Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ізольовані дроти та кабелі
Очікувана вартість
572 000,00 UAH
UA-2020-01-24-001069-a ● b9d8e463f5cb44ddb478391fcd677d9f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344148 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, Набережна під Скелями, 54 |
Контактна особа: |
Поліщук Андрій Олександрович +380412226559 zhitomir_gorsvet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2020 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 15:58 |
Очікувана вартість: | 572 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,75% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 м
СІП-4 4х25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
12000 м
СІП-4 4х16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
7000 м
СІП-4 2х16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
3000 м
АВВГ 3х2,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, Набережна під Скелями, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 10:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 10:33 |
ТД на провід.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 27 січня 2020 12:21
Дата відповіді: 30 січня 2020 09:02
Добрый день! Возможна ли поставка кабеля в бухтах на палете.
Відповідь: Здравствуйте. Такая поставка возможна при указании метража и опломбировке.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001069-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2375800258
Дата подання: 20 лютого 2020 14:49
Про неправомірність дискваліфікації
Доброго дня! Вивчивши протокол засідання тендерної комісії Вашого підприємства, ми прийшли до висновку, що дискваліфікація учасника не є правомірною! Так, як в тендерній документації до закупівлі не вимагалося обовязково вказувати в довідці працівника - менеджера по закупівлям! Вказані в довідці працівники працюють в шататі, а менеджер з тендерних закупівель працює на умовах фрілансу - тому і не вказаний у довідці. Крім того, пропозиції такої вартості, розробляються безпосередньо мною, керівником Хвилюком Олександром Володимировичем. Всі документи пропозиції підготовлені і підписані керівником підприємства, менеджер в підготовці не брав участь тому і не був вказаний, так як на дану закупівлю він не був уповноважений!!!! Тому просимо Вас повернутися до розгляду нашої пропозиції, як найбільш економічно вигідної! В противному разі ми будемо змушені подавати скаргу до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 15:57
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо наступне:
Зважаючи на те, що Ваша скарга вимагає від Замовника відмовитись від його висновку в цілому і повернутися до розгляду пропозиції учасника, наголошуємо, що Вами в цій скарзі було проігноровано вимогу Замовника щодо надання в тендерній пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції: надається виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення та/або довіреність та/або доручення та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, Ви повинні або надати такий документ або у випадку неможливості його надання написати лист - роз’яснення та підтвердити відповідними документами. Відповідно до вимог законодавства дана вимога не є дискримінаційною і тому є обов’язковою для виконання всіма учасниками закупівлі незалежно від організаційно-правової форми господарювання, таким чином не існує обставин які б звільняли учасника від виконання даного пункту.
Також при моніторингу закупівель встановлено, що інші учасники закупівель з тією ж самою організаційно-правовою формою господарювання, що і у учасника який надіслав скаргу, надають такі довідки за вимогою. Зразок такої довідки надається у прикріпленнях.
Дана вимога як і усі інші кваліфікаційні критерії встановлені Замовником згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вище викладене, повідомляємо Вам, що протокол № 3 від 20.02.2020р. є вірним і немає жодних підстав, щодо його анулювання на Вашу вимогу. Всі дії проведенні тендерним комітетом є абсолютно вірними і законодавчо обґрунтованими.
Вдячні за участь в торгах!
Зважаючи на те, що Ваша скарга вимагає від Замовника відмовитись від його висновку в цілому і повернутися до розгляду пропозиції учасника, наголошуємо, що Вами в цій скарзі було проігноровано вимогу Замовника щодо надання в тендерній пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції: надається виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення та/або довіреність та/або доручення та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, Ви повинні або надати такий документ або у випадку неможливості його надання написати лист - роз’яснення та підтвердити відповідними документами. Відповідно до вимог законодавства дана вимога не є дискримінаційною і тому є обов’язковою для виконання всіма учасниками закупівлі незалежно від організаційно-правової форми господарювання, таким чином не існує обставин які б звільняли учасника від виконання даного пункту.
Також при моніторингу закупівель встановлено, що інші учасники закупівель з тією ж самою організаційно-правовою формою господарювання, що і у учасника який надіслав скаргу, надають такі довідки за вимогою. Зразок такої довідки надається у прикріпленнях.
Дана вимога як і усі інші кваліфікаційні критерії встановлені Замовником згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вище викладене, повідомляємо Вам, що протокол № 3 від 20.02.2020р. є вірним і немає жодних підстав, щодо його анулювання на Вашу вимогу. Всі дії проведенні тендерним комітетом є абсолютно вірними і законодавчо обґрунтованими.
Вдячні за участь в торгах!
Номер вимоги: UA-2020-01-24-001069-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2375800258
Дата подання: 22 лютого 2020 12:46
Результати редукціону!
Просимо знову звернути Вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "Нове світло" також не відповідає вимогам закупівлі, оскільки в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, взагалі не вказано жодного працівника!!!!! А нашу пропозицію ви відхилили за відсутності у списку особи, яка взагалі не має ніякого відношення до даної закупівлі!!!
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2020 16:59
Шановний Олександр Володимирович повідомляємо та наголошуємо, що Ваша тендерна пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації тому що Вами не було надано документів, що підтверджують повноваження посадової особи, в даному випадку Вас, щодо підпису документів тендерної пропозиції, (а саме надається виписка з протоколу засновників або наказ про призначення або довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) Ви повинні або надати такий документ або у випадку неможливості його надання написати лист - роз’яснення. Також наголошуємо при моніторингу закупівель встановлено, що інші учасники закупівель з тією ж самою організаційно-правовою формою господарювання, що і у Вас надають такі довідки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 17:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕП ГРУП" |
328 800,00
UAH з ПДВ
|
318 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
386 340,00
UAH з ПДВ
|
328 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Нове Світло |
395 050,00
UAH з ПДВ
|
355 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛТКОМ-КАБЕЛЬ" |
379 500,00
UAH з ПДВ
|
359 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІКО" |
519 000,00
UAH з ПДВ
|
369 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНДІ ЕЛЕКТРО" |
381 300,00
UAH з ПДВ
|
381 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
382 210,00
UAH з ПДВ
|
382 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СБИТРЕСУРС" |
452 700,00
UAH з ПДВ
|
452 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» |
527 400,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ-ПЛАСТ" |
536 280,00
UAH з ПДВ
|
515 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕП ГРУП" #40591691 |
Відхилено |
318 800,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 14:07
|
ФОП "ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2375800258 |
Відхилено |
328 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 14:16
|
ТОВ Нове Світло #38862199 |
Переможець |
355 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 13:48
|
1 2 Т.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 14:26
|
Договір | укладений |
05 березня 2020 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |