристики запропонованого товару до загальних та технічних вимог додатку №2 до тендерної документації замовника, що містила всі необхідні документи передбачені замовником в тендерній документації до цих торгів;
7. Початкова ціна тендерної пропозиції Учасника №3, в розмірі 698720,00 гривень, була чітко визначена на веб-порталі Уповноваженого органу, про що свідчить Реєстр поданих пропозицій. Крім того, в процесі перебігу електронного аукціону Учасником №3 було понижено вартість його пропозиції у відповідності до розміру мінімального кроку пониження ціни.
Потрібно відмітити, що Учасник №1 та Учасник №2 чомусь відмовились від пониження своїх пропозицій, незважаючи на те, що ними було подано найдорожчі пропозиції про що свідчать результати перебігу аукціону.
За результати перебігу аукціону цінова пропозиція Учасника №3 автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною та встановлена в розмірі 694620,00 гривень, що на 113 080,00 гривень менша найдешевшої пропозиції посеред інших учасників.
В частині 2 статті V. «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» Тендерної документації замовника передбачено вимогу такого змісту:
«Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажує до електронної системи закупівель оновлену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №1 до тендерної документації у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Оскільки Учасник №3 в процесі перебігу електронного аукціону понизив вартість своєї пропозиції - то відповідно до вимог Тендерної документації, а саме: відповідно до вимоги частини другої статті V. «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» Тендерної документації Учасник №3 завантажив до електронної системи закупівель оновлену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №1 до тендерної документації у передбачений тендерною документацією строк.
Про те, що тендерна пропозиція ФОП Дудін Є.А. відхилена Учасник №3 дізнався із Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Як стало відомо Учаснику №3 із Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р пропозиція ФОП Дудін Є.А. відхилена з такої причини:
«ФОП Дудін Євген Альбертович 11.02.2020 12:54 (коментар учасника: тобто на умовах та в термін чітко передбачений частиною другою Статті V Тендерної документації) на веб-портал Уповноваженого органу було завантажено файл «Форма тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону. Тобто, наведений вище документ, наданий після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а отже, не може бути врахований, як наданий у складі пропозиції»».
Учасник №3 не може погодитись з таким викладенням обставин процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція Учасника №3 була складена належним чином та містила всі необхідні для оцінювання предмети. Це підтверджується документами наданими в складі моєї пропозиції, що розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-24-001123-c). Завантаження файлу «Форма тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону» на веб-портал Уповноваженого органу, було виконано мною у відповідності до вимог частини другої Статті V Тендерної документації Замовника, оскільки мною було виконано пониження ціни під час електронного аукціону.
Слід зазначити, що Замовник порушив ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до якої Замовник торгів відхиляє тендерні пропозиції тільки у тих випадках, які передбачені зазначеною статтею. Перелік випадків є виключним.
Також слід зазначити, що ціна пропозиції Учасника №3 була найнижча серед цінових пропозицій інших учасників торгів, що підтверджено результатами перебігу аукціону.
Пропозиція Учасника №3 становила суму 694620,00 гривень. Отже, загальна вартість пропозиції ФОП Дудін Є.А. на 113 080,00 гривень менша найдешевшої пропозиції посеред інших учасників
На підставі викладеного,
ПРОШУ:
• прийняти до розгляду це звернення;
• відкликати рішення Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дудіна Євгена Альбертовича;
• провести повторний та неупереджений розгляд поданої мною тендерної пропозиції.
Фізична особа-підприємець Дудін Є.А
Розгорнути
Згорнути
Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради
«Білоцерківська міська лікарня №3»
вул. Карбишева, 12, м. Біла Церква,
Київська область, 09100
14 лютого 2020 р.
№09-1325/01
ЗВЕРНЕННЯ ДО ЗАМОВНИКА
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №3" проводить торги з закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори, Класифікація за НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-24-001123-c).
Для участі в цих торгах були подані пропозиції від таких учасників:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм - Контакт», вартість цінової пропозиції за результатами електронного аукціону: 807 700,00 грн з ПДВ (далі по тексту – Учасник №1 з ціновою пропозицією дорожчою на 113 080,00 грн)
2. ТОВ "ПЛЮРІМА ЛАБ ТЕХНОЛОДЖИС" вартість цінової пропозиції за результатами електронного аукціону: 818 000 грн з ПДВ (далі по тексту – Учасник №2 з ціновою пропозицією дорожчою на 123 380,00 грн)
3. ФОП Дудін Євген Альбертович, вартість цінової пропозиції за результатами електронного аукціону: 694620,00 грн з ПДВ (далі по тексту – Учасник №3 з пропозицією на 113 080,00 грн менша найдешевшої пропозиції посеред інших учасників).
Тендерну пропозицію Учасник №3 було подано в електронному вигляді шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу файлів в форматі PDF, пропозиція містить в собі всі документи, що необхідні для оцінки, а саме, на веб-портал Уповноваженого органу було завантажено такі документи
1. відомості про ФОП Дудін ЄА та документи що підтверджують його повноваження;
2. документи, що підтверджуюьб відповідність Кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону;
3. документи про відсутність підстав відмов участі у торгах згідно ст17 Закону;
4. згода з істотними умовами договору та завірений проект договору;
5. гарантійні листи про те, що при здійсненні господарської діяльності фізична особа-підприємець Дудін Євген Альбертович дотримується норм чинного законодавства України та не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю;
6. Пояснювальна записка про відповідність технічних, якісних та кількісні характеристики запропонованого товару до загальних та технічних вимог додатку №2 до тендерної документації замовника, що містила всі необхідні документи передбачені замовником в тендерній документації до цих торгів;
7. Початкова ціна тендерної пропозиції Учасника №3, в розмірі 698720,00 гривень, була чітко визначена на веб-порталі Уповноваженого органу, про що свідчить Реєстр поданих пропозицій. Крім того, в процесі перебігу електронного аукціону Учасником №3 було понижено вартість його пропозиції у відповідності до розміру мінімального кроку пониження ціни.
Потрібно відмітити, що Учасник №1 та Учасник №2 чомусь відмовились від пониження своїх пропозицій, незважаючи на те, що ними було подано найдорожчі пропозиції про що свідчать результати перебігу аукціону.
За результати перебігу аукціону цінова пропозиція Учасника №3 автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною та встановлена в розмірі 694620,00 гривень, що на 113 080,00 гривень менша найдешевшої пропозиції посеред інших учасників.
В частині 2 статті V. «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» Тендерної документації замовника передбачено вимогу такого змісту:
«Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого автоматично визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у разі пониження ціни під час електронного аукціону, завантажує до електронної системи закупівель оновлену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №1 до тендерної документації у строк не пізніше одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції».
Оскільки Учасник №3 в процесі перебігу електронного аукціону понизив вартість своєї пропозиції - то відповідно до вимог Тендерної документації, а саме: відповідно до вимоги частини другої статті V. «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» Тендерної документації Учасник №3 завантажив до електронної системи закупівель оновлену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку №1 до тендерної документації у передбачений тендерною документацією строк.
Про те, що тендерна пропозиція ФОП Дудін Є.А. відхилена Учасник №3 дізнався із Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Як стало відомо Учаснику №3 із Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р пропозиція ФОП Дудін Є.А. відхилена з такої причини:
«ФОП Дудін Євген Альбертович 11.02.2020 12:54 (коментар учасника: тобто на умовах та в термін чітко передбачений частиною другою Статті V Тендерної документації) на веб-портал Уповноваженого органу було завантажено файл «Форма тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону. Тобто, наведений вище документ, наданий після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а отже, не може бути врахований, як наданий у складі пропозиції»».
Учасник №3 не може погодитись з таким викладенням обставин процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція Учасника №3 була складена належним чином та містила всі необхідні для оцінювання предмети. Це підтверджується документами наданими в складі моєї пропозиції, що розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-24-001123-c). Завантаження файлу «Форма тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону» на веб-портал Уповноваженого органу, було виконано мною у відповідності до вимог частини другої Статті V Тендерної документації Замовника, оскільки мною було виконано пониження ціни під час електронного аукціону.
Слід зазначити, що Замовник порушив ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності до якої Замовник торгів відхиляє тендерні пропозиції тільки у тих випадках, які передбачені зазначеною статтею. Перелік випадків є виключним.
Також слід зазначити, що ціна пропозиції Учасника №3 була найнижча серед цінових пропозицій інших учасників торгів, що підтверджено результатами перебігу аукціону.
Пропозиція Учасника №3 становила суму 694620,00 гривень. Отже, загальна вартість пропозиції ФОП Дудін Є.А. на 113 080,00 гривень менша найдешевшої пропозиції посеред інших учасників
На підставі викладеного,
ПРОШУ:
• прийняти до розгляду це звернення;
• відкликати рішення Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дудіна Євгена Альбертовича;
• провести повторний та неупереджений розгляд поданої мною тендерної пропозиції.
Фізична особа-підприємець Дудін Є.А
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 15:16
До тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №3» через електронну систему закупівель, було надіслано звернення від учасника процедури закупівель «ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів": 18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу автоматичний) ФОП «Дудін Євген Альбертович».
Виходячи зі змісту звернення, учасника ФОП «Дудін Євген Альбертович» вважає, що у замовника були відсутні виключні підстави, передбачені ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», для відхилення Тендерної пропозиції учасника №3 (ФОП Дудін Євген Альбертович).
На підставі приведених фактів у зверненні від 14.02.2020, 15:37. ID: UA-2020-01-24-001123-c.b учасник ФОП «Дудін Євген Альбертович» просить:
• прийняти до розгляду звернення;
• відкликати рішення Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дудіна Євгена Альбертовича;
• провести повторний та неупереджений розгляд поданої ним тендерної пропозиції.
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №3» розглянуто звернення від 14.02.2020, 15:37. ID: UA-2020-01-24-001123-c.b учасника ФОП «Дудін Євген Альбертович» та за результатами його розгляду повідомляємо наступне:
Щодо твердження учасника ФОП Дудін Євген Альбертович про відсутність виключних підстав для відхилення його тендерної пропозиції
Підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «Дудін Євген Альбертович» стало:
відсутність документа «Форма «Тендерна пропозиція» (згідно Додатку №1 до тендерної документації);», що є невідповідністю умовам Тендерної документації
Оцінка тендерних пропозицій здійснена у повній відповідності з вимогами ст.28 та ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням Принципів здійснення закупівель визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. У замовника відсутні дискреційні повноваження при розгляді тендерних пропозицій учасників, відтак, не відхиливши тендерну пропозицію Учасника Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №3» порушило б вимоги Закону.
Нагадуємо, що Учасник не був обмежений у можливості звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, тому будь-які нарікання на необґрунтованість вимог є надуманими.
Аналогічну позицію, щодо подання документів після встановленого кінцевого строку займають:
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) //
ID моніторингу UA-M-2019-11-08-000044 (процедура UA-2019-10-09-000884-c)
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель//рішення - Рішення від 06.05.2019 № 5483// UA-2019-03-12-000967-b
У зв’язку з викладеним вище, протокольне рішення замовника №8 від «13» лютого 2020 року про відхилення тендерної пропозиції Учасника, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації.
Щодо вимоги учасника ФОП Дудіна Євгена Альбертовича, про відкликання рішення Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р та проведення повторної оцінки Тендерних пропозицій
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Процедура закупівлі «ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу)» проводиться відповідно до порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Так, зазначеним Законом не передбачено проведення повторного розгляду та повторної оцінки тендерних пропозицій.
Правові підстави для задоволення вимог Скаржника в цій частині – відсутні.
Виходячи зі змісту звернення, учасника ФОП «Дудін Євген Альбертович» вважає, що у замовника були відсутні виключні підстави, передбачені ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», для відхилення Тендерної пропозиції учасника №3 (ФОП Дудін Євген Альбертович).
На підставі приведених фактів у зверненні від 14.02.2020, 15:37. ID: UA-2020-01-24-001123-c.b учасник ФОП «Дудін Євген Альбертович» просить:
• прийняти до розгляду звернення;
• відкликати рішення Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дудіна Євгена Альбертовича;
• провести повторний та неупереджений розгляд поданої ним тендерної пропозиції.
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №3» розглянуто звернення від 14.02.2020, 15:37. ID: UA-2020-01-24-001123-c.b учасника ФОП «Дудін Євген Альбертович» та за результатами його розгляду повідомляємо наступне:
Щодо твердження учасника ФОП Дудін Євген Альбертович про відсутність виключних підстав для відхилення його тендерної пропозиції
Підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «Дудін Євген Альбертович» стало:
відсутність документа «Форма «Тендерна пропозиція» (згідно Додатку №1 до тендерної документації);», що є невідповідністю умовам Тендерної документації
Оцінка тендерних пропозицій здійснена у повній відповідності з вимогами ст.28 та ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням Принципів здійснення закупівель визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. У замовника відсутні дискреційні повноваження при розгляді тендерних пропозицій учасників, відтак, не відхиливши тендерну пропозицію Учасника Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №3» порушило б вимоги Закону.
Нагадуємо, що Учасник не був обмежений у можливості звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, тому будь-які нарікання на необґрунтованість вимог є надуманими.
Аналогічну позицію, щодо подання документів після встановленого кінцевого строку займають:
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) //
ID моніторингу UA-M-2019-11-08-000044 (процедура UA-2019-10-09-000884-c)
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель//рішення - Рішення від 06.05.2019 № 5483// UA-2019-03-12-000967-b
У зв’язку з викладеним вище, протокольне рішення замовника №8 від «13» лютого 2020 року про відхилення тендерної пропозиції Учасника, є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації.
Щодо вимоги учасника ФОП Дудіна Євгена Альбертовича, про відкликання рішення Протоколу №8 засідання тендерного комітету замовника від 13.02.2020р та проведення повторної оцінки Тендерних пропозицій
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Процедура закупівлі «ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (18627 - Аналізатор імуноферментного аналізу)» проводиться відповідно до порядку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Так, зазначеним Законом не передбачено проведення повторного розгляду та повторної оцінки тендерних пропозицій.
Правові підстави для задоволення вимог Скаржника в цій частині – відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Дудін Євген Альбертович |
698 720,00
UAH з ПДВ
|
694 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм - Контакт» |
807 700,00
UAH з ПДВ
|
807 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЛЮРІМА ЛАБ ТЕХНОЛОДЖИС" |
818 000,00
UAH з ПДВ
|
818 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дудін Євген Альбертович #2358503550 |
Відхилено |
694 620,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 15:03
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм - Контакт» #42895878 |
Відхилено |
807 700,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2020 16:13
|
ТОВ "ПЛЮРІМА ЛАБ ТЕХНОЛОДЖИС" #39864789 |
Відхилено |
818 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 14:01
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 лютого 2020 14:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі